quote:
Dat zijn je schoonouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
Leukquote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
Sterkte man.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]12 mei 2013 - [url=http://www.titusloopsport.nl/rondje-bussloo-2013/]Rondje Bussloo (Voorst)[/url][/b] Acheron - 7,5 km [b]9 juni 2013 - [url=http://greenrun.nl/]Green Run (Twello)[/url][/b] Acheron - 10 km [b]22 juni 2013 - [url=http://www.avveluwe.nl/index.php?id=305]Midzomeravond Run (Beekbergen)[/url][/b] Acheron - 15 km |
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging zo geweldig goed, zeker januari, toen een dip door de verhuizing in Februari. Daarna de euforie van de loopgroep en het super lopen en nu de blessure. Humbug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
Ik heb stiekem nog hoop dat het wel gaat lukken, hangt echt van zaterdag af, want de klachten zijn heel anders dan in november, maar denk dat het 20% kans is dat ik de Roparun loop, echt super lastig om te accepteren, maar kan nu beter aan de rem trekken en zorgen dat ik niet erger geblesseerd raak...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerMaar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...Ik zou toch ook de intensiteit van je trainingen heel erg in de gaten blijven houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kan een te snelle opbouw qua afstanden tot overbelasting leiden, maar het feit dat je gewend bent / was zo snel te trainen kan er ook toe leiden dat je jezelf overbelast, omdat die trainingen nou eenmaal langer herstel vergen (ook al is het aantal kilometers relatief laag).
Tijdens mijn lopersknie heb ik heel lang gewoon helemaal geen snelheidswerk gedaan, puur omdat het bijna direct weer tot klachten leidde omdat het zo'n veel grotere belasting is. Dus ook al blijf je 'slechts' voor 10 kilometers trainen, blijf daar op letten, want anders blijven je klachten misschien aanhouden en hebben ze meer verband met de intensiteit van je trainingen dan de omvang misschien... Dat kan je op die manier voor jezelf ook een beetje 'testen' natuurlijk door de reactie op verschillende soorten training aan te voelen.Jack does it in real time...
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef slacker_nl het volgende:
Ik neem al drinken mee met een 5km loopje. En ik drink best veel gedurende de dag. Ben gewend te drinken tijdens sportieve activiteiten en zulks.
Ik doe gezellig met je mee, ook al 3 dagen dikke strotquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!quote:
dank voor het advies. binnenkort vlieg ik erinquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!
Goed nieuws! En dan alsnog veel plezier. Hopelijk kun je snel weer rennen (of is het verstandig om te gaan rennen), want er is wel erg veel leed in dit topic nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:31 schreef Quoi het volgende:
Ik doe hier een vreugdedansje. Ook eind vd dag geen pijn bij afdaling stationstrap. Ofwel: geen grijntje pijn vandaag. Maar: rust. Maar:![]()
En nu op naar een gezellig avondje @hardloopclub. Voor 2e x deze week Lee horen zingen (incl Leo)
kort-lang. Blote benen is voor de tropen of binnen. Nu loop ik lang/lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.
Volgend jaar hoef je minder lang te wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al dat wachten langs zo'n tochtig marathon parcours denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |