quote:
Nou ja daarom. Kleed je normaal, show-offquote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]waarom? Ik was al bijna klaar, was alleen nogal verbaasd dat je in zoiets komt trainen (en ik had nog nooit zo'n bouw gezien).
Ik neem meer tussendoortjesquote:Op zondag 5 mei 2013 12:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zorg gewoon dat je drie maaltijden en drie tussendoortjes neemt, waarom nu weer specifiek op de koolhydraten?
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnenquote:
Ja. dat klopt. Ik was er om half 9 uitquote:Op zondag 5 mei 2013 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat je uit bed was, maar tot de lunch krijg je best weinig binnen![]()
200 gram magere yoghurt + 20 gram muesli + 5 lijnzaad = 170 kcal....
Melkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Eén boterham minder bij je lunch en dat als tussendoortje nemen 's morgens?
Je kan overigens ook noten, een glas melk, stukje kaas, groente met yoghurtdip/houmousdip nemen oid. Niet allemaal tegelijk
Absoluutquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik ontbijt meest tussen 08 en 09:00quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Eten spreiden over de dag voorkomt de neiging te gaan snaaien later op de dag. Je kan beter veel eten bij je ontbijt dan bij de andere maaltijden (doe ik ook nog verkeerd overigens). En ik wist niet hoe laat je uit bed was natuurlijk. Als je dit ontbijt eet om 11:30 en dan lunch om 12:30 dan valt het wel mee.
Ik zit in een 'houmousperiode'quote:Op zondag 5 mei 2013 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik een goede, die groente met yoghurt of hoimousdip!
Stiekem ben je m'n alterego hè?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit in een 'houmousperiode'Zo lekker!
Roggebrood, ook weer eens halenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Roggebrood met een half plakje kaas doet het bij mij erg goed als tussendoortje. Vult ontzettend.
Ik zit wat rond te lezen over Jillian en voor- en na-foto's te bekijken. Bij sommige staat dan dat ze naast de workouts een dieet van 1200 kcals/dag hebben gevolgd. Ja, zo val ik ook wel af.
maar dan moet ik 50km oid rijdenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de plus hebben ze die van Waldkorn. Die vind ik verreweg het lekkerst.
Ik was pas om 10 uur wakker en toen moest het brood nog in de ovenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Sjeen het volgende:
Vergeet jij ook altijd te lunchen op zondag? Bij mij schiet dat er echt altijd bij in.
Vriendin heeft gisteren net weer gezetquote:Op zondag 5 mei 2013 19:43 schreef MaJo het volgende:
Trouwens qwea las dat je ook vitamine B12 injecties krijgt? Dan krijg je ook daar een boks voor
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vriendin heeft gisteren net weer gezet
Boks
Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaagquote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef MaJo het volgende:
Allebei weinig gegetenIk durf zelf niet door de calorieënteller te halen wat ik gegeten heb
O: Yoghurt met frambozen en blauwe bessen
L: 4 boterhammen met vlokken
T: 4 loempia's, 3 bier, 2 cola
D: Ibericoham en chorizo met stokbrood
Dat herken ik welquote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij mij lukt het in het weekend eigenlijk nooit om de drie-drie te halen. Maar we waren ook wel heel laat beneden vandaag
Ik zit iets over de 1700quote:Op zondag 5 mei 2013 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
Roggebrood met zuivelspread![]()
Maar met mn 2 glazen dubbelfriss van vandaag kom ik op zo'n 1400 kcal, met de ananas al meegerekendNou ja... dan nog maar vanavond een schaaltje kwark oid.
Dat het nog mee lijkt te vallen komt ook door dat brood. En er mag nog even een uur fietsen + 2 uur winkelen vanaf gehaald wordenquote:
roggebrood met geitenkaas en honing... Te lekker... Jammer dat er geen 30+ geitenkaas is...quote:
MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsWas de laatste tijd al zo moe, no wonder
Maar weer even aan mijn moeder vragen
Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens
Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties?
Oeh! Ik kan wel muisjes halen voor op de beschuit!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Barreltje het volgende:
compensatie dagje!
O:havermout + gekookt eitje
t: bolletje me roze en witte muisjes, 1 pannekoek met stroop
L: gebraden rosbief, gebakken krieltjes in schil, sla, fruitsalade
t: 2 koeken + 6 speculaasjes
D: nasi, 2 sate's, loempiaatje, rundvlees goedje , fruitsalade met een toefje slagroom.
S: GEEN![]()
morgen weer een dag en dan 's avonds weer heerlijk sporten
Ik snap dat ook niet helemaalquote:Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
MaJo.. las het pas geleden ook bij gezond slank.. Maar hoe kun je in vredesnaam die injecties vergeten? Je krijgt ze niet voor niets....
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Maar denk dat dat brood wel aardig veel was hoor... als ik het zo weeg en omreken een snee of 6
En waarschijnlijk ook wat gezonder dan het standaard brood wat ik eet. Nu weet ik iig wat erin zitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerDaar zou ik ook niet 1 of 2 plakjes af kunnen snijden.
Op mijn werk; nachtdienst t/m woensdag/donderdag
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaalMisschien ook omdat ze niet echt goed helpen bij me dus dan denk ik er ook minder snel aan
Ik heb ook de diagnose ME namelijk dus wellicht is de vermoeidheid bij mij gewoon niet te verhelpen
Dat moet vast lukkenquote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Dag gaat zeker goedkomen!!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Gaat lukken, Vicky!
Verhuisschade: + 0,1. Daar kan ik mee leven. Nu weer het gewone leven in. Morgen wil ik op de fiets naar mijn werk. In plaats van 20-25 minuten ben ik dan 50-60 minuten onderweg, enkele reis. Mooie sport, toch?
Ja, dat is echt fijn! Daar verheug ik me ook al op. Ik moet me even mentaal voorbereiden op om 8 uur op de fiets zitten, dat wordt even aanpoten morgenochtendquote:Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweer
ja, alle ingrediënten los invullen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef seasushi het volgende:
Als ik eten maak zonder zakjes en zo te gebruiken en dat doe ik meestal is het lastig om fat secret in te vullen. Heeft iemand daar een tip voor?
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh vriendlief heeft de batterijen in de weegschaal laten zitten.. Gewoon een dikke vette plus van 2,5.
Nu baal ik dat ik ben gaan staan.. Misschien morgen npg een keer staan voor een vergelijking. En dan moet die weegschaal echt ergens verstopt worden!
quote:
ja. Maar ik kook wel minder ingewikkeld, dat geef ik toe.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..quote:Op maandag 6 mei 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.
óf je houdt je aan je afspraak en gaat op 1 juni weerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..
Ik vind dat vaak ook vervelend. Maar ik smokkel dan gewoon. In plaats van die halve ui vul ik een paar gram erwtjes meer in ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
dat snap ik ook welquote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
Nou gewicht iig niet meerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsWas de laatste tijd al zo moe, no wonder
Maar weer even aan mijn moeder vragen
Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens
Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties?
Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoequote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
rood haarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou gewicht iig niet meerIk ben blond, jij?
quote:Op maandag 6 mei 2013 09:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
rood haarik denk dat de vergelijkingen op zijn
herkenbaarquote:Op maandag 6 mei 2013 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoe
tenzij je ook in Utrecht woont?quote:
Hier ook niet. Maar ik blijf ze maar braaf zetten.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
herkenbaarmisschien dat het net een bepaald randje eraf haalt, zo merk ik dat opstaan op het moment nog meer een hel is dan anders. Maar echt helpen doet het nooit
WAAGPLEIN FTWquote:Op maandag 6 mei 2013 09:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, die gezellige uithoekIk woon in Alkmaar, haha.
hier +1.3quote:Op maandag 6 mei 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Schade van het weekend is +1,2, valt me nog mee met mijn menstruatie ook in aantocht geloof ik.
Wel jammer.
En nu wil ik dus naar huis om te gaan sporten.![]()
Vanavond weer Jillian en morgen 5km hardlopen.
Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:12 schreef Qwea het volgende:
ik bedacht mij even, dat als ik op 78 zit, ik er 20 kilo af hebnog 6,5 kg te gaan dus
Graag VOOR juli, svp
dat gaat lukken!!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:16 schreef Qwea het volgende:
Mogguh!!
Ik woog 84,4. Ik wil eind deze week iig ergens in de 83 zittenliefst 83,4
gaat ook lukken!!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wauw, dat is ook wel een hele mooie mijlpaal hoor.
Ik zit nu nog steeds op -30 tov mijn zwaarste, daar waar ik vorige zomer ook zat, dus ik hoop aan het eind van de zomer de -40 aan te tikken.Moet gaan lukken!
elke kilo is er een..quote:
Als die eerste drie er niet af gaan, kan de rest niet volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |