Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee, maar snel wel langer dan een uur. En op een warme dag merk ik al wel dat iets van drinken wel gewenst is als ik meer dan 45 minuten loop.. Heb best snel een droge mond
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Eerst de tegenwind doen hè![]()
Misschien ook wel goed om even rustig te doen?
Of hoogstens halverwege die dagen nog een korte/snelle 4x5 doen ofzo?
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk al te snel, als je gewoon normaal 2 a 3 liter water/thee (alles behalve suikerhoudende drankjes+koffie) binnenkrijgt, moet het niet nodig zijn.
Denk dat dat je wel zal helpenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem dan al. Ik haal 2-3 liter vocht (- suikerhoudende drankjes + koffie) per dag niet. Meer drinken voor en na het lopen dus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk dat dat je wel zal helpenHad Yur voor de marathon ook op een 'minstens-3-liter-water/sportdrank-routine' gezet
Maarrrr, ik ben de rotste niet:
Voor 12,95 2 flesjes met vakje
Voor 7,00 zo'n handheld flesje (zit vast aan je hand dmv bandje)
Voor 12,95 2 flesjes met vakje voor
Voor 12,95 2 flesjes met vakje voor
Voor 15,95 2 flesjes met vakje voor
Misschien helpt juist rennen je even om meer fut te krijgen? Schijnt ook wel te werken bij jetlags.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn
The bastardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Quoi het volgende:
Mr Q heeft besloten de Singelloop te gaan lopen morgenavond
terwijl ik die het hele jaar al op mijn lijstje had staan![]()
Niet-lopen-is-niet-leuk
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...quote:
+1quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Herkenbaar, plus de onzekerheid over de stand van zaken in mn lijf ook niet, ben erg benieuwd hoe het van het weekend gaat...
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat ik de dagen die ik werk (draai alleen maar nachtdiensten om het weekend) ik totaal geen energie heb en nergens zin in. Wie weet dat ik zondag of maandagavond inderdaad een half uurtje iets ga doen en mezelf het dan een beetje makkelijk maak. Die vier keer vijf nog niet eens zo'n slecht idee. Of je nou een uur of een half uurtje even de deur uit bent dat scheelt toch en dat half uurtje moet te doen zijn. Ik zie wel.... Jammer dat het met jou nog niet beter gaat. Zo denk je dat je klaar bent met de lessen en dat je lekker aan de gang kan en zo doet je lichaam wat jij niet wilt.
Ik liep een week geleden naar mijn idee ook makkelijker dan dat ik nu doe. Ik heb mijn vakantie gebruikt om veel te rennen, maar het kan inderdaad zoals heel veel mensen al zeggen ook teveel zijn
Oh jaaaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen was het zo warm dat ik om ijsjes riep tijdens het lopen
Dat is waarquote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaaadat staat nog op film!!
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua druktequote:Op donderdag 18 april 2013 13:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik besloot eens te proberen om gelijk sochtends na de nachtdienst te rennen. Broodje eten, kleren aan en met mn oververmoeide kop rennen. Dat broodje heb ik na 2km aan de eendjes gegeven.![]()
![]()
Waarom doe je dat nou?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En sinds vanmorgen weer last van een (beginnende) keelontstekingIk was looptechnisch net over de gevolgen van de vorige heen.
Ik fietste dan een kwatiertje naar huis, dronk een biertje en keek uurtje tv en dan het bed in.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:04 schreef Lula het volgende:
[..]
dat heb ik in mijn wandelperiode ook eens geprobeerd. Ik heb nog nooit zulke dikke vingers gehad, ik hield vocht vast en daarna heb ik de hele dag wakker gelegen omdat ik gewoon te moe was. Als ik om acht uur thuis kom moet ik gewoon gelijk douchen en naar bed anders wordt het helemaal niets. Morgen weer na een vakantie bijna 24 uur doorgaan, zie er nu al tegenop:-) En dan werk ik al 25 jaar alleen maar nachten. In de verzorging weet je ook nooit wat je te wachten staat qua drukte
| 1 2 | [b]21-4-2013 - [ url=http://www.spierenvoorspieren.nl/]Cityrun Hilversum[/url ] Claire Leeuw - 5K |
| 1 2 | [b]8-9-2013 - [ url=http://http://www.bridgetobridge.nl//]Bridge tot Bridge Arnhem[/url ] Claire Leeuw - 10 mile |
Simon's cat!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:11 schreef Claire-l het volgende:
Als je dan toch aan de slag gaat kan je mij dan ook toevoegen![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Alvast bedankt!
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaaldquote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef Lula het volgende:
Jeetje niet te doen met die wind. Heen vloog ik zowat maar terug was het al een uitdaging om wandelend vooruit te komen. Heb wederom de nodige wandelpauzes moeten nemen
Ik denk dat het wel even goed is dat ik de komende dagen door nachtdiensten even niets ga doen. Ik denk dat mijn benen het zo langzamerhand wel genoeg vinden. De laatste zes weken heb ik iedere dag wel of gerend of gewandeld met hier en daar dan een uitzondering. Van spierpijn heb ik gelukkig geen last maar ze voelen aan als lood
http://www.endomondo.com/workouts/178295809/5638894
dankzij de peptalk haha. Ik dacht wat is dat nou weer. Dank!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Niet te doen.. Je hebt wel 5 bekertjes gehaald
Ok thanks! Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig om iedereen in de OP te gooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Yes, ik had de details al in een code-tag gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |