abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 mei 2013 @ 11:49:53 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085296
Ik huil zachtjes. Mo had wentelteefjes. Ik een hapje. Men, die krengen zijn lekker.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_126085305
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Troll?
Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
  zondag 5 mei 2013 @ 11:50:33 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085321
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, 980 kcal, niet schrikken :Y)

En ja, daar heb ik er ook heel veel van op :') Zo'n pak is ook zo leeg :@
Holy shit :o _O-
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:04 #179
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085338
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef annevrouwtje het volgende:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Gewoon tot en met juli leven op 500kcal.

Succes!!!!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:51:48 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085358
quote:
12s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:41 schreef douche-eendje het volgende:

Oeh en zelfgemaakt brood bij het ontbijt. Omz :Y)
Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
pi_126085435
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee. Zomer 2014 zou ik voor gaan.
dat wat zij zegt.Ik deed 17kg in een jaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 11:57:53 #182
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126085502
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:57:59 #183
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085504
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

[..]

Bedoel je mij ?

Meen het eigenlijk wel serieus. Snap dat dit waarschijnlijk een groep is voor gezond dieeten, maar ik dacht dat het geen kwaad kon om het te vragen. Aangezien de mensen hier wel verstand hebben van gewicht verlies (lijkt me zo)
Als er een manier was geweest om snel en gezond af te vallen had deze reeks geen 475 delen :+
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fuck you :P

Ik vergeet dat steeds te maken _O-
Joh zo lekker :D
  zondag 5 mei 2013 @ 11:58:33 #184
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085522
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik 27, dat is ook haalbaar... Maar niet in 2-3 maanden. Ik zou je overigens echt niet in bikini willen zien als je zo snel zoveel gewicht verliest *ril*
Vel voor het broekje... nou ja, scheelt je weer mocht je hem kwijtraken in zee/zwembad :+
pi_126085715
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef annevrouwtje het volgende:

Bedoel je mij ?

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 mei 2013 @ 12:06:17 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126085735
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:54 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
  zondag 5 mei 2013 @ 12:12:56 #187
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126085911
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik nu 14 in 6 maanden. Waarvan de eerste 1,5e maand 10kg vanwege acute stress :')
Stress deed hier ook veel. MAar een paar weken later had ik wel even gigantische haaruitval :') Jeuj.

Ik ga zo eens even rondje fietsen. Tuincentrum want lavendel is dood. En daarna stad want mn favo spijkerbroek is overleden. Mweh.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:18:51 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_126086033
Annevrouwtje: Leg je erbij neer dat je dat niet gaat halen of het er heel eventjes af kunt houden om vervolgens drie keer zo hard weer aan te komen. Je bent niet in drie maanden dertig kilo aangekomen en je krijgt ze er niet in drie maanden blijvend en gezond af. Zo simpel is 't.

Heeeeerlijk gebbqd bij mama gisteren en me netjes gedragen. Een paar dunne plakjes stokbrood, heel veel groente, 4 eetlepels pastasalade en verder kipstukjes en een frikandel. Die laatste was heel bewust en ik heb ervan genoten. Geen drank, geen fris, geen sausjes, geen huzarensalade en andere meuk :)

Vanmiddag lekker een boottocht door de biesbosch maken en een kneuterig klein museumpje bekijken en misschien nog een stuk wandelen.

O, T en L in een: 6 volkoren. 4 met aardbeien, 2 pindakaas. Twee theelepeltjes suiker. Groot glas aanlenglimonade.
S: Geen commentaar ^^
T: Olijfjes o.i.d. op de boot met een roseetje.
S: Stuk wandelen door de biesbosch.
D: Yakitori met weinig kip en veel groente.
T: Waterijsje of een bakje yoghurt.

Oh, en voor de trouwe lezers: We hebben ons tegenbod bepaald en hebben er inmiddels wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen :) Klussen straks is dan ook weer goed voor de lijn!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_126086105
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
  zondag 5 mei 2013 @ 12:25:17 #190
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126086183
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yep, zoals ik al zei heb ik ervaring met snel gewichtsverlies in 2-3 maanden. Het is mogelijk. Als je volgend jaar nog dikker wilt worden. Want je hongert je lijf uit dat later elke kcal héél efficiënt en optimaal gaat benutten waardoor je met een normaal eetpatroon 2 kilo per week aankomt.
Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126086442
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:

Heb je een linkje waar dat netjes uitgelegd staat? Mijn collega heeft zichzelf op een hongerdieet gezet. Het is al eerder gelukt, dus het gaat weer lukken, zegt ze (80% van wat ze toen afviel, zit er weer aan). Dit zegt ze als ik zeg dat het een slecht plan is. Misschien dat een objectief linkje wel helpt :P.
Nee, niet zo direct. Wel eigen ervaring en gelezen dat je lichaam beter wordt in het gebruik van kcal. Ik kan er vannacht wel even naar kijken of ik iets nuttigs kan vinden om je collega te laten lezen. Maar ik twijfel aan het effect als iemand per se iets wil doen op haar eigen manier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 5 mei 2013 @ 12:38:02 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126086577
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:22 schreef annevrouwtje het volgende:
Hoeveel koolhydraten mag je dan per dag eten ? Dit keer wel van een gezond dieet uit gegaan :) Snap dat wat ik eerst vroeg super onrealistisch en ongezond was, maar het was het waard om toch even te vragen :) iets wat ik dan weer uit mn kop kan zetten :)
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator zondag 5 mei 2013 @ 12:53:22 #193
5428 crew  miss_sly
pi_126087099
quote:
Pak 'em beet 45-55% van je dagelijkse voedselinname koolhydraten is een goede basis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 mei 2013 @ 13:34:02 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088682
O: Brinta
T: niks wegens gisteren overdosis T
L: meergranenpistoletje m ei en ossenworst, kaiserbroodje met aardbei en kaas, half kaiserbroodje chocopasta
T: appel
D: bbq, ik ben van plan me te beperken tot de groente en een paar (zelfgemarineerde) saté-tjes
T: geen idee
  zondag 5 mei 2013 @ 13:37:57 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126088793
quote:
Is er een gezonde manier om 20-30 kilo in ongeveer 2 maanden af te vallen ? of een minder gezonde manier mag ook. In ieder geval zodat ik van de zomer weer eens in een bikini kan lopen, zonder te walgen van mezelf en me onzeker te voelen.
Val je veel af met dat Jillian ding of is dat echt om alles iets strakker te trekken ?
Serieus? Mss moet je je eigen 'ik wil keihard crashen'-topic openen want deze vraagt hoor echt niet thuis in het dieetclub topic. :{w

Het enige advies dat ik je kan geven is dit:

Daarmee moet het wel lukken! :Y
  zondag 5 mei 2013 @ 14:09:17 #196
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090089
quote:
De snelste manier om een bikini aan te trekken en niet van jezelf te walgen, is om op te houden met denken dat alleen dunne mensen het recht hebben om naar het strand te gaan of te zwemmen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 5 mei 2013 @ 14:16:46 #197
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126090406
quote:
Ik zit zelf op ongeveer 70% koolhydraten, 15% vet, 15% eiwit en dat is ongeveer de maximale hoeveelheid koolhydraten die gezond geacht wordt. Bij meer vet en eiwitten voel ik me zo sloom als een schildpad, maar er zijn ook mensen die meer eiwitten juist fijn vinden omdat ze dan minder honger hebben. Misschien kun je het best zelf kijken wat je fijn vindt, in plaats van een richtlijn aan te houden die voor andere mensen werkt. Via myfitnesspal kun je makkelijk zien wat je binnenkrijgt en wat de verhouding koolhydraten/vet/eiwitten is.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_126090699
O: hv yoghurt met muesli, noten, banaan
L: 4 boterhammen met een heel dun laagje tonijnsalade (meer is blegh) met kalfsfricandeau
T: 5 pindarotsjes
D: maaltijdsalade. Ik heb gegrilde kip, avocado, tomaat, walnoten, en wat brie in gedachten.
T: weetnogniet.

Qua eten zit ik eindelijk in een goede flow wel. Die pindarotsjes liggen er al een tijdje en zijn nog niet geheel op, dat is een overwinning :').
pi_126091569
Er was bijna niemand in de sportschool *) Er kwam nog wel een mini-mevrouw binnen (1m50 max), donkere huidskleur, geen vetweefsel, maar ook niet echt gespierd waardoor je bijna haar ingewanden kon zien bewegen. En dat kon, want ze droeg iets wat ik een mini-bikini zou noemen. In de sportschool.

Maar goed, ik heb braaf mijn training er op zitten en was op het laatst helemaal op. Te weinig koolhydraten gehad, vermoed ik, dus thuis maar direct chocomel en een banaan genomen :9 En voor de wat langere termijn een volkorenboterham met pindakaas.
pi_126091999
Heb je haar wel gemept, Isa?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')