SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 1% gewijzigd door Jero_nimo op 18-04-2013 20:49:04 ]![]()
Zat net een leuke topictitel te verzinnen.
Maar verder dan Woody Wood Slacker kwam ik nietJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
GotC, Quoi en Slacker!![]()
Zonder jullie kan men niet lopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jero_nimo op 17-04-2013 22:34:01 ]![]()
Ik las van het pieken van een hartslag horloge van de Aldi aan het begin van de training. Je noet de contactpunten even nat maken als je dat nog niet gedaan had, dat wil wel eens helpen
En over schaamte tijdens het lopencheck! Maar ik doe het wel
En zo hoop ik vanzelf naar minder dan 105 kg te gaan. Ik zou het fijn vinden als ik over een paar maanden op 95 zit of lager. De "schaamte" wordt vanzelf minder.
![]()
Mooie toepasselijke TTIk ben zaterdag voor het eerst vrijwilliger! Parcourswacht bij de Zwemloop (biathlon)
![]()
Dat dacht ik ook. Maar ergens onderaan die lap tekst stond dat ze dat had gedaan. Dus dat is het nietquote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Nirak het volgende:
Ik las van het pieken van een hartslag horloge van de Aldi aan het begin van de training. Je noet de contactpunten even nat maken als je dat nog niet gedaan had, dat wil wel eens helpen
En over schaamte tijdens het lopencheck! Maar ik doe het wel
En zo hoop ik vanzelf naar minder dan 105 kg te gaan. Ik zou het fijn vinden als ik over een paar maanden op 95 zit of lager. De "schaamte" wordt vanzelf minder.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Verwacht je sneeuw?!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:27 schreef Quoi het volgende:
Mooie toepasselijke TTIk ben zaterdag voor het eerst vrijwilliger! Parcourswacht bij de Zwemloop (biathlon)
Duathlon.![]()
Biathlon is met sneeuw en geweren, ook tof, maar iets heel anders.
Van het weekend even geen wedstrijdjes voor mij, moet ook werken, maar weekend erna denk een keer een korte afstand op een trimloopje ergens in de buurt.
Jack does it in real time...![]()
Tegenover elkaar opstellenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verwacht je sneeuw?!
Duathlon.![]()
Van het weekend even geen wedstrijdjes voor mij, moet ook werken, maar weekend erna denk een keer een korte afstand op een trimloopje ergens in de buurt.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik ga weer trainen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmz, zie dit net voorbij komen; www.facebook.com/harbourrun
10 kilometer over, langs en door containers en andere hindernissen.
19 oktober in Rotterdamse haven. Op zich wel leuk![]()
![]()
Oeps, beter lezen dus.... Maar jullie lullen zoveel, dat is ook niet bij te houdenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar ergens onderaan die lap tekst stond dat ze dat had gedaan. Dus dat is het nietvooral niet als je het interview met WA en Maxima hebt zitten kijken... Ik beken...
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verwacht je sneeuw?!
Duathlon.![]()
Van het weekend even geen wedstrijdjes voor mij, moet ook werken, maar weekend erna denk een keer een korte afstand op een trimloopje ergens in de buurt.Afijn: duathlon dus!
Hoe voelen jouw benen?![]()
Het gaat 's nachts wel weer naar het vriespunt, dus wie weet!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Verwacht je sneeuw?!
Duathlon.![]()
Van het weekend even geen wedstrijdjes voor mij, moet ook werken, maar weekend erna denk een keer een korte afstand op een trimloopje ergens in de buurt.![]()
Biathlon had ik graag eens in de buurt gezien, vind ik een toffe wintersport.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef Quoi het volgende:
[..]Afijn: duathlon dus!
Hoe voelen jouw benen?
Duathlon is vooral wat voor mij als het fietsen - lopen is, zwemmen kan ik niet al te best namelijk en dat blokkeert ook m'n triathlon ambities vooral...
M'n benen voelen wel ok. M'n bovenbenen heb ik het meeste last van, had ik niet gedacht, want vaak zijn het m'n kuiten, maar ik ga morgen misschien wel weer een rondje rennen. Even zien of m'n zusje zin heeft om te gaan, want die doet vooral rondjes van een paar kilometer en anders gewoon wat losfietsen of zo.Ja, het wordt ineens weer wat kouder vrijdag / zaterdag...quote:Op woensdag 17 april 2013 23:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het gaat 's nachts wel weer naar het vriespunt, dus wie weet!Het weer blijft voorlopig zo wisselvallig als wat, al was zondag niet de enige warme dag als je naar vandaag kijkt enzo, de lente doet toch wel z'n best ergens.
Jack does it in real time...![]()
quote:GEFELICITEERD Manual
Je Inschrijving is succesvol afgerond! We zijn blij je te verwelkomen als deelnemer
van The Color Run Amsterdam 2013.![]()
![]()
Vanavond weer 9 kilometertjes in de beentjes. Die voel ik wel eik. Conditioneel ging het prima!
Gister ook aangemeld voor de Vredesloop 10k in Den Haag.![]()
Vanavond ook weer gelopen, netjes aan de 5km gehouden en een prima tijd. Alleen de GPS liet ons echt compleet in de steek, 3KM geregistreerd met compleet verkeerde looplijnen, 1KM splittijd van 3.01 en een ander van 26.11m per km, spontane PR's op de mijl, 1KM, 3KM etc.![]()
![]()
Dus maar even de totale tijd in de route gegooid, weg PR!![]()
Maar wel weer onder de 28 minuten (27:30), ging lekker.![]()
![]()
Liep jij vanavond in mouwloos blauw? Ja he?quote:Op woensdag 17 april 2013 23:16 schreef Manual het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanavond weer 9 kilometertjes in de beentjes. Die voel ik wel eik. Conditioneel ging het prima!
Gister ook aangemeld voor de Vredesloop 10k in Den Haag.
Anyways, de eerste rustige kilometers na de marathon zitten er weer in. Viel niet eens tegen
Oh, en 800km
F means you're fucked![]()
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 17 april 2013 23:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Liep jij vanavond in mouwloos blauw? Ja he?
Anyways, de eerste rustige kilometers na de marathon zitten er weer in. Viel niet eens tegen
Oh, en 800kmIk jou dan weer niet gezien. Volgens mij was ik ook de enige die mouwloos liep.
Hoeveel heb je gedaan vandaag?![]()
Oh, kleine 6,5km, beetje ouwehoeren onderweg....lekker loslopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:38 schreef Manual het volgende:
[..]
Ja, dat kloptIk jou dan weer niet gezien. Volgens mij was ik ook de enige die mouwloos liep.
Hoeveel heb je gedaan vandaag?
Ik zat naast Sjaak toen jij je formulier inleverde
Meen je niet!quote:Op woensdag 17 april 2013 23:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh, kleine 6,5km, beetje ouwehoeren onderweg....lekker loslopen.
Ik zat naast Sjaak toen jij je formulier inleverdeIk was erg bezig om van mijn formulier af te komen
Nouja, ik ben voorlopig nog niet weg bij Haag dus ik zal je vast wel een keer de hand schudden
![]()
![]()
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 17 april 2013 23:46 schreef Manual het volgende:
[..]
Meen je niet!Ik was erg bezig om van mijn formulier af te komen
Nouja, ik ben voorlopig nog niet weg bij Haag dus ik zal je vast wel een keer de hand schudden
Loop je zondag mee met de Lenteloop?F means you're fucked![]()
Nee, ik kan niet. Ik ga zaterdag maar mijn eigen rondje lopen.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Loop je zondag mee met de Lenteloop?![]()
Met mij ook niet hoor!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Jero_nimo het volgende:
GotC, Quoi en Slacker!![]()
Zonder jullie kan men niet lopen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben erg benieuwd naar de combi zwemmen - lopen. Het zwemmen is in het naastgelegen zwembad. Tijd is incl omkleden. Je mag in je up zwemmen en lopen of als duo. Heeft weinig met de professionele tak van sport te maken, is meer een ludiek ideequote:Op woensdag 17 april 2013 23:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Biathlon had ik graag eens in de buurt gezien, vind ik een toffe wintersport.
Duathlon is vooral wat voor mij als het fietsen - lopen is, zwemmen kan ik niet al te best namelijk en dat blokkeert ook m'n triathlon ambities vooral...
M'n benen voelen wel ok. M'n bovenbenen heb ik het meeste last van, had ik niet gedacht, want vaak zijn het m'n kuiten, maar ik ga morgen misschien wel weer een rondje rennen. Even zien of m'n zusje zin heeft om te gaan, want die doet vooral rondjes van een paar kilometer en anders gewoon wat losfietsen of zo.
[..]
Ja, het wordt ineens weer wat kouder vrijdag / zaterdag...Het weer blijft voorlopig zo wisselvallig als wat, al was zondag niet de enige warme dag als je naar vandaag kijkt enzo, de lente doet toch wel z'n best ergens.
Klinkt acceptabel die benen na ca 42k![]()
![]()
Goedemorgen!
De lente doet zeker wel z'n best, vond het vanochtend al best aangenaam! Vanavond weer lekker lopen, al schijnt het wel flink te gaan waaien. Ik ga vanavond met collega samen en er staat 10-12-12 op het programma, steeds met maar 1 minuut wandelen tussendoor. Afgelopen zaterdag was 10-10-12, maar met 2 minuten wandelen, ben benieuwd hoe dit gaat! Straks nog even een rondje uitstippelen.
Via m'n werk kan ik me trouwens inschrijven voor de bridge to bridgeloop in Arnhem. Reden om dat nu al te doen is dat ik dan ook clinics kan volgen en dat lijkt me leuk en leerzaam. Maar nu weet ik niet of ik voor de 3 of 6 mijl ga. Twee weken later loop ik sowieso de 10 km in Den Haag, maar of ik dat begin september ook al kan?!? Aan de ene kant is het een mooie oefening, aan de andere kant heb ik ook geen zin om het niet te redden als ik tussen m'n collega's loop.Daarnaast lijken m'n twee leukste collega's 3 mijl te lopen.
Mijn planning is overigens dat ik eind deze maand 5 km kan lopen, in mei wil ik dat stabiel houden en dan heb ik juni t/m augustus om door te trainen naar de 10 km. Zonder tegenslag zou 10 dus ook begin september al moeten kunnen..![]()
Gistermiddag voor het eerst in de warmte mijn rondje gelopen (8 km). Man, dat viel tegen na maanden 's avonds in de kou te hebben gelopen.. Maar, toch een goed tempo weten te behouden. Loop nu een schema van My Asics (Halve Marathon). Mooi 3 keer per week lopen en een goede, langzame opbouw. Gaat wel goedkomen denk ik.
Meteen uitgezocht hoe ik het schema (handmatig) in moet voeren binnen Garmin Connect, om hem vervolgens te uploaden naar mijn 610. Werkt perfect!
@Robdriessen: thx voor de spotify afspeellijst. Heb er gisteren al mee gelopen![]()
![]()
Knietjes gaan beterEllendige stationstrap is een goede graadmeter elke dag. Maar: ik houd rust
![]()
Gogo83/toto73: beide lekker aan het opbouwen! hoop dat ik geen geboortejaren door elkaar haal![]()
![]()
Mag mijn run in de lijst....
1
2[b]20 oktober - [ url=http://www.tcsamsterdammarathon.nl/]Marathon Amsterdam (Amsterdam)[/url ]
Linebear - HM![]()
Hmm interessantquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef toto73 het volgende:
Gistermiddag voor het eerst in de warmte mijn rondje gelopen (8 km). Man, dat viel tegen na maanden 's avonds in de kou te hebben gelopen.. Maar, toch een goed tempo weten te behouden. Loop nu een schema van My Asics (Halve Marathon). Mooi 3 keer per week lopen en een goede, langzame opbouw. Gaat wel goedkomen denk ik.
Meteen uitgezocht hoe ik het schema (handmatig) in moet voeren binnen Garmin Connect, om hem vervolgens te uploaden naar mijn 610. Werkt perfect!
@Robdriessen: thx voor de spotify afspeellijst. Heb er gisteren al mee gelopenzijn dat bestanden? Dan heb ik anders ook wel interesse. Heb ook een 610
Het handmatig invoeren betekend het dat het niet met bestanden werkt..quote:Op donderdag 18 april 2013 09:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm interessantzijn dat bestanden? Dan heb ik anders ook wel interesse. Heb ook een 610
Je kan geen workouts automagisch invoeren bij Garmin connect.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar jij heb nu ook een trainert enzulks toch? Of ga je nu ook weer voor jezelf hobbelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:57 schreef YUR het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit wat geupload naar mn horlogeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, ik blijf in ieder geval 3 keer per week bij Haag lopen. Zodra ik helemaal hersteld ben van de marathon ga ik naar een snellere groep, dus dat zal op zich al wat uitdaging op gaan leveren.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar jij heb nu ook een trainert enzulks toch? Of ga je nu ook weer voor jezelf hobbelen.
Misschien dat ik zelf nog een extra keer er week ga lopen, maar dat zal dan waarschijnlijk een duurtraining zijn.F means you're fucked![]()
Oeh, die lijkt me leuk!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef Arquero het volgende:
19 oktober in Rotterdamse haven. Op zich wel leuk
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Haha, leukquote:Op donderdag 18 april 2013 08:58 schreef toto73 het volgende:
@Robdriessen: thx voor de spotify afspeellijst. Heb er gisteren al mee gelopenHopelijk hielp de muziek een beetje
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Moet inderdaad handmatig; kijk bij My Asics wat de workout is, en voer deze bij Garmin Connect in. Vervolgens kun je hem automatisch uploaden naar de 610.quote:Hmm interessantzijn dat bestanden? Dan heb ik anders ook wel interesse. Heb ook een 610
![]()
Must-do!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:54 schreef Arquero het volgende:
19 oktober in Rotterdamse haven. Op zich wel leuk![]()
![]()
Het is ongetwijfeld diverse keren gepost maar weet iemand goeie oefeningen om je kuiten sterker te maken die ik thuis kan doen?
Het liefst zonder gewichten o.d. en ik wil mijn complete kuiten trainen (de diepe en de ondiepe???)![]()
Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef streamnl het volgende:
Het is ongetwijfeld diverse keren gepost maar weet iemand goeie oefeningen om je kuiten sterker te maken die ik thuis kan doen?
Het liefst zonder gewichten o.d. en ik wil mijn complete kuiten trainen (de diepe en de ondiepe???)
Je scheenbeenspieren kan je sterker maken door met de hakken op een traptree te gaan staan en zovaak mogelijk met je tenen op en neer te gaan.
Verder 10x omhoog en omlaag op je tenen. Dit ook een keer of 3 per dag.![]()
Ik zat te overwegen om mee te doen aan de Golden Ten Loop in Delft maar ik die dat dat op een donderdag is en ook nog eens overdag! Vaag.![]()
Hemelvaartsdagquote:Op donderdag 18 april 2013 10:47 schreef Manual het volgende:
Ik zat te overwegen om mee te doen aan de Golden Ten Loop in Delft maar ik die dat dat op een donderdag is en ook nog eens overdag! Vaag.Als je wil: opschieten, want inschrijvingen lopen als een tiet
![]()
![]()
Ohjaquote:Op donderdag 18 april 2013 10:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
HemelvaartsdagAls je wil: opschieten, want inschrijvingen lopen als een tiet
Al die feestdagen ook
Ik hou het allemaal niet meer bij.
![]()
Zo.quote:Hartelijk dank voor je inschrijving voor de 26e Trompper Optiek Golden Tenloop op de 10 km Golden Tenloop.![]()
![]()
Goed bezig Manual!
Ik zat net even te gluren op de site van de Zevenheuvelenloop, en zag dat ze vanwege de jubilieumeditie op zaterdagavond een 5 en 10 km hebben. Een paar jaar terug was de sfeer bij de dam-tot-dam by night heel bijzonder. Dus denk dat ik daar wel aan mee ga doen! Als ik 10 km zonder heuvels in september kan, moet dat in november best met heuvels lukken.![]()
![]()
Laatste dag in India. Morgenavond weer thuis. Gezien de enorme hoeveelheden voedseldie we hier voorgeschoteld krijgen betwijfel ik of ik zondag in Hilversum mijn streeftijd ga halen. Ik vermoed dat de weegschaal bij thuiskomst wat extra kilootjes laat zien.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 11:32:58 ]![]()
No regrets. Indiase keuken is fantastisch. Geniet nog die laatste dag, het boetedoen komt later welquote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Laatste dag in India. Morgenavond weer thuis. Gezien de enorme hoeveelheden voedseldie we hier voorgeschoteld krijgen betwijfel ik of ik zondag in Hilversum mijn streeftijd ga halen. Ik vermoed dat de weegschaal bij thuiskomst wat extra kilootjes laat zien.
Laatste rondje voor Enschede gedaan. 4.8km gelopen op een tempo wat ik hoop vast te kunnen houen op de 10km
Ben erg benieuwd naar zondag. De voorspellingen voor het weer zijn goed en ik hoop dat het niet te druk is in Enschede.
Oh en Jero_nimo, zou ik in de OP mogen? Zal mezelf ook in die Google Docs zetten.
1
2[b]30 April - [ url=http://www.roermondcityrun.nl/]Roermond Cityrun/url ]
Onama - 10km
[ Bericht 49% gewijzigd door Onama op 18-04-2013 11:41:37 ]The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Haha wat een ding is dat!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog op zoek naar een nieuwe zweetband?
[ afbeelding ]![]()
Wat een hoop mensen lopen er zondag zie ik! Ik sta niet in de OP maar heb ook een wedstrijdje, Zorgspecialist loop bij mij om de hoek ongeveer. Leuk!![]()
Die wind. Ik ben een beetje bang om te gaan lopen vandaag. 6,5km, waarvan ruim 1,5km langs de Maas, waar dus de wind vrij spel heeft. Dadelijk waai ik weg
M`n afstudeerstage in Australië is zo goed als zeker. Ik kan met een kleine zekerheid zeggen dat ik half - eind juli naar Sydney zal vertrekken. Dus meteen even gekeken of er leuke loop mogelijkheden in de buurt waar ik ga wonen zijn. Wat blijkt? Er is een atletiekbaan die op loopafstand ligt! Dan kan ik daar mooi 1 keer per week m`n interval trainingen gaan doen (die ik tegen die tijd hoop te gaan doen). Coolie!![]()
Tof Levitas!!
Ik heb me ingeschreven voor de 6 mijl tijdens de Bridge to Bridge. Dat betekent dat ik twee weken eerder 10 km moet kunnen lopen! Maar heb er vertrouwen in, vindt het zo leuk!! En de 6M-route is echt veel mooier. En het is m'n eigen stad, wat ook leuk is..
Ik moet wel zeggen dat het scheelt dat ik tot 1 augustus kan switchen van afstand omdat het vanuit m'n werk is. Wat ook tof is trouwens dat er vanuit het werk ook clinics worden georganiseerd, lijkt me leuk om ook eens met anderen te lopen!![]()
Ik zit ook nog wat moed te verzamelen. Ik was net even buiten en het stormt hier enorm aan de kust. Ik was eigenlijk van plan richting de zee te gaan rennen, maar ik ben bang dat ik sowieso niet eens tegen die wind op kom. Hoe ik ook ga, heb of op de heen of op de terugweg behoorlijke tegenwind.
Zit al in de kleren, dus geen excuus om het niet te proberen :-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Maar ook elk half rondje wéér wind mee! Energie verstandig "doseren" dusquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vanavond weer op de baan rennen. Elk half rondje wéér tegenwind![]()
![]()
Dat halve rondje mee is steeds zo snel om, en dan is het weer 200 meter bikkelenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar ook elk half rondje wéér wind mee! Energie verstandig "doseren" dus![]()
![]()
Hier net een stukje gewandeld. Maar zelfs dat is gevoelig.. Dus ik laat zondag maar zitten. Ga nu met een paar moeders uit de wijk een waterpost van de marathon bemannen. Ben ik er in ieder geval nog een beetje bij![]()
![]()
Eerste wedstrijdje staat gepland
Als het goed is ben ik dan net twee weken klaar met mijn schema, dus 5 km zal moeten lukken!
1
2[b]26 mei - [url=http://www.hanzesport.nl/392/wedstrijden/city-hanzeloop.html]City-Hanzeloop (Zutphen)[/url][/b]
• GuitarJJ - 5 km![]()
Leuk! Wij komen ook, voor ons is het de tweede keer. Ik ga op de revanche voor de 6EM van vorig jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Gogo83 het volgende:
Tof Levitas!!
Ik heb me ingeschreven voor de 6 mijl tijdens de Bridge to Bridge. Dat betekent dat ik twee weken eerder 10 km moet kunnen lopen! Maar heb er vertrouwen in, vindt het zo leuk!! En de 6M-route is echt veel mooier. En het is m'n eigen stad, wat ook leuk is..
Ik moet wel zeggen dat het scheelt dat ik tot 1 augustus kan switchen van afstand omdat het vanuit m'n werk is. Wat ook tof is trouwens dat er vanuit het werk ook clinics worden georganiseerd, lijkt me leuk om ook eens met anderen te lopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ook bij de 10k? Dan moet ik een bekertje water bij jou halen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een stukje gewandeld. Maar zelfs dat is gevoelig.. Dus ik laat zondag maar zitten. Ga nu met een paar moeders uit de wijk een waterpost van de marathon bemannen. Ben ik er in ieder geval nog een beetje bijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuk en inderdaad, doe je toch meequote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een stukje gewandeld. Maar zelfs dat is gevoelig.. Dus ik laat zondag maar zitten. Ga nu met een paar moeders uit de wijk een waterpost van de marathon bemannen. Ben ik er in ieder geval nog een beetje bij![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tegen die tijd! Vorig jaar was het heel heet toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk! Wij komen ook, voor ons is het de tweede keer. Ik ga op de revanche voor de 6EM van vorig jaar
@Deepfreeze: Leuk dat je er zo nog een beetje bij bent!![]()
Heel heet! Maar vandaar ook revanchequote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tegen die tijd! Vorig jaar was het heel heet toch?
@Deepfreeze: Leuk dat je er zo nog een beetje bij bent!
Revanche is wel nodig na vorig jaar zeg! Misschien stuur ik Yur het parcours wel weer op om revanche te nemen voor mijquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel heet! Maar vandaar ook revanche![]()
![]()
En voor mezelf dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Revanche is wel nodig na vorig jaar zeg! Misschien stuur ik Yur het parcours wel weer op om revanche te nemen voor mijF means you're fucked![]()
Top dat je dat gaat doen!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
![]()
Bridges for breakfast!!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Revanche is wel nodig na vorig jaar zeg! Misschien stuur ik Yur het parcours wel weer op om revanche te nemen voor mij
Nom
Als je dan toch gaat toevoegen; wil je mij bij de 6 mijl van de bridge to bridge toevoegen?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lol, kuttelefoon.. Ik wou Onama toevoegen.. Pff.. Beter thuis maar even kijken..![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat toevoegen thuis; wil je mij bij de 6 mijl van de bridge to bridge toevoegen?
Is wel pas vanavond om een uur of 7, dus mocht er een nieuwe TS zijn moet je het nog maar eens vragen..![]()
![]()
Over de Bridge to Bridge gesproken...
1
2[b] 8 september 2013 - [url=http://www.bridgetobridge.nl]Rabo Bridge to Bridge (Arnhem)[/url][/b]
[*] Saysem - 10EM![]()
En de City-Hanzeloop (post #64)?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat toevoegen; wil je mij bij de 6 mijl van de bridge to bridge toevoegen?![]()
![]()
![]()
Geen idee, gaat die over roombeek? We staan ergens op de lonnekerspoorlaan, maar denk dat de 10 al eerder terug naar de stad gaat dan de marathon.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook bij de 10k? Dan moet ik een bekertje water bij jou halen natuurlijk.
Hoelaat start de 10? Anders fiets ik eerst even ergens langs het parcours om je aan te moedigen![]()
![]()
Over toevoegen gesproken. Mag onderstaand in de OP?Bedankt!quote:9 mei 2013 - Golden Tenloop Delft• Manual - 10k
26 mei 2013 - The Color Run Nederland Amsterdam[/url]• Manual - 5k
21 september 2013 - Vredesloop Den Haag[/url]• Manual - 10k![]()
Jeetje niet te doen met die wind. Heen vloog ik zowat maar terug was het al een uitdaging om wandelend vooruit te komen. Heb wederom de nodige wandelpauzes moeten nemen
Ik denk dat het wel even goed is dat ik de komende dagen door nachtdiensten even niets ga doen. Ik denk dat mijn benen het zo langzamerhand wel genoeg vinden. De laatste zes weken heb ik iedere dag wel of gerend of gewandeld met hier en daar dan een uitzondering. Van spierpijn heb ik gelukkig geen last maar ze voelen aan als lood
http://www.endomondo.com/workouts/178295809/5638894This whole world is wild at heart and weird on top![]()
3/4 broek maar weer uit de kast om dalijk te gaan lopen. Erg warm vind ik het niet..
Net even naar de Action en Lidl () geweest om te kijken of ze nog zo`n drinkgordel hadden. Helaas hadden ze dit niet in beide winkels. Ziet er naar uit dat ik toch zo`n ding van ¤20+ moet gaan kopen wil ik langere afstanden en hogere temperaturen wil gaan lopen
![]()
![]()
Eerst de tegenwind doen hèquote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef Lula het volgende:
Jeetje niet te doen met die wind. Heen vloog ik zowat maar terug was het al een uitdaging om wandelend vooruit te komen. Heb wederom de nodige wandelpauzes moeten nemen
Ik denk dat het wel even goed is dat ik de komende dagen door nachtdiensten even niets ga doen. Ik denk dat mijn benen het zo langzamerhand wel genoeg vinden. De laatste zes weken heb ik iedere dag wel of gerend of gewandeld met hier en daar dan een uitzondering. Van spierpijn heb ik gelukkig geen last maar ze voelen aan als lood
http://www.endomondo.com/workouts/178295809/5638894![]()
Misschien ook wel goed om even rustig te doen?
Of hoogstens halverwege die dagen nog een korte/snelle 4x5 doen ofzo?![]()
Mwah, loop je al langer dan anderhalf uur? In principe kan je tot die tijd wel zonder waterquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef Levitas het volgende:
3/4 broek maar weer uit de kast om dalijk te gaan lopen. Erg warm vind ik het niet..
Net even naar de Action en Lidl () geweest om te kijken of ze nog zo`n drinkgordel hadden. Helaas hadden ze dit niet in beide winkels. Ziet er naar uit dat ik toch zo`n ding van ¤20+ moet gaan kopen wil ik langere afstanden en hogere temperaturen wil gaan lopen
Kwestie van goed drinken van tevoren.
![]()
Net als vorig jaarquote:
Nee, maar snel wel langer dan een uur. En op een warme dag merk ik al wel dat iets van drinken wel gewenst is als ik meer dan 45 minuten loop.. Heb best snel een droge mondquote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Mwah, loop je al langer dan anderhalf uur? In principe kan je tot die tijd wel zonder waterKwestie van goed drinken van tevoren.
![]()
En een bekertje water in je gezicht kreegquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen was het zo warm dat ik om ijsjes riep tijdens het lopen![]()
![]()
Moet je je mond iets meer dicht doenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, maar snel wel langer dan een uur. En op een warme dag merk ik al wel dat iets van drinken wel gewenst is als ik meer dan 45 minuten loop.. Heb best snel een droge mond![]()
![]()
![]()
Toen was ik nog alleen maar aan het lurken en volgens mij niet eens in dit topicquote:Toen liep ik ook nog geen 6EM.
Mijn drinkgordel is trouwens binnen. Ziet er goed uit, zit, zo op het eerste gezicht goed en de bidon gaat er vrij makkelijk in en uit als je 'm om hebt doordat de bidonhouder verhard is. Maar ja, wel 31 euro. Zaterdag of zondag testen! Nu het weer wat warmer wordt (nouja, na het weekend weer) vind ik water denk ik ook wel prettig op stukjes vanaf een uur. Denk ik.![]()
Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, maar snel wel langer dan een uur. En op een warme dag merk ik al wel dat iets van drinken wel gewenst is als ik meer dan 45 minuten loop.. Heb best snel een droge mond![]()
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Eerst de tegenwind doen hè![]()
Misschien ook wel goed om even rustig te doen?
Of hoogstens halverwege die dagen nog een korte/snelle 4x5 doen ofzo?
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijnThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.![]()
Denk dat dat je wel zal helpenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.Had Yur voor de marathon ook op een 'minstens-3-liter-water/sportdrank-routine' gezet
Maarrrr, ik ben de rotste niet:
Voor 12,95 2 flesjes met vakje
Voor 7,00 zo'n handheld flesje (zit vast aan je hand dmv bandje)
Voor 12,95 2 flesjes met vakje voor
Voor 15,95 2 flesjes met vakje voor![]()
Mr Q heeft besloten de Singelloop te gaan lopen morgenavond
terwijl ik die het hele jaar al op mijn lijstje had staan![]()
Niet-lopen-is-niet-leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat dat je wel zal helpenHad Yur voor de marathon ook op een 'minstens-3-liter-water/sportdrank-routine' gezet
Maarrrr, ik ben de rotste niet:
Voor 12,95 2 flesjes met vakje
Voor 7,00 zo'n handheld flesje (zit vast aan je hand dmv bandje)
Voor 15,95 2 flesjes met vakje voor![]()
Misschien helpt juist rennen je even om meer fut te krijgen? Schijnt ook wel te werken bij jetlags.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn![]()
The bastardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
Mr Q heeft besloten de Singelloop te gaan lopen morgenavond
terwijl ik die het hele jaar al op mijn lijstje had staan![]()
Niet-lopen-is-niet-leuk!
Q, het is ook enorm klote. Ik weet hoe het voelt, geblesseerd te zijn met een vent thuis waarbij het geweldig gaat.
![]()
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...Ja doei.![]()
Ik ging zo geweldig goed, zeker januari, toen een dip door de verhuizing in Februari. Daarna de euforie van de loopgroep en het super lopen en nu de blessure. Humbug![]()
Ja doei.![]()
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn![]()
Oh jaaaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen was het zo warm dat ik om ijsjes riep tijdens het lopendat staat nog op film!!
Dat is waarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaadat staat nog op film!!
![]()
!
Ijsjes-ijsjes-ijsjes-ijsjes![]()
![]()
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua druktequote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.![]()
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
![]()
Waarom doe je dat nou?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
Ik fietste dan een kwatiertje naar huis, dronk een biertje en keek uurtje tv en dan het bed in.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef Lula het volgende:
[..]
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua drukteJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als je dan toch aan de slag gaat kan je mij dan ook toevoegen![]()
1
2[b]21-4-2013 - [ url=http://www.spierenvoorspieren.nl/]Cityrun Hilversum[/url ]
Claire Leeuw - 5K
1
2[b]8-9-2013 - [ url=http://http://www.bridgetobridge.nl//]Bridge tot Bridge Arnhem[/url ]
Claire Leeuw - 10 mile
Alvast bedankt!![]()
![]()
Ik word trouwens vanavond geinstalleerd als bestuurslid van mijn hardloopclubje. Als iedereen instemt natuurlijkDaarna kijken we gezamelijk naar De Marathon
die iedereen natuurlijk al gezien heeft
Simon's cat!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Claire-l het volgende:
Als je dan toch aan de slag gaat kan je mij dan ook toevoegen![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt!![]()
![]()
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaaldquote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef Lula het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/178295809/5638894![]()
![]()
dankzij de peptalk haha. Ik dacht wat is dat nou weer. Dank!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaaldThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yes, ik had de details al in een code-tag gezet.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Meteen opgeslagen in bookmarks!
Net terug van m`n loopje. Vanwege de wind een andere route uitgestippeld en die route is best goed bevallen eigenlijk. Leuk stukje natuur, langs een meer (waar ik wind van de zijkant had, i.p.v tegen op m`n oude route). Op de momenten dat de wind was gaan liggen was het zó warm!
Wel iets te hard gelopen, uiteindelijk. Vooral het laatste stuk misschien wel iets te hard gelopen. Had ook wind mee, dus dat scheelde een hoop.
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/168983827![]()
Dat zijn je schoonouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
Leukquote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
![]()
Voor jou wordt het dan waarschijnlijk de 10 km?![]()
Sterkte man.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
*klopt op hout* ben er na 7 weken eindelijk af.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jero_nimo,
zou je voor mij ook de volgende wedstrijden willen toevoegen?
1
2
3
4
5
6
7
8[b]12 mei 2013 - [url=http://www.titusloopsport.nl/rondje-bussloo-2013/]Rondje Bussloo (Voorst)[/url][/b]
Acheron - 7,5 km
[b]9 juni 2013 - [url=http://greenrun.nl/]Green Run (Twello)[/url][/b]
Acheron - 10 km
[b]22 juni 2013 - [url=http://www.avveluwe.nl/index.php?id=305]Midzomeravond Run (Beekbergen)[/url][/b]
Acheron - 15 km
De cityrun in Zutphen zou hier ook nog tussen passen, misschien dat ik dan weer 5 KM loop![]()
![]()
Ik neem al drinken mee met een 5km loopje. En ik drink best veel gedurende de dag. Ben gewend te drinken tijdens sportieve activiteiten en zulks.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging zo geweldig goed, zeker januari, toen een dip door de verhuizing in Februari. Daarna de euforie van de loopgroep en het super lopen en nu de blessure. Humbug![]()
herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
![]()
Ik heb stiekem nog hoop dat het wel gaat lukken, hangt echt van zaterdag af, want de klachten zijn heel anders dan in november, maar denk dat het 20% kans is dat ik de Roparun loop, echt super lastig om te accepteren, maar kan nu beter aan de rem trekken en zorgen dat ik niet erger geblesseerd raak...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerMaar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...Ik zou toch ook de intensiteit van je trainingen heel erg in de gaten blijven houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kan een te snelle opbouw qua afstanden tot overbelasting leiden, maar het feit dat je gewend bent / was zo snel te trainen kan er ook toe leiden dat je jezelf overbelast, omdat die trainingen nou eenmaal langer herstel vergen (ook al is het aantal kilometers relatief laag).
Tijdens mijn lopersknie heb ik heel lang gewoon helemaal geen snelheidswerk gedaan, puur omdat het bijna direct weer tot klachten leidde omdat het zo'n veel grotere belasting is. Dus ook al blijf je 'slechts' voor 10 kilometers trainen, blijf daar op letten, want anders blijven je klachten misschien aanhouden en hebben ze meer verband met de intensiteit van je trainingen dan de omvang misschien... Dat kan je op die manier voor jezelf ook een beetje 'testen' natuurlijk door de reactie op verschillende soorten training aan te voelen.Jack does it in real time...![]()
Ik denk dat het bij mij niet zozeer een temporele overbelasting is geweest, maar gewoon een kuttraining met teveel belasting op dát moment op een ondergrond die veel harder is dan mijn ledematen gewend zijn. Heb naar verhouding juist de laatste weken véél minder getraind (2 loopjes van 7-8km tevenover 3 loopjes met daarbij ook nog eens een LDL van >12km) en op zachtere ondergronden op de trails. Gewoon ongelukkig dus. Maar dat maakt 't niet minder kut
Pijn is wel weg nu, dat is fijn.Ja doei.![]()
Vanmorgen even gelopen, af en toe was de wind best sterk en flink tegen! Ook een stukje wind mee gehad en dat is ook wel te zien in mijn rondetijden
Op een stukje liep ik langs twee gebouwen en precies daar tussen kwam een harde windvlaag, en toen schopte ik mezelf half omdat mijn been dus mee waaide
Mijn schenen hebben zich goed gehoudenVoel af en toe wel pijn na het lopen, bijvoorbeeld als ik op mijn hurken zit ofzo. Dat doe ik dus maar niet meer...
http://www.endomondo.com/workouts/178258902/5661302
Beetje vreemd GPS-gedoe in het begin maar goed![]()
![]()
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef slacker_nl het volgende:
Ik neem al drinken mee met een 5km loopje. En ik drink best veel gedurende de dag. Ben gewend te drinken tijdens sportieve activiteiten en zulks.![]()
Ik doe gezellig met je mee, ook al 3 dagen dikke strotquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
En vandaag begonnen ze vrolijk de airco's te testen op m'n werk. 1 staat recht in mn nek te blazen. Heb maar middagje vrij genomen..
Vanavond voor het lopen nog maar ff strepsil naar binnen gooien.![]()
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!quote:Ja doei.![]()
dank voor het advies. binnenkort vlieg ik erinquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!
Werewolf![]()
Ik doe hier een vreugdedansje. Ook eind vd dag geen pijn bij afdaling stationstrap. Ofwel: geen grijntje pijn vandaag. Maar: rust. Maar:![]()
En nu op naar een gezellig avondje @hardloopclub. Voor 2e x deze week Lee horen zingen (incl Leo)![]()
![]()
Goed nieuws! En dan alsnog veel plezier. Hopelijk kun je snel weer rennen (of is het verstandig om te gaan rennen), want er is wel erg veel leed in dit topic nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:31 schreef Quoi het volgende:
Ik doe hier een vreugdedansje. Ook eind vd dag geen pijn bij afdaling stationstrap. Ofwel: geen grijntje pijn vandaag. Maar: rust. Maar:![]()
En nu op naar een gezellig avondje @hardloopclub. Voor 2e x deze week Lee horen zingen (incl Leo)![]()
kort-lang. Blote benen is voor de tropen of binnen. Nu loop ik lang/lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.
Hoe weet je dat je een gebroken voet had? Als je (lopend) een misstap maakt in het gras en zowat door je hoeven zakt vd pijn.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Volgend jaar hoef je minder lang te wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al dat wachten langs zo'n tochtig marathon parcours denk ik.
Dan moet Butter nog uitkijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten![]()
Zonet gelopen, ik wist niet dat wind zoveel effect op lopen kon hebben, mijn been waaide ook opzij.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Miezziej het volgende:
Vanmorgen even gelopen, af en toe was de wind best sterk en flink tegen! Ook een stukje wind mee gehad en dat is ook wel te zien in mijn rondetijden
Op een stukje liep ik langs twee gebouwen en precies daar tussen kwam een harde windvlaag, en toen schopte ik mezelf half omdat mijn been dus mee waaide
En dan dat opstuivende zand in je ogen... Ik wilde zaterdag les 22 gaan doen, maar les 21 (voor de 5e keer) ging zo zwaar met die wind dat ik het nog niet zo zeker weet (of ik 2 x 15 minuten kan volhouden).![]()
Als het goed is staat op dit moment iedereen erin!
Als ik iemand vergeten ben moet je maar even een DM sturen ofzo.
Mijn spierpijn is gelukkig bijna weg nu, nog een heel klein beetje als ik door mijn knieën ga enzo. Kan ik morgen weer even lekker een rondje gaan hobbelen. Zondag heb ik een Trailtours-training in Rheden. Een loopje van 2 uur op zo'n 6'/km met een man of 15, lijkt me ook wel gezellig. Plus je krijgt veel tips enzo.
Dan volgende week proberen voor te bereiden op mijn belangrijkste wedstrijd tot nu toe. De laatste wedstrijd van de bosloopcompetitie
.
![]()
Net terug van mijn rondje en heb hem voor het eerst in een stuk gelopen!!
Weliswaar heb ik er langer over gedaan dan normaal maar had een paar keer goed wind tegen.
Tijd 5.10 km in 34:22 min met een klim van 70m best trots op mezelf
Ben er klaar voor om zondag in Hilversum te lopen. Daar is de weg ook wat vlaker dus moet ik het in minder tijd kunnen doen :-)![]()
Vanavond puzzelen, passen en meten. Het komende beachvolleybalseizoen tussen al het hardlopen in proppen. Wordt een interessante excercitie.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Peanuts!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet Butter nog uitkijken.F means you're fucked![]()
Uit de RW eens een snelheidstraining overgenomen, gewoon eens kijken als markpoint om te zien hoe ik het beleef. (Volgens mij ben ik geslooopt als ik het volbracht heb)
En dan over een maand oid nog eens de training doen en zien hoe ik er dan voor sta.
Iedere keer als ik een training lees denk ik "oe leuk, wil ik ook eens doen"
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef linebear het volgende:
Churandy Martina liep ook de marathon van Rotterdam![]()
![]()
Ik las hier laatst iets over de manier van lopen zoals voorvoet- middenvoetlanding etc.
Op dit moment heb ik niet echt een techniek die ik gebruik om op een bepaalde manier te landen behalve dat ik niet op mijn hak () landt. Ik zou wel graag een techniek gebruiken.
Ik nijg om mijn loop aan te passen zoals ik in een filmpje heb gezien over een ideale loop.
http://jorrit.loperz.nl/weblog/51/Hardlopen-en-techniek
Gebruiken jullie een bepaalde techniek om zo optimaal mogelijk te kunnen lopen? Hoe landen jullie bijvoorbeeld? Hoe kan je zoiets het beste opbouwen? Links naar goede site zijn ook welkom.![]()
ja joh, ik ben blij johquote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen dat hier (laten) beoordelen? Ik kan van mezelf niet zien hoe ik loop namelijk, en heb echt geen idee hoe mijn techniek nou eigenlijk is..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Manual het volgende:
Ik las hier laatst iets over de manier van lopen zoals voorvoet- middenvoetlanding etc.
Op dit moment heb ik niet echt een techniek die ik gebruik om op een bepaalde manier te landen behalve dat ik niet op mijn hak () landt. Ik zou wel graag een techniek gebruiken.
Ik nijg om mijn loop aan te passen zoals ik in een filmpje heb gezien over een ideale loop.
http://jorrit.loperz.nl/weblog/51/Hardlopen-en-techniek
Gebruiken jullie een bepaalde techniek om zo optimaal mogelijk te kunnen lopen? Hoe landen jullie bijvoorbeeld? Hoe kan je zoiets het beste opbouwen? Links naar goede site zijn ook welkom.
Ik bedoel, op filmpjes van profs zie je dat ze hun linkervoet op vrijwel exact dezelfde plek neerzetten als hun volgende rechtervoet. Dat kun je zelf ook wel testen door bijv. over belijning te lopen. Maar ik weet niet of ik nou op m`n hak land, of midden/voorvoet.![]()
Je ken jezelf filmen natuurlijk.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik loop dus ik heb een goeie techniek.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
TS mag ik er in de OP bij?
1
2[b]1 september 2013 - [url=http://haarlemmermeerrun.nl/]Haarlemmermeer Run (Hoofddorp)[/url]
[*] Daph_ - 5 km![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik loop dus ik heb een goeie techniek.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Daph_ het volgende:
TS mag ik er in de OP bij?
[ code verwijderd ], toegevoegd!
![]()
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten
[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 18-04-2013 21:08:45 ]![]()
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
![]()
Eerst wedstrijd en jezelf dan belonen met bier!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
![]()
Thanks voor het toevoegen trouwens Jero_nimo.The sun in your Eyes
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nuquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?
Morgen de start van mijn nieuwe schema.. Op naar de 10km![]()
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Een bierfestival, wat is dat nou weer? (Serieuze vraag hoor).
![]()
5x2 zijn ook pittig te maken hoor!
Welk schema ga je gebruiken? Ik begin zelf over een paar weken ook.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
alles moet op 'jog-tempo'flink de rem erop dus
![]()
Ik ga 6 weken naar Renate luisteren om tot de 10k te komen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nuIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proevenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een bierfestival, wat is dat nou weer? (Serieuze vraag hoor).
Hier ga ik heen: http://www.pint.nl/noord-(...)ckfestival-2013.aspx
Erg leuk altijd! En ik houd veel van speciaalbiertjes.![]()
Oh leuk, ik heb ook Renate klaarstaan om mee te rennen! Gebruik haar nu voor de 4 mijl, sportief type.
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben alweer 1 kilo kwijt... nog 9 tot de lean mean running machine![]()
![]()
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proeven
Hier ga ik heen: http://www.pint.nl/noord-(...)ckfestival-2013.aspx
Erg leuk altijd! En ik houd veel van speciaalbiertjes.![]()
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord op![]()
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.![]()
Hoezo 'weer'?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzo![]()
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Ja doei.![]()
Hee leukquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
![]()
![]()
Go ET!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
alles moet op 'jog-tempo'flink de rem erop dus
![]()
Ik ga 6 weken naar Renate luisteren om tot de 10k te komenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Okee dan. Heb je zelf niets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Wat knap dat je niet gevallen bent! Wat heb je voor motor?
![]()
Hij raakte mn kofferrek, en zal wel eenflinke kras hebbenik heb niets, gelukkig, maar de reling van het viaduct was vrij dichtbij
En heb een bmw r1100gs
Ja doei.![]()
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).
En dat doen ze ieder jaar zo
Oeh, lucky youquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.Maar ik kom dan ook uit een heel andere regio, dus daar zie je eerder biertjes enigszins uit de buurt (Noord- en Zuid-Holland en Utrecht)
![]()
![]()
Precies. Azijnpissers zijn er altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hij raakte mn kofferrek, en zal wel eenflinke kras hebbenik heb niets, gelukkig, maar de reling van het viaduct was vrij dichtbij
En heb een bmw r1100gs![]()
wat een geluk
Leuk! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
Ik had vandaag een 4-3-2-1 training. Ook een beetje lafjes, maar door die enorme wind was het toch hier en daar even doorbijten.
En nu hoop ik enorm dat de wind gaat afnemen. Want ik moet dit weekend voor 42minuten/7km maar als het zo hard waait vrees ik daarvoor...
Oh, je doet ook Renate lees ik nu, ik dacht dat je het via je loopgroep ging doen. Ik vind Renate er fijn.
MoBlo!gelukkig ongedeerd, maar jeumig!!!
***![]()
Gaaf! Ik doe zelf niet aan motorrijden maar mijn mens (zo zeggen ze dat hier...) is helemaal motorminded (Yamaha FJR 1300) en veel vrienden ook. Zijn wel leuke mensen die motorrijders. De motor mag dit jaar ook mee op vakantie naar Zuid-Italie (op de aanhanger) en op de heenweg doen we Mugello aan, waar we kaartjes hebben voor de GP die dan net is. Ik neem gewoon mijn hardloopschoenen mee, ok mooi! Eens kijken wie dan het snelste is. Nou ja, da's niet zo moeilijk natuurlijk...quote:![]()
ik heb hier op dit een Nederlandse hardlopende collega bij mij op bezoek, die heeft afgelopen jaar de marathon van Barcelona gelopen en zei: " de marathon zelf is maar 5% van het geheel, het leukste was de training en voorbereiding met de hele groep... op zondag lopen, brunch na afloop om de week bij iemand anders etc..."quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zo
zondag mag hij, vanuit het vlakke kikkerlandje met mij mee de berg op
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Moet er wel bij zeggen dat niets zo veranderlijk is als een YUR, dus dat niemand gek op moet kijken als ik ineens zeg dat ik me heb ingeschreven voor Parijs, Londen of een andere voorjaarsmarathon
Whut?! Net gebeurd, of iets uit het verleden? Man, wat moet jij een schrik hebben (gehad), en minstens net zoveel geluk (of skills, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
)
![]()
Ik ben jaloers op die collegaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb hier op dit een Nederlandse hardlopende collega bij mij op bezoek, die heeft afgelopen jaar de marathon van Barcelona gelopen en zei: " de marathon zelf is maar 5% van het geheel, het leukste was de training en voorbereiding met de hele groep... op zondag lopen, brunch na afloop om de week bij iemand anders etc..."
zondag mag hij, vanuit het vlakke kikkerlandje met mij mee de berg op![]()
en nu ben ik opeens op YURquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat niets zo veranderlijk is als een YUR, dus dat niemand gek op moet kijken als ik ineens zeg dat ik me heb ingeschreven voor Parijs, Londen of een andere voorjaarsmarathon
Kan me best voorstellen dat wanneer je de kans hebt best in een grote wereldstad zou willen lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
Hoewel rotterdam wel makkelijker te doen is met een kind van een paar maanden![]()
![]()
![]()
ik heb vandaag een dikke pizza weggevreten op het werk en zit nu te vernikkelen op station Veenendaal de Klomp
ik houd van mijn negen tot vijf kantoorbaan... Brrrr
/egopost
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weetquote:
Pfff, dat is echt geluk hebben! Blij dat het goed is afgelopen. Wel meteen een mooie adrenalinestoot natuurlijk, had je eigenlijk meteen een 5k moeten rennen, loop je zo een PR!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
En heb een bmw r1100gsVoel je waarschijnlijk ook niets van je blessure.
![]()
ik probeerde met die post een rookgordijn te creeerenquote:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weet![]()
![]()
Er zijn er al geweest!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :pF means you're fucked![]()
Ja ja. Nu moet ik zondag maar m'n talent gaan verzuipen op het Meibockfestivalquote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik probeerde met die post een rookgordijn te creeeren![]()
![]()
Er was iets aan het broeden in Augustus en dan bij Nijverdal in de buurt. Maar daar moeten we nog iets concreter voor worden. Lijkt mij ook in ieder geval erg leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p![]()
Wil je meteen met me trouwen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weetF means you're fucked![]()
quote:
Ik ga NU GotC whatsappen
quote:![]()
niet zo snel, ik ben nog niet op mijn knieen geweest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmmm... Vooruit dan maar, voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
niet zo snel, ik ben nog niet op mijn knieen geweest
bespaar me de details...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
niet zo snel, ik ben nog niet op mijn knieen geweest![]()
![]()
Zo! Er zit weer een heerlijk rondje op! Duo Kreupel (collega) en Krakkemikkig (ik) ging de deur uit, zij had nog wat last van haar kuit en ik had buikpijn, maar we wilden toch gaan. Onwijs harde wind, oortjes die uit waaiden enzo, én een nieuw rondje met een stukje dijk. Ik was wel zo gelopen dat we op de dijk geen tegenwind hadden en dat stukje was dan ook héérlijk! Lekker ver weg kijken, heerlijk lopen!
Het is vooral heel tof om te merken hoeveel vooruitgang ik boek. Ik heb gewoon 10-10-12 gelopen, niet langer dan een minuut gewandeld en ik kon nog praten! En was niet half dood! En ik genoot van het uitzicht! Sorry hoor, ik word een beetje een cheerende hippie van hardlopen. Aan het eind van het rondje liepen collega en ik ook als gekken te high-fiven.
Wat trouwens wel grappig is; wij kunnen de bridge to bridge lopen via het werk en zij had zich ingeschreven voor de 3M. Ik dus voor de 6 en toen ik haar dat vertelde gaf ze aan dat ze zelf eigenlijk ook wel door wilde trainen. We waren samen begonnen dus ze wilde eigenlijk ook wel samen de BtB lopen. Echt zo leuk!!![]()
even terug lezend....ja je hebt gelijk Swets...dat klinkt een beetje raar.quote:
Ik ga maar aan het werk voordat ik het gat nog dieper graaf voor mijzelf..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@Jero..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weetJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zeker geluk hebben, is net gebeurd. Of althans, op de weg naar huis. Reed op een snelwegkruisingsrotonde op de binnenste baan, want ik kwam van de M18 af en ging naar de Services, en die Polo kwam van de M180 af, en besloot denk ik ineens helemaal naar binnen te gaan omdat hij denk ik de M18 moest hebben de kant waar ik vandaan kwam_! Slecht zicht was 't wel, pikdonker en slagregen. Die jongen ook helemaal in schok en in paniek
heb 'm maar gerustgesteld dat 't allemaal goed was gekomen en hij dus door kon rijden, net als ik...
Ach ja, je maakt wat mee, hè?
Bloodymary1: motorrijders zijn awesome
Ja doei.![]()
ik denk niet dat iedereen er hier blij mee is...het was geen grote meerderheid die voor stemde.quote:
Vooral in het zuiden is men nogal conservatief'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het Mr. Bean-effect. Door iets te zeggen of te doen alles steeds erger maken......quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even terug lezend....ja je hebt gelijk Swets...dat klinkt een beetje raar.
Ik ga maar aan het werk voordat ik het gat nog dieper graaf voor mijzelf..![]()
![]()
over het algemeen ben ik gebekt genoeg om me uit een lastige situatie te praten maar dat gaat hier wat lastiger...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het Mr. Bean-effect. Door iets te zeggen of te doen alles steeds erger maken......'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die gasten uit de Streek versta je toch niet als ze twee biertjes op hebben.. Makkelijk om jezelf ergens uit te lullenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over het algemeen ben ik gebekt genoeg om me uit een lastige situatie te praten maar dat gaat hier wat lastiger...
hardlopen met spierpijn van dinsdag nog in de benen is best pittig![]()
Wel leuk rondje Bussloo gedaanLees ik net dat dat ook een officiele loop is
![]()
![]()
Gelukkig is de pijn in de loop van de middag écht weggetrokken. Hopen dat 't zo blijft!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt geluk hebben! Blij dat het goed is afgelopen. Wel meteen een mooie adrenalinestoot natuurlijk, had je eigenlijk meteen een 5k moeten rennen, loop je zo een PR!Voel je waarschijnlijk ook niets van je blessure.
Ja doei.![]()
Enkhuizers zijn geen Strekers!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die gasten uit de Streek versta je toch niet als ze twee biertjes op hebben.. Makkelijk om jezelf ergens uit te lullenin Enkhuizen woonden de "andersdenkenden" als het aan de Strekers lag
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Gogo83 het volgende:
Zo! Er zit weer een heerlijk rondje op! Duo Kreupel (collega) en Krakkemikkig (ik) ging de deur uit, zij had nog wat last van haar kuit en ik had buikpijn, maar we wilden toch gaan. Onwijs harde wind, oortjes die uit waaiden enzo, én een nieuw rondje met een stukje dijk. Ik was wel zo gelopen dat we op de dijk geen tegenwind hadden en dat stukje was dan ook héérlijk! Lekker ver weg kijken, heerlijk lopen!
Het is vooral heel tof om te merken hoeveel vooruitgang ik boek. Ik heb gewoon 10-10-12 gelopen, niet langer dan een minuut gewandeld en ik kon nog praten! En was niet half dood! En ik genoot van het uitzicht! Sorry hoor, ik word een beetje een cheerende hippie van hardlopen. Aan het eind van het rondje liepen collega en ik ook als gekken te high-fiven.
Wat trouwens wel grappig is; wij kunnen de bridge to bridge lopen via het werk en zij had zich ingeschreven voor de 3M. Ik dus voor de 6 en toen ik haar dat vertelde gaf ze aan dat ze zelf eigenlijk ook wel door wilde trainen. We waren samen begonnen dus ze wilde eigenlijk ook wel samen de BtB lopen. Echt zo leuk!!![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucksquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen er hier blij mee is...het was geen grote meerderheid die voor stemde.
Vooral in het zuiden is men nogal conservatief
Ach... ze zullen snel genoeg ontdekken dat de wereld niet vergaat nu er meer mensen zijn die hun liefde voor elkaar kunnen bezegelenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucksOver 10jr hoor je ook op the south island niemand er meer over.
@ MoBlo: phew!![]()
No serious damage zo te horen!![]()
![]()
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucks'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voorheen inderdaad alleen tussen man en vrouw..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"
In sommige Amerikaanse staten mag je wel seks met dieren hebben, maar niet met iemand samen zijn van hetzelfde geslacht. Vreemde wereld
In NL mag je wel trouwen met iemand van hetzelfde geslacht, maar om vervolgens volwaardig ouder te worden heeft mijn vrouw ons kind moeten adopteren. Dat gaat via de rechter en kost minimaal ¤1000,-...
Ontopic: voel heel lichtjes mijn scheenbeen, maar geen strakke kuit meer. Dus het lopen in groepsverband met goede warming up en strekken van spieren is dus goed voor jeIk hoop dat ik pijnvrij blijf
![]()
![]()
ik heb al twee dagen stijve kuiten...onverklaarbaar want ik heb weinig gelopen deze week.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Nirak het volgende:
Ontopic: voel heel lichtjes mijn scheenbeen, maar geen strakke kuit meer. Dus het lopen in groepsverband met goede warming up en strekken van spieren is dus goed voor jeIk hoop dat ik pijnvrij blijf
Misschien is dat juist wel de reden?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb al twee dagen stijve kuiten...onverklaarbaar want ik heb weinig gelopen deze week.
Bedtijd![]()
![]()
Mezelf horen zeggen vanavond:
Ik moet wel een beetje oppassen met afvallen. Straks krijg ik nog zo'n loperslichaam.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tja vaak komt het door de "religieuzen" die in de politiek zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh leuk! Door het late werk van gisteren zie ik nu pas dat de nieuwe RunnersWorld er isleuk voor zo in de trein!
- edit - met stijlgids ooknieuwe kleding kijken, om nom nom!
Ik ben net uitgedaagd door mijn familie om de 7-heuvelenloop te gaan lopen. Alleen zijn ze er onderling nog niet over uit of het de 10 op zaterdag of de 15 op zondag wordt... Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. De 15 moet z eker haalbaar zijn in theorie, maar of ik door drukte het trainen steady vol kan houden is de vraag...***![]()
Leuk! Als je echt wil, vind je vast wel tijd om te trainen voor de 15.quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben net uitgedaagd door mijn familie om de 7-heuvelenloop te gaan lopen. Alleen zijn ze er onderling nog niet over uit of het de 10 op zaterdag of de 15 op zondag wordt... Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit. De 15 moet z eker haalbaar zijn in theorie, maar of ik door drukte het trainen steady vol kan houden is de vraag...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
![]()
De soap hier was leuk om bij te lezen
Goedemorgen trouwens
Mare, waarschijnlijk is dit al bekend nieuws. Wanneer je een abbonnee bent van Runnersworld kan je de Runners's World gratis lezen op de Ipad. Ik had mijzelf nog niet aangemeld omdat ik het nut niet van zag als je de tijdschrift ook zelf hebt. En ik heb de voorkeur voor papier ipv een reader. Maar Ik heb mij gisteren toch maar eens aangemeld op de app en wat blijkt.... Je kan dan alle tijdschriften (op de specials na) downloaden die ze hebben uitgebracht.![]()
Dus ook de tijdschriften voordat je lid was.
![]()
![]()
Really?? *pikt iPad in van Mr. Guppy! Dàt is dus het nut van dat ding
Of conservatieven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 06:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja vaak komt het door de "religieuzen" die in de politiek zitten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aha! Eindelijk wat nuttigs om te doen terwijl yur voetbal kijktquote:Op vrijdag 19 april 2013 07:27 schreef streamnl het volgende:
![]()
De soap hier was leuk om bij te lezen
Goedemorgen trouwens
Mare, waarschijnlijk is dit al bekend nieuws. Wanneer je een abbonnee bent van Runnersworld kan je de Runners's World gratis lezen op de Ipad. Ik had mijzelf nog niet aangemeld omdat ik het nut niet van zag als je de tijdschrift ook zelf hebt. En ik heb de voorkeur voor papier ipv een reader. Maar Ik heb mij gisteren toch maar eens aangemeld op de app en wat blijkt.... Je kan dan alle tijdschriften (op de specials na) downloaden die ze hebben uitgebracht.![]()
Dus ook de tijdschriften voordat je lid was.
Goeie tip!
![]()
Herkenbaar. Maar goed, beter dan skinny fat in ieder geval.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef mosselmossel het volgende:
Mezelf horen zeggen vanavond:
Ik moet wel een beetje oppassen met afvallen. Straks krijg ik nog zo'n loperslichaam.![]()
Op zaterdag een 5k en 10k, omdat jubileum editie
quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:02 schreef Saysem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar goed, beter dan skinny fat in ieder geval.![]()
![]()
Kijk nou, het staat op de website:quote:De inschrijving voor zowel de zaterdagavond als de zondag opent op zaterdag 1 juni. Maximaal 15.000 lopers kunnen zich voor de vijf en tien kilometer inschrijven. Voor de Scholten Awater Zevenheuvelenloop is de limiet op 35.000 gesteld. Wij verwachten de in totaal 50.000 inschrijvingen ruim voor de uiterste inschrijfdatum te bereiken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Begin nu toch de begrijpen dat mensen verslaafd kunnen worden aan hardlopen. Dacht dat dit bij mij nooit het geval zou worden maar kan me nu alweer verheugen op een rondje rennen! Denk dat ik mijn sportschool abonnement voor deze zomer maar stop zet en me volledig ga richten op het hardlopen.![]()
Welkom bij Runners Anonymous Claire-l[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
*Allemaal*
Welkom Claire-IIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Afgelopen week 2x interval training gedaan. Morgen mag ik weer gaan lopen, ik denk dat ik even een zijstap van mijn 'verplichte schema' ga maken en gewoon op rustig tempo 45 minuten achtereen ga proberen te hobbelen.
Misschien moet ik het schema gewoon indelen op wat ik wil, doordeweeks 2x interval, in het weekend een DL.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Dankjewel!quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Welkom bij Runners Anonymous Claire-l![]()
![]()
Ik postte mobiel. Maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk nou, het staat op de website:
[..]Ja doei.![]()
Ik zit ook mobiel, in de trein. De website van de 7HL is verrassend goed te lezen op mobielquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik postte mobiel. Maar toch bedankt!
Meevaller! Ik dacht 't maar niet eens te proberen
Ben aan het twijfelen of ik me inschrijf. Ik wil 'm dólgraag lopen en wil er voor naar NL komen, maar zoals jullie zien gaat 't elke keer als ik me voor een evenement inschrijf mis. Nu is dat hier niet zo'n ramp, maar het is wel wat zonde om 300 euro uit te geven om naar NL te komen om te hardlopen als ik dat vervolgens niet kan.Ja doei.![]()
Dat is om de hoek.. Leukquote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er was iets aan het broeden in Augustus en dan bij Nijverdal in de buurt. Maar daar moeten we nog iets concreter voor worden. Lijkt mij ook in ieder geval erg leuk!![]()
Hier even de pest in.. Leek het beter te gaan, maar vandaag is mijn scheen weer echt pijnlijk. Ook dieper lijkt het wel. Gisteren alleen 2 keer een kleine km gewandeld (heel rustig) en wat op de speeltuin omgehangen. Dat kan toch niet teveel zijn. Vandaag mijn pootje nog maar wat meer rust gunnen. En maandag huisarts bellen als het echt blijft..![]()
![]()
*mopper*
Vergeten dat ik gisteren m'n fiets op m'n werk heb laten staan. Nu moet ik lopen
Huisarts bellen heeft weinig zin voor overbelastings blessures. Die zegt hooguit "rust". En terecht. Je kan misschien nog beter een sportmedische arts raadplegen. Die heeft misschien ook tips hoe het te voorkomen na herstel. In de regel betekent dit extra spierversterkende oefeningen naast het hardlopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:14 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat is om de hoek.. Leuk![]()
Hier even de pest in.. Leek het beter te gaan, maar vandaag is mijn scheen weer echt pijnlijk. Ook dieper lijkt het wel. Gisteren alleen 2 keer een kleine km gewandeld (heel rustig) en wat op de speeltuin omgehangen. Dat kan toch niet teveel zijn. Vandaag mijn pootje nog maar wat meer rust gunnen. En maandag huisarts bellen als het echt blijft..
En goede schoenen, houding, etc.![]()
Zo, les 1 naar de 10km zit er op![]()
Zoals gezegd, nauwelijks de moeite van het omkleden.. Wel even lekker alles losgelopen na het geweld van woensdag
Lekker weer om te lopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef E.T. het volgende:
Zo, les 1 naar de 10km zit er op![]()
Zoals gezegd, nauwelijks de moeite van het omkleden.. Wel even lekker alles losgelopen na het geweld van woensdag
Beter dan de wind van gisteren..![]()
Sowieso ook andere dingen dan plannen in NL misschien? Dan hangt het er niet zo op. En heus: het is geen vloek, gewoon inschrijven. Blessures komen en gaan. Je weet ook nooit of je ziek wordt een week van tevoren, maar om het daarom niet te doen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Meevaller! Ik dacht 't maar niet eens te proberen
Ben aan het twijfelen of ik me inschrijf. Ik wil 'm dólgraag lopen en wil er voor naar NL komen, maar zoals jullie zien gaat 't elke keer als ik me voor een evenement inschrijf mis. Nu is dat hier niet zo'n ramp, maar het is wel wat zonde om 300 euro uit te geven om naar NL te komen om te hardlopen als ik dat vervolgens niet kan.
7heuvelen is toch best wel mijn doel dit jaar!![]()
![]()
Gaan natuurlijk ook inderdaad sowieso wel naar vrienden en familie enzo, maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sowieso ook andere dingen dan plannen in NL misschien? Dan hangt het er niet zo op. En heus: het is geen vloek, gewoon inschrijven. Blessures komen en gaan. Je weet ook nooit of je ziek wordt een week van tevoren, maar om het daarom niet te doen....
7heuvelen is toch best wel mijn doel dit jaar!ben er echt wat huiverig voor geworden. *kijkt simpend naar startnummer voor de road league* Heb er al 2 gemist, van de 4
Ja doei.![]()
Het is alleen al 300 euro waard om lekker wat te kunnen drinken met je medeverslaafden in dit topic
* YUR slaat de 7HL over dit jaarF means you're fucked![]()
Ik snap het wel. Maar het blijft een gok en hoe vaker je gokt, hoe vaker een goede uitkomstquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaan natuurlijk ook inderdaad sowieso wel naar vrienden en familie enzo, maar toch.ben er echt wat huiverig voor geworden. *kijkt simpend naar startnummer voor de road league* Heb er al 2 gemist, van de 4
En jij loopt al verder dan ik!![]()
![]()
Slecht plan, ze zijn beide perfect te combineren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:16 schreef Claire-l het volgende:
Begin nu toch de begrijpen dat mensen verslaafd kunnen worden aan hardlopen. Dacht dat dit bij mij nooit het geval zou worden maar kan me nu alweer verheugen op een rondje rennen! Denk dat ik mijn sportschool abonnement voor deze zomer maar stop zet en me volledig ga richten op het hardlopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik stuur een portie beterschap je kant opquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds keelpijn en snotverkouden. Twijfel nog of ik straks loop.![]()
Huisarts doen we dan niet. Zou een sportfysio kunnen helpen met goed leren lopen en blessures voorkomen, of kan ik dan beter ergens anders terecht?![]()
Gisteren begonnen omdat ik voor zang een conditie moet kweken en meer ademsteun moet krijgen. Blijkbaar adem ik als dansen vanuit m'n borst (hoog) ipv vanuit m'n buik (laag) en da's verkeerd. En ik merkte dat het tijdens het rennen ook de adem is waar ik het meeste last van heb
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Zie OP.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren begonnen omdat ik voor zang een conditie moet kweken en meer ademsteun moet krijgen. Blijkbaar adem ik als dansen vanuit m'n borst (hoog) ipv vanuit m'n buik (laag) en da's verkeerd. En ik merkte dat het tijdens het rennen ook de adem is waar ik het meeste last van heb
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?Ja doei.![]()
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?The sun in your Eyes
Fijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef Quoi het volgende:
Hier ook MoBlo![]()
Misschien dat ik morgen we even dribbel? Ipv met fiets als parcoursvrijwilliger....*dribbelt morgen mee*, km of twee door de velden hier en een beetje wandelen. Wil zó graag weer, niet normaal. *stuiter*
Ja doei.![]()
quote:O jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:55 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/Thanks!
Zal het eens gana proberen want had gister het idee dat ik maar wat deedBen gewoon mara gana rennen ergens heen, 20 min, en toen weer terug. Vast niet de goede manier
L'Amour menaçant:
Ik had in het begin ook het meeste last van de ademhaling. Maar eenmaal door de eerste lessen evy heen, ging dat vanzelf beter. Ik heb er bij de laatste lessen alleen nog last van als evy me er aan herinnerde dat ik goed moest ademenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?![]()
![]()
Ik merk dus dat ik "verkeerdom" ademquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook het meeste last van de ademhaling. Maar eenmaal door de eerste lessen evy heen, ging dat vanzelf beter. Ik heb er bij de laatste lessen alleen nog last van als evy me er aan herinnerde dat ik goed moest ademenIk trek m'n buik IN als ik in-adem, terwijl het juist zou moeten zijn als je UIT ademt dat je buik ingaat, en als je in-ademt dat je buik uitzet
maar omdat ik alles met m'n borst adem is het juist andersom bij mij.
L'Amour menaçant:
Die neiging had ik ook. Al eerder bewust van, dus meestal geen last meer van, maar tijdens hardlopen schoot het er soms in. Als je wat langer rent dan kun je daar wel een goed ritme in krijgen. Even bewust mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dus dat ik "verkeerdom" ademIk trek m'n buik IN als ik in-adem, terwijl het juist zou moeten zijn als je UIT ademt dat je buik ingaat, en als je in-ademt dat je buik uitzet
maar omdat ik alles met m'n borst adem is het juist andersom bij mij.
![]()
Ik moet nu alleen gaan lopen, zonder hardloopbuddy.
Heb al een rustdag 'teveel' gehad en moet dus echt.
Straks werken tot morgenochtend 11 en heb gewoon geen zin. Wat erg!![]()
Ja dat zeiden ze bij zangles dus ook, dat je door hardlopen er meer ebwust van kan worden. het is nogal lastig je ademhaling te veranderen die je van kind af aan (onbewust) aangeleerd hebt, maar met hardlopen ga je er wel bewust op letten. Dat, plus een goede conditie met zang is nooit wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Al eerder bewust van, dus meestal geen last meer van, maar tijdens hardlopen schoot het er soms in. Als je wat langer rent dan kun je daar wel een goed ritme in krijgen. Even bewust mee bezig zijn.
Dus dit weekend maar eens even die Evy zoeken (want ik geloof dat ik bovenstaande link als eens geprobeerd had maar dat de files weg waren ivm ruzie met de buma stemra of zoiets) en eens kijken of ikm'n ademhaling kan veranderenIk heb nog tot November!
L'Amour menaçant:
Ja maar heb geen zeeën van tijd om alleen maar te sporten. Moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Slecht plan, ze zijn beide perfect te combineren.![]()
Yes!
Beste GCJoel,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 15 km prestatieloop, Vrouwen recreanten.
Kijk regelmatig op http://www.pierloop.nl voor de laatste informatie over de 23e editie van de Rabobank Pierloop Velsen.
Op 7 september 2013 kunt u vanaf 12:30 uur uw startnummer afhalen in sporthal IJmuiden Oost, gelegen aan de Briniostraat in IJmuiden.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Inschrijving ging net open zag ik op facebook dus maar meteen gebruik van gemaakt! Vorig jaar de 8 gedaan en haalde toen de limiet niet voor de 15km (eerste deel is hetzelfde) Dit jaar zou het moeten kunnen dus ik ga ervoor. Mooie oefening voor de HM in oktober.![]()
Je bent nu onderweg mag ik toch hopen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef Beau87 het volgende:
onder hardloopbuddy.
Heb al een rustdag 'teveel' gehad en moet dus echt.
Straks werken tot morgenochtend 11 en heb gewoon geen zin. Wat
Dit of een fysioquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huisarts bellen heeft weinig zin voor overbelastings blessures. Die zegt hooguit "rust". En terecht. Je kan misschien nog beter een sportmedische arts raadplegen. Die heeft misschien ook tips hoe het te voorkomen na herstel. In de regel betekent dit extra spierversterkende oefeningen naast het hardlopen.
En goede schoenen, houding, etc.SMA vind ik wel aardig drastisch om gelijk naartoe te gaan, maar het kan wel
![]()
![]()
Ja ik ben geweest! 3x5 minuten gelopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Je bent nu onderweg mag ik toch hopen!!![]()
Ohh help ik heb de laatste post. Kan iemand een nieuw topic openen? Geen idee hoe ik dat moet doen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: