eheheh dat heb ik ook hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef Purplesparks het volgende:
Begin de effecten van het langdurige wakker blijven beetje te merken maar gaat verder nog steeds goed.
Het mooiste gevoelquote:
Wut? What happened?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef Yuki het volgende:
Kut. Het voelt even alsof al het goede wegglipt.
Diep ademhalen dus en het enige doen waar ik nu controle over heb.
Tsja, tegenhouden doe je het helaas niet. Dank jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh bah. Jij krijgt wel meteen alles in één keer over je heen hè?Sterkte in ieder geval.
Sterkte meid!quote:
Doen! Is erg lekkâhquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
Nieuwsgierig, als in op zoek naar kaasfonduesetje want ik wil het proberen , maar niemand die ik ken heeft het ooit gegeten. Het lijkt me zo lekker en ook leuk om te doen dus ik ga voor mezelf beginnen met projectje kaasfondue , en dan wil ik zo eentje die kleine tapas maar die je ook voor chocoladefondue kan gebruiken . Soms moet jezelf even verwennen
Iemand met een Sailing the Seas of Cheese avatar die kaasfondue promoot...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Doen! Is erg lekkâh
ot: Prima, ik ben er (bijna) klaar voor.
Maar hoe voel je je daarbij?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Net de politie gebeld/gemeld wegens bedreiging.
Tering, sommige mensen zijn echt triest
Oh ja: ik word er agressief van. Dus voel me boos.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Maar hoe voel je je daarbij?![]()
Ik voel me moe, wel zin in vanavond.
Dat is nooit fijn, Sterktequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Verdrietig en onder de indruk. Zojuist voor het eerst in jaren m'n vader zien huilen
Dat is klote ja! 2x gezienquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Verdrietig en onder de indruk. Zojuist voor het eerst in jaren m'n vader zien huilen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:02 schreef Yuki het volgende:
Knap!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Muck het volgende:
Zo ongelofelijk opgelucht!
Ik moest het signaal spelen op trompet op een heel vol plein en bam! Het stond als een huis
Sterktequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Heel raar gevoel na 3 crematies in 6 maanden.....maar het leven gaat door dus net terug van verjaardag van mijn grote stoere toffe nichtje en straks om 23:00 werken.
Knap. Het moet op dat ene moment toch maar 'even' lukken. Fijn dat het goed ging.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:54 schreef Muck het volgende:
Zo ongelofelijk opgelucht!
Ik moest het signaal spelen op trompet op een heel vol plein en bam! Het stond als een huis
Nog nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:40 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En heb je er al spijt van?![]()
OT: goed
Giggity Massage?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut, eenzaam, alles doet pijn, vooral mijn pols, training was beetje té zwaar geweest denk ik.
irritant hequote:Op zondag 5 mei 2013 01:31 schreef Murdera het volgende:
vanmiddag zo super goed maar nu een beetje vagger. gekr hoe dat zo kn opmslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |