abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126064366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Vicky het volgende:
goddelijk lekkere Griekse aardappelsalade met gegrilde kip
recept? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126064379
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
pi_126064542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

recept? O-)
alstublieft

:9 :9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:01:51 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat dat aan de ingrediėnten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
Verse jus, yoghurt, aardbeien, framboos en kiwi. Moet ff 2u staan en dan opdrinken :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:05:03 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126064813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:09:05 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064945
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja en een cracker pakken of een bak yoghurt ipv een snickers of een pak koekjes ook. Been there...
pi_126065245
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:19:35 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126065314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 19:24:57 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126065494
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diėtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diėtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:38:38 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066085
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:39:04 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:24 schreef MaJo het volgende:
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diėtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diėtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
1,83 ftw B-)
pi_126066159
Poesopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126066167
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126066256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Poepopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
In ieder geval bedankt, ik ga er mee bezig :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:43:10 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066262
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
pi_126066276
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:44:06 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066310
quote:

[..]

Het is NIET makkelijk. Het is kut. Het is zwaar, het is irritant en de eerste week kon ik wel janken. Er is NIKS makkelijks aan. Als het makkelijk was geweest waren we allemaal niet te zwaar. Maar het is een kwestie van echt willen. En tuurlijk ga je op je bek. Boeie, dan sta je op en ga je verder :)
pi_126066332
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:45:54 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
pi_126066389
quote:

[..]

het is niet makkelijk. het is je leven omgooien. het is je aanpassen aan dingen, het is dingen laten en dat is echt niet makkelijk.
maar je kan het alleen maar doen als je er voor de volle 100% achter staat.

En wat Qwea zegt, soms ga je idd op je bek.. boeiend.. Morgen weer een dag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066429
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
pi_126066516
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
dan heb je het toch nog niet overwonnen?
zoek een combi er zijn tegenwoordig genoeg praktijken die een psycholoog die tegelijk als dieetist is opgeleid aan bieden
succes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:49:10 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
pi_126066585
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een :P )
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden

ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschool ;( er is altijd wel iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')