Bedoel je mij ?quote:
Holy shitquote:Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, 980 kcal, niet schrikken
En ja, daar heb ik er ook heel veel van opZo'n pak is ook zo leeg
Gewoon tot en met juli leven op 500kcal.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Fuck youquote:Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz![]()
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.quote:
Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*quote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
Als er een manier was geweest om snel en gezond af te vallen had deze reeks geen 475 delenquote:Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:
[..]
Bedoel je mij ?
Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Joh zo lekkerquote:
Vel voor het broekje... nou ja, scheelt je weer mocht je hem kwijtraken in zee/zwembadquote:Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:
Bedoel je mij ?
Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stressquote:Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
Stress deed hier ook veel. MAar een paar weken later had ik wel even gigantische haaruitvalquote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helptquote:Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
Nee, niet zo direct. Wel eigen ervaring en gelezen dat je lichaam beter wordt in het gebruik van kcal. Ik kan er vannacht wel even naar kijken of ik iets nuttigs kan vinden om je collega te laten lezen. Maar ik twijfel aan het effect als iemand per se iets wil doen op haar eigen manier.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt.
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaanSnap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen
iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten
Pak 'em beet 45-55% van je dagelijkse voedselinname koolhydraten is een goede basis.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaanSnap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen
Serieus? Mss moet je je eigen 'ik wil keihard crashen'-topic openen want deze vraagt hoor echt niet thuis in het dieetclub topic.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
De snelste manier om een bikini aan te trekken en niet van jezelf te walgen, is om op te houden met denken dat alleen dunne mensen het recht hebben om naar het strand te gaan of te zwemmen.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik zit zelf op ongeveer 70% koolhydraten, 15% vet, 15% eiwit en dat is ongeveer de maximale hoeveelheid koolhydraten die gezond geacht wordt. Bij meer vet en eiwitten voel ik me zo sloom als een schildpad, maar er zijn ook mensen die meer eiwitten juist fijn vinden omdat ze dan minder honger hebben. Misschien kun je het best zelf kijken wat je fijn vindt, in plaats van een richtlijn aan te houden die voor andere mensen werkt. Via myfitnesspal kun je makkelijk zien wat je binnenkrijgt en wat de verhouding koolhydraten/vet/eiwitten is.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |