| 1 2 | [b]30 April - [ url=http://www.roermondcityrun.nl/]Roermond Cityrun/url ] Onama - 10km |
Haha wat een ding is dat!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog op zoek naar een nieuwe zweetband?
[ afbeelding ]
Maar ook elk half rondje wéér wind mee! Energie verstandig "doseren" dusquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag vanavond weer op de baan rennen. Elk half rondje wéér tegenwind
Dat halve rondje mee is steeds zo snel om, en dan is het weer 200 meter bikkelenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:19 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar ook elk half rondje wéér wind mee! Energie verstandig "doseren" dus
| 1 2 | [b]26 mei - [url=http://www.hanzesport.nl/392/wedstrijden/city-hanzeloop.html]City-Hanzeloop (Zutphen)[/url][/b] • GuitarJJ - 5 km |
Leuk! Wij komen ook, voor ons is het de tweede keer. Ik ga op de revanche voor de 6EM van vorig jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Gogo83 het volgende:
Tof Levitas!!
Ik heb me ingeschreven voor de 6 mijl tijdens de Bridge to Bridge. Dat betekent dat ik twee weken eerder 10 km moet kunnen lopen! Maar heb er vertrouwen in, vindt het zo leuk!! En de 6M-route is echt veel mooier. En het is m'n eigen stad, wat ook leuk is..
Ik moet wel zeggen dat het scheelt dat ik tot 1 augustus kan switchen van afstand omdat het vanuit m'n werk is. Wat ook tof is trouwens dat er vanuit het werk ook clinics worden georganiseerd, lijkt me leuk om ook eens met anderen te lopen!
Ook bij de 10k? Dan moet ik een bekertje water bij jou halen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een stukje gewandeld. Maar zelfs dat is gevoelig.. Dus ik laat zondag maar zitten. Ga nu met een paar moeders uit de wijk een waterpost van de marathon bemannen. Ben ik er in ieder geval nog een beetje bij
Leuk en inderdaad, doe je toch meequote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier net een stukje gewandeld. Maar zelfs dat is gevoelig.. Dus ik laat zondag maar zitten. Ga nu met een paar moeders uit de wijk een waterpost van de marathon bemannen. Ben ik er in ieder geval nog een beetje bij
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tegen die tijd! Vorig jaar was het heel heet toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk! Wij komen ook, voor ons is het de tweede keer. Ik ga op de revanche voor de 6EM van vorig jaar
Heel heet! Maar vandaar ook revanchequote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan tegen die tijd! Vorig jaar was het heel heet toch?
@Deepfreeze: Leuk dat je er zo nog een beetje bij bent!
Revanche is wel nodig na vorig jaar zeg! Misschien stuur ik Yur het parcours wel weer op om revanche te nemen voor mijquote:Op donderdag 18 april 2013 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel heet! Maar vandaar ook revanche
En voor mezelf dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Revanche is wel nodig na vorig jaar zeg! Misschien stuur ik Yur het parcours wel weer op om revanche te nemen voor mij
Top dat je dat gaat doen!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Deepfreeze het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |