Lekker weer om te lopen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:24 schreef E.T. het volgende:
Zo, les 1 naar de 10km zit er op![]()
Zoals gezegd, nauwelijks de moeite van het omkleden.. Wel even lekker alles losgelopen na het geweld van woensdag
Sowieso ook andere dingen dan plannen in NL misschien? Dan hangt het er niet zo op. En heus: het is geen vloek, gewoon inschrijven. Blessures komen en gaan. Je weet ook nooit of je ziek wordt een week van tevoren, maar om het daarom niet te doen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
Meevaller! Ik dacht 't maar niet eens te proberen
Ben aan het twijfelen of ik me inschrijf. Ik wil 'm dólgraag lopen en wil er voor naar NL komen, maar zoals jullie zien gaat 't elke keer als ik me voor een evenement inschrijf mis. Nu is dat hier niet zo'n ramp, maar het is wel wat zonde om 300 euro uit te geven om naar NL te komen om te hardlopen als ik dat vervolgens niet kan.
Gaan natuurlijk ook inderdaad sowieso wel naar vrienden en familie enzo, maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sowieso ook andere dingen dan plannen in NL misschien? Dan hangt het er niet zo op. En heus: het is geen vloek, gewoon inschrijven. Blessures komen en gaan. Je weet ook nooit of je ziek wordt een week van tevoren, maar om het daarom niet te doen....
7heuvelen is toch best wel mijn doel dit jaar!
Ik snap het wel. Maar het blijft een gok en hoe vaker je gokt, hoe vaker een goede uitkomstquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaan natuurlijk ook inderdaad sowieso wel naar vrienden en familie enzo, maar toch.ben er echt wat huiverig voor geworden. *kijkt simpend naar startnummer voor de road league* Heb er al 2 gemist, van de 4
Slecht plan, ze zijn beide perfect te combineren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:16 schreef Claire-l het volgende:
Begin nu toch de begrijpen dat mensen verslaafd kunnen worden aan hardlopen. Dacht dat dit bij mij nooit het geval zou worden maar kan me nu alweer verheugen op een rondje rennen! Denk dat ik mijn sportschool abonnement voor deze zomer maar stop zet en me volledig ga richten op het hardlopen.
Ik stuur een portie beterschap je kant opquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog steeds keelpijn en snotverkouden. Twijfel nog of ik straks loop.
Zie OP.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren begonnen omdat ik voor zang een conditie moet kweken en meer ademsteun moet krijgen. Blijkbaar adem ik als dansen vanuit m'n borst (hoog) ipv vanuit m'n buik (laag) en da's verkeerd. En ik merkte dat het tijdens het rennen ook de adem is waar ik het meeste last van heb
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren begonnen omdat ik voor zang een conditie moet kweken en meer ademsteun moet krijgen. Blijkbaar adem ik als dansen vanuit m'n borst (hoog) ipv vanuit m'n buik (laag) en da's verkeerd. En ik merkte dat het tijdens het rennen ook de adem is waar ik het meeste last van heb
Hoorde trouwens van een of andere Evy die wel leuk/handig is om op je oren te zetten als ren-programma?
Fijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:54 schreef Quoi het volgende:
Hier ook MoBlo![]()
Misschien dat ik morgen we even dribbel? Ipv met fiets als parcoursvrijwilliger....
quote:
O jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:55 schreef Onama het volgende:
[..]
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/
Ik had in het begin ook het meeste last van de ademhaling. Maar eenmaal door de eerste lessen evy heen, ging dat vanzelf beter. Ik heb er bij de laatste lessen alleen nog last van als evy me er aan herinnerde dat ik goed moest ademenquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik merk dus dat ik "verkeerdom" ademquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik had in het begin ook het meeste last van de ademhaling. Maar eenmaal door de eerste lessen evy heen, ging dat vanzelf beter. Ik heb er bij de laatste lessen alleen nog last van als evy me er aan herinnerde dat ik goed moest ademen
Die neiging had ik ook. Al eerder bewust van, dus meestal geen last meer van, maar tijdens hardlopen schoot het er soms in. Als je wat langer rent dan kun je daar wel een goed ritme in krijgen. Even bewust mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dus dat ik "verkeerdom" ademIk trek m'n buik IN als ik in-adem, terwijl het juist zou moeten zijn als je UIT ademt dat je buik ingaat, en als je in-ademt dat je buik uitzet
maar omdat ik alles met m'n borst adem is het juist andersom bij mij.
Ja dat zeiden ze bij zangles dus ook, dat je door hardlopen er meer ebwust van kan worden. het is nogal lastig je ademhaling te veranderen die je van kind af aan (onbewust) aangeleerd hebt, maar met hardlopen ga je er wel bewust op letten. Dat, plus een goede conditie met zang is nooit wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die neiging had ik ook. Al eerder bewust van, dus meestal geen last meer van, maar tijdens hardlopen schoot het er soms in. Als je wat langer rent dan kun je daar wel een goed ritme in krijgen. Even bewust mee bezig zijn.
Ja maar heb geen zeeën van tijd om alleen maar te sporten. Moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 09:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Slecht plan, ze zijn beide perfect te combineren.
Je bent nu onderweg mag ik toch hopen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:03 schreef Beau87 het volgende:
onder hardloopbuddy.
Heb al een rustdag 'teveel' gehad en moet dus echt.
Straks werken tot morgenochtend 11 en heb gewoon geen zin. Wat
Dit of een fysioquote:Op vrijdag 19 april 2013 09:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huisarts bellen heeft weinig zin voor overbelastings blessures. Die zegt hooguit "rust". En terecht. Je kan misschien nog beter een sportmedische arts raadplegen. Die heeft misschien ook tips hoe het te voorkomen na herstel. In de regel betekent dit extra spierversterkende oefeningen naast het hardlopen.
En goede schoenen, houding, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |