abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126064350
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef Qwea het volgende:
Kan ik eigenlijk smoothie maken straks, in een flesje proppen en meenemen en daar in de koelkast zetten? Of gaat dat niet meer smaken?
Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126064366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:50 schreef Vicky het volgende:
goddelijk lekkere Griekse aardappelsalade met gegrilde kip
recept? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126064379
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
pi_126064542
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

recept? O-)
alstublieft

:9 :9 :9
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:01:51 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat dat aan de ingrediënten in de smoothie ligt. Ik heb wel eens de helft van een smoothie in de koelkast gezet en de volgende dag opgedronken.
Verse jus, yoghurt, aardbeien, framboos en kiwi. Moet ff 2u staan en dan opdrinken :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:05:03 #105
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126064813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een dieetiste is een goede eerste stap, er moet heel wat gebeuren voordat ik weer normaal kan eten.
Want? Een boterham smeren is vrij eenvoudig hoor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:09:05 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126064945
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja en een cracker pakken of een bak yoghurt ipv een snickers of een pak koekjes ook. Been there...
pi_126065245
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:19:35 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126065314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Wat Qwea zegt. Was het maar zo simpel..
Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 19:24:57 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126065494
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diëtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diëtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:38:38 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066085
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is echt zo simpel en dat bedoelt Qwea ook...
Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:39:04 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:24 schreef MaJo het volgende:
Zo pasta met mozzarella, pesto en kip eten :9 misschien niet heel gezond maar je zit zo vol dat je de rest van de avond niet meer gaat snoepen :')

Poes, misschien heb je meer aan een psycholoog dan een diëtist als je zo'n moeite hebt met eten? Een diëtist zal hetzelfde zeggen als wat je hier ook al hebt gekregen aan adviezen :)

En qwea, 1.83m boks! *O*
1,83 ftw B-)
pi_126066159
Poesopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_126066167
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat dus.

Kwestie van willen en volhouden. Zoals ik al zei Poesopstokje, ik ontbeet ook met snickers, of eigenlijk ontbeet ik niet en dan nam ik om 09u een snickers, dus dat was verkapt ontbijt. Of een compleet pak gevulde koeken. Of gewoon beide, en dan nog een zakkie chips erbij. En om 12u ging ik naar de mac, of ik ging naar de patatzaak, of ik kocht nog een pak koeken :')

Tis een kwestie van die omschakeling willen maken. Nu ontbijt ik standaard met yoghurt en muesli plus lijnzaad (voor mijn darmen). Ik skip heel vaak wel mijn tussendoortjes tussen de lunch en tussen het avondeten, want dan ben ik bezig en denk ik er niet aan. Of ik ros in ene zoals vandaag hersenloos een tros druiven naar binnen.

Maar het is makkelijk om te zeggen "ik lust dit niet en ik kan dit niet". Je staat morgen op, en ipv koekjes te pakken, smeer je 2 of 3 boterhammen, of je neemt een bak yoghurt of kwark. Wat jij wil. Zo simpel is het. Niks moeilijks aan.

Geheid dat je een kut dag hebt, en de dagen die er op volgen waarschijnlijk ook omdat je af moet kicken van de suiker, is na 1,5e week voorbij.
en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_126066256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
Poepopstokje: ik heb alleen je eerste post gelezen maar als je echt een eetstoornis hebt zoals je zegt heb je dan niet meer aan een psycholoog ipv zelf gaan dokteren met je eten? dat is een recipe for disaster natuurlijk
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
In ieder geval bedankt, ik ga er mee bezig :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:43:10 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066262
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

en je moet vooral ook willen!
en doorzetten uiteraard.

En je mag soms heus wel wat lekkers maar dan wel met mate.
Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
pi_126066276
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:44:06 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066310
quote:

[..]

Het is NIET makkelijk. Het is kut. Het is zwaar, het is irritant en de eerste week kon ik wel janken. Er is NIKS makkelijks aan. Als het makkelijk was geweest waren we allemaal niet te zwaar. Maar het is een kwestie van echt willen. En tuurlijk ga je op je bek. Boeie, dan sta je op en ga je verder :)
pi_126066332
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Precies. En tuurlijk mag je af en toe een patatje (alhoewel ik dat weiger totdat ik op gewicht ben :') ) of een koekje. Bedoel, ik neem ook wel eens een koekje. Maar net wat je zegt, 1 koekje, geen complete doos. Alhoewel ik die drang echt nog heb hoor. Eet je 1 zo'n freaking milka koekje, en dan schreeuwt dat pak om opgegeten te worden :X

Daarom begin ik er meestal maar niet aan :')

Smoothie gemaakt, kwark in een bakje gepropt, muesli en lijnzaad in een zakkie, b12 en injectie naalden enzo mee, ik ga film kijken bij een vriendin :P :W
oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:45:54 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh maar dat heb ik ook nog steeds hoor... maar ik geef er niet meer aan toe.
Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
pi_126066389
quote:

[..]

het is niet makkelijk. het is je leven omgooien. het is je aanpassen aan dingen, het is dingen laten en dat is echt niet makkelijk.
maar je kan het alleen maar doen als je er voor de volle 100% achter staat.

En wat Qwea zegt, soms ga je idd op je bek.. boeiend.. Morgen weer een dag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066429
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind dat nog ietwat lastig. 4 weken geleden trok ik hem open voor 1 koekje. Werden er 5. Nu loop ik maar gewoon weg en laat ik de verpakking dicht :')
tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126066469
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zeg je trouwens dat je een eetstoornis hebt? heb je dat gewoon zelf besloten?
want een eetstoornis houdt wel net wat meer in dan gewoon je eetpatroon niet onder controle hebben
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
pi_126066516
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
dan heb je het toch nog niet overwonnen?
zoek een combi er zijn tegenwoordig genoeg praktijken die een psycholoog die tegelijk als dieetist is opgeleid aan bieden
succes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:49:10 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

tijdje geleden hadden we visite. Ik had een schaaltje met dubbele chocoladekoekjes neergezet.
De visite wilde niet.. Ik heb er uhhh 6 op geloof ik.. Ze waren echt goddelijk lekker.
_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
pi_126066585
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- zoooo herkenbaar. Ik baal er dan alleen zo van. En ik kan er dan beter van genieten ipv van balen :P
ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een :P )
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden

ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschool ;( er is altijd wel iets
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 mei 2013 @ 19:51:16 #126
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126066627
quote:

[..]

Wat is je excuus dan?
  zaterdag 4 mei 2013 @ 19:55:17 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126066816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een :P )
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden

ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschool ;( er is altijd wel iets
Ik heb geen "sas" (schijt aan sonja :P ) dag. Want dan gaan ALLE remmen los en dan baal ik als een idioot van mezelf. Ik heb wel een "ooh ik mag best iets meer want dat is vandaag niet zo erg" dag. En iets meer was laatst op Q-day. 4 biertjes, in totaal 2300 kcal, maar nog steeds netjes met vet e.d in het groen.

Ik vind de sportschool fijn O+ Alleen de laatste tijd heb ik gewrichtsklachten heel erg (ben bij internist geweest, misschien crohn, misschien reuma :') mag hopen van niet) en dan belemmerd me.

Ook qua gewoon fietsen. Maar goed, ik ben best eigenwijs en ga stug door :X :')
pi_126066956
oh ja ik kan mezelf op zo'n dag ook nog redelijk in houden hoor

bijv vandaag: lekker lunchen met een vriendinnetje en dan neem ik soep en een tosti en toen later op de dag hebben we nog een ijsje gehaald en dan neem ik 1 bolletje ipv 2 en dan vanavond neem ik lekker wat cola
toch kleine keuzes (niet super denderend natuurlijk want het is nog steeds een 'onnodig' ijsje maar soms moet je het er gewoon lekker van nemen vind ik)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_126070928
Oh nee, die rem heb ik ook niet.

Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:29:15 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126071854
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, die rem heb ik ook niet.

Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
Ik vond hem "mhaw"
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:37:28 #131
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126072366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vond hem "mhaw"
Boek is mooier :Y
pi_126073880
Ik heb overigens ontdekt dat mijn slager prima maaltijden verkoopt. Dat is dus voortaan mijn go to afhaaleten. Zojuist biefstukreepjes in ketjapsaus met rijst gegeten. Blikje kidneybonen erdoor en klaar.

Oh en ontbijten met yoghurt, muesli en noten bevalt me echt heel erg goed! Ik zit er voller van dan met brood en hou het langer vol ook.

Enige is dat vandaag het sporten niet is gebeurd. Zie, ik moet het dus echt 's ochtends doen.
pi_126074058
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool :Y

quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:37 schreef douche-eendje het volgende:

Boek is mooier :Y
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
pi_126074118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool :Y

[..]

Oh schop mij dan ook ff uit bed.
pi_126074190
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:

Oh schop mij dan ook ff uit bed.
Deal. Ga je mee? *) Kan nog wel een sportschoolbuddy gebruiken.
pi_126074780
Ik ga morgen ook sporten. Probeer er om 8.30 te zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126074854
Sportschool is dan nog niet open hier -O- Altijd vervelend, want vroegah ging ik wel eens rechtstreeks uit mijn werk nog een uur sporten, maar dan moeten ze wel om 8 uur open zijn.
pi_126075505
Ik heb m'n sportschoolabo weer opgezegd. Heb sindsdien vaker gesport dan de maanden met abo à 45 euro :').
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 23:21:27 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_126077699
Ik ga de sportschool ook opzeggen, ben al 3 maanden niet geweest :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_126078155
Ik ga 3 Tot 4x per week. Dat wordt straks zwaar afkicken.

Net een heeeeerlijk glaasje Baileys op.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:51:30 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126078653
Ik sport 2x p/w. Medisch fitness ftw
  zaterdag 4 mei 2013 @ 23:57:12 #142
360296 IkbendeSjaak
Vis een optie?
pi_126078756
Hoi! Ik ben ook bezig met afvallen en gaat tot nu toe best goed: 2 kilo kwijt in 1 maand. Ik ben 1,87 en woog 97kg. Ik verlang wel weer naar mijn oude ritme maar moet volhouden!

Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin wel :( Herkennen jullie je er ook in?

Keep up the good work *O*
  zondag 5 mei 2013 @ 00:19:05 #143
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126079082
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Ik ben in de milka valkuil gelopen :X :X :X :X :X .

Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK :')

Ik ga slapen :X :W :X
  zondag 5 mei 2013 @ 01:34:24 #144
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126080707
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit geen goede plek is als je nog niet helemaal over je eetstoornis heen bent. Met wilskracht heeft het weinig te maken in dat geval. Eerst gezond worden is een mooi plan. Dan gaat de rest meteen veel makkelijker.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126082480
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin wel :( Herkennen jullie je er ook in?
Die uitspraak is natuurlijk onzin. Je wordt dik omdat je meer eet dan je verbrandt (ziektes buiten beschouwing gelaten).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 5 mei 2013 @ 07:04:37 #146
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082509
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef Qwea het volgende:
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Ik ben in de milka valkuil gelopen :X :X :X :X :X .

Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK :')

Ik ga slapen :X :W :X
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:11:51 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126082670
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 07:04 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk :9
  zondag 5 mei 2013 @ 08:15:47 #148
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082681
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 18:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

alstublieft

[ afbeelding ]
:9 :9 :9
ziet er lekker uit, ga ik ook eens maken, thx :Y
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:16:36 #149
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126082684
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk :9
maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaan ;)
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 08:19:39 #150
43653 sigme
Veraan
pi_126082701
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:

Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltje :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 mei 2013 @ 08:20:22 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126082705
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:16 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaan ;)
Ja, maar dat weiger ik. Gaat nergens over. Mijn vent of visite moet ook gewoon zooi kunnen eten als ze het willen. :)
  zondag 5 mei 2013 @ 08:23:14 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126082715
Wij zijn een weekend bij vrienden, en ik heb geen idee hoe ik het doe, maar steeds als ik mezelf in het gareel heb gaan we hierheen en kan ik de 'he gezellig' stokbroodjes met meuk niet weerstaan... Zo ook gisterenavond niet. -O-

Maar goed, vandaag een nieuwe dag en het is gewoon klaar. :Y

Ik ben trouwens heel dichtbij Isa, Assen. ;)
pi_126082740
Kusje op BE. Je kan het!

75, 5 vanmorgen. Ik ga weer goed. Nu volhouden. Ik sta al bij de sportschool te wachten. .
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 mei 2013 @ 08:43:42 #154
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126082789
Ik sta op een plateau(tje) denk ik. Al 6 dagen exact hetzelfde gewicht (weegschaal geeft ook onsjes aan).

Begint irritant te worden.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 09:16:48 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126082948
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
neuh, bij mij ligt het echt gewoon aan wat en hoeveel ik naar binnen prop en giet...
  zondag 5 mei 2013 @ 09:21:41 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126082968
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
Spoilers!
pi_126083115
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:43 schreef Sometimes het volgende:
Ik sta op een plateau(tje) denk ik. Al 6 dagen exact hetzelfde gewicht (weegschaal geeft ook onsjes aan).

Begint irritant te worden.
Mwah, 6 dagen is nog geen plateautje toch? :).

Hier is de halve kilo die ik eraan had gegeten met koninginnedag er weer af. Ik zou vanmiddag eigenlijk naar het bevrijdingsfestival gaan maar heb nog helemaal geen zin. Daar komt toch het nodige aan alcohol bij kijken.
  zondag 5 mei 2013 @ 09:49:53 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126083194
Ik ben 300gr aangekomen :(

:P Boeiend.

Ik baal als een stekker. 2 jaar geleden huis gekocht, 3 maanden gelee ging er ineens van alles stuk. Toilet, badkamer radiator, koelkast, vaatwasser. Nou, alles gefixt, wc zat garantie op, radiator ook, koelkast nieuwe gekocht en vaatwasser laten maken.

Vorige week ontdekte ik een rot stukje in het kozijn. Ik gisteren houtrot zooi gehaald om kozijn te vullen. Plekje uitbikken, blijft dat halve fucking kozijn verrot te zijn :X Ook helemaal aan de buitenkant :X

Toen vorige week zag ik al een paar keer een plas water op de vloer in de keuken liggen. Maar ik dacht dat of ik of de hond had lopen knoeien (die drinkt en dan laat ie het uit zijn smoelwerk vallen _O- vind hij leuk). Dus MikeyMo komt naar benee, ziet weeeeer een grote plas water, ik ben niet bij het aanrecht geweest en Baloe was niet wezen drinken.... vaatwasser lekt :X Nu is er blijkbaar ergens water bij gekomen, want zodra ik de vaatwasser aan zet en dicht doe, knalt de aardlek eruit :') -> kortsluiting.

Dus, we hebben besloten er klaar mee te zijn en een nieuwe keuken te gaan kijken straks. Al hoop ik dat we die vaatwasser nog kunnen maken, tijdelijk... want ik HAAT HAAT HAAT afwassen :')

/zeikwijf
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 09:56:29 #159
5428 crew  miss_sly
pi_126083238
Wij zijn verhuisd! Volgens mij is de schade wel redelijk beperkt gebleven, want ik vergat tussendoortjes te eten en heb me drie slagen in de rondte gewerkt, gesjouwd en gepoetst! Vandaag de laatste dozen uitpakken en de weegschaal een plekje geven. Morgenvroeg dan maar eens kijken wat de schade is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 mei 2013 @ 10:30:52 #160
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126083600
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Van lucht nog dik worden kan echt alleen als je ziek bent. Gezonde mensen die dat zeggen snappen gewoon niet wat ze in hun mond stoppen.
Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  zondag 5 mei 2013 @ 10:34:46 #161
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126083654
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:30 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat bij de een wel veel makkelijker dan bij de ander natuurlijk. Als ik kijk naar mensen die als kunnen eten zonder aan te komen heb ik weleens even de smoor in dat het bij mij zo lastig eraf gaat. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die iedere dag veel brood at, twee borden avondeten, dan nog een BK menu haalde om een uur of tien en tussendoor eigenlijk iedere dag wel nootjes, chocola en suikerwerk at in grote hoeveelheden én dagelijks bier dronk, en geen gram aankwam. Toen voelde ik me echt zielig hoor. Nu ben ik er soms 'blij' mee omdat het voor die mensen natuurlijk nog steeds net zo ongezond is en ik in ieder geval direct merk waarom ik niet zo moet eten. Maar in vergelijking met zulke mensen lijkt het wel of ik aankom van lucht ;-)
:Y Dat er niets aankomt, wil niet zeggen dat ze gezond bezig zijn. Die fout maken mensen die alles kunnen eten vaak. Maar ook zij krijgen ooit de rekening gepresenteerd als ze te lang zo doorgaan :).
And eternity in an hour.
  zondag 5 mei 2013 @ 10:35:19 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126083665
Die mensen eten vaak helemaal niet 'alles' zonder aankomen. Die maken keuzes. Die doen zich keer flink te goed op een bbq of een feestje en houden zich vervolgens de rest van de week in. ;)

Je wordt niet dik van de lucht. Je word (over het algemeen) dik omdat je te veel eten in je mond stopt. Of iig meer dan je verbrandt.

Oh wacht, ik zie nu dat je een lijst op somt van een van die zeldzame mensen die idd hele broden weg kunnen eten. Maar dan nog... was dat iemand die hele dagen op de bank door bracht met niks doen? Of was het iemand die verder wel flink actief was ook?
  zondag 5 mei 2013 @ 10:49:09 #163
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126083863
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Die mensen eten vaak helemaal niet 'alles' zonder aankomen. Die maken keuzes. Die doen zich keer flink te goed op een bbq of een feestje en houden zich vervolgens de rest van de week in. ;)

Je wordt niet dik van de lucht. Je word (over het algemeen) dik omdat je te veel eten in je mond stopt. Of iig meer dan je verbrandt.

Oh wacht, ik zie nu dat je een lijst op somt van een van die zeldzame mensen die idd hele broden weg kunnen eten. Maar dan nog... was dat iemand die hele dagen op de bank door bracht met niks doen? Of was het iemand die verder wel flink actief was ook?
Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.
En dan toch een prachtig figuur hebben. Zowel bij mannen als vrouwen.

Ga er dan tegenwoordig maar van uit dat zij een andere verbranding hebben. Ieder lichaam werkt toch weer anders.
It was delicious.
pi_126083908
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:19 schreef sigme het volgende:

Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltje :D.
:Y :Y en ik dacht op het eind: net goed voor die vader *)
pi_126083993
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken ook alleen maar aandachtstrekkers en zeurders die van mening zijn dat ze van lucht al dik worden. Ik neem aan dat iedereen hier wel weet waarom ze zo dik zijn geworden en dat heeft niets met....oh wacht, ik vind zacht & luchtig toetje héél erg lekker en dat is bijna 1000 kcal per pak en bijna alleen maar lucht. Althans, zo lijkt dat dan hè 8-)
  zondag 5 mei 2013 @ 10:56:45 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126084009
Tja, mijn vriend is ook graatmager en heeft een bmi van 18.4. Toch denk ik dat ik veel gezonder ben dan hij. Ik heb een redelijke conditie, eet veel gezonder, sport veel en heb goed gevormde spieren. En ik heb lang niet zo veel stress als hij en kan ontspannen als dat nodig is.
Spoilers!
  zondag 5 mei 2013 @ 10:57:57 #167
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126084036
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:49 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Mwoh, ik ken er ook wel een paar hoor. Eten wat ze willen, hele dag door snoepen, zo min mogelijk bewegen, nooit met de trap en rest van de week inhouden? Zeker niet.
En dan toch een prachtig figuur hebben. Zowel bij mannen als vrouwen.

Ga er dan tegenwoordig maar van uit dat zij een andere verbranding hebben. Ieder lichaam werkt toch weer anders.
Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.

Life ain't fair }:|
And eternity in an hour.
pi_126084038
Ik kon vroeger ook eten wat ik wilde... Nu echt niet meer.

Net heerlijk gesport!

Lijstje
O: brinta met banaan
S: 55min cardio, 10min buikspieren en 20min kracht
T: warme appel met kaneel
L: kwark denk ik
B: fietsen naar Delft (7km)
T: wat mijn moeder in huis heeft
D: gen idee, eten bij ouders
B: terug naar huis fietsen
T: komkommer ofzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 mei 2013 @ 11:11:50 #169
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_126084293
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja! En dan lachen ze wel om 'dikkerdjes', terwijl die heus niet meer eten dan zij maar gewoon pech hebben gehad met hun verbranding.

Life ain't fair }:|
Tja, dat klopt. Maar ik ga wel mee met L_S:

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, mijn vriend is ook graatmager en heeft een bmi van 18.4. Toch denk ik dat ik veel gezonder ben dan hij. Ik heb een redelijke conditie, eet veel gezonder, sport veel en heb goed gevormde spieren.
It was delicious.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:22:14 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126084549
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:55 schreef Isabeau het volgende:
dat is bijna 1000 kcal per pak
Sorry??????? :{

Ik at dat altijd :')
pi_126084898
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:22 schreef Qwea het volgende:

Sorry??????? :{

Ik at dat altijd :')
Nou ja, 980 kcal, niet schrikken :Y)

En ja, daar heb ik er ook heel veel van op :') Zo'n pak is ook zo leeg :@
pi_126085027
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
  zondag 5 mei 2013 @ 11:41:06 #173
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085051
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Nee, er is geen gezonde manier om zoveel in zo'n korte tijd af te vallen. Je vreet er ook niet 30 kilo aan in 2 maanden tijd.

Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz :Y)
pi_126085090
quote:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:45:28 #175
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_126085171
Troll?
Spoilers!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:49:53 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085296
Ik huil zachtjes. Mo had wentelteefjes. Ik een hapje. Men, die krengen zijn lekker.
pi_126085305
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Troll?
Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
  zondag 5 mei 2013 @ 11:50:33 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085321
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, 980 kcal, niet schrikken :Y)

En ja, daar heb ik er ook heel veel van op :') Zo'n pak is ook zo leeg :@
Holy shit :o _O-
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:04 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085338
quote:
Gewoon tot en met juli leven op 500kcal.

Succes!!!!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:48 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085358
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:

Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz :Y)
Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
pi_126085435
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 11:57:53 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126085502
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
  zondag 5 mei 2013 @ 11:57:59 #183
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085504
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

[..]

Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Als er een manier was geweest om snel en gezond af te vallen had deze reeks geen 475 delen :+
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
Joh zo lekker :D
  zondag 5 mei 2013 @ 11:58:33 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085522
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
Vel voor het broekje... nou ja, scheelt je weer mocht je hem kwijtraken in zee/zwembad :+
pi_126085715
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

Bedoel je mij ?

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:06:17 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085735
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
  zondag 5 mei 2013 @ 12:12:56 #187
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085911
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
Stress deed hier ook veel. MAar een paar weken later had ik wel even gigantische haaruitval :') Jeuj.

Ik ga zo eens even rondje fietsen. Tuincentrum want lavendel is dood. En daarna stad want mn favo spijkerbroek is overleden. Mweh.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:18:51 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126086033
Annevrouwtje: Leg je erbij neer dat je dat niet gaat halen of het er heel eventjes af kunt houden om vervolgens drie keer zo hard weer aan te komen. Je bent niet in drie maanden dertig kilo aangekomen en je krijgt ze er niet in drie maanden blijvend en gezond af. Zo simpel is 't.

Heeeeerlijk gebbqd bij mama gisteren en me netjes gedragen. Een paar dunne plakjes stokbrood, heel veel groente, 4 eetlepels pastasalade en verder kipstukjes en een frikandel. Die laatste was heel bewust en ik heb ervan genoten. Geen drank, geen fris, geen sausjes, geen huzarensalade en andere meuk :)

Vanmiddag lekker een boottocht door de biesbosch maken en een kneuterig klein museumpje bekijken en misschien nog een stuk wandelen.

O, T en L in een: 6 volkoren. 4 met aardbeien, 2 pindakaas. Twee theelepeltjes suiker. Groot glas aanlenglimonade.
S: Geen commentaar ^^
T: Olijfjes o.i.d. op de boot met een roseetje.
S: Stuk wandelen door de biesbosch.
D: Yakitori met weinig kip en veel groente.
T: Waterijsje of een bakje yoghurt.

Oh, en voor de trouwe lezers: We hebben ons tegenbod bepaald en hebben er inmiddels wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen :) Klussen straks is dan ook weer goed voor de lijn!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_126086105
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
  zondag 5 mei 2013 @ 12:25:17 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126086183
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
And eternity in an hour.
pi_126086442
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:

Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
Nee, niet zo direct. Wel eigen ervaring en gelezen dat je lichaam beter wordt in het gebruik van kcal. Ik kan er vannacht wel even naar kijken of ik iets nuttigs kan vinden om je collega te laten lezen. Maar ik twijfel aan het effect als iemand per se iets wil doen op haar eigen manier.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 12:38:02 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126086577
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 12:53:22 #193
5428 crew  miss_sly
pi_126087099
quote:
Pak 'em beet 45-55% van je dagelijkse voedselinname koolhydraten is een goede basis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 mei 2013 @ 13:34:02 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088682
O: Brinta
T: niks wegens gisteren overdosis T
L: meergranenpistoletje m ei en ossenworst, kaiserbroodje met aardbei en kaas, half kaiserbroodje chocopasta
T: appel
D: bbq, ik ben van plan me te beperken tot de groente en een paar (zelfgemarineerde) saté-tjes
T: geen idee
  zondag 5 mei 2013 @ 13:37:57 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088793
quote:
Serieus? Mss moet je je eigen 'ik wil keihard crashen'-topic openen want deze vraagt hoor echt niet thuis in het dieetclub topic. :{w

Het enige advies dat ik je kan geven is dit:

Daarmee moet het wel lukken! :Y
  zondag 5 mei 2013 @ 14:09:17 #196
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090089
quote:
De snelste manier om een bikini aan te trekken en niet van jezelf te walgen, is om op te houden met denken dat alleen dunne mensen het recht hebben om naar het strand te gaan of te zwemmen.
  zondag 5 mei 2013 @ 14:16:46 #197
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090406
quote:
Ik zit zelf op ongeveer 70% koolhydraten, 15% vet, 15% eiwit en dat is ongeveer de maximale hoeveelheid koolhydraten die gezond geacht wordt. Bij meer vet en eiwitten voel ik me zo sloom als een schildpad, maar er zijn ook mensen die meer eiwitten juist fijn vinden omdat ze dan minder honger hebben. Misschien kun je het best zelf kijken wat je fijn vindt, in plaats van een richtlijn aan te houden die voor andere mensen werkt. Via myfitnesspal kun je makkelijk zien wat je binnenkrijgt en wat de verhouding koolhydraten/vet/eiwitten is.
pi_126090699
O: hv yoghurt met muesli, noten, banaan
L: 4 boterhammen met een heel dun laagje tonijnsalade (meer is blegh) met kalfsfricandeau
T: 5 pindarotsjes
D: maaltijdsalade. Ik heb gegrilde kip, avocado, tomaat, walnoten, en wat brie in gedachten.
T: weetnogniet.

Qua eten zit ik eindelijk in een goede flow wel. Die pindarotsjes liggen er al een tijdje en zijn nog niet geheel op, dat is een overwinning :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')