Als het je toch niet boeit, waarom heb je dan tóch de behoefte het hier te posten?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Van die mensen die hier posten.___!
Andere nobody's op internet laten weten hoe jij je voelt, terwijl niemand het boeit.
En je ontopic bericht is zeker dat je nu beter dan ons voelt, he?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Andere nobody's op internet laten weten hoe jij je voelt, terwijl niemand het boeit.
Huilen geblazen zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Happen kan ook leuk zijn somsquote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef dawg het volgende:
hap er gewoon niet op. obvious troll is obvious.
quote:
Klootzak.quote:
quote:
Mij boeit het echt wel hoe fokkers zich voelen. Dat jij nou te lui bent om je in te leven....quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
En dan toch je er druk over makenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Voetballiefhebber en dan voor Ajax zijnquote:Op zondag 5 mei 2013 14:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik ben een voetballiefhebber. Als locatie belangrijk voor me was dan sloot ik me wel aan bij het lokale buurthuis
Echt he, ik snap er gewoon niks van. Zo ken ik haar ook echt niet. Dat ze klaar met me is, prima, maar waarom niet gewoon normaal afsluiten? Negeren vind ik zo laf en doet tegelijk veel pijn. Dan heb ik zoiets: waar heb ik dit aan verdiend?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:26 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Pfff, wat een achterlijk wijf.Vrouwen.
Wees blij dat zo'n wispelturig mens uit je leven is.
Gaat het nu nog steeds goed met je?
OT:
Ajax kampioen, Feyenoord verliest van fucking ADO.![]()
![]()
En een lichte kater.
Haha, pauperquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voetballiefhebber en dan voor Ajax zijn
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
Wie is hier nou de pauper?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Haha, pauper
Ot: wat een awesome daghet weer heeft een goeie invloed op mn humeur
En dan vooral hopen dat iemand er op reageert ja. Maar zodra dat ook echt gebeurd zeggen; nou toeee nu weer ontopic hoor!quote:Op zondag 5 mei 2013 14:31 schreef ikjijallebei het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |