quote:
Nou ja daarom. Kleed je normaal, show-offquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]waarom? Ik was al bijna klaar, was alleen nogal verbaasd dat je in zoiets komt trainen (en ik had nog nooit zo'n bouw gezien).
Ik neem meer tussendoortjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnenquote:
Ja. dat klopt. Ik was er om half 9 uitquote:Op zondag 5 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnen![]()
200 gram magere yoghurt + 20 gram muesli + 5 lijnzaad = 170 kcal....
Melkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Eén boterham minder bij je lunch en dat als tussendoortje nemen 's morgens?
Je kan overigens ook noten, een glas melk, stukje kaas, groente met yoghurtdip/houmousdip nemen oid. Niet allemaal tegelijk
Absoluutquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik ontbijt meest tussen 08 en 09:00quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Eten spreiden over de dag voorkomt de neiging te gaan snaaien later op de dag. Je kan beter veel eten bij je ontbijt dan bij de andere maaltijden (doe ik ook nog verkeerd overigens). En ik wist niet hoe laat je uit bed was natuurlijk. Als je dit ontbijt eet om 11:30 en dan lunch om 12:30 dan valt het wel mee.
Ik zit in een 'houmousperiode'quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goede, die groente met yoghurt of hoimousdip!
Stiekem ben je m'n alterego hè?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in een 'houmousperiode'Zo lekker!
Roggebrood, ook weer eens halenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik zit wat rond te lezen over Jillian en voor- en na-foto's te bekijken. Bij sommige staat dan dat ze naast de workouts een dieet van 1200 kcals/dag hebben gevolgd. Ja, zo val ik ook wel af.
maar dan moet ik 50km oid rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de plus hebben ze die van Waldkorn. Die vind ik verreweg het lekkerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |