bespaar me de details...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
niet zo snel, ik ben nog niet op mijn knieen geweest
even terug lezend....ja je hebt gelijk Swets...dat klinkt een beetje raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oppsieeeee, even te snel op invoeren gedrukt... maar ja,sinds gister is hier in NZ het homohuwelijk toegestaan dus wie weet
ik denk niet dat iedereen er hier blij mee is...het was geen grote meerderheid die voor stemde.quote:
Het Mr. Bean-effect. Door iets te zeggen of te doen alles steeds erger maken......quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even terug lezend....ja je hebt gelijk Swets...dat klinkt een beetje raar.
Ik ga maar aan het werk voordat ik het gat nog dieper graaf voor mijzelf..
over het algemeen ben ik gebekt genoeg om me uit een lastige situatie te praten maar dat gaat hier wat lastiger...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het Mr. Bean-effect. Door iets te zeggen of te doen alles steeds erger maken......
Die gasten uit de Streek versta je toch niet als ze twee biertjes op hebben.. Makkelijk om jezelf ergens uit te lullenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
over het algemeen ben ik gebekt genoeg om me uit een lastige situatie te praten maar dat gaat hier wat lastiger...
Gelukkig is de pijn in de loop van de middag écht weggetrokken. Hopen dat 't zo blijft!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pfff, dat is echt geluk hebben! Blij dat het goed is afgelopen. Wel meteen een mooie adrenalinestoot natuurlijk, had je eigenlijk meteen een 5k moeten rennen, loop je zo een PR!Voel je waarschijnlijk ook niets van je blessure.
Enkhuizers zijn geen Strekers!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die gasten uit de Streek versta je toch niet als ze twee biertjes op hebben.. Makkelijk om jezelf ergens uit te lullen
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:14 schreef Gogo83 het volgende:
Zo! Er zit weer een heerlijk rondje op! Duo Kreupel (collega) en Krakkemikkig (ik) ging de deur uit, zij had nog wat last van haar kuit en ik had buikpijn, maar we wilden toch gaan. Onwijs harde wind, oortjes die uit waaiden enzo, én een nieuw rondje met een stukje dijk. Ik was wel zo gelopen dat we op de dijk geen tegenwind hadden en dat stukje was dan ook héérlijk! Lekker ver weg kijken, heerlijk lopen!
Het is vooral heel tof om te merken hoeveel vooruitgang ik boek. Ik heb gewoon 10-10-12 gelopen, niet langer dan een minuut gewandeld en ik kon nog praten! En was niet half dood! En ik genoot van het uitzicht! Sorry hoor, ik word een beetje een cheerende hippie van hardlopen. Aan het eind van het rondje liepen collega en ik ook als gekken te high-fiven.
Wat trouwens wel grappig is; wij kunnen de bridge to bridge lopen via het werk en zij had zich ingeschreven voor de 3M. Ik dus voor de 6 en toen ik haar dat vertelde gaf ze aan dat ze zelf eigenlijk ook wel door wilde trainen. We waren samen begonnen dus ze wilde eigenlijk ook wel samen de BtB lopen. Echt zo leuk!!
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucksquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk niet dat iedereen er hier blij mee is...het was geen grote meerderheid die voor stemde.
Vooral in het zuiden is men nogal conservatief
Ach... ze zullen snel genoeg ontdekken dat de wereld niet vergaat nu er meer mensen zijn die hun liefde voor elkaar kunnen bezegelenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucks
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"quote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tja je hebt altijd nog van die ignorant fucks
Voorheen inderdaad alleen tussen man en vrouw..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"
ik heb al twee dagen stijve kuiten...onverklaarbaar want ik heb weinig gelopen deze week.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef Nirak het volgende:
Ontopic: voel heel lichtjes mijn scheenbeen, maar geen strakke kuit meer. Dus het lopen in groepsverband met goede warming up en strekken van spieren is dus goed voor jeIk hoop dat ik pijnvrij blijf
Misschien is dat juist wel de reden?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb al twee dagen stijve kuiten...onverklaarbaar want ik heb weinig gelopen deze week.
Tja vaak komt het door de "religieuzen" die in de politiek zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even off topic.. de kneep zit hem in "is het huwelijk iets tussen man en vrouw of tussen twee mensen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |