Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef douche-eendje het volgende:
Maar denk dat dat brood wel aardig veel was hoor... als ik het zo weeg en omreken een snee of 6
En waarschijnlijk ook wat gezonder dan het standaard brood wat ik eet. Nu weet ik iig wat erin zitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hallo! Zelfgebakken brood is zooooo lekkerDaar zou ik ook niet 1 of 2 plakjes af kunnen snijden.
Op mijn werk; nachtdienst t/m woensdag/donderdag
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaalMisschien ook omdat ze niet echt goed helpen bij me dus dan denk ik er ook minder snel aan
Ik heb ook de diagnose ME namelijk dus wellicht is de vermoeidheid bij mij gewoon niet te verhelpen
Dat moet vast lukkenquote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Dag gaat zeker goedkomen!!quote:Op maandag 6 mei 2013 07:29 schreef Vicky het volgende:
75,2
![]()
Onder de 75 moet toch lukken voor 16 mei..
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Gaat lukken, Vicky!
Verhuisschade: + 0,1. Daar kan ik mee leven. Nu weer het gewone leven in. Morgen wil ik op de fiets naar mijn werk. In plaats van 20-25 minuten ben ik dan 50-60 minuten onderweg, enkele reis. Mooie sport, toch?
Ja, dat is echt fijn! Daar verheug ik me ook al op. Ik moet me even mentaal voorbereiden op om 8 uur op de fiets zitten, dat wordt even aanpoten morgenochtendquote:Op maandag 6 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aardige rit, Sly! Maar het is inmiddels echt lente (bijna alle bomen zijn groen-groenig!) en het is lekker fietsweer
ja, alle ingrediënten los invullen.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:24 schreef seasushi het volgende:
Als ik eten maak zonder zakjes en zo te gebruiken en dat doe ik meestal is het lastig om fat secret in te vullen. Heeft iemand daar een tip voor?
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh vriendlief heeft de batterijen in de weegschaal laten zitten.. Gewoon een dikke vette plus van 2,5.
Nu baal ik dat ik ben gaan staan.. Misschien morgen npg een keer staan voor een vergelijking. En dan moet die weegschaal echt ergens verstopt worden!
quote:
ja. Maar ik kook wel minder ingewikkeld, dat geef ik toe.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..quote:Op maandag 6 mei 2013 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ongesteld? Ik ben vandaag ineens drie kilo zwaarder dankzij dat grapje. Oh en weegschalen raken van slag door verplaatsing, mind you.
óf je houdt je aan je afspraak en gaat op 1 juni weerquote:Op maandag 6 mei 2013 08:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee niet ongesteld.. Hmm nu ik er over nadenk heb ik al wat gedronken had ik een shirt aan en heb ik ook al gegeten.. dus het zal allemaal wel minder dramatisch zijn. Als het lijkt. Laat hem nu maar even op dezelfde plek staan en ga morgen nog 1 keer staan. Nuchter zonder kleren en na een flinke plas..
Ik vind dat vaak ook vervelend. Maar ik smokkel dan gewoon. In plaats van die halve ui vul ik een paar gram erwtjes meer in ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 08:31 schreef seasushi het volgende:
[..]en dat zijn er altijd veel, en maak meestal een grote pan.. dus echt gewoon een halve paprika, 20 gr erwtjes, 50 gram gehakt 0,3 blikje gepelde tomaten, halve ui, 6 tomaten, scheutje olijfolie, 0,2 glas rode wijn, enz enz enz?
dat snap ik ook welquote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
Nou gewicht iig niet meerquote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij is het alweer maanden geleden, vergeet het steedsWas de laatste tijd al zo moe, no wonder
Maar weer even aan mijn moeder vragen
Als het niet anders kan kan ik het zelf ook zetten trouwens
Verder nog overeenkomsten behalve de lengte en de injecties?
Om de 3 maanden hier. En het helpt geen fuck want ik blijf doodmoequote:Op maandag 6 mei 2013 05:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De injecties helpen ook alleen als je ze met regelmaat laat zetten. Niet zomaar een keer 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |