Ah, klote! Voor de kerst moet te doen zijn, ik doe met je meequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik moet rekeningen betalen.Kan als student nog geen uitkering nemen ofzo.
Vervelend, tot die tijd overleven dus.Sta er zelf ook op. Wil vóór Kerst wel van alles af zijn.
Houden we elkaar aan!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, klote! Voor de kerst moet te doen zijn, ik doe met je mee
Tof! En positief blijven, het komt allemaal wel weer goedquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! En positief blijven, het komt allemaal wel weer goed
Of hij stopt met flirten en gaat les gevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Moet je maar niet als een mietje slaan.
Dat probleem heb ik ook, van ellende maar de ramen gewassenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Verveeld, echt nog geen enkel idee wat ik vandaag ga doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:11 schreef Fera het volgende:
Beter sinds maandag. Een nieuwe start in zicht.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Yuki het volgende:
Ik word gek van het niets doen. Ik kán ook niets doen nu, en dat is frustrerend.
Ik weet zeker dat alleen jouw aanwezigheid al enorm wordt gewaardeerd. Op die manier doe je echt wel iets.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef Yuki het volgende:
Ik word gek van het niets doen. Ik kán ook niets doen nu, en dat is frustrerend.
Na 3 jaar al? Ik al 6 jaar niet gedaan, en still countingquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, van ellende maar de ramen gewassenMocht ook wel na 3 jaar
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:42 schreef theKiD het volgende:
[..]
Na 3 jaar al? Ik al 6 jaar niet gedaan, en still counting
quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]dacht ik dat ik met m'n 2 jaar al een zwijn was
Hmm ja, niet slim geformuleerd. Bedoelde t anders dan jij waarschijnlijk opvatte. Excuusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |