Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, maar snel wel langer dan een uur. En op een warme dag merk ik al wel dat iets van drinken wel gewenst is als ik meer dan 45 minuten loop.. Heb best snel een droge mond
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Eerst de tegenwind doen hè![]()
Misschien ook wel goed om even rustig te doen?
Of hoogstens halverwege die dagen nog een korte/snelle 4x5 doen ofzo?
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.
Denk dat dat je wel zal helpenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat dat je wel zal helpenHad Yur voor de marathon ook op een 'minstens-3-liter-water/sportdrank-routine' gezet
Maarrrr, ik ben de rotste niet:
Voor 12,95 2 flesjes met vakje
Voor 7,00 zo'n handheld flesje (zit vast aan je hand dmv bandje)
Voor 12,95 2 flesjes met vakje voor
Voor 12,95 2 flesjes met vakje voor
Voor 15,95 2 flesjes met vakje voor
Misschien helpt juist rennen je even om meer fut te krijgen? Schijnt ook wel te werken bij jetlags.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn
The bastardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
Mr Q heeft besloten de Singelloop te gaan lopen morgenavond
terwijl ik die het hele jaar al op mijn lijstje had staan![]()
Niet-lopen-is-niet-leuk
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...quote:
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn
Oh jaaaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen was het zo warm dat ik om ijsjes riep tijdens het lopen
Dat is waarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaadat staat nog op film!!
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua druktequote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.![]()
![]()
Waarom doe je dat nou?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
Ik fietste dan een kwatiertje naar huis, dronk een biertje en keek uurtje tv en dan het bed in.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef Lula het volgende:
[..]
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua drukte
1 2 | [b]21-4-2013 - [ url=http://www.spierenvoorspieren.nl/]Cityrun Hilversum[/url ] Claire Leeuw - 5K |
1 2 | [b]8-9-2013 - [ url=http://http://www.bridgetobridge.nl//]Bridge tot Bridge Arnhem[/url ] Claire Leeuw - 10 mile |
Simon's cat!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Claire-l het volgende:
Als je dan toch aan de slag gaat kan je mij dan ook toevoegen![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt!
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaaldquote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef Lula het volgende:
Jeetje niet te doen met die wind. Heen vloog ik zowat maar terug was het al een uitdaging om wandelend vooruit te komen. Heb wederom de nodige wandelpauzes moeten nemen
Ik denk dat het wel even goed is dat ik de komende dagen door nachtdiensten even niets ga doen. Ik denk dat mijn benen het zo langzamerhand wel genoeg vinden. De laatste zes weken heb ik iedere dag wel of gerend of gewandeld met hier en daar dan een uitzondering. Van spierpijn heb ik gelukkig geen last maar ze voelen aan als lood
http://www.endomondo.com/workouts/178295809/5638894
dankzij de peptalk haha. Ik dacht wat is dat nou weer. Dank!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaald
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yes, ik had de details al in een code-tag gezet.
quote:
Dat zijn je schoonouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
Leukquote:Op donderdag 18 april 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.
Maar die in Zutphen ga ik waarschijnlijk ook lopen, de ouders van mijn vriendin wonen daar dus een halve thuiswedstrijd. Lijkt me een leuke loop!
Sterkte man.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
1 2 3 4 5 6 7 8 | [b]12 mei 2013 - [url=http://www.titusloopsport.nl/rondje-bussloo-2013/]Rondje Bussloo (Voorst)[/url][/b] Acheron - 7,5 km [b]9 juni 2013 - [url=http://greenrun.nl/]Green Run (Twello)[/url][/b] Acheron - 10 km [b]22 juni 2013 - [url=http://www.avveluwe.nl/index.php?id=305]Midzomeravond Run (Beekbergen)[/url][/b] Acheron - 15 km |
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging zo geweldig goed, zeker januari, toen een dip door de verhuizing in Februari. Daarna de euforie van de loopgroep en het super lopen en nu de blessure. Humbug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
Ik heb stiekem nog hoop dat het wel gaat lukken, hangt echt van zaterdag af, want de klachten zijn heel anders dan in november, maar denk dat het 20% kans is dat ik de Roparun loop, echt super lastig om te accepteren, maar kan nu beter aan de rem trekken en zorgen dat ik niet erger geblesseerd raak...quote:Op donderdag 18 april 2013 16:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
En zo word je door schade en schande wijzer en wijzerMaar superbalen ook, vooral omdat je weer zo lekker ging!
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]herkenbaar...
Bij mij begint het verhaal eigenlijk in september, dat ik toen door ziekte en drukte minder toe kwam aan hardlopen en dat ik daarna in de voorbereiding (in november) voor de bruggenloop een lopersknie opliep en die moest missen en eigenlijk pas eind januari weer een beetje liep en nu liep ik ook weer lekker en ga ik richting die 10 EM en de HM en lijk ik weer overbelasting te hebben (fingers crossed for this weekend, saturday D-day)... en als dat zo is moet ik de Roparun ook missen...Ik zou toch ook de intensiteit van je trainingen heel erg in de gaten blijven houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk kan een te snelle opbouw qua afstanden tot overbelasting leiden, maar het feit dat je gewend bent / was zo snel te trainen kan er ook toe leiden dat je jezelf overbelast, omdat die trainingen nou eenmaal langer herstel vergen (ook al is het aantal kilometers relatief laag).
Tijdens mijn lopersknie heb ik heel lang gewoon helemaal geen snelheidswerk gedaan, puur omdat het bijna direct weer tot klachten leidde omdat het zo'n veel grotere belasting is. Dus ook al blijf je 'slechts' voor 10 kilometers trainen, blijf daar op letten, want anders blijven je klachten misschien aanhouden en hebben ze meer verband met de intensiteit van je trainingen dan de omvang misschien... Dat kan je op die manier voor jezelf ook een beetje 'testen' natuurlijk door de reactie op verschillende soorten training aan te voelen.Jack does it in real time...
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef slacker_nl het volgende:
Ik neem al drinken mee met een 5km loopje. En ik drink best veel gedurende de dag. Ben gewend te drinken tijdens sportieve activiteiten en zulks.
Ik doe gezellig met je mee, ook al 3 dagen dikke strotquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!quote:
dank voor het advies. binnenkort vlieg ik erinquote:Op donderdag 18 april 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon met je budgetmogelijkheden naar een hardloopwinkel gaan (dus zeggen hoeveel je te besteden hebt) en ze zullen je daarin dan écht wel helpen hoor!
Goed nieuws! En dan alsnog veel plezier. Hopelijk kun je snel weer rennen (of is het verstandig om te gaan rennen), want er is wel erg veel leed in dit topic nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:31 schreef Quoi het volgende:
Ik doe hier een vreugdedansje. Ook eind vd dag geen pijn bij afdaling stationstrap. Ofwel: geen grijntje pijn vandaag. Maar: rust. Maar:![]()
En nu op naar een gezellig avondje @hardloopclub. Voor 2e x deze week Lee horen zingen (incl Leo)
kort-lang. Blote benen is voor de tropen of binnen. Nu loop ik lang/lang.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij loopt dan ook bij 20+ graden nog in lang-lang.
Volgend jaar hoef je minder lang te wachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Al dat wachten langs zo'n tochtig marathon parcours denk ik.
Dan moet Butter nog uitkijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten
Zonet gelopen, ik wist niet dat wind zoveel effect op lopen kon hebben, mijn been waaide ook opzij.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Miezziej het volgende:
Vanmorgen even gelopen, af en toe was de wind best sterk en flink tegen! Ook een stukje wind mee gehad en dat is ook wel te zien in mijn rondetijden
Op een stukje liep ik langs twee gebouwen en precies daar tussen kwam een harde windvlaag, en toen schopte ik mezelf half omdat mijn been dus mee waaide
Peanuts!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet Butter nog uitkijken.
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef linebear het volgende:
Churandy Martina liep ook de marathon van Rotterdam
ja joh, ik ben blij johquote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen dat hier (laten) beoordelen? Ik kan van mezelf niet zien hoe ik loop namelijk, en heb echt geen idee hoe mijn techniek nou eigenlijk is..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Manual het volgende:
Ik las hier laatst iets over de manier van lopen zoals voorvoet- middenvoetlanding etc.
Op dit moment heb ik niet echt een techniek die ik gebruik om op een bepaalde manier te landen behalve dat ik niet op mijn hak () landt. Ik zou wel graag een techniek gebruiken.
Ik nijg om mijn loop aan te passen zoals ik in een filmpje heb gezien over een ideale loop.
http://jorrit.loperz.nl/weblog/51/Hardlopen-en-techniek
Gebruiken jullie een bepaalde techniek om zo optimaal mogelijk te kunnen lopen? Hoe landen jullie bijvoorbeeld? Hoe kan je zoiets het beste opbouwen? Links naar goede site zijn ook welkom.
1 2 | [b]1 september 2013 - [url=http://haarlemmermeerrun.nl/]Haarlemmermeer Run (Hoofddorp)[/url] [*] Daph_ - 5 km |
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik loop dus ik heb een goeie techniek.
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Daph_ het volgende:
TS mag ik er in de OP bij?
[ code verwijderd ]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten
Eerst wedstrijd en jezelf dan belonen met bier!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nuquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nu
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proevenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een bierfestival, wat is dat nou weer? (Serieuze vraag hoor).
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben alweer 1 kilo kwijt... nog 9 tot de lean mean running machine
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proeven
Hier ga ik heen: http://www.pint.nl/noord-(...)ckfestival-2013.aspx
Erg leuk altijd! En ik houd veel van speciaalbiertjes.
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord op
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.
Hoezo 'weer'?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzo
Hee leukquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
Morgen de start van mijn nieuwe schema.. Op naar de 10km![]()
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Go ET!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
alles moet op 'jog-tempo'flink de rem erop dus
![]()
Ik ga 6 weken naar Renate luisteren om tot de 10k te komen
Okee dan. Heb je zelf niets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).
Oeh, lucky youquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zo
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.
Precies. Azijnpissers zijn er altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |