abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:56:57 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126042582
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:00:25 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049671
Hi!
pi_126049696
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:36:28 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126049733
:O
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:45:45 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049757
Mogge!
Spoilers!
pi_126049769
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126049821
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Mja, maar een goeie donut is een zeldzaamheid... Hier krijg je alleen maar die prefab meuk van de Appie of de Jumbo.
Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:22:00 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049876
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
+1
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 08:27:50 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126049907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
goedemorgen :W

Ik ben meer een lemon-poppyseed muffin typje.

Net voor de lol mijn taille even gemeten, ik ben uit de gevarenzone *O* Weliswaar krap met 79 cm, maar toch!

C_c, heldin _O_
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126049920
Da's helemaal een mooie mijlpaal, Sjeen! *O* Ook één van mijn doelen :Y

Gisteren hadden we het op mijn werk uitgebreid over te dik zijn, afvallen etc :') Al mijn collega's zijn vrouwen, dus dat werkt dan prima. Zo bleek een collega van mij 10 kilo in een jaar te zijn aangekomen sinds ze is gaan samenwonen. En nu ik eens goed keek dacht ik ook wel: verrek, je ziet het wel een beetje. Maar eigenlijk ervaar ik haar helemaal niet als te dik of zo, vooral omdat ze gewoon een heel mooi en slank gezicht heeft. Alles onder haar taille is groot, zeg maar. Bij mij is alles veel meer geproportioneerd: grote borsten, brede heupen. Het is niet dat alles op één plek zit. En ik heb dus een collega die op aandringen van haar medecollega's ooit Sonja Bakker is gaan doen....om aan te komen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126050214
Oh ik heb vanochtend niet hardgelopen hoor :D. Ik moest werken. Wilde wel ervoor, maar heb morgen vrij (eindelijk) dus bedacht me dat het vanavond wel kan. In het weekend geef ik mezelf vrijaf.
pi_126050662
Zo, de nieuwe waslijn hangt. Dat was het probleem niet. De oude in elkaar geknoopte en uitgedroogde wasdraad met staaldraad verwijderen was een enorme klus :( Nu doen mijn vingers pijn.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:41:54 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126051182
Tegenbod én een atl van 80,7 :D

Verder onderweg naar Limburg, mag vanmiddag een stuk lv kwarktaart voor de verjaardag van zusjelief.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:50:56 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_126052359
Nou, je bent in onderhandeling gelukkig!
disclaimer
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:13:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126052844
Tink, wat een mooie atl! :o

Sjeen, lekker wijf! :Y

Ik heb vanmorgen 1 u, 5 min en 38sec hard gelopen. :7 1000 kcals weg getikt! :o :D

Nu wel spierpijn, dus Jillian krijgt een dagje vrij.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 13:21:56 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126054423
:W na een week pizza, patat, biertjes en cola ben ik geen gram aangekomen :o *O* nu ga ik wel weer normaal doen :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_126057344
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
pi_126057456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
Plannen en je planning stipt opvolgen.
pi_126057695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:29:29 #20
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126057697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Kweek een ruggegraat, maak een planning (wel realistisch) en ga bewegen.

Er zullen er hier maar weinig zijn die te zwaar geworden zijn omdat ze zoveel discipline hebben.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:35:15 #21
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126057875
quote:
Dus dames..

Jij klinkt echt exact als ik :') Wat bij mij iig helpt is vooraf voor een week/een maand/whatever een menu vaststellen. Dus niet per dag naar de supermarkt, maar gewoon dat je vtv al weet wat je wanneer mag en kan eten, ter inspiratie staan er hier genoeg lijstjes in het topic :9 Maar ook een vaststaand dieet oid kan helpen.

En steun! Een aantal vriendinnen van mij hebben de laatste tijd ook een sportabo afgesloten, en nu gaan we samen om 8u 's ochtends sporten O+ Dat helpt zooveel, dat je gewoon niet alleen bent. Of 's avonds eerst sporten en dan samen eten..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:54:20 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058413
Vooral jezelf niet zielig vinden omdat je nu "niks" meer mag...
Je mag juist heel veel en het wordt elke dag beter.
Met de juiste gezonde voeding en regelmatig bewegen (je hoeft echt niet naar de sportschool) wandelen, fiets pakken, trap pakken enz.
Na een maand zal je echt merken dat je conditie verbeterd, je huid wat glanzender wordt, je humeur ook trouwens. Alles is eigenlijk positief.

Jezelf volproppen met van alles is een neerwaartse en een heel makkelijke spiraal. Dat wel.

Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.

Plannen ftw !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126058486
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef annevrouwtje het volgende:

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnen :? Zo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
pi_126058522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
je humeur ook trouwens
Dan doe ik iets verkeerd :') Mijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:02:05 #25
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126058592
O, en een doel! :D

Zo ga ik, als ik onder de 100 zit, een dagje met een vriendin naar de Primark, als ik een gezond BMI heb gaan we een dagje Efteling en als ik helemaaal op streef zit neem ik mijn tattoo O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:08:50 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058776
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan doe ik iets verkeerd :') Mijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
Groente echt leren waarderen, daar een enorme portie van nemen.. daarna pas de je eiwitten en nog honger? dan carbs.

Brood met mager beleg en daarop rauwe paprika, tomaat, sla, curry, zout en peper, komkommer zodat je toch volume hebt.

Werkt voor mij maar ik vind een uur lang groente en vlees voorbereiden in de keuken een enorme ontspanning na het werk. Lekker de radio aan, drankje erbij.
Heb zelf het geluk dat ik daar de tijd voor heb dus het zal heel veel mensen gewoon niet lukken.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126058798
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnen :? Zo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.
Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
pi_126058875
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef annevrouwtje het volgende:
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is
Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werken :+

En uniekhoorn, ik ben dol op groente en ander gezond voedsel, maar nog veel doller op allerlei ongezond voedsel wat ik mindlessly in mijn mond kan stoppen - daar voel ik me gelukkig bij O+ En dat mag van mezelf niet meer, behalve in beheersbare porties en zo en dan kan je dat mindlessly wel vergeten :{
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:13:53 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058927
quote:

[..]

Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is :)

[..]

Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
Realistisch doel?
30 kg eraf dus... da's een grote stap. Probeer eerst uit te zoeken wat je wel en niet wil laten.
Wil je sporten, wil je een ander eetpatroon?
Waarom binnen een jaar? Wie heeft dat bedacht? Dan had je een jaar geleden al moeten beginnen (bij wijze van....)

Probeer je levensstijl aan te passen dan zou je zien dat ook de kg weg gaan.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:17:29 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126059033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werken :+

En uniekhoorn, ik ben dol op groente en ander gezond voedsel, maar nog veel doller op allerlei ongezond voedsel wat ik mindlessly in mijn mond kan stoppen - daar voel ik me gelukkig bij O+ En dat mag van mezelf niet meer, behalve in beheersbare porties en zo en dan kan je dat mindlessly wel vergeten :{
Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?
Mijn 16.00 pure chocolademomentje is heerlijk elke dag weer.

Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van :')
Een klein portie van iets pakken, heeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, echt heel bewust en dan jezelf afvragen of de tweede of derde portie lekkerder gaat smaken .

Ach heel makkelijk gezegd allemaal, was het maar zo simpel.
pi_126059122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:

Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?
Mijn 16.00 pure chocolademomentje is heerlijk elke dag weer.

Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van :')
Een klein portie van iets pakken, heeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, echt heel bewust en dan jezelf afvragen of de tweede of derde portie lekkerder gaat smaken .

Ach heel makkelijk gezegd allemaal, was het maar zo simpel.
:N Veel. En proppen tot ik propvol zit. Daar worden mijn hersens oprecht blij van. Alleen valt dat blij worden wat tegen als je een nieuwe broek wilt kopen, dus dan maar niet. En mezelf daar continue in remmen, dat doet mijn humeur geen goed.

Ik zou overigens heel ongelukkig worden van 1 klein blokje chocolade, hoe veel ik er ook van geniet. Dan wil ik meer en ga ik dáár steeds aan denken, dus dan maar niets.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:23:26 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126059236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N Veel. En proppen tot ik propvol zit. Daar worden mijn hersens oprecht blij van. Alleen valt dat blij worden wat tegen als je een nieuwe broek wilt kopen, dus dan maar niet. En mezelf daar continue in remmen, dat doet mijn humeur geen goed.

Ik zou overigens heel ongelukkig worden van 1 klein blokje chocolade, hoe veel ik er ook van geniet. Dan wil ik meer en ga ik dáár steeds aan denken, dus dan maar niets.
Verslaving ja... Niks meer en niks minder.. patroon moet je onderbreken hoe moeilijk ook.
Het is en blijft een kutverslaving hoor.
Zit je voor de rest wel lekker in je vel?
pi_126059289
Het gaat overigens prima met mijn dieet hoor! Ik val goed af, ik eet gezond en ik heb er verder niet veel moeite mee. Maar mijn humeur over eten is gewoon niet happy happy joy joy :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:38:07 #34
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126059638
Nou, lekker lijstje :')

O: 2 sneetjes roggebrood met zuivelspread.
T: -
L: 2 volkoren, 1 met gerookte kaas. 1 met eiersalade. 2x wit met nutella :9
T: handje nootjes.
D: ga ik zo maar eens verzinnen.
S: uurtje fietsen.

Pfff wat een dag :D Nogal gedoe ende drama op vrijwilligerswerk :X
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:43:04 #35
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126059726
Blij moment vandaag :D

Had aardig wat kleding besteld, kwam vanmiddag binnen. Allemaal XXL, een gangbare maat - al is het de grootste. Komend van 6XL is het toch wel heel lekker om "normaal" kleding te kunnen bestellen en niet naar speciaalzaken te hoeven.

En het paste nog ook, hoef niets terug te sturen :')

Veel meer keus ook trouwens, en veel gunstigere prijzen.
It was delicious.
pi_126059785
Lekker is dat, Sometimes *O*
pi_126059985
Hoi! Nieuw hier :-)

Bijna 22 jaar, 180cm lang, 85kg en een bmi van 26.2

Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels :+

Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.

Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:09:50 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060535
quote:
Dus dames..

Zorgen dat je het krijgt.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:12:28 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060655
Godsamme. Oma is net wakker :O Ik was kapot.

:O :O :O

Ik eet straks heerlijk licht. Veldsla, volkoren macaroni, beetje kaassaus er door heen, en zalm (serieus, ik ben er zo gek op :P )

Ik moest lachen gisteren op het terras. Vriendin van me probeert ook al eeeeeuwen af te vallen. Heeft WW gedaan en wilde weeeeeer WW gaan doen. Maar ik had dr al verteld dat dat niet werkt en dat ze gewoon permanent haar eetpatroon moet veranderen. Maar dat vond ze moeilijk, en begrijpelijk... dus haar kindje krijgt een ijsje, gaat ze de helft op eten _O- Ja, dat werkt dus niet he :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:13:47 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060715
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Same _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:14:44 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

Werkt voor mij maar ik vind een uur lang groente en vlees voorbereiden in de keuken een enorme ontspanning na het werk. Lekker de radio aan, drankje erbij.
Heb zelf het geluk dat ik daar de tijd voor heb dus het zal heel veel mensen gewoon niet lukken.
Serieus? Ik ga dan alvast uit de pan vreten :X
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:17:08 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060867
quote:

[..]

Waarom? Die heb ik ook niet. Ene keer slaap ik 9u, andere keer 6, en dan stort ik vanzelf zoals vandaag na 6,5u 's middags in. Maar ik zat vanmorgen om 08:30 al buikspier oefeningen te doen, om 09:00 zat ik op de fiets naar de stad om wat te halen, en om 10:00 was ik weer terug en ging ik mijn kozijnen die rot zijn fixen :')

quote:
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch he :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:19:25 #43
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126060965
Ow en ik had vandaag bij het schoonmaken in het asiel een oude oude broek aan want we moesten met chloor aan de gang. Was ik even blij dat ik een riem om had zeg. Had mn oude broek wel over mn huidige heen kunnen trekken en nog ruimte over kunnen houden
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:20:26 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061004
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:

Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels :+

Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.

Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
Flikker die shakes maar overboord. Ik ontbeet ook met koekjes en snickers. (1,83 en was 98 kilo. Inmiddels 84,5 in bijna 7 maanden.)

Waarom lukt normaal eten niet? En waarom hou je niet van warm eten?

En ja, ik ben mij er inmiddels van bewust dat dit beter allemaal in 1 fucking post met deelquotes had gekund :') Sorry _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:21:03 #45
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126061025
quote:

Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.

En dan wil je nog tips :D

Begin eens met normaal ontbijten en lunchen en hou op met de koekjes.
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:21:27 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061043
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en ik had vandaag bij het schoonmaken in het asiel een oude oude broek aan want we moesten met chloor aan de gang. Was ik even blij dat ik een riem om had zeg. Had mn oude broek wel over mn huidige heen kunnen trekken en nog ruimte over kunnen houden
Lekker is dat he? :D

Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik baal nog steeds van mijn "zwembandje" dus voorlopig maar ff flink mijn buikspieren aanpakken. Ook baal ik echt echt echt van mijn boven benen :{
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:22:05 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.

En dan wil je nog tips :D

Begin eens met normaal ontbijten en lunchen en hou op met de koekjes.
Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhh
pi_126061105
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch he
Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaan :7 Gewoon amper iets eten (maakt niet uit wat, als het maar bijna niets is) en sportverslaafd worden (2-3 uur per dag in de sportschool jezelf afbeulen).

en als je dan weer een normaal eetpatroon krijgt en minder gaat sporten dan kom je 2 kilo per week aan *)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:23:47 #49
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061136
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker is dat he? :D

Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik baal nog steeds van mijn "zwembandje" dus voorlopig maar ff flink mijn buikspieren aanpakken. Ook baal ik echt echt echt van mijn boven benen :{
Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:23:56 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaan :7 Gewoon amper iets eten (maakt niet uit wat, als het maar bijna niets is) en sportverslaafd worden (2-3 uur per dag in de sportschool jezelf afbeulen).

en als je dan weer een normaal eetpatroon krijgt en minder gaat sporten dan kom je 2 kilo per week aan *)
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten :P

Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten :o
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:24:26 #51
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126061162
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhh
Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoord :6
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:24:51 #52
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061183
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzo :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:25:04 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061192
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.
Zo moet je niet denken :N Dat lost niks op.

Complimentjes, die zijn altijd fijn :D O+ Had er v/d week ook weer een paar :D En ik zit ook best goed in mijn vel hoor. Alhoewel ik het vanmiddag in ene gelijk na de lunch achterlijk zwaar had. Ik had 4 boterhammen gehad en echt nog achterlijk veel trek :{
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:25:19 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061203
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoord :6
_O- grapjas.
pi_126061209
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:

Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:25:51 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061225
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzo :')
Ik word zo giftig als ik honger heb :D :@
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:26:13 #57
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126061237
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stress :'(
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:26:31 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061251
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooh ja, vertel mij wat. Dat had ik in oktober, dat was ook de maand dat ik de eerste 7 kilo verloor _O-

Dat is er is afgebleven valt me nog mee.
pi_126061252
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:

Ik word een regelrechte heks :X

Nu eet ik ongeveer 1600 kcal per dag en gaat het allemaal (veeel te) langzaam, maar wel gezond.
pi_126061265
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:

Dat is meestal het gevolg van chronische stress O-)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:27:20 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ligt eraan hiero. Bij echte zware stress krijg ik niks door mijn strot. Bij gewone stress ga ik idd vreten als een varken :') Ook als ik boos, verdrietig, blij, moe, verveeld, whatever ben trouwens :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:28:25 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061326
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik word een regelrechte heks :X

Nu eet ik ongeveer 1600 kcal per dag en gaat het allemaal (veeel te) langzaam, maar wel gezond.
Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.
pi_126061366
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:

Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.
Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamer -O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:29:52 #64
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061374
Ik ben zo'n 10 kilo afgevallen door verhuisstress. En het is achter gebleven in mn oude huis :7
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:30:18 #65
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061393
En wat moet ik eten vandaag? Ik ben lui, 0.0 inspiratie en t moet vega :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:31:07 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061426
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamer -O-
Ja. Maar goed, ik ben een beetje bang dat als ik rond de 1600 ofzo ga zitten, het er straks als een mofo weer aankomt. Ik heb trouwens ook soms best uitschieters van 2200 kcal hoor. Maar wel in verhouding iig. En dan hoop ik dat mijn lichaam een beetje bedenkt dat er geen honger winter aankomt :P
pi_126061429
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:32:17 #68
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?
Lacto-ovo-vega he. Dus ik eet gewoon kaasch. Want kaasch :9 Maar zwartebonensoep? ga eens even zoeken :)
pi_126061469
Dat is trouwens mijn huidige 'ik heb geen zin om te koken en ik weet niet wat ik moet eten terwijl ik al in de supermarkt loop' maaltijd: zwarte bonensoep :D Beter dan de variant van vroeger: pizza.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:32:42 #70
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061476
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
Sla met volkoren macaroni en zalm :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:32:52 #71
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061482
Ow mijn luie variant is tegenwoordig zo'n prefab slabakje. Mik ik er nog een paar tomaatjes enzo extra doorheen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:33:14 #72
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061494
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sla met volkoren macaroni en zalm :P
Zalm <> vega.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:33:21 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061500
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat is trouwens mijn huidige 'ik heb geen zin om te koken en ik weet niet wat ik moet eten terwijl ik al in de supermarkt loop' maaltijd: zwarte bonensoep :D Beter dan de variant van vroeger: pizza.
Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ect :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:33:50 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061514
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Zalm <> vega.
Faal. Ik had dat vega niet eens gelezen :') Vervang je de zalm door iets anders :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:34:47 #75
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061554
Maar eigenlijk heb ik gewoon heel geen zin om te koken. Teveel gedaan vandaag, bweh :D
pi_126061619
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:

Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ect :P
Hele verbetering 8-)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:37:23 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061653
Ik heb een banaan in de vriezer gemikt en die moet ik straks maar even in de blender gooien. Maak ik daar mijn toetje van. Ben benieuwd, zat eerst te denken om nog yoghurt of magere melk toe te voegen?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:37:53 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061666
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hele verbetering 8-)
:Y Ik ben ook best wel een beeeeetje trots hoor B-) Milka koekjes in de kast zien liggen en dan hard wegrennen :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:38:01 #79
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061674
Pffff mn andere luie maaltijd dan maar. Even naar de super voor vegazooi en een zak wokgroenten.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:38:49 #80
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061698
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

:Y Ik ben ook best wel een beeeeetje trots hoor B-) Milka koekjes in de kast zien liggen en dan hard wegrennen :P
Oreotruffels maken en ze in de vriezer bewaren was ook een leuke. Duurt een tijd voordat ze ontdooit zijn, tegen de tijd dat je het kan eten heb je er eignelijk al geen zin meer in.
pi_126061707
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een banaan in de vriezer gemikt en die moet ik straks maar even in de blender gooien. Maak ik daar mijn toetje van. Ben benieuwd, zat eerst te denken om nog yoghurt of magere melk toe te voegen?
Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:39:13 #82
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126061711
Ik mag morgenavond weer ongezond doen.
Maar niet té ongezond want anders geen verbetering ten opzichte van vorige week maandag O-)
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:40:59 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.
Ik ga zo mijn vla weglaten en het als toetje nemen. Ik ben benieuwd :Y
pi_126061928
Ik had net een 'ik ben het zat' aanval en wilde Chinees of Patat als avondeten. Toen maar yoghurt met amandelen genomen en inmiddels is de bui over en ga ik zo groente wokken met kipfilet :+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:53:30 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126062179
Ik moet nog godsamme 20 min wachten voordat we kunnen eten. Ik heb HONGERRRR. :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:54:05 #86
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126062191
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had net een 'ik ben het zat' aanval en wilde Chinees of Patat als avondeten. Toen maar yoghurt met amandelen genomen en inmiddels is de bui over en ga ik zo groente wokken met kipfilet :+
Ooh ja herkenbaar :D

"Fuck it. Ik neem wel patat!" en dat op weg naar de snackbar bedenken "Is niet zo slim he..." en dan langs de AH voor gezonde zooi _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:57:04 #87
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126062288
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog godsamme 20 min wachten voordat we kunnen eten. Ik heb HONGERRRR. :')
Nog 9 minutem hier.
Dat red ik wel...
It was delicious.
pi_126062332
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:57 schreef Sometimes het volgende:

Nog 9 minutem hier.
Dat red ik wel...
Jij eet standaard om 6 uur 6 :o
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 18:34:14 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126063708
Salade niçoise vandaag, lekker met wat stokbrood en een glas wijn O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:38:09 #90
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126063871
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik word dan echt een monster idd :Y })
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:38:29 #91
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126063887
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij eet standaard om 6 uur 6 :o
Neuh, de timer op de kookplaat was om die tijd uitgeteld vandaag.

Maar meestal wel rond 6 uur, anders worden de plannen steeds slechter :Y)
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:38:55 #92
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126063905
Wat vliegen de topics er hier snel door. Ik was vorig jaar afgevallen, toen weer klein beetje erbij, en toen dacht ik, nu is het genoeg en ga ik weer goed eten... En nu wil het niet heel erg lukken.

Sinds een paar weken ben ik begonnen met hardlopen en ik fiets wat meer. Ik vraag me af of mijn gewicht daarom wat meer slingert. Normaal was het altijd heel stabiel, iedere dag vrijwel exact hetzelfde. Nu ben ik in twee weken tijd anderhalve kilo omlaag en weer twee omhoog.

De laatste keer dat ik (fanatiek) ging sporten is al heel lang geleden, maar toen schoot ik in een week zelfs 4 kilo omhoog.

En jullie hebben gelijk, zoveel werk is het ook niet om in myfitnesspal in te voeren wat ik eet, dus ik ga proberen dat weer een tijdje bij te houden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:39:19 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126063922
quote:

de enige tips die je hier zal krijgen is idd stoppen met die shakes, je maag kleinger maken is sws bullshit, maar als je dat per sé wil dan kan dat ook met gewoon eten.
En verder is het advies: drie normale maaltijden met drie tussendoortjes. Gewoon ontbijten brood, yoghurt m muesli of havermout oid en gewoon warm eten 's avonds met dan groente als hoofdbestandeel. Succes!

Maar mss is het wel handig dat je bij een dietiste langs gaat ofzo. Normaal is dat niet een advies dat je hier vaak zult zien, maar als je zo verknipt eet is het mss wel een goed idee.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:40:37 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126063968
Ja nee, die banaan in de blender is niks. Blend amper, en ik vond het ook niet echt lekker :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:41:07 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126063993
Ik had btw 200gr volkoren macaroni, fucking veel!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:42:06 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126064025
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:40 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, die banaan in de blender is niks. Blend amper, en ik vond het ook niet echt lekker :P
Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker. :Y
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:45:17 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064130
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker. :Y
Baloe (de golden retriever) vond het heerlijk iig :P

Straks naar een vriendin, moet ff kijken, zal straks maar ff die smoothie nemen. En ff kwark meenemen.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 18:46:28 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064173
Kan ik eigenlijk smoothie maken straks, in een flesje proppen en meenemen en daar in de koelkast zetten? Of gaat dat niet meer smaken?
pi_126064292
Poes, sommige dingen moet je leren eten. Ik lustte geen tomaat. Nu eet ik het overal doorheen.

Lijstje
O: 2 geroosterde boterhammen met filet american
L: kwark met banaan en muesli
T: 1 evergreen
D: goddelijk lekkere Griekse aardappelsalade met gegrilde kip
T: een appel uit de magnetron of de overgebleven Griekse yoghurt met wat honing
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126064350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef Qwea het volgende:
Kan ik eigenlijk smoothie maken straks, in een flesje proppen en meenemen en daar in de koelkast zetten? Of gaat dat niet meer smaken?
Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
pi_126064366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Vicky het volgende:
goddelijk lekkere Griekse aardappelsalade met gegrilde kip
recept? O-)
pi_126064379
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
pi_126064542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

recept? O-)
alstublieft

:9 :9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:01:51 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
Verse jus, yoghurt, aardbeien, framboos en kiwi. Moet ff 2u staan en dan opdrinken :Y
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:05:03 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126064813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:09:05 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064945
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja en een cracker pakken of een bak yoghurt ipv een snickers of een pak koekjes ook. Been there...
pi_126065245
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:19:35 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126065314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 19:24:57 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126065494
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diëtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diëtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:38:38 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066085
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:39:04 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:24 schreef MaJo het volgende:
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diëtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diëtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
1,83 ftw B-)
pi_126066159
Poesopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126066167
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Poepopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
In ieder geval bedankt, ik ga er mee bezig :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:43:10 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066262
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
pi_126066276
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:44:06 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066310
quote:

[..]

Het is NIET makkelijk. Het is kut. Het is zwaar, het is irritant en de eerste week kon ik wel janken. Er is NIKS makkelijks aan. Als het makkelijk was geweest waren we allemaal niet te zwaar. Maar het is een kwestie van echt willen. En tuurlijk ga je op je bek. Boeie, dan sta je op en ga je verder :)
pi_126066332
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:45:54 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
pi_126066389
quote:

[..]

het is niet makkelijk. het is je leven omgooien. het is je aanpassen aan dingen, het is dingen laten en dat is echt niet makkelijk.
maar je kan het alleen maar doen als je er voor de volle 100% achter staat.

En wat Qwea zegt, soms ga je idd op je bek.. boeiend.. Morgen weer een dag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066429
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
pi_126066516
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
dan heb je het toch nog niet overwonnen?
zoek een combi er zijn tegenwoordig genoeg praktijken die een psycholoog die tegelijk als dieetist is opgeleid aan bieden
succes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:49:10 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
pi_126066585
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een :P )
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden

ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschool ;( er is altijd wel iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:51:16 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126066627
quote:

[..]

Wat is je excuus dan?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:55:17 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een :P )
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden

ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschool ;( er is altijd wel iets
Ik heb geen "sas" (schijt aan sonja :P ) dag. Want dan gaan ALLE remmen los en dan baal ik als een idioot van mezelf. Ik heb wel een "ooh ik mag best iets meer want dat is vandaag niet zo erg" dag. En iets meer was laatst op Q-day. 4 biertjes, in totaal 2300 kcal, maar nog steeds netjes met vet e.d in het groen.

Ik vind de sportschool fijn O+ Alleen de laatste tijd heb ik gewrichtsklachten heel erg (ben bij internist geweest, misschien crohn, misschien reuma :') mag hopen van niet) en dan belemmerd me.

Ook qua gewoon fietsen. Maar goed, ik ben best eigenwijs en ga stug door :X :')
pi_126066956
oh ja ik kan mezelf op zo'n dag ook nog redelijk in houden hoor

bijv vandaag: lekker lunchen met een vriendinnetje en dan neem ik soep en een tosti en toen later op de dag hebben we nog een ijsje gehaald en dan neem ik 1 bolletje ipv 2 en dan vanavond neem ik lekker wat cola
toch kleine keuzes (niet super denderend natuurlijk want het is nog steeds een 'onnodig' ijsje maar soms moet je het er gewoon lekker van nemen vind ik)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126070928
Oh nee, die rem heb ik ook niet.

Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:29:15 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126071854
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, die rem heb ik ook niet.

Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
Ik vond hem "mhaw"
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:37:28 #131
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126072366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vond hem "mhaw"
Boek is mooier :Y
pi_126073880
Ik heb overigens ontdekt dat mijn slager prima maaltijden verkoopt. Dat is dus voortaan mijn go to afhaaleten. Zojuist biefstukreepjes in ketjapsaus met rijst gegeten. Blikje kidneybonen erdoor en klaar.

Oh en ontbijten met yoghurt, muesli en noten bevalt me echt heel erg goed! Ik zit er voller van dan met brood en hou het langer vol ook.

Enige is dat vandaag het sporten niet is gebeurd. Zie, ik moet het dus echt 's ochtends doen.
pi_126074058
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool :Y

quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef douche-eendje het volgende:

Boek is mooier :Y
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
pi_126074118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool :Y

[..]

Oh schop mij dan ook ff uit bed.
pi_126074190
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:

Oh schop mij dan ook ff uit bed.
Deal. Ga je mee? *) Kan nog wel een sportschoolbuddy gebruiken.
pi_126074780
Ik ga morgen ook sporten. Probeer er om 8.30 te zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126074854
Sportschool is dan nog niet open hier -O- Altijd vervelend, want vroegah ging ik wel eens rechtstreeks uit mijn werk nog een uur sporten, maar dan moeten ze wel om 8 uur open zijn.
pi_126075505
Ik heb m'n sportschoolabo weer opgezegd. Heb sindsdien vaker gesport dan de maanden met abo à 45 euro :').
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 23:21:27 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126077699
Ik ga de sportschool ook opzeggen, ben al 3 maanden niet geweest :')
pi_126078155
Ik ga 3 Tot 4x per week. Dat wordt straks zwaar afkicken.

Net een heeeeerlijk glaasje Baileys op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:51:30 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126078653
Ik sport 2x p/w. Medisch fitness ftw
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:57:12 #142
360296 IkbendeSjaak
Vis een optie?
pi_126078756
Hoi! Ik ben ook bezig met afvallen en gaat tot nu toe best goed: 2 kilo kwijt in 1 maand. Ik ben 1,87 en woog 97kg. Ik verlang wel weer naar mijn oude ritme maar moet volhouden!

Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin wel :( Herkennen jullie je er ook in?

Keep up the good work *O*
  zondag 5 mei 2013 @ 00:19:05 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126079082
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Ik ben in de milka valkuil gelopen :X :X :X :X :X .

Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK :')

Ik ga slapen :X :W :X
  zondag 5 mei 2013 @ 01:34:24 #144
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126080707
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit geen goede plek is als je nog niet helemaal over je eetstoornis heen bent. Met wilskracht heeft het weinig te maken in dat geval. Eerst gezond worden is een mooi plan. Dan gaat de rest meteen veel makkelijker.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_126082480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin wel :( Herkennen jullie je er ook in?
Die uitspraak is natuurlijk onzin. Je wordt dik omdat je meer eet dan je verbrandt (ziektes buiten beschouwing gelaten).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 mei 2013 @ 07:04:37 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082509
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef Qwea het volgende:
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Ik ben in de milka valkuil gelopen :X :X :X :X :X .

Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK :')

Ik ga slapen :X :W :X
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:11:51 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126082670
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 07:04 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk :9
  zondag 5 mei 2013 @ 08:15:47 #148
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

alstublieft

[ afbeelding ]
:9 :9 :9
ziet er lekker uit, ga ik ook eens maken, thx :Y
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:16:36 #149
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082684
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk :9
maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaan ;)
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:19:39 #150
43653 sigme
Veraan
pi_126082701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:

Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltje :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 mei 2013 @ 08:20:22 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126082705
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaan ;)
Ja, maar dat weiger ik. Gaat nergens over. Mijn vent of visite moet ook gewoon zooi kunnen eten als ze het willen. :)
  zondag 5 mei 2013 @ 08:23:14 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126082715
Wij zijn een weekend bij vrienden, en ik heb geen idee hoe ik het doe, maar steeds als ik mezelf in het gareel heb gaan we hierheen en kan ik de 'he gezellig' stokbroodjes met meuk niet weerstaan... Zo ook gisterenavond niet. -O-

Maar goed, vandaag een nieuwe dag en het is gewoon klaar. :Y

Ik ben trouwens heel dichtbij Isa, Assen. ;)
pi_126082740
Kusje op BE. Je kan het!

75, 5 vanmorgen. Ik ga weer goed. Nu volhouden. Ik sta al bij de sportschool te wachten. .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 mei 2013 @ 08:43:42 #154
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126082789
Ik sta op een plateau(tje) denk ik. Al 6 dagen exact hetzelfde gewicht (weegschaal geeft ook onsjes aan).

Begint irritant te worden.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 09:16:48 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126082948
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
neuh, bij mij ligt het echt gewoon aan wat en hoeveel ik naar binnen prop en giet...
  zondag 5 mei 2013 @ 09:21:41 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126082968
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
Spoilers!
pi_126083115
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:43 schreef Sometimes het volgende:
Ik sta op een plateau(tje) denk ik. Al 6 dagen exact hetzelfde gewicht (weegschaal geeft ook onsjes aan).

Begint irritant te worden.
Mwah, 6 dagen is nog geen plateautje toch? :).

Hier is de halve kilo die ik eraan had gegeten met koninginnedag er weer af. Ik zou vanmiddag eigenlijk naar het bevrijdingsfestival gaan maar heb nog helemaal geen zin. Daar komt toch het nodige aan alcohol bij kijken.
  zondag 5 mei 2013 @ 09:49:53 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126083194
Ik ben 300gr aangekomen :(

:P Boeiend.

Ik baal als een stekker. 2 jaar geleden huis gekocht, 3 maanden gelee ging er ineens van alles stuk. Toilet, badkamer radiator, koelkast, vaatwasser. Nou, alles gefixt, wc zat garantie op, radiator ook, koelkast nieuwe gekocht en vaatwasser laten maken.

Vorige week ontdekte ik een rot stukje in het kozijn. Ik gisteren houtrot zooi gehaald om kozijn te vullen. Plekje uitbikken, blijft dat halve fucking kozijn verrot te zijn :X Ook helemaal aan de buitenkant :X

Toen vorige week zag ik al een paar keer een plas water op de vloer in de keuken liggen. Maar ik dacht dat of ik of de hond had lopen knoeien (die drinkt en dan laat ie het uit zijn smoelwerk vallen _O- vind hij leuk). Dus MikeyMo komt naar benee, ziet weeeeer een grote plas water, ik ben niet bij het aanrecht geweest en Baloe was niet wezen drinken.... vaatwasser lekt :X Nu is er blijkbaar ergens water bij gekomen, want zodra ik de vaatwasser aan zet en dicht doe, knalt de aardlek eruit :') -> kortsluiting.

Dus, we hebben besloten er klaar mee te zijn en een nieuwe keuken te gaan kijken straks. Al hoop ik dat we die vaatwasser nog kunnen maken, tijdelijk... want ik HAAT HAAT HAAT afwassen :')

/zeikwijf
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 09:56:29 #159
5428 crew  miss_sly
pi_126083238
Wij zijn verhuisd! Volgens mij is de schade wel redelijk beperkt gebleven, want ik vergat tussendoortjes te eten en heb me drie slagen in de rondte gewerkt, gesjouwd en gepoetst! Vandaag de laatste dozen uitpakken en de weegschaal een plekje geven. Morgenvroeg dan maar eens kijken wat de schade is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 mei 2013 @ 10:30:52 #160
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126083600
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)
  zondag 5 mei 2013 @ 10:34:46 #161
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126083654
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:30 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)
:Y Dat er niets aankomt, wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn. Die fout maken mensen die alles kunnen eten vaak. Maar ook zij krijgen ooit de rekening gepresenteerd als ze te lang zo doorgaan :).
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 10:35:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126083665
Die mensen eten vaak helemaal niet 'alles' zonder aankomen. Die maken keuzes. Die doen zich keer flink te goed op een bbq of een feestje en houden zich vervolgens de rest van de week in. ;)

Je wordt niet dik van de lucht. Je word (over het algemeen) dik omdat je te veel eten in je mond stopt. Of iig meer dan je verbrandt.

Oh wacht, ik zie nu dat je een lijst op somt van een van die zeldzame mensen die idd hele broden weg kunnen eten. Maar dan nog... was dat iemand die hele dagen op de bank door bracht met niks doen? Of was het iemand die verder wel flink actief was ook?
  zondag 5 mei 2013 @ 10:49:09 #163
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126083863
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die mensen eten vaak helemaal niet 'alles' zonder aankomen. Die maken keuzes. Die doen zich keer flink te goed op een bbq of een feestje en houden zich vervolgens de rest van de week in. ;)

Je wordt niet dik van de lucht. Je word (over het algemeen) dik omdat je te veel eten in je mond stopt. Of iig meer dan je verbrandt.

Oh wacht, ik zie nu dat je een lijst op somt van een van die zeldzame mensen die idd hele broden weg kunnen eten. Maar dan nog... was dat iemand die hele dagen op de bank door bracht met niks doen? Of was het iemand die verder wel flink actief was ook?
Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.
En dan toch een prachtig figuur hebben. Zowel bij mannen als vrouwen.

Ga er dan tegenwoordig maar van uit dat zij een andere verbranding hebben. Ieder lichaam werkt toch weer anders.
It was delicious.
pi_126083908
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:19 schreef sigme het volgende:

Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltje :D.
:Y :Y en ik dacht op het eind: net goed voor die vader *)
pi_126083993
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken ook alleen maar aandachtstrekkers en zeurders die van mening zijn dat ze van lucht al dik worden. Ik neem aan dat iedereen hier wel weet waarom ze zo dik zijn geworden en dat heeft niets met....oh wacht, ik vind zacht & luchtig toetje héél erg lekker en dat is bijna 1000 kcal per pak en bijna alleen maar lucht. Althans, zo lijkt dat dan hè 8-)
  zondag 5 mei 2013 @ 10:56:45 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126084009
Tja, mijn vriend is ook graatmager en heeft een bmi van 18.4. Toch denk ik dat ik veel gezonder ben dan hij. Ik heb een redelijke conditie, eet veel gezonder, sport veel en heb goed gevormde spieren. En ik heb lang niet zo veel stress als hij en kan ontspannen als dat nodig is.
Spoilers!
  zondag 5 mei 2013 @ 10:57:57 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126084036
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.
En dan toch een prachtig figuur hebben. Zowel bij mannen als vrouwen.

Ga er dan tegenwoordig maar van uit dat zij een andere verbranding hebben. Ieder lichaam werkt toch weer anders.
Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.

Life ain't fair }:|
And eternity in an hour.
pi_126084038
Ik kon vroeger ook eten wat ik wilde... Nu echt niet meer.

Net heerlijk gesport!

Lijstje
O: brinta met banaan
S: 55min cardio, 10min buikspieren en 20min kracht
T: warme appel met kaneel
L: kwark denk ik
B: fietsen naar Delft (7km)
T: wat mijn moeder in huis heeft
D: gen idee, eten bij ouders
B: terug naar huis fietsen
T: komkommer ofzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 mei 2013 @ 11:11:50 #169
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126084293
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.

Life ain't fair }:|
Tja, dat klopt. Maar ik ga wel mee met L_S:

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, mijn vriend is ook graatmager en heeft een bmi van 18.4. Toch denk ik dat ik veel gezonder ben dan hij. Ik heb een redelijke conditie, eet veel gezonder, sport veel en heb goed gevormde spieren.
It was delicious.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:22:14 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126084549
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
dat is bijna 1000 kcal per pak
Sorry??????? :{

Ik at dat altijd :')
pi_126084898
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:22 schreef Qwea het volgende:

Sorry??????? :{

Ik at dat altijd :')
Nou ja, 980 kcal, niet schrikken :Y)

En ja, daar heb ik er ook heel veel van op :') Zo'n pak is ook zo leeg :@
pi_126085027
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
  zondag 5 mei 2013 @ 11:41:06 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085051
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Nee, er is geen gezonde manier om zoveel in zo'n korte tijd af te vallen. Je vreet er ook niet 30 kilo aan in 2 maanden tijd.

Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz :Y)
pi_126085090
quote:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:45:28 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126085171
Troll?
Spoilers!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:49:53 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085296
Ik huil zachtjes. Mo had wentelteefjes. Ik een hapje. Men, die krengen zijn lekker.
pi_126085305
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Troll?
Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
  zondag 5 mei 2013 @ 11:50:33 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085321
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, 980 kcal, niet schrikken :Y)

En ja, daar heb ik er ook heel veel van op :') Zo'n pak is ook zo leeg :@
Holy shit :o _O-
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:04 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085338
quote:
Gewoon tot en met juli leven op 500kcal.

Succes!!!!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:48 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085358
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:

Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz :Y)
Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
pi_126085435
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 11:57:53 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126085502
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
  zondag 5 mei 2013 @ 11:57:59 #183
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085504
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

[..]

Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Als er een manier was geweest om snel en gezond af te vallen had deze reeks geen 475 delen :+
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
Joh zo lekker :D
  zondag 5 mei 2013 @ 11:58:33 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085522
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
Vel voor het broekje... nou ja, scheelt je weer mocht je hem kwijtraken in zee/zwembad :+
pi_126085715
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

Bedoel je mij ?

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:06:17 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085735
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
  zondag 5 mei 2013 @ 12:12:56 #187
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085911
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
Stress deed hier ook veel. MAar een paar weken later had ik wel even gigantische haaruitval :') Jeuj.

Ik ga zo eens even rondje fietsen. Tuincentrum want lavendel is dood. En daarna stad want mn favo spijkerbroek is overleden. Mweh.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:18:51 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126086033
Annevrouwtje: Leg je erbij neer dat je dat niet gaat halen of het er heel eventjes af kunt houden om vervolgens drie keer zo hard weer aan te komen. Je bent niet in drie maanden dertig kilo aangekomen en je krijgt ze er niet in drie maanden blijvend en gezond af. Zo simpel is 't.

Heeeeerlijk gebbqd bij mama gisteren en me netjes gedragen. Een paar dunne plakjes stokbrood, heel veel groente, 4 eetlepels pastasalade en verder kipstukjes en een frikandel. Die laatste was heel bewust en ik heb ervan genoten. Geen drank, geen fris, geen sausjes, geen huzarensalade en andere meuk :)

Vanmiddag lekker een boottocht door de biesbosch maken en een kneuterig klein museumpje bekijken en misschien nog een stuk wandelen.

O, T en L in een: 6 volkoren. 4 met aardbeien, 2 pindakaas. Twee theelepeltjes suiker. Groot glas aanlenglimonade.
S: Geen commentaar ^^
T: Olijfjes o.i.d. op de boot met een roseetje.
S: Stuk wandelen door de biesbosch.
D: Yakitori met weinig kip en veel groente.
T: Waterijsje of een bakje yoghurt.

Oh, en voor de trouwe lezers: We hebben ons tegenbod bepaald en hebben er inmiddels wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen :) Klussen straks is dan ook weer goed voor de lijn!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_126086105
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
  zondag 5 mei 2013 @ 12:25:17 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126086183
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
And eternity in an hour.
pi_126086442
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:

Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
Nee, niet zo direct. Wel eigen ervaring en gelezen dat je lichaam beter wordt in het gebruik van kcal. Ik kan er vannacht wel even naar kijken of ik iets nuttigs kan vinden om je collega te laten lezen. Maar ik twijfel aan het effect als iemand per se iets wil doen op haar eigen manier.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 12:38:02 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126086577
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 12:53:22 #193
5428 crew  miss_sly
pi_126087099
quote:
Pak 'em beet 45-55% van je dagelijkse voedselinname koolhydraten is een goede basis.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:34:02 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088682
O: Brinta
T: niks wegens gisteren overdosis T
L: meergranenpistoletje m ei en ossenworst, kaiserbroodje met aardbei en kaas, half kaiserbroodje chocopasta
T: appel
D: bbq, ik ben van plan me te beperken tot de groente en een paar (zelfgemarineerde) saté-tjes
T: geen idee
  zondag 5 mei 2013 @ 13:37:57 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088793
quote:
Serieus? Mss moet je je eigen 'ik wil keihard crashen'-topic openen want deze vraagt hoor echt niet thuis in het dieetclub topic. :{w

Het enige advies dat ik je kan geven is dit:

Daarmee moet het wel lukken! :Y
  zondag 5 mei 2013 @ 14:09:17 #196
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090089
quote:
De snelste manier om een bikini aan te trekken en niet van jezelf te walgen, is om op te houden met denken dat alleen dunne mensen het recht hebben om naar het strand te gaan of te zwemmen.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:16:46 #197
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090406
quote:
Ik zit zelf op ongeveer 70% koolhydraten, 15% vet, 15% eiwit en dat is ongeveer de maximale hoeveelheid koolhydraten die gezond geacht wordt. Bij meer vet en eiwitten voel ik me zo sloom als een schildpad, maar er zijn ook mensen die meer eiwitten juist fijn vinden omdat ze dan minder honger hebben. Misschien kun je het best zelf kijken wat je fijn vindt, in plaats van een richtlijn aan te houden die voor andere mensen werkt. Via myfitnesspal kun je makkelijk zien wat je binnenkrijgt en wat de verhouding koolhydraten/vet/eiwitten is.
pi_126090699
O: hv yoghurt met muesli, noten, banaan
L: 4 boterhammen met een heel dun laagje tonijnsalade (meer is blegh) met kalfsfricandeau
T: 5 pindarotsjes
D: maaltijdsalade. Ik heb gegrilde kip, avocado, tomaat, walnoten, en wat brie in gedachten.
T: weetnogniet.

Qua eten zit ik eindelijk in een goede flow wel. Die pindarotsjes liggen er al een tijdje en zijn nog niet geheel op, dat is een overwinning :').
pi_126091569
Er was bijna niemand in de sportschool *) Er kwam nog wel een mini-mevrouw binnen (1m50 max), donkere huidskleur, geen vetweefsel, maar ook niet echt gespierd waardoor je bijna haar ingewanden kon zien bewegen. En dat kon, want ze droeg iets wat ik een mini-bikini zou noemen. In de sportschool.

Maar goed, ik heb braaf mijn training er op zitten en was op het laatst helemaal op. Te weinig koolhydraten gehad, vermoed ik, dus thuis maar direct chocomel en een banaan genomen :9 En voor de wat langere termijn een volkorenboterham met pindakaas.
pi_126091999
Heb je haar wel gemept, Isa?
pi_126092501
quote:
3s.gif Op zondag 5 mei 2013 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je haar wel gemept, Isa?
:D waarom? Ik was al bijna klaar, was alleen nogal verbaasd dat je in zoiets komt trainen (en ik had nog nooit zo'n bouw gezien).
pi_126092520
Over meppen gesproken, heb jij wel getraind, clumsy? O-)
pi_126092643
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D waarom? Ik was al bijna klaar, was alleen nogal verbaasd dat je in zoiets komt trainen (en ik had nog nooit zo'n bouw gezien).
Nou ja daarom. Kleed je normaal, show-off :{w.

En nee, nog niet :@. Ik ga zo voor de eerste keer Jilliannen. Gordijnen zijn opgehangen, gewichtjes zijn gekocht.
  zondag 5 mei 2013 @ 15:09:55 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126092666
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
Ik neem meer tussendoortjes :P
  zondag 5 mei 2013 @ 15:11:58 #205
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126092760
ik zit per dag ongeveer op 239,1 gr koolhydraten. Soms minder, soms meer. Volgens mijn eetmeter is dit gemiddeld over de laatste 30 dagen.
pi_126093026
Succes, clumsy! ^O^ Ik heb besloten Jillian even te laten, want het past gewoon niet echt in mijn schema op het moment. Of ik zou het niet dagelijks doen, omdat ik het over zou slaan op mijn sportschooldagen.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 15:31:14 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126093410
Heerlijk weer trouwens, even de stad ingefietst. Nu thuis, rendang opzetten en de tuin in. Even lekker niks meer... De komende weken worden druk genoeg.
pi_126093933
Jezus. Jillian is zwaar. Dan merk je maar weer hoe slecht m'n conditie is. Vandaag 15 minuten, morgen heel programma hopelijk.
  zondag 5 mei 2013 @ 16:41:20 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126095606
Lijstje :

O : 200gr magere yoghurt, 20gr muesli, 5gr lijnzaad
T : Niks
L : 4 volkoren boterhammen waarvan 2 met dieethalvarine, 2 met light jam, 2 met 20+ smeerkaas
T : Half raket ijsje, maar ik vond hem toch niet lekker :') grote banaan
D : Groentesoep, 2 bruine pistolets, beide met filet american (mager)
T : Smoothie van 250ml verse jus, 100gr magere yoghurt, 35gr aardbeien en 30gr frambozen en 200gr magere kwark met 5gr lijnzaad.

1592 kcal, 28,2gr vet, 6,7gr verzadigd vet, 243,3gr koolhydraten, 71,8gr eiwitten en 33,6gr vezels.

Misschien dat ik er nog wat bij neem bij de laatste T, als ik trek heb ofzo. Geen idee wat, vooralsnog.

Opmerkingen / commentaar? :+
pi_126095771
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef Qwea het volgende:
Opmerkingen / commentaar?
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnen :7
200 gram magere yoghurt + 20 gram muesli + 5 lijnzaad = 170 kcal....
  zondag 5 mei 2013 @ 16:50:42 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126095938
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnen :7
200 gram magere yoghurt + 20 gram muesli + 5 lijnzaad = 170 kcal....
Ja. dat klopt. Ik was er om half 9 uit :')

Maar het is ook een beetje dat ik gewoon niet weet wát ik moet eten tussendoor. Fruit is too much aangezien ik al vet veel in mijn smoothie heb. Cracker zou wel kunnen bedenk ik me net.

Dat gaan we vanaf morgen maar even anders doen. Want idd, het is ook weinig en ik zit echt te wachten tot 12u :')

Dat is het enige commentaar? :P
pi_126095966
Eén boterham minder bij je lunch en dat als tussendoortje nemen 's morgens?

Je kan overigens ook noten, een glas melk, stukje kaas, groente met yoghurtdip/houmousdip nemen oid. Niet allemaal tegelijk :+
  zondag 5 mei 2013 @ 16:54:34 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126096068
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Eén boterham minder bij je lunch en dat als tussendoortje nemen 's morgens?

Je kan overigens ook noten, een glas melk, stukje kaas, groente met yoghurtdip/houmousdip nemen oid. Niet allemaal tegelijk :+
Melk :r :r :r :r :r :r :r :r

Maaaaaar, goed punt en genoteerd. Nemen we mee naar morgen :Y
pi_126096244
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.

Ik zit wat rond te lezen over Jillian en voor- en na-foto's te bekijken. Bij sommige staat dan dat ze naast de workouts een dieet van 1200 kcals/dag hebben gevolgd. Ja, zo val ik ook wel af :').
pi_126096274
Eten spreiden over de dag voorkomt de neiging te gaan snaaien later op de dag. Je kan beter veel eten bij je ontbijt dan bij de andere maaltijden (doe ik ook nog verkeerd overigens). En ik wist niet hoe laat je uit bed was natuurlijk. Als je dit ontbijt eet om 11:30 en dan lunch om 12:30 dan valt het wel mee.
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 17:00:07 #216
5428 crew  miss_sly
pi_126096277
Dat vind ik een goede, die groente met yoghurt of hoimousdip!
pi_126096291
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Absoluut :Y Vind ik ook echt lekker! Beschuitje met kaas ook al zo yum :9 Of aardbeitjes O+
  zondag 5 mei 2013 @ 17:01:14 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126096304
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Eten spreiden over de dag voorkomt de neiging te gaan snaaien later op de dag. Je kan beter veel eten bij je ontbijt dan bij de andere maaltijden (doe ik ook nog verkeerd overigens). En ik wist niet hoe laat je uit bed was natuurlijk. Als je dit ontbijt eet om 11:30 en dan lunch om 12:30 dan valt het wel mee.
Ik ontbijt meest tussen 08 en 09:00 :Y

En dat van dat veel ontbijten wist ik dus nie :o
pi_126096310
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goede, die groente met yoghurt of hoimousdip!
Ik zit in een 'houmousperiode' :@ Zo lekker!
  zondag 5 mei 2013 @ 17:01:54 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126096332
Ik zal ook ff roggenbrood halen :Y
pi_126096371
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zit in een 'houmousperiode' :@ Zo lekker!
Stiekem ben je m'n alterego hè?
pi_126096405
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Qwea het volgende:
Ik zal ook ff roggenbrood halen :Y
Bij de plus hebben ze die van Waldkorn. Die vind ik verreweg het lekkerst.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 17:24:13 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126097127
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik zit wat rond te lezen over Jillian en voor- en na-foto's te bekijken. Bij sommige staat dan dat ze naast de workouts een dieet van 1200 kcals/dag hebben gevolgd. Ja, zo val ik ook wel af :').
Roggebrood, ook weer eens halen :Y ik ben op het moment verslaafd aan Griekse yoghurt met banaan als ochtendtussendoortje.

Die Jillianfoto's ik vertrouw ze niet... Bij veel verdenk ik de dames ervan dat ze op foto 1 net bevallen zijn en dan is foto 2 inderdaad haalbaar.
  zondag 5 mei 2013 @ 17:33:41 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126097380
quote:
3s.gif Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij de plus hebben ze die van Waldkorn. Die vind ik verreweg het lekkerst.
maar dan moet ik 50km oid rijden :P heb alleen ah, deka ende vomar hiero. En lidl en aldi. Ooh en deen.
pi_126097582
Zo, enorm bord met salade gegeten. Nu op naar de drank.
  zondag 5 mei 2013 @ 19:17:21 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126100575
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:42:43 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126101643
Net naar het bevrijdingsfestival in Utrecht geweest. De schade: 3 biertjes, 2 cola en 4 loempia's. Vanaf morgen ga ik weer normaal doen :') Wel netjes ontbeten met yoghurt en fruit en zo gaan we lekker Spaanse ham van het Ibericovarken eten :9
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:43:34 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126101670
Trouwens qwea las dat je ook vitamine B12 injecties krijgt? Dan krijg je ook daar een boks voor *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 19:47:54 #229
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126101848
Lijstje
O/L: kwart meergranenstokbrood, rosbief, 2 koffie verkeerd
T: stuk komkommer, rivella
D: rendangvlees, sajoer boontjes, rijst, palm
T: stukje citroenkwarktaart
  zondag 5 mei 2013 @ 19:49:02 #230
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126101902
O/L: stuk van mn zelfgebakken brood met zuivelspread/smeerkaas.
T: 2 chocotoff
D: vegastukjes, wokgroenten, wat cassavechips
T: er staat een ananas die geslacht moet worden :9
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 19:49:40 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126101943
Vergeet jij ook altijd te lunchen op zondag? Bij mij schiet dat er echt altijd bij in.
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:51:00 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126101994
Allebei weinig gegeten :o Ik durf zelf niet door de calorieënteller te halen wat ik gegeten heb :')

O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: 4 boterhammen met vlokken
T: 4 loempia's, 3 bier, 2 cola
D: Ibericoham en chorizo met stokbrood
  zondag 5 mei 2013 @ 19:51:12 #233
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126101999
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Sjeen het volgende:
Vergeet jij ook altijd te lunchen op zondag? Bij mij schiet dat er echt altijd bij in.
Ik was pas om 10 uur wakker en toen moest het brood nog in de oven :@ Ben vaak te laat wakker voor het ontbijt als ik vrij ben :D
  zondag 5 mei 2013 @ 19:52:14 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126102058
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:43 schreef MaJo het volgende:
Trouwens qwea las dat je ook vitamine B12 injecties krijgt? Dan krijg je ook daar een boks voor *O*
Vriendin heeft gisteren net weer gezet :P

Boks :D
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:55:23 #235
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126102221
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Vriendin heeft gisteren net weer gezet :P

Boks :D
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steeds :@ Was de laatste tijd al zo moe, no wonder :') Maar weer even aan mijn moeder vragen ^O^ Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens :s)

Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties? :P
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:56:07 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126102272
Ik was om half 1 pas wakker :')
  zondag 5 mei 2013 @ 19:56:13 #237
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126102279
Maar denk dat dat brood wel aardig veel was hoor... als ik het zo weeg en omreken een snee of 6 :')
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 19:57:53 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126102361
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef MaJo het volgende:
Allebei weinig gegeten :o Ik durf zelf niet door de calorieënteller te halen wat ik gegeten heb :')

O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: 4 boterhammen met vlokken
T: 4 loempia's, 3 bier, 2 cola
D: Ibericoham en chorizo met stokbrood
Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaag :P
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 19:59:19 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126102425
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaag :P
Dat herken ik wel :Y Vooral in het weekend word ik pas rond twaalf uur wakker en doe dan vaak nog later een tukkie, dan kom ik ook echt niet verder dan 2 maaltijden. Tussendoortjes schieten er dan ook bij in.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:00:17 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126102468
Roggebrood met kaas : WIN!

Thnx :D
  zondag 5 mei 2013 @ 20:04:17 #241
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126102628
Roggebrood met zuivelspread :9

Maar met mn 2 glazen dubbelfriss van vandaag kom ik op zo'n 1400 kcal, met de ananas al meegerekend :') Nou ja... dan nog maar vanavond een schaaltje kwark oid.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:05:15 #242
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126102671
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
Roggebrood met zuivelspread :9

Maar met mn 2 glazen dubbelfriss van vandaag kom ik op zo'n 1400 kcal, met de ananas al meegerekend :') Nou ja... dan nog maar vanavond een schaaltje kwark oid.
Ik zit iets over de 1700 :9
  zondag 5 mei 2013 @ 20:06:19 #243
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126102708
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zit iets over de 1700 :9
Dat het nog mee lijkt te vallen komt ook door dat brood. En er mag nog even een uur fietsen + 2 uur winkelen vanaf gehaald worden :+
pi_126104267
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 20:00 schreef Qwea het volgende:
Roggebrood met kaas : WIN!

Thnx :D
roggebrood met geitenkaas en honing... Te lekker... Jammer dat er geen 30+ geitenkaas is...

Mijn T vanmiddag was een ijsje met 1 bolletje yoghurtijs. D was kipsaté. Ik heb 2 stokjes op, 5 stukjes bruin stokbrood, wat satésaus, komkommer en radijsjes.
Net nog even het hele huis gestofzuigd en opgeruimd.
Nu doe ik niks meer :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 mei 2013 @ 20:52:55 #245
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126105249
Vandaag:
O: Smoothie (ananas, sinaasappel, nectarine, avocado)
T: water, koffie
L: smoothie
T: zakje gedroogd fruit
T: half flesje Vitamin water (ivm onderweg enorme dorst, misselijk en duizelig na drukpuntmassage)
D: halve rode puntpaprika met meergranenrijst en waterkers, halve avocado met peper en zout en bosui, asperges, komkommer, reuzebonen in tomatensaus
T: water, koffie

Ga zo nog naar de bioscoop, dus misschien eet ik nog wel popcorn, ligt eraan of mijn vriend wil delen. ;-)
  zondag 5 mei 2013 @ 21:29:38 #246
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_126107461
compensatie dagje! *O*
O:havermout + gekookt eitje
t: bolletje me roze en witte muisjes, 1 pannekoek met stroop
L: gebraden rosbief, gebakken krieltjes in schil, sla, fruitsalade
t: 2 koeken + 6 speculaasjes
D: nasi, 2 sate's, loempiaatje, rundvlees goedje , fruitsalade met een toefje slagroom.
S: GEEN ~O>

morgen weer een dag en dan 's avonds weer heerlijk sporten :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 5 mei 2013 @ 21:48:06 #247
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126108615
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steeds :@ Was de laatste tijd al zo moe, no wonder :') Maar weer even aan mijn moeder vragen ^O^ Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens :s)

MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 5 mei 2013 @ 21:51:36 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126108817
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Barreltje het volgende:
compensatie dagje! *O*
O:havermout + gekookt eitje
t: bolletje me roze en witte muisjes, 1 pannekoek met stroop
L: gebraden rosbief, gebakken krieltjes in schil, sla, fruitsalade
t: 2 koeken + 6 speculaasjes
D: nasi, 2 sate's, loempiaatje, rundvlees goedje , fruitsalade met een toefje slagroom.
S: GEEN ~O>

morgen weer een dag en dan 's avonds weer heerlijk sporten :)
Oeh! Ik kan wel muisjes halen voor op de beschuit!
pi_126111331
Schade van de avond: 2 bier en 1 cola. Wilde eigenlijk helemaal geen bier maar het bleef maar komen. Gelukkig de laatste twee weg kunnen geven. Nu snel naar huis en naar bed, de wekker gaat weer vroeg morgen. Net weer met m'n stomme kop lopen roepen dat ik de ladiesrun ga doen, "oh dan komen we aanmoedigen!" dus ik moetmoetmoet morgenochtend hardlopen :').
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 23:04:36 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126112661
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....
Ik snap dat ook niet helemaal :@ Misschien ook omdat ze niet echt goed helpen bij me dus dan denk ik er ook minder snel aan :) Ik heb ook de diagnose ME namelijk dus wellicht is de vermoeidheid bij mij gewoon niet te verhelpen -O-
pi_126113130
quote:
17s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Maar denk dat dat brood wel aardig veel was hoor... als ik het zo weeg en omreken een snee of 6 :')
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekker :9~ Daar zou ik ook niet 1 of 2 plakjes af kunnen snijden.

Op mijn werk; nachtdienst t/m woensdag/donderdag :O
  zondag 5 mei 2013 @ 23:18:38 #252
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126113227
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekker :9~ Daar zou ik ook niet 1 of 2 plakjes af kunnen snijden.

Op mijn werk; nachtdienst t/m woensdag/donderdag :O
En waarschijnlijk ook wat gezonder dan het standaard brood wat ik eet. Nu weet ik iig wat erin zit :7
  maandag 6 mei 2013 @ 01:10:16 #253
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126116624
Met de halve muffin en handje M&Ms vandaag op 1260 kcal. Beetje weinig, maar een keer kan geen kwaad.
  maandag 6 mei 2013 @ 05:47:17 #254
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126118123
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet helemaal :@ Misschien ook omdat ze niet echt goed helpen bij me dus dan denk ik er ook minder snel aan :) Ik heb ook de diagnose ME namelijk dus wellicht is de vermoeidheid bij mij gewoon niet te verhelpen -O-
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
pi_126118235
Afgelopen donderdag m'n gewichtinvoer vergeten, maar ik sta op -1 tov de donderdag ervoor, anderhalve week geleden. Mooi, de lijn begint nu echt te dalen :).
pi_126118346
*O* 75,2 *O*

Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 mei 2013 @ 07:37:53 #257
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126118378
Na een weekend een beetje te hebben gezondigt nu weer lekker door! Alleen voetje werkt nog niet mee (veel te veel belast van het weekend) dus geen sport vandaag.

Lijstje!

O: kom havermout met 6 aardbeien
T: komkommer en tomaat plus een cup a soup.
L: flinke bak magere kwark met tropische vruchten en wat muesli.
T: stukje worst en een kaasje.
T: banaan
D: mie met geroerbakte sperzieboontje broccoli paprika en gambas.
T: ik eet vrij laat dus ik denk niets meer
pi_126118452
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
*O* 75,2 *O*

Dat moet vast lukken *O*
  maandag 6 mei 2013 @ 08:01:34 #259
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126118522
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
*O* 75,2 *O*

Dag gaat zeker goedkomen!!
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 08:10:15 #260
5428 crew  miss_sly
pi_126118579
Gaat lukken, Vicky!

Verhuisschade: + 0,1. Daar kan ik mee leven. Nu weer het gewone leven in. Morgen wil ik op de fiets naar mijn werk. In plaats van 20-25 minuten ben ik dan 50-60 minuten onderweg, enkele reis. Mooie sport, toch?
pi_126118596
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Gaat lukken, Vicky!

Verhuisschade: + 0,1. Daar kan ik mee leven. Nu weer het gewone leven in. Morgen wil ik op de fiets naar mijn werk. In plaats van 20-25 minuten ben ik dan 50-60 minuten onderweg, enkele reis. Mooie sport, toch?
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweer O+
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 08:19:55 #262
5428 crew  miss_sly
pi_126118664
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweer O+
Ja, dat is echt fijn! Daar verheug ik me ook al op. Ik moet me even mentaal voorbereiden op om 8 uur op de fiets zitten, dat wordt even aanpoten morgenochtend :) en pas om 19 uur thuis is ook niet geweldig, maar als het goed is, staat het eten dan op tafel en hoef ik alleen maar aan te schuiven!

Ow ja, er zit iets van 5 minuten pont bij.
pi_126118696
Als ik eten maak zonder zakjes en zo te gebruiken en dat doe ik meestal is het lastig om fat secret in te vullen. Heeft iemand daar een tip voor?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 6 mei 2013 @ 08:26:34 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_126118718
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef seasushi het volgende:
Als ik eten maak zonder zakjes en zo te gebruiken en dat doe ik meestal is het lastig om fat secret in te vullen. Heeft iemand daar een tip voor?
ja, alle ingrediënten los invullen.
disclaimer
  maandag 6 mei 2013 @ 08:27:32 #265
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126118730
Blegh vriendlief heeft de batterijen in de weegschaal laten zitten.. Gewoon een dikke vette plus van 2,5.

Nu baal ik dat ik ben gaan staan.. Misschien morgen npg een keer staan voor een vergelijking. En dan moet die weegschaal echt ergens verstopt worden!
  maandag 6 mei 2013 @ 08:29:21 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_126118743
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh vriendlief heeft de batterijen in de weegschaal laten zitten.. Gewoon een dikke vette plus van 2,5.

Nu baal ik dat ik ben gaan staan.. Misschien morgen npg een keer staan voor een vergelijking. En dan moet die weegschaal echt ergens verstopt worden!
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.
disclaimer
pi_126118754
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, alle ingrediënten los invullen.
:') en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 6 mei 2013 @ 08:31:47 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_126118758
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:

[..]

:') en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
ja. Maar ik kook wel minder ingewikkeld, dat geef ik toe.
disclaimer
  maandag 6 mei 2013 @ 08:32:49 #269
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126118770
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..
  maandag 6 mei 2013 @ 08:33:38 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_126118780
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..
óf je houdt je aan je afspraak en gaat op 1 juni weer :+
disclaimer
  maandag 6 mei 2013 @ 08:42:49 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126118875
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik vind dat vaak ook vervelend. Maar ik smokkel dan gewoon. In plaats van die halve ui vul ik een paar gram erwtjes meer in ofzo.
Spoilers!
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:12:13 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126119263
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
dat snap ik ook wel :') had ze in het begin 2x in de week en dat hielp misschien een klein beetje. Nu moet ik elke maand maar misschien handig om weer even vaker te zetten. Maar dat het echt heel veel effect heeft? Bij mij helaas niet :N
  maandag 6 mei 2013 @ 09:16:05 #273
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119330
Mogguh!!

Ik woog 84,4. Ik wil eind deze week iig ergens in de 83 zitten :{w liefst 83,4 :P
  maandag 6 mei 2013 @ 09:17:34 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119346
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nou gewicht iig niet meer :P Ik ben blond, jij? :+
  maandag 6 mei 2013 @ 09:18:24 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119359
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoe _O-
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:21:55 #276
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126119406
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou gewicht iig niet meer :P Ik ben blond, jij? :+
rood haar :D ik denk dat de vergelijkingen op zijn :P
  maandag 6 mei 2013 @ 09:22:52 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119421
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

rood haar :D ik denk dat de vergelijkingen op zijn :P
_O-
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:23:43 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126119431
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoe _O-
herkenbaar :Y misschien dat het net een bepaald randje eraf haalt, zo merk ik dat opstaan op het moment nog meer een hel is dan anders. Maar echt helpen doet het nooit -O-
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 09:24:41 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126119453
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O-
tenzij je ook in Utrecht woont? :P
  maandag 6 mei 2013 @ 09:26:18 #280
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119479
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

tenzij je ook in Utrecht woont? :P
Nope, Den Helder :P
  maandag 6 mei 2013 @ 09:27:10 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126119499
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:

[..]

herkenbaar :Y misschien dat het net een bepaald randje eraf haalt, zo merk ik dat opstaan op het moment nog meer een hel is dan anders. Maar echt helpen doet het nooit -O-
Hier ook niet. Maar ik blijf ze maar braaf zetten.

Zo sporten *O*

Eerst maar eens kijken hoe het met de hond is zo tijdens het plassen. Die loopt in ene loeislecht ;(
  maandag 6 mei 2013 @ 09:46:32 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126119864
Schade van het weekend is +1,2, valt me nog mee met mijn menstruatie ook in aantocht geloof ik.
Wel jammer. :Y
En nu wil ik dus naar huis om te gaan sporten. :')
Vanavond weer Jillian en morgen 5km hardlopen. :Y
  maandag 6 mei 2013 @ 09:49:03 #283
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126119924
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nope, Den Helder :P
Ow, die gezellige uithoek :P Ik woon in Alkmaar, haha.
  maandag 6 mei 2013 @ 09:59:37 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126120162
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow, die gezellige uithoek :P Ik woon in Alkmaar, haha.
WAAGPLEIN FTW *O*

Cheesecake van Cottura FTW! _O_
pi_126120248
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Schade van het weekend is +1,2, valt me nog mee met mijn menstruatie ook in aantocht geloof ik.
Wel jammer. :Y
En nu wil ik dus naar huis om te gaan sporten. :')
Vanavond weer Jillian en morgen 5km hardlopen. :Y
hier +1.3 :')

vandaag weer braaf in het gareel
Maar het was een geweldige week O+
nu weer aan de studie en de lijn ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 mei 2013 @ 10:10:31 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126120386
Hier ook weer in het gareel.
Vorig jaar 17 eraf moet me toch dit jaar ook weer gaan lukken. Toch? :Y
  maandag 6 mei 2013 @ 10:12:00 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126120421
ik bedacht mij even, dat als ik op 78 zit, ik er 20 kilo af heb :o nog 6,5 kg te gaan dus :o Graag VOOR juli, svp :')
pi_126120464
ik wil in ruim een jaar nog 2 kleding maten er af eigenlijk

als ik dan een trouwjurk mag gaan passen O+ (zwijmel) is dat handiger
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 6 mei 2013 @ 10:13:41 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126120470
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Qwea het volgende:
ik bedacht mij even, dat als ik op 78 zit, ik er 20 kilo af heb :o nog 6,5 kg te gaan dus :o Graag VOOR juli, svp :')
Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor. :Y

Ik zit nu nog steeds op -30 tov mijn zwaarste, daar waar ik vorige zomer ook zat, dus ik hoop aan het eind van de zomer de -40 aan te tikken. :Y Moet gaan lukken! :Y
pi_126120627
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:16 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!

Ik woog 84,4. Ik wil eind deze week iig ergens in de 83 zitten :{w liefst 83,4 :P
dat gaat lukken!!

Lijstje van vandaag:

B: 5,5km op de fiets naar het werk
O: boterham 30+ kaas en boterham rauwe ham, komkommer
T; 175 gr. worteltjes
L: 200gr Griekse yoghurt, banaan, appel, muesli
T: 2 gekookte eitjes. Misschien doe ik ze nog op een crackertje
B: naar huis fietsen
D: Ovenkip met tomaat en rucola
T: weet ik nog niet.

Morgen naar de Efteling *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126120658
Ik zit op -3. Het is een begin :').
pi_126120660
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor. :Y

Ik zit nu nog steeds op -30 tov mijn zwaarste, daar waar ik vorige zomer ook zat, dus ik hoop aan het eind van de zomer de -40 aan te tikken. :Y Moet gaan lukken! :Y
gaat ook lukken!! :Y
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126120693
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
elke kilo is er een..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 mei 2013 @ 10:32:11 #294
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126120885
Hier een raar weekje achter de rug. Extra veel gesport (toeval) en gewoon mijn normale eetpatroon aangehouden (op donderdagavond Sushi na).

Score: 0,0 verschil ten opzichte van vorige week maandag.

Komende week mis ik mijn sportmaatje, dus moet een alternatief zien te vinden.
It was delicious.
pi_126120887
Mijn eerste doel is overigens dat er weer het juiste aantal cijfers voor de komma staat. Das over 11 kilo. Dat wil ik eigenlijk voor september voor elkaar hebben.
  maandag 6 mei 2013 @ 10:34:20 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126120929
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2013 10:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Als die eerste drie er niet af gaan, kan de rest niet volgen. ;)

En... Die -30 van mij is sinds Feb 2008. Dus het is er ook niet af gevlogen hoor, met nog wat weegschaal stuiters omhoog enzo. ;)
pi_126120961
Ik ben van de onhaalbare doelen :P. Dus dit doel vind ik wel een mooie. Eigenlijk wil ik het voor m'n vakantie bereiken, maar dat is over 9 weken dus wordt lastig.
  maandag 6 mei 2013 @ 10:45:04 #298
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126121134
Doelen zijn goed!

Ik moet nog 5,7 kilo voor ik bij mijn eerstvolgende doel ben. De obesitasgrens.

Ik hoop die eigenlijk voor 1 juli te halen.
It was delicious.
  Moderator maandag 6 mei 2013 @ 10:47:25 #299
5428 crew  miss_sly
pi_126121182
Mijn doel: onder de 70. Dat is over 6 kilo.
Wanneer? Geen idee, zolang ik maar een dalende lijn zie, vind ik het goed. Ik wil er nu echt voor de lange termijn goed voor gaan, en niet 'even snel' het gewenste effect proberen te bereiken.
  maandag 6 mei 2013 @ 10:48:48 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_126121229
mijn doel is een BMI van 25. Dat is een gewicht van 69. Dus onder de zeventig.
Maar eerst maar es onder de 80 komen _O-
disclaimer
  maandag 6 mei 2013 @ 10:49:13 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_126121242
Maar vandaag lijkt dat mijlenver weg nog :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')