Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoordquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die crunch van die verse brood korsten elke middag. Bohhhhhh
Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten![]()
Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten
Zo moet je niet denkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow er zijn ook momenten dat ik denk "vette zeug dat je eigenlijk ook bent *schop*". Maar hey, stuk lichter dan begin vorig jaar, krijg complimentjes en zit gewoon lekker in mijn vel.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Die gaan in je bovenbenen zitten heb ik gehoord
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat is dus niet echt realistisch want ooit moet je weer normaal eten![]()
Ik zou oprecht doodgaan als ik bijna niets zou mogen eten
Ik word zo giftig als ik honger hebquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik overleef een halve dag zonder eten al met moeite. Hoofdpijn en duizelig van de honger enzo
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stressquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!
Ooh ja, vertel mij wat. Dat had ik in oktober, dat was ook de maand dat ik de eerste 7 kilo verloorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Acute stress equals niets door je keel krijgen = werkt als een speer!
Ik word een regelrechte heksquote:
Dat is meestal het gevolg van chronische stressquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stress
Ligt eraan hiero. Bij echte zware stress krijg ik niks door mijn strot. Bij gewone stress ga ik idd vreten als een varkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Mijn keel wordt een bodemloze put bij acute stress
Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word een regelrechte heks
Nu eet ik ongeveer 1600 kcal per dag en gaat het allemaal (veeel te) langzaam, maar wel gezond.
Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef Qwea het volgende:
Ik zit tussen de 1700 en 1800 per dag. Met soms uitschieters van 1900. Boeit me echt niet. Dan maar langzaam. Ik kan het iig volhouden zo. En als ik op gewicht ben mag ik rond de 2200 geloof ik.
Ja. Maar goed, ik ben een beetje bang dat als ik rond de 1600 ofzo ga zitten, het er straks als een mofo weer aankomt. Ik heb trouwens ook soms best uitschieters van 2200 kcal hoor. Maar wel in verhouding iig. En dan hoop ik dat mijn lichaam een beetje bedenkt dat er geen honger winter aankomtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook iets meer gaan eten, maar dan gaat het nog langzamer
Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
En wat moet ik eten vandaag? Ik ben lui, 0.0 inspiratie en t moet vega
Lacto-ovo-vega he. Dus ik eet gewoon kaasch. Want kaaschquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde 'geitenkaas' zeggen, maar dat is niet vega. Zwartebonensoep met rijst?
Sla met volkoren macaroni en zalmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:30 schreef douche-eendje het volgende:
En wat moet ik eten vandaag? Ik ben lui, 0.0 inspiratie en t moet vega
Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ectquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:32 schreef Isabeau het volgende:
Dat is trouwens mijn huidige 'ik heb geen zin om te koken en ik weet niet wat ik moet eten terwijl ik al in de supermarkt loop' maaltijd: zwarte bonensoepBeter dan de variant van vroeger: pizza.
Faal. Ik had dat vega niet eens gelezenquote:
Hele verbeteringquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:33 schreef Qwea het volgende:
Sinds een week ofzo is mijn macaroni met zalm dat. Vroeger was het pizza, frituur, quiche, soep met stokbrood, broodje vlees, ect
quote:
Oreotruffels maken en ze in de vriezer bewaren was ook een leuke. Duurt een tijd voordat ze ontdooit zijn, tegen de tijd dat je het kan eten heb je er eignelijk al geen zin meer in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik ben ook best wel een beeeeetje trots hoor
Milka koekjes in de kast zien liggen en dan hard wegrennen
Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een banaan in de vriezer gemikt en die moet ik straks maar even in de blender gooien. Maak ik daar mijn toetje van. Ben benieuwd, zat eerst te denken om nog yoghurt of magere melk toe te voegen?
Ik ga zo mijn vla weglaten en het als toetje nemen. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet. Wel snel opeten, want als het nog op ijs lijkt is het heerlijk, maar zodra het 'smelt' is het gewoon gepureerde banaanderrie.
Ooh ja herkenbaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had net een 'ik ben het zat' aanval en wilde Chinees of Patat als avondeten. Toen maar yoghurt met amandelen genomen en inmiddels is de bui over en ga ik zo groente wokken met kipfilet
Nog 9 minutem hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Qwea het volgende:
Ik moet nog godsamme 20 min wachten voordat we kunnen eten. Ik heb HONGERRRR.
Jij eet standaard om 6 uur 6quote:
ik word dan echt een monster iddquote:
Neuh, de timer op de kookplaat was om die tijd uitgeteld vandaag.quote:
de enige tips die je hier zal krijgen is idd stoppen met die shakes, je maag kleinger maken is sws bullshit, maar als je dat per sé wil dan kan dat ook met gewoon eten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi! Nieuw hier :-)
Bijna 22 jaar, 180cm lang, 85kg en een bmi van 26.2
Momenteel zit ik aan de Kruidvat shakes en repen. Dit om mijn maag wat te laten krimpen. Tussendoor eet ik rauwe groentes, fruit en soepstengels![]()
Ik heb al van kleins af aan een eetstoornis. Normaal en gediciplineerd eten lukt niet. Ik ontbijt en lunch met koekjes. Ook hou ik niet van warm eten.
Iemand tips voor mij? Ik wil leren normaal en gezond te eten. Zonder vlees/vis, want vegetariër.
Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:40 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, die banaan in de blender is niks. Blend amper, en ik vond het ook niet echt lekker
Baloe (de golden retriever) vond het heerlijk iigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar dacht dat het aan de bananen lag, die waren al erg rijp en dan vind ik ze sws minder lekker, maar F vond het wel lekker.
Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef Qwea het volgende:
Kan ik eigenlijk smoothie maken straks, in een flesje proppen en meenemen en daar in de koelkast zetten? Of gaat dat niet meer smaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |