Dan moet Butter nog uitkijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten

Zonet gelopen, ik wist niet dat wind zoveel effect op lopen kon hebben, mijn been waaide ook opzij.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:26 schreef Miezziej het volgende:
Vanmorgen even gelopen, af en toe was de wind best sterk en flink tegen! Ook een stukje wind mee gehad en dat is ook wel te zien in mijn rondetijden
Op een stukje liep ik langs twee gebouwen en precies daar tussen kwam een harde windvlaag, en toen schopte ik mezelf half omdat mijn been dus mee waaide

Peanuts!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moet Butter nog uitkijken.

Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef linebear het volgende:
Churandy Martina liep ook de marathon van Rotterdam

ja joh, ik ben blij johquote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Man, wát een klets. Maar wat een prachtig mooie klets!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen dat hier (laten) beoordelen? Ik kan van mezelf niet zien hoe ik loop namelijk, en heb echt geen idee hoe mijn techniek nou eigenlijk is..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Manual het volgende:
Ik las hier laatst iets over de manier van lopen zoals voorvoet- middenvoetlanding etc.
Op dit moment heb ik niet echt een techniek die ik gebruik om op een bepaalde manier te landen behalve dat ik niet op mijn hak () landt. Ik zou wel graag een techniek gebruiken.
Ik nijg om mijn loop aan te passen zoals ik in een filmpje heb gezien over een ideale loop.
http://jorrit.loperz.nl/weblog/51/Hardlopen-en-techniek
Gebruiken jullie een bepaalde techniek om zo optimaal mogelijk te kunnen lopen? Hoe landen jullie bijvoorbeeld? Hoe kan je zoiets het beste opbouwen? Links naar goede site zijn ook welkom.

| 1 2  | [b]1 september 2013 - [url=http://haarlemmermeerrun.nl/]Haarlemmermeer Run (Hoofddorp)[/url]  [*] Daph_ - 5 km  | 

quote:Op donderdag 18 april 2013 20:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik loop dus ik heb een goeie techniek.

Tuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Daph_ het volgende:
TS mag ik er in de OP bij?
[ code verwijderd ]

Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgend jaar hoef je minder lang te wachten

Eerst wedstrijd en jezelf dan belonen met bier!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef hatsaflats het volgende:
Jeetje wat waait het hard. GPS is ook een beetje weggewaaid zo te zien:
http://www.endomondo.com/workouts/178511081/6360987
Ik ben gevraagd of ik zondag bij een wedstrijd wil invallen voor de dames op de 3000m. Opzich wel tof natuurlijk dat ze daarvoor aan mij denken, maarrr ik heb ook al afgesproken om naar een bierfestival te gaan zondagmiddag. En ik heb nou niet echt getraind voor de 3000m. Nouja, nog even over nadenken, nu eerst maar douchen en dan bank.

Sowieso geen najaarsmarathon, want baby wordt dit najaar geboren. En r'dam is leuk, weet ik nuquote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Volgende marathon wordt weer Rotterdam of stiekem naar nog eentje er tussenin aan het kijken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |