Wat is je excuus dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. Zoals ik jullie hoor 'moet' het heel makkelijk zijn, maar dat is het hier bij mij niet.
In ieder geval bedankt, ik ga er mee bezig
Ik heb geen "sas" (schijt aan sonjaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies
ik heb nog regelmatig een 'ik dieet niet dag' en dan geniet ik er echt van
(ik heb er vandaag lekker een)
en daarna kan ik het weer weken vol goede moed vol houden
ik krijg mezelf alleen niet echt naar de sportschooler is altijd wel iets
Ik vond hem "mhaw"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh nee, die rem heb ik ook niet.
Ik ga zo wat vocht verliezen bij The Boy In The Striped Pyjamas.
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.quote:
Oh schop mij dan ook ff uit bed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben vandaag ook al niet wezen sporten, wel een uur gewandeld. Morgenochtend ga ik naar de sportschool
[..]
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
Deal. Ga je mee?quote:
Ik denk ook dat dit geen goede plek is als je nog niet helemaal over je eetstoornis heen bent. Met wilskracht heeft het weinig te maken in dat geval. Eerst gezond worden is een mooi plan. Dan gaat de rest meteen veel makkelijker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:47 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel op in, maar ik heb in het verleden boulimia en b.e.d. 'overwonnen'. Alleen kan ik nog stees niet goed en gezond eten.
Ik zoek een psycholoog op, en dan kijken we verder. Hier heb ik niks meer te zoeken, eerst maar 'gezond' worden.
Die uitspraak is natuurlijk onzin. Je wordt dik omdat je meer eet dan je verbrandt (ziektes buiten beschouwing gelaten).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:57 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik sprak laatst met iemand over afvallen en die zei: 'ik word van lucht nog dik' en gek genoeg herken ik me hierin welHerkennen jullie je er ook in?
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:19 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de milka valkuil gelopen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb net 2 milka koekjes gegeten. Qua calorie en vet valt het wel mee. 63 kcal en 2gr vet. MAAR NU WIL IK HET HELE PAK
Ik ga slapen![]()
![]()
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 07:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
gewoon niet in huis halen dan? Maar ik heb makkelijk praten want ik woon alleen.
ziet er lekker uit, ga ik ook eens maken, thxquote:
maar als je niks in huis hebt, hoef je de verleiding ook niet te weerstaanquote:Op zondag 5 mei 2013 08:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor. Want ik vertik het om niks in huis te hebben. Waren er ook maar 2. Waren heerlijk
Ik vond het echt een stom boek. Wat een slap verhaaltjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb alleen het boek gelezen en vond mezelf niet aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |