Dan moet Butter nog uitkijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten
Zonet gelopen, ik wist niet dat wind zoveel effect op lopen kon hebben, mijn been waaide ook opzij.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Miezziej het volgende:
Vanmorgen even gelopen, af en toe was de wind best sterk en flink tegen! Ook een stukje wind mee gehad en dat is ook wel te zien in mijn rondetijden
Op een stukje liep ik langs twee gebouwen en precies daar tussen kwam een harde windvlaag, en toen schopte ik mezelf half omdat mijn been dus mee waaide
Peanuts!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet Butter nog uitkijken.
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef linebear het volgende:
Churandy Martina liep ook de marathon van Rotterdam
ja joh, ik ben blij johquote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen dat hier (laten) beoordelen? Ik kan van mezelf niet zien hoe ik loop namelijk, en heb echt geen idee hoe mijn techniek nou eigenlijk is..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Manual het volgende:
Ik las hier laatst iets over de manier van lopen zoals voorvoet- middenvoetlanding etc.
Op dit moment heb ik niet echt een techniek die ik gebruik om op een bepaalde manier te landen behalve dat ik niet op mijn hak () landt. Ik zou wel graag een techniek gebruiken.
Ik nijg om mijn loop aan te passen zoals ik in een filmpje heb gezien over een ideale loop.
http://jorrit.loperz.nl/weblog/51/Hardlopen-en-techniek
Gebruiken jullie een bepaalde techniek om zo optimaal mogelijk te kunnen lopen? Hoe landen jullie bijvoorbeeld? Hoe kan je zoiets het beste opbouwen? Links naar goede site zijn ook welkom.
| 1 2 | [b]1 september 2013 - [url=http://haarlemmermeerrun.nl/]Haarlemmermeer Run (Hoofddorp)[/url] [*] Daph_ - 5 km |
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik loop dus ik heb een goeie techniek.
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Daph_ het volgende:
TS mag ik er in de OP bij?
[ code verwijderd ]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten
Eerst wedstrijd en jezelf dan belonen met bier!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nuquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nu
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proevenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een bierfestival, wat is dat nou weer? (Serieuze vraag hoor).
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben alweer 1 kilo kwijt... nog 9 tot de lean mean running machine
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proeven
Hier ga ik heen: http://www.pint.nl/noord-(...)ckfestival-2013.aspx
Erg leuk altijd! En ik houd veel van speciaalbiertjes.
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord op
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.
Hoezo 'weer'?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzo
Hee leukquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
Morgen de start van mijn nieuwe schema.. Op naar de 10km![]()
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Go ET!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
alles moet op 'jog-tempo'flink de rem erop dus
![]()
Ik ga 6 weken naar Renate luisteren om tot de 10k te komen
Okee dan. Heb je zelf niets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).
Oeh, lucky youquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zo
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.
Precies. Azijnpissers zijn er altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hij raakte mn kofferrek, en zal wel eenflinke kras hebbenik heb niets, gelukkig, maar de reling van het viaduct was vrij dichtbij
En heb een bmw r1100gs
Leuk! Ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
Morgen de start van mijn nieuwe schema.. Op naar de 10km![]()
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
Gaaf! Ik doe zelf niet aan motorrijden maar mijn mens (zo zeggen ze dat hier...) is helemaal motorminded (Yamaha FJR 1300) en veel vrienden ook. Zijn wel leuke mensen die motorrijders. De motor mag dit jaar ook mee op vakantie naar Zuid-Italie (op de aanhanger) en op de heenweg doen we Mugello aan, waar we kaartjes hebben voor de GP die dan net is. Ik neem gewoon mijn hardloopschoenen mee, ok mooi! Eens kijken wie dan het snelste is. Nou ja, da's niet zo moeilijk natuurlijk...quote:
ik heb hier op dit een Nederlandse hardlopende collega bij mij op bezoek, die heeft afgelopen jaar de marathon van Barcelona gelopen en zei: " de marathon zelf is maar 5% van het geheel, het leukste was de training en voorbereiding met de hele groep... op zondag lopen, brunch na afloop om de week bij iemand anders etc..."quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zo
Whut?! Net gebeurd, of iets uit het verleden? Man, wat moet jij een schrik hebben (gehad), en minstens net zoveel geluk (of skills, dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben jaloers op die collegaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb hier op dit een Nederlandse hardlopende collega bij mij op bezoek, die heeft afgelopen jaar de marathon van Barcelona gelopen en zei: " de marathon zelf is maar 5% van het geheel, het leukste was de training en voorbereiding met de hele groep... op zondag lopen, brunch na afloop om de week bij iemand anders etc..."
zondag mag hij, vanuit het vlakke kikkerlandje met mij mee de berg op![]()
en nu ben ik opeens op YURquote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat niets zo veranderlijk is als een YUR, dus dat niemand gek op moet kijken als ik ineens zeg dat ik me heb ingeschreven voor Parijs, Londen of een andere voorjaarsmarathon
Kan me best voorstellen dat wanneer je de kans hebt best in een grote wereldstad zou willen lopen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef YUR het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat niets zo veranderlijk is als een YUR, dus dat niemand gek op moet kijken als ik ineens zeg dat ik me heb ingeschreven voor Parijs, Londen of een andere voorjaarsmarathon
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weetquote:
Pfff, dat is echt geluk hebben! Blij dat het goed is afgelopen. Wel meteen een mooie adrenalinestoot natuurlijk, had je eigenlijk meteen een 5k moeten rennen, loop je zo een PR!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
Hij raakte mn kofferrek, en zal wel eenflinke kras hebbenik heb niets, gelukkig, maar de reling van het viaduct was vrij dichtbij
En heb een bmw r1100gs
ik probeerde met die post een rookgordijn te creeerenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weet
Er zijn er al geweest!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p
Ja ja. Nu moet ik zondag maar m'n talent gaan verzuipen op het Meibockfestivalquote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik probeerde met die post een rookgordijn te creeeren
Er was iets aan het broeden in Augustus en dan bij Nijverdal in de buurt. Maar daar moeten we nog iets concreter voor worden. Lijkt mij ook in ieder geval erg leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Levitas het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk eens een echte FOK! Hardloop meet doen? Ik geloof dat er al eens over gesproken is, maar weet niet of er echt al concrete plannen zijn.. Mij lijkt het eigenlijk wel heel erg leuk om ook eens gezichten te krijgen bij alle namen, naast gewoon met z'n allen onze hobby/passie delen
Of ben ik nu te voorbarig met mijn ca. 1,5 maand hardloop-topic-deelnemer? :p
Wil je meteen met me trouwen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weet
quote:
quote:
Hmmm... Vooruit dan maar, voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
niet zo snel, ik ben nog niet op mijn knieen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |