abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2013 @ 22:56:57 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126042582
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:00:25 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126049671
Hi!
pi_126049696
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:36:28 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126049733
:O
  zaterdag 4 mei 2013 @ 07:45:45 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049757
Mogge!
Spoilers!
pi_126049769
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is echt heerlijk buiten, maar te vroeg om het volledig te kunnen waarderen :').
Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_126049821
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 22:25 schreef Sjeen het volgende:
Mja, maar een goeie donut is een zeldzaamheid... Hier krijg je alleen maar die prefab meuk van de Appie of de Jumbo.
Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:22:00 #8
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126049876
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 07:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik vind het echt ontstellend knap dat je er zo vroeg voor opstaat.
+1
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 08:27:50 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126049907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Even hier op terugkomend :7 De meeste Nederlanders weten idd niet hoe donuts horen te smaken, want ze zijn hier meestal ook klef, taai en dikke vette zooi. In Engeland heb ik goddelijke dingen gegeten waarvan ik dolblij ben dat je dat hier niet kan krijgen O+ O+ Ik zou namelijk elke dag donuts eten :@

Goedemorgen!
goedemorgen :W

Ik ben meer een lemon-poppyseed muffin typje.

Net voor de lol mijn taille even gemeten, ik ben uit de gevarenzone *O* Weliswaar krap met 79 cm, maar toch!

C_c, heldin _O_
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126049920
Da's helemaal een mooie mijlpaal, Sjeen! *O* Ook één van mijn doelen :Y

Gisteren hadden we het op mijn werk uitgebreid over te dik zijn, afvallen etc :') Al mijn collega's zijn vrouwen, dus dat werkt dan prima. Zo bleek een collega van mij 10 kilo in een jaar te zijn aangekomen sinds ze is gaan samenwonen. En nu ik eens goed keek dacht ik ook wel: verrek, je ziet het wel een beetje. Maar eigenlijk ervaar ik haar helemaal niet als te dik of zo, vooral omdat ze gewoon een heel mooi en slank gezicht heeft. Alles onder haar taille is groot, zeg maar. Bij mij is alles veel meer geproportioneerd: grote borsten, brede heupen. Het is niet dat alles op één plek zit. En ik heb dus een collega die op aandringen van haar medecollega's ooit Sonja Bakker is gaan doen....om aan te komen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126050214
Oh ik heb vanochtend niet hardgelopen hoor :D. Ik moest werken. Wilde wel ervoor, maar heb morgen vrij (eindelijk) dus bedacht me dat het vanavond wel kan. In het weekend geef ik mezelf vrijaf.
pi_126050662
Zo, de nieuwe waslijn hangt. Dat was het probleem niet. De oude in elkaar geknoopte en uitgedroogde wasdraad met staaldraad verwijderen was een enorme klus :( Nu doen mijn vingers pijn.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:41:54 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126051182
Tegenbod én een atl van 80,7 :D

Verder onderweg naar Limburg, mag vanmiddag een stuk lv kwarktaart voor de verjaardag van zusjelief.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 11:50:56 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_126052359
Nou, je bent in onderhandeling gelukkig!
disclaimer
  zaterdag 4 mei 2013 @ 12:13:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126052844
Tink, wat een mooie atl! :o

Sjeen, lekker wijf! :Y

Ik heb vanmorgen 1 u, 5 min en 38sec hard gelopen. :7 1000 kcals weg getikt! :o :D

Nu wel spierpijn, dus Jillian krijgt een dagje vrij.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 13:21:56 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126054423
:W na een week pizza, patat, biertjes en cola ben ik geen gram aangekomen :o *O* nu ga ik wel weer normaal doen :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_126057344
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
pi_126057456
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:14 schreef annevrouwtje het volgende:
Dus dames..
enige tips voor iemand die totaal geen disipline heeft ? En ook totaal geen conditie ?

Ik weet dat ik jullie best vaak lastig val, maar zat eens door oude foto's te bladeren en vind dat ik toch terug mag (moet) naar (in ieder geval) mijn oude gewicht :o
Plannen en je planning stipt opvolgen.
pi_126057695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:29:29 #20
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126057697
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja dat dus.
Kweek een ruggegraat, maak een planning (wel realistisch) en ga bewegen.

Er zullen er hier maar weinig zijn die te zwaar geworden zijn omdat ze zoveel discipline hebben.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:35:15 #21
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126057875
quote:
Dus dames..

Jij klinkt echt exact als ik :') Wat bij mij iig helpt is vooraf voor een week/een maand/whatever een menu vaststellen. Dus niet per dag naar de supermarkt, maar gewoon dat je vtv al weet wat je wanneer mag en kan eten, ter inspiratie staan er hier genoeg lijstjes in het topic :9 Maar ook een vaststaand dieet oid kan helpen.

En steun! Een aantal vriendinnen van mij hebben de laatste tijd ook een sportabo afgesloten, en nu gaan we samen om 8u 's ochtends sporten O+ Dat helpt zooveel, dat je gewoon niet alleen bent. Of 's avonds eerst sporten en dan samen eten..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:54:20 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058413
Vooral jezelf niet zielig vinden omdat je nu "niks" meer mag...
Je mag juist heel veel en het wordt elke dag beter.
Met de juiste gezonde voeding en regelmatig bewegen (je hoeft echt niet naar de sportschool) wandelen, fiets pakken, trap pakken enz.
Na een maand zal je echt merken dat je conditie verbeterd, je huid wat glanzender wordt, je humeur ook trouwens. Alles is eigenlijk positief.

Jezelf volproppen met van alles is een neerwaartse en een heel makkelijke spiraal. Dat wel.

Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.

Plannen ftw !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126058486
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:29 schreef annevrouwtje het volgende:

Daar ben ik dus absoluut geen held in :P Leuk ook als je een slaapritme hebt wat helemaal door de war is :o denkdat ik daar eens moet beginnen :P
Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnen :? Zo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
pi_126058522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
je humeur ook trouwens
Dan doe ik iets verkeerd :') Mijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:02:05 #25
330855 ejiraM
for the greater good
pi_126058592
O, en een doel! :D

Zo ga ik, als ik onder de 100 zit, een dagje met een vriendin naar de Primark, als ik een gezond BMI heb gaan we een dagje Efteling en als ik helemaaal op streef zit neem ik mijn tattoo O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:08:50 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058776
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan doe ik iets verkeerd :') Mijn humeur is meestal behoorlijk slecht als ik alleen maar gezonde dingen eet en op mijn porties moet letten.
Groente echt leren waarderen, daar een enorme portie van nemen.. daarna pas de je eiwitten en nog honger? dan carbs.

Brood met mager beleg en daarop rauwe paprika, tomaat, sla, curry, zout en peper, komkommer zodat je toch volume hebt.

Werkt voor mij maar ik vind een uur lang groente en vlees voorbereiden in de keuken een enorme ontspanning na het werk. Lekker de radio aan, drankje erbij.
Heb zelf het geluk dat ik daar de tijd voor heb dus het zal heel veel mensen gewoon niet lukken.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126058798
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zoek je nu al een excuus om er niet eens mee te beginnen :? Zo van: o, ik moet nu echt studeren....maar de planten moeten nu eerst even water hebben en ik moet het nieuws nog lezen. Momentje...
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Realistisch houden, dus nu niet gaan plannen dat je in anderhalf jaar 50 kg eraf wil hebben ofoz.
Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
pi_126058875
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:09 schreef annevrouwtje het volgende:
Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is
Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werken :+

En uniekhoorn, ik ben dol op groente en ander gezond voedsel, maar nog veel doller op allerlei ongezond voedsel wat ik mindlessly in mijn mond kan stoppen - daar voel ik me gelukkig bij O+ En dat mag van mezelf niet meer, behalve in beheersbare porties en zo en dan kan je dat mindlessly wel vergeten :{
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:13:53 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126058927
quote:

[..]

Nee, nee.. bedoelde meer dat ik geen gezond slaapritme heb, slaap dan 8 uur, dan maar 2, dan 12.. en dat ik die moet gaan verbeteren, zodat ik vroeg kan opstaan om te gaan wandelen bv, of om dan wel eens mn ontbijt te eten ipv pas om 5 uur 's middags, Neem aan dat een gezond slaapritme ook een (kleine) stap in de goede richting is :)

[..]

Wat is een realistisch doel dan ? En hoeveel kilo is dan weer te licht ? Wil graag van (nu) 90 kilo naar 59/60 kilo en dan het liefste binnen 3/4 maanden ? of iig volgende zomer
Realistisch doel?
30 kg eraf dus... da's een grote stap. Probeer eerst uit te zoeken wat je wel en niet wil laten.
Wil je sporten, wil je een ander eetpatroon?
Waarom binnen een jaar? Wie heeft dat bedacht? Dan had je een jaar geleden al moeten beginnen (bij wijze van....)

Probeer je levensstijl aan te passen dan zou je zien dat ook de kg weg gaan.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:17:29 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126059033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een afleidingsmanouvre had bedacht om niet aan je eetpatroon te werken :+

En uniekhoorn, ik ben dol op groente en ander gezond voedsel, maar nog veel doller op allerlei ongezond voedsel wat ik mindlessly in mijn mond kan stoppen - daar voel ik me gelukkig bij O+ En dat mag van mezelf niet meer, behalve in beheersbare porties en zo en dan kan je dat mindlessly wel vergeten :{
Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?
Mijn 16.00 pure chocolademomentje is heerlijk elke dag weer.

Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van :')
Een klein portie van iets pakken, heeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, echt heel bewust en dan jezelf afvragen of de tweede of derde portie lekkerder gaat smaken .

Ach heel makkelijk gezegd allemaal, was het maar zo simpel.
pi_126059122
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:

Heeeeeeeeeeeeeel bewust genieten?
Mijn 16.00 pure chocolademomentje is heerlijk elke dag weer.

Heb ook heus dagen dat ik een blok choco van 400 gram wegwerk in een kwartier maar daar geniet ik helemaal niet van :')
Een klein portie van iets pakken, heeeeeeeeeeeeeeel bewust proeven, echt heel bewust en dan jezelf afvragen of de tweede of derde portie lekkerder gaat smaken .

Ach heel makkelijk gezegd allemaal, was het maar zo simpel.
:N Veel. En proppen tot ik propvol zit. Daar worden mijn hersens oprecht blij van. Alleen valt dat blij worden wat tegen als je een nieuwe broek wilt kopen, dus dan maar niet. En mezelf daar continue in remmen, dat doet mijn humeur geen goed.

Ik zou overigens heel ongelukkig worden van 1 klein blokje chocolade, hoe veel ik er ook van geniet. Dan wil ik meer en ga ik dáár steeds aan denken, dus dan maar niets.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:23:26 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126059236
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N Veel. En proppen tot ik propvol zit. Daar worden mijn hersens oprecht blij van. Alleen valt dat blij worden wat tegen als je een nieuwe broek wilt kopen, dus dan maar niet. En mezelf daar continue in remmen, dat doet mijn humeur geen goed.

Ik zou overigens heel ongelukkig worden van 1 klein blokje chocolade, hoe veel ik er ook van geniet. Dan wil ik meer en ga ik dáár steeds aan denken, dus dan maar niets.
Verslaving ja... Niks meer en niks minder.. patroon moet je onderbreken hoe moeilijk ook.
Het is en blijft een kutverslaving hoor.
Zit je voor de rest wel lekker in je vel?
pi_126059289
Het gaat overigens prima met mijn dieet hoor! Ik val goed af, ik eet gezond en ik heb er verder niet veel moeite mee. Maar mijn humeur over eten is gewoon niet happy happy joy joy :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:38:07 #34
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126059638
Nou, lekker lijstje :')

O: 2 sneetjes roggebrood met zuivelspread.
T: -
L: 2 volkoren, 1 met gerookte kaas. 1 met eiersalade. 2x wit met nutella :9
T: handje nootjes.
D: ga ik zo maar eens verzinnen.
S: uurtje fietsen.

Pfff wat een dag :D Nogal gedoe ende drama op vrijwilligerswerk :X
  zaterdag 4 mei 2013 @ 16:43:04 #35
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126059726
Blij moment vandaag :D

Had aardig wat kleding besteld, kwam vanmiddag binnen. Allemaal XXL, een gangbare maat - al is het de grootste. Komend van 6XL is het toch wel heel lekker om "normaal" kleding te kunnen bestellen en niet naar speciaalzaken te hoeven.

En het paste nog ook, hoef niets terug te sturen :')

Veel meer keus ook trouwens, en veel gunstigere prijzen.
It was delicious.
pi_126059785
Lekker is dat, Sometimes *O*
pi_126059985
Hoi! Nieuw hier :-)

Bijna 22 jaar, 180cm lang, 85kg en een bmi van 26.2

Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels :+

Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.

Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:09:50 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060535
quote:
Dus dames..

Zorgen dat je het krijgt.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:12:28 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060655
Godsamme. Oma is net wakker :O Ik was kapot.

:O :O :O

Ik eet straks heerlijk licht. Veldsla, volkoren macaroni, beetje kaassaus er door heen, en zalm (serieus, ik ben er zo gek op :P )

Ik moest lachen gisteren op het terras. Vriendin van me probeert ook al eeeeeuwen af te vallen. Heeft WW gedaan en wilde weeeeeer WW gaan doen. Maar ik had dr al verteld dat dat niet werkt en dat ze gewoon permanent haar eetpatroon moet veranderen. Maar dat vond ze moeilijk, en begrijpelijk... dus haar kindje krijgt een ijsje, gaat ze de helft op eten _O- Ja, dat werkt dus niet he :P
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:13:47 #40
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060715
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Same _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:14:44 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060773
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:

Werkt voor mij maar ik vind een uur lang groente en vlees voorbereiden in de keuken een enorme ontspanning na het werk. Lekker de radio aan, drankje erbij.
Heb zelf het geluk dat ik daar de tijd voor heb dus het zal heel veel mensen gewoon niet lukken.
Serieus? Ik ga dan alvast uit de pan vreten :X
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:17:08 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126060867
quote:

[..]

Waarom? Die heb ik ook niet. Ene keer slaap ik 9u, andere keer 6, en dan stort ik vanzelf zoals vandaag na 6,5u 's middags in. Maar ik zat vanmorgen om 08:30 al buikspier oefeningen te doen, om 09:00 zat ik op de fiets naar de stad om wat te halen, en om 10:00 was ik weer terug en ging ik mijn kozijnen die rot zijn fixen :')

quote:
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch he :')
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:19:25 #43
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126060965
Ow en ik had vandaag bij het schoonmaken in het asiel een oude oude broek aan want we moesten met chloor aan de gang. Was ik even blij dat ik een riem om had zeg. Had mn oude broek wel over mn huidige heen kunnen trekken en nog ruimte over kunnen houden
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:20:26 #44
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061004
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:

Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels :+

Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.

Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
Flikker die shakes maar overboord. Ik ontbeet ook met koekjes en snickers. (1,83 en was 98 kilo. Inmiddels 84,5 in bijna 7 maanden.)

Waarom lukt normaal eten niet? En waarom hou je niet van warm eten?

En ja, ik ben mij er inmiddels van bewust dat dit beter allemaal in 1 fucking post met deelquotes had gekund :') Sorry _O-
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:21:03 #45
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126061025
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:

Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.

En dan wil je nog tips :D

Begin eens met normaal ontbijten en lunchen en hou op met de koekjes.
It was delicious.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:21:27 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061043
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ow en ik had vandaag bij het schoonmaken in het asiel een oude oude broek aan want we moesten met chloor aan de gang. Was ik even blij dat ik een riem om had zeg. Had mn oude broek wel over mn huidige heen kunnen trekken en nog ruimte over kunnen houden
Lekker is dat he? :D

Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik baal nog steeds van mijn "zwembandje" dus voorlopig maar ff flink mijn buikspieren aanpakken. Ook baal ik echt echt echt van mijn boven benen :{
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:22:05 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061065
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Samenvatting: je eet geen brood, geen brinta/havermout/muesli, geen aardappels/rijst/warme groente.

En dan wil je nog tips :D

Begin eens met normaal ontbijten en lunchen en hou op met de koekjes.
Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhh
pi_126061105
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
Lol, 30 kilo in 3 maanden is niet echt realistisch he
Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaan :7 Gewoon amper iets eten (maakt niet uit wat, als het maar bijna niets is) en sportverslaafd worden (2-3 uur per dag in de sportschool jezelf afbeulen).

en als je dan weer een normaal eetpatroon krijgt en minder gaat sporten dan kom je 2 kilo per week aan *)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:23:47 #49
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126061136
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lekker is dat he? :D

Ik stond vanmorgen voor de spiegel en ik baal nog steeds van mijn "zwembandje" dus voorlopig maar ff flink mijn buikspieren aanpakken. Ook baal ik echt echt echt van mijn boven benen :{
Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 17:23:56 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126061143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 35 kilo zonder moeite in 3 maanden gedaan :7 Gewoon amper iets eten (maakt niet uit wat, als het maar bijna niets is) en sportverslaafd worden (2-3 uur per dag in de sportschool jezelf afbeulen).

en als je dan weer een normaal eetpatroon krijgt en minder gaat sporten dan kom je 2 kilo per week aan *)
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten :P

Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')