eheheh dat heb ik ook hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Purplesparks het volgende:
Begin de effecten van het langdurige wakker blijven beetje te merken maar gaat verder nog steeds goed.
Het mooiste gevoelquote:
Wut? What happened?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Yuki het volgende:
Kut. Het voelt even alsof al het goede wegglipt.
Diep ademhalen dus en het enige doen waar ik nu controle over heb.
Tsja, tegenhouden doe je het helaas niet. Dank jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh bah. Jij krijgt wel meteen alles in één keer over je heen hè?Sterkte in ieder geval.
Sterkte meid!quote:
Doen! Is erg lekkâhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Nieuwsgierig, als in op zoek naar kaasfonduesetje want ik wil het proberen , maar niemand die ik ken heeft het ooit gegeten. Het lijkt me zo lekker en ook leuk om te doen dus ik ga voor mezelf beginnen met projectje kaasfondue , en dan wil ik zo eentje die kleine tapas maar die je ook voor chocoladefondue kan gebruiken . Soms moet jezelf even verwennen
Iemand met een Sailing the Seas of Cheese avatar die kaasfondue promoot...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Doen! Is erg lekkâh
ot: Prima, ik ben er (bijna) klaar voor.
Maar hoe voel je je daarbij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Net de politie gebeld/gemeld wegens bedreiging.
Tering, sommige mensen zijn echt triest
Oh ja: ik word er agressief van. Dus voel me boos.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je daarbij?![]()
Ik voel me moe, wel zin in vanavond.
Dat is nooit fijn, Sterktequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Verdrietig en onder de indruk. Zojuist voor het eerst in jaren m'n vader zien huilen
Dat is klote ja! 2x gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Verdrietig en onder de indruk. Zojuist voor het eerst in jaren m'n vader zien huilen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Knap!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Muck het volgende:
Zo ongelofelijk opgelucht!
Ik moest het signaal spelen op trompet op een heel vol plein en bam! Het stond als een huis
Sterktequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Heel raar gevoel na 3 crematies in 6 maanden.....maar het leven gaat door dus net terug van verjaardag van mijn grote stoere toffe nichtje en straks om 23:00 werken.
Knap. Het moet op dat ene moment toch maar 'even' lukken. Fijn dat het goed ging.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Muck het volgende:
Zo ongelofelijk opgelucht!
Ik moest het signaal spelen op trompet op een heel vol plein en bam! Het stond als een huis
Nog nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En heb je er al spijt van?![]()
OT: goed
Giggity Massage?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut, eenzaam, alles doet pijn, vooral mijn pols, training was beetje té zwaar geweest denk ik.
irritant hequote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef Murdera het volgende:
vanmiddag zo super goed maar nu een beetje vagger. gekr hoe dat zo kn opmslaan.
Aan je schrijfstijl te oordelen kan dat best aan alcohol liggen, dat wil bij mij wel eens gebeuren iig.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef Murdera het volgende:
vanmiddag zo super goed maar nu een beetje vagger. gekr hoe dat zo kn opmslaan.
Geen van beiden... Een goed gesprek. Ik laat gewoon zelden iets zien..quote:Op zondag 5 mei 2013 03:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slechte muziek, of een vervelend voorval?
Arme Cue toch.... verder wel gelukkig?quote:Op zondag 5 mei 2013 03:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beiden... Een goed gesprek. Ik laat gewoon zelden iets zien..
Als een goed gesprek een goed vervolg kan krijgen, op welk vlak dan ook, dan lijkt het me uiterst positief. En onderkennen van je eigen zwaktes is bijna de oplossing van je probleemquote:Op zondag 5 mei 2013 03:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beiden... Een goed gesprek. Ik laat gewoon zelden iets zien..
Die ken ik al eeen tijdje.... Dus dat doet t er eig niet eens aan toe.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als een goed gesprek een goed vervolg kan krijgen, op welk vlak dan ook, dan lijkt het me uiterst positief. En onderkennen van je eigen zwaktes is bijna de oplossing van je probleem
Vervelend voor jequote:
Oei dat lijkt moeilijk , dan zit ik hier al te mutsen dat ik dit weekend een druk weekend en hem eigenlijk niet kan zien, lijkt me nog moeilijker als hij in het buitenland zit .quote:Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag spat de droom weer uit elkaar. Hij gaat weer terug naar Engeland. Zucht..... Ik wil zo graag proberen hier een relatie van te maken. En volgens mij klikt het gewoon zo goed. Maar de afstand zit hem vooral dwars. Durf het onderwerp niet op te brengen. Zit hier weer in tranen en zometeen hem afzetten op Schiphol....Mijn hartje....
Waarom vertel je ons dat? Ga dan slapen.quote:Op zondag 5 mei 2013 09:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Best goed alleen wil eigenlijk nog slapenmaar 4 uurtjes gehad
Rot dan op uit dit topic als je dat niet wilt wetenquote:Op zondag 5 mei 2013 13:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom vertel je ons dat? Ga dan slapen.
Sjezus...
Een limburger die in Brabant woont die voor Ajax is...quote:Op zondag 5 mei 2013 14:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
KAMPIOENEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!! FEEEEEST![]()
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuisquote:Op zondag 5 mei 2013 14:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Een limburger die in Brabant woont die voor Ajax is...
Pfff, wat een achterlijk wijf.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Korte versie: begin januari nam jeugdliefde na 7 jaar contact met me op. Dit werd leuker en intiemer. We werden verliefd, toen afgesproken, romantisch weekend gehad, daarna nog een keer ontmoet, zouden elkaar weer zien in de meivakantie...tot het omslagpunt twee weken geleden. Op die vrijdag leek er niks aan de hand, maar twee dagen later was het voorbij. Ze vond me 'minder leuk' en ze wist niet of ze me wel kon zien in de vakantie en gebruikte de drukte op school enzo als excuus. Ik wist eigenlijk wel voldoendeIn een impuls en uit zelfbescherming haar van Whatsapp en Facebook gegooid en alle foto's e.d. verwijderd. Paar dagen later haar een uitgebreide mail gestuurd om verduidelijking te krijgen. Nu zo'n anderhalve week later nog steeds geen antwoord. Het is dus gewoon klaar
Wat het meeste pijn doet is de onverwachte omslag. Zag het totaal niet aankomen...
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuis
Als het je toch niet boeit, waarom heb je dan tóch de behoefte het hier te posten?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Van die mensen die hier posten.___!
Andere nobody's op internet laten weten hoe jij je voelt, terwijl niemand het boeit.
En je ontopic bericht is zeker dat je nu beter dan ons voelt, he?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Andere nobody's op internet laten weten hoe jij je voelt, terwijl niemand het boeit.
Huilen geblazen zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Happen kan ook leuk zijn somsquote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef dawg het volgende:
hap er gewoon niet op. obvious troll is obvious.
quote:
Klootzak.quote:
quote:
Mij boeit het echt wel hoe fokkers zich voelen. Dat jij nou te lui bent om je in te leven....quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
En dan toch je er druk over makenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Voetballiefhebber en dan voor Ajax zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 14:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuis
Echt he, ik snap er gewoon niks van. Zo ken ik haar ook echt niet. Dat ze klaar met me is, prima, maar waarom niet gewoon normaal afsluiten? Negeren vind ik zo laf en doet tegelijk veel pijn. Dan heb ik zoiets: waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Pfff, wat een achterlijk wijf.Vrouwen.
Wees blij dat zo'n wispelturig mens uit je leven is.
Gaat het nu nog steeds goed met je?
OT:
Ajax kampioen, Feyenoord verliest van fucking ADO.![]()
![]()
En een lichte kater.
Haha, pauperquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voetballiefhebber en dan voor Ajax zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie is hier nou de pauper?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha, pauper
Ot: wat een awesome daghet weer heeft een goeie invloed op mn humeur
En dan vooral hopen dat iemand er op reageert ja. Maar zodra dat ook echt gebeurd zeggen; nou toeee nu weer ontopic hoor!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Deze is voor jou:quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Check de kringloop voor bankstellen en gordijnenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Bijzonder geïrriteerd. Moeten gordijnen nou echt zo foooookking duur zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Net als bankstellen overigens.
Met alle respect en bedankt voor de tip, maar nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Check de kringloop voor bankstellen en gordijnen
Kwantum, Leen Bakker....quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met alle respect en bedankt voor de tip, maar nee.
Maar zelfs bij de Hema ben ik 600+ euri voor gordijnen kwijt. Dat lijkt me toch niet echt normaal.
Oehquote:
En ja, ik doe rustig aan pap.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oeh![]()
OT: toffe dag en moe. Go Back To The Zoo was gaaf
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ja, ik doe rustig aan pap.
OT: moe, en geen zin in school morgen
Gordijnen: Ikea.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef de_nachtwacht het volgende:
Bijzonder geïrriteerd. Moeten gordijnen nou echt zo foooookking duur zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Net als bankstellen overigens.
Dat soort gedrag vind ik ook zeer kinderachtig. Ze zal vast wel een goeie reden hebben, weet ik wel zeker, maar wees dan wel volwassen genoeg om het uit te praten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt he, ik snap er gewoon niks van. Zo ken ik haar ook echt niet. Dat ze klaar met me is, prima, maar waarom niet gewoon normaal afsluiten? Negeren vind ik zo laf en doet tegelijk veel pijn. Dan heb ik zoiets: waar heb ik dit aan verdiend?
Het wisselt. Op zich gaat het wel goed. Probeer veel afleiding te zoeken, zoals vandaag, maar ze blijft wel door mijn hoofd spoken. Echt heel irritant!
OT: wel goed, beetje moe. Leuke Bevrijdingsdag gehadNu even pauze, en vanavond misschien de afsluiting met Go Back To The Zoo meemaken
Moet wel heel erg eng geweest zijn dan. Vertel.,,,, Als je wilt ofcourse.quote:Op maandag 6 mei 2013 03:35 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n enge droom gehad dat ik niet meer durf te gaan slapen uit angst dat ik 'm weer heb
Inderdaad. Ik had op z'n minst een antwoord van haar verwacht, maar nee. Hoe je je in mensen kan vergissenquote:Op maandag 6 mei 2013 01:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat soort gedrag vind ik ook zeer kinderachtig. Ze zal vast wel een goeie reden hebben, weet ik wel zeker, maar wees dan wel volwassen genoeg om het uit te praten.Misschien dat ze ooit nog met een uitleg komt, maar ga daar maar niet op wachten.
Komt wel goed! Ik snap hoe je je voelt.Vooral dat het zo abrupt is, doet het meeste pijn, want als het contact nou geleidelijk doodbloedde... Ach, over een jaar lach je erom.
Jezus man. Suck it up.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had op z'n minst een antwoord van haar verwacht, maar nee. Hoe je je in mensen kan vergissenMaak dit alleen te vaak mee. Wordt er gestoord van. Maar goed, accepteren en doorgaan
OT: nog erg moe.
Sorry dat ik liefdesverdriet hebquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat hem lekker ja.![]()
Ik voel me wel ok.
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sorry dat ik liefdesverdriet hebIk houd vanaf nu mijn bek wel
Dat weet ik. Heb dat ook allang geaccepteerd. Maar iemand vraagt naar mijn verhaal en ik geef gewoon antwoord. En nu houd ik er ook over opquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
quote:Op maandag 6 mei 2013 07:25 schreef Ambipur het volgende:
Al dat gefeest eist zijn tol, als je ouder bent
quote:
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te sprekenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft je bek niet te houden. Maar suck it up. Ze gaat je geen uitleg geven. Nooit. Dit is gewoon fase 1 in fase honderd van liefdesverdriet.
I just did.quote:
Hij kan prima voor zichzelf opkomen he. Move along.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit klinkt al anders dan eerst he... Hij voelt zich ergens kut om en heeft kennelijk de behoefte om dat uit te spreken
Misschien een topic over maken hier op R&P?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hartstikke lusteloos. Ik heb ook totaal geen idee hoe ik "het leven" aan moet pakken
Ik snap de bijbehorende UI niet?quote:
PI bedoel je? Dat is een standaard PI.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap de bijbehorende UI niet?
OT: goed; zometeen lekker koken en vanavond weer beesten in de sportschool
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarquote:
Geeft niet, maar deze PI heb ik eigenlijk altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jarenlang FOK!ker en dan nog gooi ik diverse afkortingen door elkaarMaar ik bedoel idd PI
Je ziet er fantastisch uitquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
Dat weet ik, maar anderen zien het nietquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het ook niet leuk of soms frustrerend is als mensen zeggen dat je er prima uitziet, terwijl je je totaal k*t voeltquote:Op maandag 6 mei 2013 18:00 schreef minthy het volgende:
Ik vind het kut dat mensen me vertellen dat ik er slecht uitzie momenteel
Je kunt tijdens het lezen het avondeten laten aanbranden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
In een fabriek worden producten gemaakt. Een op honderdmiljoenmiljard producten mislukt. Dat ene product ben je toevallig zelf. Bleh ik ga wel weer lekker een boek lezen of zo, dan kan ik niets verkeerd doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Beetje verveeld.
Heb vandaag niks bijzonders gedaan, maar morgen maak ik dat weer goed![]()
Heerlijk zulke gewaarwordingsmomentjes inderdaadquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar en op dit moment bijna tot tranen toe 'gewoon' Gelukkig met een melancholisch randje.
Blij met een hele lieve zus, blij met de zon, blij dat de antibioticakuur sinds vandaag weer klaar is zodat ik nu een lekkere 'lieflijke' rosé
bij/met mijn ouders
kan drinken.
Love @ Life!
Hou dat gevoel goed vast, voor later oidquote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Dankbaar en op dit moment bijna tot tranen toe 'gewoon' Gelukkig met een melancholisch randje.
Blij met een hele lieve zus, blij met de zon, blij dat de antibioticakuur sinds vandaag weer klaar is zodat ik nu een lekkere 'lieflijke' rosé
bij/met mijn ouders
kan drinken.
Love @ Life!
Dat gevoel kun je niet vasthouden, moment-dingetje, het is nu ook al weer vervlogenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hou dat gevoel goed vast, voor later oid
Daarom even extra bij stilstaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat gevoel kun je niet vasthouden, moment-dingetje, het is nu ook al weer vervlogen(zelfs oppassen dat de melancholie niet doorslaat). Kan hoogstens de herinnering aan het moment proberen vast te houden, maar laat dat juist nu een lastig iets zijn. Geeft niet, alles komt en gaat en gewoon genieten van het moment is het belangrijkst!
Er meer bij stilstaan dan ik heb gedaan kan niet en zelfs dan is de kans groot dat t overmorgen alweer een flard is geworden. Geheugen werkt helaas niet naar behoren op dit momentquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:03 schreef SEMTEX het volgende:
Pfff... vanmorgen verslapen. Mijn wekker had niet eens aangestaan, ben zo mijn bed ingerold. En dan in de trein ontdekken dat mijn moeder drie keer mijn voicemail had ingesproken voor mijn verjaardag
Gisterenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ot: uitgeslapen en klaar voor de dag
Tofquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
Ik heb weer wat lucht, alle inleverdata voor school zijn met een maand verruimd. Fijn
Blijkbaar vonden ze de eisen (alles voor 15 mei afgerond) zelf ook wat te hoog, diplomering is pas in juliquote:
Windesheim toevallig?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze de eisen (alles voor 15 mei afgerond) zelf ook wat te hoog, diplomering is pas in juli![]()
Alle opleidingen liggen onder vuur/verscherpt toezicht na dat akkefietje met journalistiek, vandaar dat de eisen zo hoog waren
Correctquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Windesheim toevallig?
OT: Goed, honger ondanks dat ik al een pizza op heb.
Wat een ontzettende puinhoop is het daar qua communicatie, lessen en tentamens is het daar zeg. Eigenlijk blij dat m'n opleiding daar niet beviel en ik er mee gestopt benquote:
wat is er?quote:
Waarom heb je daar spijt van? Ze zorgen maar dat ze normaal doen in jouw bijzijn, het is niet jouw keus geweest dat zij gingen scheiden. Je hebt er gewoon recht op dat je ouders er op zulke momenten voor je zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef WeirdlyWired het volgende:
Straks mijn p-uitreiking. Heb mijn ouders uitgenodigd. (Zijn gescheiden en hebben elkaar ondertussen meer dan een jaar ontweken) Heb er enorm veel spijt van.
Ben je niet blij met wat je doet enzo en wie je bent dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Miesjel het volgende:
Leeg, moe van mezelf..
Op de een of andere manier blijf ik geluk maar buiten me zoeken. In anderen, in bezittingen, in aanzien... Kon ik maar vaker gelukkig zijn met wie ik ben en wat ik doe. Zonder dat ik blijf zoeken naar iemand naast me.. dromen over dingen die niet waar zijn.
kortom, bleuh.
Ik weet niet hoe oud je bent maar sowieso.... sommige mensen gaan nooit inzien dat ze hun geluk (teveel) uit grote dingen willen halen (wat maar deels lukt), in die zin ben je met dat inzicht al een heel eind op de goede weg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Miesjel het volgende:
Leeg, moe van mezelf..
Op de een of andere manier blijf ik geluk maar buiten me zoeken. In anderen, in bezittingen, in aanzien... Kon ik maar vaker gelukkig zijn met wie ik ben en wat ik doe. Zonder dat ik blijf zoeken naar iemand naast me.. dromen over dingen die niet waar zijn.
kortom, bleuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |