SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen.
Even hier op terugkomendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Mja, maar een goeie donut is een zeldzaamheid... Hier krijg je alleen maar die prefab meuk van de Appie of de Jumbo.
+1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
goedemorgenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even hier op terugkomendDe meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen
![]()
Ik zou namelijk elke dag donuts eten
Goedemorgen!
Plannen en je planning stipt opvolgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?
Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht
Daar ben ik dus absoluut geen held inquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plannen en je planning stipt opvolgen.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plannen en je planning stipt opvolgen.
Jij klinkt echt exact als ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?
Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht
Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef annevrouwtje het volgende:
Daar ben ik dus absoluut geen held inLeuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is
denkdat ik daar eens moet beginnen
Dan doe ik iets verkeerdquote:
Groente echt leren waarderen, daar een enorme portie van nemen.. daarna pas de je eiwitten en nog honger? dan carbs.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doe ik iets verkeerdMijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnenZo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.
Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef annevrouwtje het volgende:
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is
Realistisch doel?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is
[..]
Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werken
En uniekhoorn, ik ben dol op groente en ander gezond voedsel, maar nog veel doller op allerlei ongezond voedsel wat ik mindlessly in mijn mond kan stoppen - daar voel ik me gelukkig bijEn dat mag van mezelf niet meer, behalve in beheersbare porties en zo en dan kan je dat mindlessly wel vergeten
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?
Mijn 16.00 pure chocolademomentje is heerlijk elke dag weer.
Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van
Een klein portie van iets pakken, heeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, echt heel bewust en dan jezelf afvragen of de tweede of derde portie lekkerder gaat smaken .
Ach heel makkelijk gezegd allemaal, was het maar zo simpel.
Verslaving ja... Niks meer en niks minder.. patroon moet je onderbreken hoe moeilijk ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Veel. En proppen tot ik propvol zit. Daar worden mijn hersens oprecht blij van. Alleen valt dat blij worden wat tegen als je een nieuwe broek wilt kopen, dus dan maar niet. En mezelf daar continue in remmen, dat doet mijn humeur geen goed.
Ik zou overigens heel ongelukkig worden van 1 klein blokje chocolade, hoe veel ik er ook van geniet. Dan wil ik meer en ga ik dáár steeds aan denken, dus dan maar niets.
Zorgen dat je het krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
Samequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan doe ik iets verkeerdMijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
Serieus? Ik ga dan alvast uit de pan vretenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Werkt voor mij maar ik vind een uur lang groente en vlees voorbereiden in de keuken een enorme ontspanning na het werk. Lekker de radio aan, drankje erbij.
Heb zelf het geluk dat ik daar de tijd voor heb dus het zal heel veel mensen gewoon niet lukken.
Waarom? Die heb ik ook niet. Ene keer slaap ik 9u, andere keer 6, en dan stort ik vanzelf zoals vandaag na 6,5u 's middags in. Maar ik zat vanmorgen om 08:30 al buikspier oefeningen te doen, om 09:00 zat ik op de fiets naar de stad om wat te halen, en om 10:00 was ik weer terug en ging ik mijn kozijnen die rot zijn fixenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch hequote:Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
Flikker die shakes maar overboord. Ik ontbeet ook met koekjes en snickers. (1,83 en was 98 kilo. Inmiddels 84,5 in bijna 7 maanden.)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi! Nieuw hier :-)
Bijna 22 jaar, 180cm lang, 85kg en een bmi van 26.2
Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels![]()
Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.
Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels![]()
Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.
Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
Lekker is dat he?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en ik had vandaag bij het schoonmaken in het asiel een oude oude broek aan want we moesten met chloor aan de gang. Was ik even blij dat ik een riem om had zeg. Had mn oude broek wel over mn huidige heen kunnen trekken en nog ruimte over kunnen houden
Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhhquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.
En dan wil je nog tips![]()
Begin eens met normaal ontbijten en lunchen en hou op met de koekjes.
Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch he
Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik baal nog steeds van mijn "zwembandje" dus voorlopig maar ff flink mijn buikspieren aanpakken. Ook baal ik echt echt echt van mijn boven benen
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal etenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaanGewoon amper iets eten (maakt niet uit wat, als het maar bijna niets is) en sportverslaafd worden (2-3 uur per dag in de sportschool jezelf afbeulen).
en als je dan weer een normaal eetpatroon krijgt en minder gaat sporten dan kom je 2 kilo per week aan![]()
Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoordquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhh
Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten![]()
Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten
Zo moet je niet denkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoord
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten![]()
Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten
Ik word zo giftig als ik honger hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzo
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stressquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!
Ooh ja, vertel mij wat. Dat had ik in oktober, dat was ook de maand dat ik de eerste 7 kilo verloorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!
Ik word een regelrechte heksquote:
Dat is meestal het gevolg van chronische stressquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stress
Ligt eraan hiero. Bij echte zware stress krijg ik niks door mijn strot. Bij gewone stress ga ik idd vreten als een varkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stress
Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word een regelrechte heks
Nu eet ik ongeveer 1600 kcal per dag en gaat het allemaal (veeel te) langzaam, maar wel gezond.
Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.
Ja. Maar goed, ik ben een beetje bang dat als ik rond de 1600 ofzo ga zitten, het er straks als een mofo weer aankomt. Ik heb trouwens ook soms best uitschieters van 2200 kcal hoor. Maar wel in verhouding iig. En dan hoop ik dat mijn lichaam een beetje bedenkt dat er geen honger winter aankomtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamer
Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
En wat moet ik eten vandaag? Ik ben lui, 0.0 inspiratie en t moet vega
Lacto-ovo-vega he. Dus ik eet gewoon kaasch. Want kaaschquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?
Sla met volkoren macaroni en zalmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
En wat moet ik eten vandaag? Ik ben lui, 0.0 inspiratie en t moet vega
Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ectquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat is trouwens mijn huidige 'ik heb geen zin om te koken en ik weet niet wat ik moet eten terwijl ik al in de supermarkt loop' maaltijd: zwarte bonensoepBeter dan de variant van vroeger: pizza.
Faal. Ik had dat vega niet eens gelezenquote:
Hele verbeteringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ect
quote:
Oreotruffels maken en ze in de vriezer bewaren was ook een leuke. Duurt een tijd voordat ze ontdooit zijn, tegen de tijd dat je het kan eten heb je er eignelijk al geen zin meer in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ben ook best wel een beeeeetje trots hoor
Milka koekjes in de kast zien liggen en dan hard wegrennen
Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een banaan in de vriezer gemikt en die moet ik straks maar even in de blender gooien. Maak ik daar mijn toetje van. Ben benieuwd, zat eerst te denken om nog yoghurt of magere melk toe te voegen?
Ik ga zo mijn vla weglaten en het als toetje nemen. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.
Ooh ja herkenbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had net een 'ik ben het zat' aanval en wilde Chinees of Patat als avondeten. Toen maar yoghurt met amandelen genomen en inmiddels is de bui over en ga ik zo groente wokken met kipfilet
Nog 9 minutem hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog godsamme 20 min wachten voordat we kunnen eten. Ik heb HONGERRRR.
Jij eet standaard om 6 uur 6quote:
ik word dan echt een monster iddquote:
Neuh, de timer op de kookplaat was om die tijd uitgeteld vandaag.quote:
de enige tips die je hier zal krijgen is idd stoppen met die shakes, je maag kleinger maken is sws bullshit, maar als je dat per sé wil dan kan dat ook met gewoon eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:40 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, die banaan in de blender is niks. Blend amper, en ik vond het ook niet echt lekker
Baloe (de golden retriever) vond het heerlijk iigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker.
Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef Qwea het volgende:
Kan ik eigenlijk smoothie maken straks, in een flesje proppen en meenemen en daar in de koelkast zetten? Of gaat dat niet meer smaken?
recept?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Vicky het volgende:
goddelijk lekkere Griekse aardappelsalade met gegrilde kip
Verse jus, yoghurt, aardbeien, framboos en kiwi. Moet ff 2u staan en dan opdrinkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
Ja en een cracker pakken of een bak yoghurt ipv een snickers of een pak koekjes ook. Been there...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.
Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.
Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
1,83 ftwquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:24 schreef MaJo het volgende:
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip etenmisschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen
Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diëtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diëtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen
En qwea, 1.83m boks!
en je moet vooral ook willen!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken
Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.
Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.
Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Poepopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht benquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.
En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
In ieder geval bedankt, ik ga er mee bezig
Het is NIET makkelijk. Het is kut. Het is zwaar, het is irritant en de eerste week kon ik wel janken. Er is NIKS makkelijks aan. Als het makkelijk was geweest waren we allemaal niet te zwaar. Maar het is een kwestie van echt willen. En tuurlijk ga je op je bek. Boeie, dan sta je op en ga je verderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden
![]()
Daarom begin ik er meestal maar niet aan
Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin![]()
Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dichtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
het is niet makkelijk. het is je leven omgooien. het is je aanpassen aan dingen, het is dingen laten en dat is echt niet makkelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
dan heb je het toch nog niet overwonnen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
ja preciesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen
Wat is je excuus dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen "sas" (schijt aan sonjaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een)
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden
ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschooler is altijd wel iets
Ik vond hem "mhaw"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, die rem heb ik ook niet.
Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.quote:
Oh schop mij dan ook ff uit bed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool
[..]
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
Deal. Ga je mee?quote:
Ik denk ook dat dit geen goede plek is als je nog niet helemaal over je eetstoornis heen bent. Met wilskracht heeft het weinig te maken in dat geval. Eerst gezond worden is een mooi plan. Dan gaat de rest meteen veel makkelijker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
Die uitspraak is natuurlijk onzin. Je wordt dik omdat je meer eet dan je verbrandt (ziektes buiten beschouwing gelaten).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin welHerkennen jullie je er ook in?
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de milka valkuil gelopen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK
Ik ga slapen![]()
![]()
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 07:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
ziet er lekker uit, ga ik ook eens maken, thxquote:
maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaanquote:Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk
Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
Ja, maar dat weiger ik. Gaat nergens over. Mijn vent of visite moet ook gewoon zooi kunnen eten als ze het willen.quote:Op zondag 5 mei 2013 08:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaan
neuh, bij mij ligt het echt gewoon aan wat en hoeveel ik naar binnen prop en giet...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin welHerkennen jullie je er ook in?
Mwah, 6 dagen is nog geen plateautje toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 08:43 schreef Sometimes het volgende:
Ik sta op een plateau(tje) denk ik. Al 6 dagen exact hetzelfde gewicht (weegschaal geeft ook onsjes aan).
Begint irritant te worden.
Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)quote:Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:30 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)
Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die mensen eten vaak helemaal niet 'alles' zonder aankomen. Die maken keuzes. Die doen zich keer flink te goed op een bbq of een feestje en houden zich vervolgens de rest van de week in.
Je wordt niet dik van de lucht. Je word (over het algemeen) dik omdat je te veel eten in je mond stopt. Of iig meer dan je verbrandt.
Oh wacht, ik zie nu dat je een lijst op somt van een van die zeldzame mensen die idd hele broden weg kunnen eten. Maar dan nog... was dat iemand die hele dagen op de bank door bracht met niks doen? Of was het iemand die verder wel flink actief was ook?
quote:Op zondag 5 mei 2013 08:19 schreef sigme het volgende:
Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltje.
Ik ken ook alleen maar aandachtstrekkers en zeurders die van mening zijn dat ze van lucht al dik worden. Ik neem aan dat iedereen hier wel weet waarom ze zo dik zijn geworden en dat heeft niets met....oh wacht, ik vind zacht & luchtig toetje héél erg lekker en dat is bijna 1000 kcal per pak en bijna alleen maar lucht. Althans, zo lijkt dat dan hèquote:Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.quote:Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.
En dan toch een prachtig figuur hebben. Zowel bij mannen als vrouwen.
Ga er dan tegenwoordig maar van uit dat zij een andere verbranding hebben. Ieder lichaam werkt toch weer anders.
Tja, dat klopt. Maar ik ga wel mee met L_S:quote:Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.
Life ain't fair
quote:Op zondag 5 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, mijn vriend is ook graatmager en heeft een bmi van 18.4. Toch denk ik dat ik veel gezonder ben dan hij. Ik heb een redelijke conditie, eet veel gezonder, sport veel en heb goed gevormde spieren.
Nou ja, 980 kcal, niet schrikkenquote:
Nee, er is geen gezonde manier om zoveel in zo'n korte tijd af te vallen. Je vreet er ook niet 30 kilo aan in 2 maanden tijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Bedoel je mij ?quote:
Holy shitquote:Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, 980 kcal, niet schrikken
En ja, daar heb ik er ook heel veel van opZo'n pak is ook zo leeg
Gewoon tot en met juli leven op 500kcal.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Fuck youquote:Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz![]()
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.quote:
Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*quote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
Als er een manier was geweest om snel en gezond af te vallen had deze reeks geen 475 delenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Bedoel je mij ?
Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Joh zo lekkerquote:
Vel voor het broekje... nou ja, scheelt je weer mocht je hem kwijtraken in zee/zwembadquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:
Bedoel je mij ?
Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stressquote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
Stress deed hier ook veel. MAar een paar weken later had ik wel even gigantische haaruitvalquote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helptquote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
Nee, niet zo direct. Wel eigen ervaring en gelezen dat je lichaam beter wordt in het gebruik van kcal. Ik kan er vannacht wel even naar kijken of ik iets nuttigs kan vinden om je collega te laten lezen. Maar ik twijfel aan het effect als iemand per se iets wil doen op haar eigen manier.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt.
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaanSnap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen
iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten
Pak 'em beet 45-55% van je dagelijkse voedselinname koolhydraten is een goede basis.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaanSnap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen
Serieus? Mss moet je je eigen 'ik wil keihard crashen'-topic openen want deze vraagt hoor echt niet thuis in het dieetclub topic.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
De snelste manier om een bikini aan te trekken en niet van jezelf te walgen, is om op te houden met denken dat alleen dunne mensen het recht hebben om naar het strand te gaan of te zwemmen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik zit zelf op ongeveer 70% koolhydraten, 15% vet, 15% eiwit en dat is ongeveer de maximale hoeveelheid koolhydraten die gezond geacht wordt. Bij meer vet en eiwitten voel ik me zo sloom als een schildpad, maar er zijn ook mensen die meer eiwitten juist fijn vinden omdat ze dan minder honger hebben. Misschien kun je het best zelf kijken wat je fijn vindt, in plaats van een richtlijn aan te houden die voor andere mensen werkt. Via myfitnesspal kun je makkelijk zien wat je binnenkrijgt en wat de verhouding koolhydraten/vet/eiwitten is.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
quote:
Nou ja daarom. Kleed je normaal, show-offquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]waarom? Ik was al bijna klaar, was alleen nogal verbaasd dat je in zoiets komt trainen (en ik had nog nooit zo'n bouw gezien).
Ik neem meer tussendoortjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnenquote:
Ja. dat klopt. Ik was er om half 9 uitquote:Op zondag 5 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnen![]()
200 gram magere yoghurt + 20 gram muesli + 5 lijnzaad = 170 kcal....
Melkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Eén boterham minder bij je lunch en dat als tussendoortje nemen 's morgens?
Je kan overigens ook noten, een glas melk, stukje kaas, groente met yoghurtdip/houmousdip nemen oid. Niet allemaal tegelijk
Absoluutquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik ontbijt meest tussen 08 en 09:00quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Eten spreiden over de dag voorkomt de neiging te gaan snaaien later op de dag. Je kan beter veel eten bij je ontbijt dan bij de andere maaltijden (doe ik ook nog verkeerd overigens). En ik wist niet hoe laat je uit bed was natuurlijk. Als je dit ontbijt eet om 11:30 en dan lunch om 12:30 dan valt het wel mee.
Ik zit in een 'houmousperiode'quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goede, die groente met yoghurt of hoimousdip!
Stiekem ben je m'n alterego hè?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in een 'houmousperiode'Zo lekker!
Roggebrood, ook weer eens halenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik zit wat rond te lezen over Jillian en voor- en na-foto's te bekijken. Bij sommige staat dan dat ze naast de workouts een dieet van 1200 kcals/dag hebben gevolgd. Ja, zo val ik ook wel af.
maar dan moet ik 50km oid rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de plus hebben ze die van Waldkorn. Die vind ik verreweg het lekkerst.
Ik was pas om 10 uur wakker en toen moest het brood nog in de ovenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Sjeen het volgende:
Vergeet jij ook altijd te lunchen op zondag? Bij mij schiet dat er echt altijd bij in.
Vriendin heeft gisteren net weer gezetquote:Op zondag 5 mei 2013 19:43 schreef MaJo het volgende:
Trouwens qwea las dat je ook vitamine B12 injecties krijgt? Dan krijg je ook daar een boks voor
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vriendin heeft gisteren net weer gezet
Boks
Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaagquote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef MaJo het volgende:
Allebei weinig gegetenIk durf zelf niet door de calorieënteller te halen wat ik gegeten heb
O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: 4 boterhammen met vlokken
T: 4 loempia's, 3 bier, 2 cola
D: Ibericoham en chorizo met stokbrood
Dat herken ik welquote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaag
Ik zit iets over de 1700quote:Op zondag 5 mei 2013 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
Roggebrood met zuivelspread![]()
Maar met mn 2 glazen dubbelfriss van vandaag kom ik op zo'n 1400 kcal, met de ananas al meegerekendNou ja... dan nog maar vanavond een schaaltje kwark oid.
Dat het nog mee lijkt te vallen komt ook door dat brood. En er mag nog even een uur fietsen + 2 uur winkelen vanaf gehaald wordenquote:
roggebrood met geitenkaas en honing... Te lekker... Jammer dat er geen 30+ geitenkaas is...quote:
MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsWas de laatste tijd al zo moe, no wonder
Maar weer even aan mijn moeder vragen
Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens
Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties?
Oeh! Ik kan wel muisjes halen voor op de beschuit!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Barreltje het volgende:
compensatie dagje!
O:havermout + gekookt eitje
t: bolletje me roze en witte muisjes, 1 pannekoek met stroop
L: gebraden rosbief, gebakken krieltjes in schil, sla, fruitsalade
t: 2 koeken + 6 speculaasjes
D: nasi, 2 sate's, loempiaatje, rundvlees goedje , fruitsalade met een toefje slagroom.
S: GEEN![]()
morgen weer een dag en dan 's avonds weer heerlijk sporten
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Maar denk dat dat brood wel aardig veel was hoor... als ik het zo weeg en omreken een snee of 6
En waarschijnlijk ook wat gezonder dan het standaard brood wat ik eet. Nu weet ik iig wat erin zitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerDaar zou ik ook niet 1 of 2 plakjes af kunnen snijden.
Op mijn werk; nachtdienst t/m woensdag/donderdag
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaalMisschien ook omdat ze niet echt goed helpen bij me dus dan denk ik er ook minder snel aan
Ik heb ook de diagnose ME namelijk dus wellicht is de vermoeidheid bij mij gewoon niet te verhelpen
Dat moet vast lukkenquote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Dag gaat zeker goedkomen!!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Gaat lukken, Vicky!
Verhuisschade: + 0,1. Daar kan ik mee leven. Nu weer het gewone leven in. Morgen wil ik op de fiets naar mijn werk. In plaats van 20-25 minuten ben ik dan 50-60 minuten onderweg, enkele reis. Mooie sport, toch?
Ja, dat is echt fijn! Daar verheug ik me ook al op. Ik moet me even mentaal voorbereiden op om 8 uur op de fiets zitten, dat wordt even aanpoten morgenochtendquote:Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweer
ja, alle ingrediënten los invullen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef seasushi het volgende:
Als ik eten maak zonder zakjes en zo te gebruiken en dat doe ik meestal is het lastig om fat secret in te vullen. Heeft iemand daar een tip voor?
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh vriendlief heeft de batterijen in de weegschaal laten zitten.. Gewoon een dikke vette plus van 2,5.
Nu baal ik dat ik ben gaan staan.. Misschien morgen npg een keer staan voor een vergelijking. En dan moet die weegschaal echt ergens verstopt worden!
quote:
ja. Maar ik kook wel minder ingewikkeld, dat geef ik toe.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..quote:Op maandag 6 mei 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.
óf je houdt je aan je afspraak en gaat op 1 juni weerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..
Ik vind dat vaak ook vervelend. Maar ik smokkel dan gewoon. In plaats van die halve ui vul ik een paar gram erwtjes meer in ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
dat snap ik ook welquote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
Nou gewicht iig niet meerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsWas de laatste tijd al zo moe, no wonder
Maar weer even aan mijn moeder vragen
Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens
Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties?
Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoequote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
rood haarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou gewicht iig niet meerIk ben blond, jij?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
rood haarik denk dat de vergelijkingen op zijn
herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoe
tenzij je ook in Utrecht woont?quote:
Hier ook niet. Maar ik blijf ze maar braaf zetten.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
herkenbaarmisschien dat het net een bepaald randje eraf haalt, zo merk ik dat opstaan op het moment nog meer een hel is dan anders. Maar echt helpen doet het nooit
WAAGPLEIN FTWquote:Op maandag 6 mei 2013 09:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, die gezellige uithoekIk woon in Alkmaar, haha.
hier +1.3quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Schade van het weekend is +1,2, valt me nog mee met mijn menstruatie ook in aantocht geloof ik.
Wel jammer.
En nu wil ik dus naar huis om te gaan sporten.![]()
Vanavond weer Jillian en morgen 5km hardlopen.
Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Qwea het volgende:
ik bedacht mij even, dat als ik op 78 zit, ik er 20 kilo af hebnog 6,5 kg te gaan dus
Graag VOOR juli, svp
dat gaat lukken!!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:16 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!
Ik woog 84,4. Ik wil eind deze week iig ergens in de 83 zittenliefst 83,4
gaat ook lukken!!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor.
Ik zit nu nog steeds op -30 tov mijn zwaarste, daar waar ik vorige zomer ook zat, dus ik hoop aan het eind van de zomer de -40 aan te tikken.Moet gaan lukken!
elke kilo is er een..quote:
Als die eerste drie er niet af gaan, kan de rest niet volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |