quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nu
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proevenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Een bierfestival, wat is dat nou weer? (Serieuze vraag hoor).
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben alweer 1 kilo kwijt... nog 9 tot de lean mean running machine
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Een festival waar meerdere brouwerijen staan en je speciale biertjes kunt proeven
Hier ga ik heen: http://www.pint.nl/noord-(...)ckfestival-2013.aspx
Erg leuk altijd! En ik houd veel van speciaalbiertjes.
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:33 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik moet je nog wel bij kunnen houden he in december tegen de Brienenoord op
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzoquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Veel harder ga ik al een jaar niet Lex... eerder langzamer.
Hoezo 'weer'?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Arquero het volgende:
[..]
tegen die tijd ben je weer een jonge loopgod enzo
Hee leukquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef E.T. het volgende:
Morgen de start van mijn nieuwe schema.. Op naar de 10km![]()
De eerste training is er eentje die nauwelijks de moeite is om je om te kleden.. 5x2minutenmaar stiekem komt zo'n korten, lichte training wel even heel goed uit
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Go ET!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef E.T. het volgende:
alles moet op 'jog-tempo'flink de rem erop dus
![]()
Ik ga 6 weken naar Renate luisteren om tot de 10k te komen
Okee dan. Heb je zelf niets?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
En toen was er een Polo die bijna voor langere tijd roet in het eten gooide door zich in de zijkant van mij en mn motor te schuivengeen schade en overeind gebleven, ondanks direct contact... maar wel een goede schrik!
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vind je? Een collega van me heeft 'm ook gelopen en die vond er geen drol aan. Hij vond de route saai (veel herhaling).
Oeh, lucky youquote:Op donderdag 18 april 2013 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat mag hij vinden. Mijn R'dam was briljant door de voorbereiding, de ochtend zelf bij familie van een groepsgenoot in huis, het lopen zelf met alle support en de middag na de finish, weer bij die familie lekker in de tuin met de hele groep+aanhang.
En dat doen ze ieder jaar zo
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik houd er ook wel van. Ik zie dat er ook een hier in de buurt zit (Weert). Daar heb je brouwerij de Natte Gijt.
Precies. Azijnpissers zijn er altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De sfeer eromheen was kek, nouja, zoveel mensen, zoveel smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |