hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ManagedeWoede, ik was gewoon aan het grappen hé. Het is dat je zo mooi hapt.
word je daar gesbierd van?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :S
w0w fkin sickquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je krygt er lekkere pomp van, lekker harde spieren
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef star_gazer het volgende:
Even in mijn geforceerde rustperiode dit doen.
[ afbeelding ]
Anders verveel ik me zo
b12 is wel echt voor next level ecto's. Als ik dat zou nemen zou ik echt tering dik worden.quote:
Wow, er zit zelfs test in b12 G.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
b12 is wel echt voor next level ecto's. Als ik dat zou nemen zou ik echt tering dik worden.
Nog meer eetlust dan dit krijgen.![]()
kapot gespiertquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, er zit zelfs test in b12 G.
[ afbeelding ]
Ik niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog steeds een ban in LIF man. Volgens mij is het permanent, wat is dit.
Ik ook nog steeds. Ik hoef ook niet zonodig terug daar. Al wil ik die jongen die net een topic heeft geopend daar wel wat tips geven. Maarja het moet wel leuk blijven he. Crunchen tot je er bij neer valt en geen resultaat. Dat is wat lif is. Geen resultaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog steeds een ban in LIF man. Volgens mij is het permanent, wat is dit.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds. Ik hoef ook niet zonodig terug daar. Al wil ik die jongen die net een topic heeft geopend daar wel wat tips geven. Maarja het moet wel leuk blijven he. Crunchen tot je er bij neer valt en geen resultaat. Dat is wat lif is. Geen resultaat.
Hier nog geen ban. Maarja ik probeer mensen ook niet te vertellen dat ze geen plaatselijk vet kunnen verliezen. Want.dat.kan.wel! Met jullie broederwetenschap. En wisten jullie dat die snackbekers bij de Macdonalds prima te doen zijn als je de inhoud op een McChicken gooit..ow ja en vorige week donderdag nog een stukje cake op van een collega die op zwangerschapsverlof gaat. Ik heb het kleinste stukje uitgekozen, dus ik voel me er niet schuldig over. Tijdens wateraerobics er af kunnen zweten.quote:
Nee lolquote:
Ik gebruik B12 complexxxxxxxxxx! van de Appie, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :S
Waarom moeten we het heel de tijd over sperma hebben dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee lol![]()
Ik dacht eerst, dat er Sperma gains zou komen of iets dergelijks, gezien mijn vorige post.
Waar we nog steeds niet over gediscussieerd hebben
Ga hier maar spelen:quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom moeten we het heel de tijd over sperma hebben dan?
nou is gewoon lkr op een cheatdagjquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zie net de reclamefolder van Domino's pizza. Daar zie ik gewoon een pizza met dubbele bodem die gevuld is met roomkaas.God man wie verzint zoiets?
Stuffed hotdog crustquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zie net de reclamefolder van Domino's pizza. Daar zie ik gewoon een pizza met dubbele bodem die gevuld is met roomkaas.God man wie verzint zoiets?
Denk aan je bloeddruk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga hier maar spelen:
[ afbeelding ]
Volgens mij denken ze dan serieus iets van "Ah man dat is veel te veel werk, moet toch wel simpeler kunnen? Zo serieus wil ik het nou ook weer niet.".quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:07 schreef Seam het volgende:
Vaak probeer ik ze nog wel te helpen, maar meestal krijg je toch zo'n niet geinteresseerde reactie terug.
Ja ik heb al vaker uitgelegd dat het kwestie van wennen is, 3x week anderhalf uur kun je toch kwijt? Daarnaast is de voeding ook gewoon wennen, binnen 1 maand weet je niet anders.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dan serieus iets van "Ah man dat is veel te veel werk, moet toch wel simpeler kunnen? Zo serieus wil ik het nou ook weer niet.".
Gewoon lekker gezellig blijven man. Ik wil helemaal niet naar zo'n enge sportschool waar allemaal grote beren mij continu aan lopen te staren.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:08 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze dan serieus iets van "Ah man dat is veel te veel werk, moet toch wel simpeler kunnen? Zo serieus wil ik het nou ook weer niet.".
Dat vind ik niet eens zo raar nog eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef CarbonC het volgende:
Vandaag weer een voorjaarsverschijnsel gesignaleerd: spotter tijdens het bankdrukken in de Smith
Je hooked hem toch gewoon vast als het niet meer lukt?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo raar nog eigenlijk.
Tenzij hij direct op je borsu ligtquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je hooked hem toch gewoon vast als het niet meer lukt?
Jawel maar vaak kan je die laatste reps er nog wel uitpersen met een spotter die je minimaal helpt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mha aan de ene kant snap ik het wel, is toch iets mentaals. Wat ik echt triest vind zijn mensen die spotten bij apparaten. En ja dat zie ik nog wel eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
lol wat? Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha aan de ene kant snap ik het wel, is toch iets mentaals. Wat ik echt triest vind zijn mensen die spotten bij apparaten. En ja dat zie ik nog wel eens
Bij de borstmachine de handvatten naar je toe trekkenquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Bij de borstmachine de handvatten naar je toe trekkenTe triest voor woorden he.
[..]
Gezien, het kan idd fokking zwaar zijn om een gewicht uit stilstand, bij je minimale ROM, uit de startblokken te krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:13 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
quote:
Bij ons deed een fitness instructeur dat bij een maatje van hem die hij hielp trainenquote:
Maar het gaat hier om de laatste reps ( of bij die jongens vaker bij de 3e rep van de 10quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezien, het kan idd fokking zwaar zijn om een gewicht uit stilstand, bij je minimale ROM, uit de startblokken te krijgen.
maarja, omdat nou bij een stack van 20 kg te doen...
THATS RACISTquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk ding
Die machine dan, niet die negert.
Dorian Yates was er een grote fan van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:23 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk ding
Die machine dan, niet die negert.
quote:1. Nautilus pullovers (if available)
Arthur Jones capitalized on the concept of pre-exhausting back in the early 70s when he designed the first Nautilus pullover machine, which he referred to as "The Upper Body Squat". The beauty of this piece of equipment is that it allows the lats to be worked directly without having to go through the weak link in the chain represented by the biceps. The lats can be worked through 180 degrees of motion to failure, and that failure is not limited in any way by the biceps, as they are not involved.
I know that not every gym has one of these machines, but I have had one at Temple Gym for over 20 years and consider it to be priceless in the quest for a bigger back. Another advantage to doing pullovers first is that you pre-exhaust the lats. It will take less weight in the subsequent rowing and pulldown movements to thoroughly fatigue the lats, and they will reach that fatigue without being limited so much by the biceps.
You can use a dumbbell for pullovers if you don't have access to a machine, but the range of motion is shorter and it's difficult to keep the triceps out of the motion. A straight-arm cable pullover is another option, but it's tough to use enough resistance and stay on the floor at the same time.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef seto het volgende:
Ik en mijn gym bro spotten elkaar weleens bij deze machine om dat gewicht uit de startblokken te krijgen
Geniaal ding trouwens voor je lats.
Grappigquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:27 schreef seto het volgende:
[..]
Dorian Yates was er een grote fan van.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:19 schreef seto het volgende:
Ik en mijn gym bro spotten elkaar weleens bij deze machine om dat gewicht uit de startblokken te krijgen
[ afbeelding ]
Geniaal ding trouwens voor je lats.
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:33 schreef 0108daniel het volgende:
Dat is een dubbele post Beach.
Blijkbaar snap je het zelf ook niet
dan moet je teruggaan naar je hol, hier mogen alle godenzonen posten.quote:
Waarom post jij danquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
dan moet je teruggaan naar je hol, hier mogen alle godenzonen posten.
Niet echt verstandig van je om fittie te zoeken in een topic vol met creatine ragequote:
Lees wie het zegt XDquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet echt verstandig van je om fittie te zoeken in een topic vol met creatine rage
wtfquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
V&A / [TK] Erotische figuren 1:6 tot 1:20
gast wat ben jij voor creepy figuur, ff serieus
wat.jpgquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
Ik zie dat jij altijd in 18+ topics raad weet?quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
Hahahaha dit dit dit!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:44 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik zie dat jij altijd in 18+ topics raad weet?
Vandaar dat je gelijk in mijn te koop topic 'erotisch' zag staan
Ze achtervolgen jou :$quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:45 schreef Seam het volgende:
Wat doen al die enge ONZ beta nerds op eens in dit topic
quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 16 april 2013 17:42 schreef seto het volgende:
[..]
Nee klopt, in mijn vrije tijd kijk ik graag erotisch naar simpel getekende ponies. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Die gast verzameld poppetjes..imo niks ergs aan toch? Toch?
Van harte alsnog!quote:
Zolang je niet de wei in gaat om er één aan te randen, dikke prima joh. Lekker je ding doen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee klopt, in mijn vrije tijd kijk ik graag erotisch naar simpel getekende ponies. Niks mis mee toch?
heeft ze gewoon gekocht op zon japanse 99 cent site en verkoopt ze nu, niks mis mee get moneyquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Die gast verzameld poppetjes..imo niks ergs aan toch? Toch?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
heeft ze gewoon gekocht op zon japanse 99 cent site en verkoopt ze nu, niks mis mee get money
ja het moet wel leuk blijvenquote:[b
[..]
Zeg meneer, pochen met anabolen doe je maar ergens anders, niet hier.
die is zeldzaam heb ik op ebay gekocht voor 1500 euroquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:45 schreef VMSDKR het volgende:
he ehb je ook ken of de roze auto? zoek al lang
Toen ik dit las kreeg ik zin in doperwten. Ik heb doperwten nog nooit zo lekker gevonden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef ChesterPerry het volgende:
doperwten,zilvervliesrijst en kipfilet
of basmati die is ook lekker maar niet van lassie dat is smerig gewoonquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem altijd pandanrijst. Veel lekkerder
Volgende keer die spuit uit z'n hand pakken en snel in je eigen glute zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens heeft mijn hond vandaag weer z'n TESTOSTERON shot gehad. Jelly.
quote:Epimedium Sagittatum - bescherm je spieren! Bij zware training beperkt Epimedium de hoeveelheid cortisol. Dit beschermt je spieren en helpt daarmee ook het herstel na inspanning verbeteren. De natuurlijk voorkomende Icariine in Epimedium heeft een sterke Nitric Oxide werking. Dit geeft meer pomp tijdens de training en sterkere erecties.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Volgende keer die spuit uit z'n hand pakken en snel in je eigen glute zetten.
[ afbeelding ]
Daft Punk vind ik sowieso heerlijk om op te pompen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas een fake nummer maar toch lekker.
Nieuwe album komt bijna uit.
Daft Punk is overal lekker bij...ik ga soms wel eens slapen met muziek in mijn oren en dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik sowieso heerlijk om op te pompen.
Avocadoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Avocado, heb je zon pakketje van de AH gebruikt of echt helemaal zelf gedaan?
http://lmgtfy.com/?q=bodyweight+only+resultsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Oke oke..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.
Ik heb er een paar liggen en ze worden maar niet rijp, toch geprobeerd te eten. Fucking dottie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.
download Convict Conditioningquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas een fake nummer maar toch lekker.
Nieuwe album komt bijna uit.
Maar dan is het toch fake?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.
Ook echt een pic maken met een db in je klauwenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je een kuur zetten, gain je alleen acne.
En zijn kapsel is iets verbeterdquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
w3l g03d l1ch44mquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
Sweet nummer, doet me denken aan de nummers die voorkomen in Top Gun.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Deed me trouwens een beetje aan Kavinsky denken, dat Daft Punk nummer. Ook zo'n lekker geluidje.
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?quote:
Je hoeft geen banaan toe te voegen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ectoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song posttequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft geen banaan toe te voegen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song postte
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.quote:
cker mattie, moet shredded as fuark zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ecto![]()
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
Komt omdat je een manlet bent.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.
zie ook kleurverschil; zonnebankje of een kapotte lever? hehequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenlandquote:
waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
gwn om naar beneden te kijken op al die kleine untermenschjes en dan staan ze je zo aan te gapen, verder niks tegen kleine mensen hoorquote:
hoe lang ben je brah?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hierquote:
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hier
gewoon zelf pannekoeken maken met appel en kaneel, deze opvreten en hierbij een wheyshake drinken
ja maar dat wil nooit zo lekker rijzen, heb je wel speciale mix voor van Koopmans maar die is niet overal verkrijgbaar, (edit: wel handig om erbij te vermelden dat dit komt omdat er een soort zout door de american pancakes gaat wat een effect oid geeft)quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?
Wow, die eerste is wel fucking easy.quote:
Je kan ook hartige pancakes maken met spinazie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, die eerste is wel fucking easy.Ik ga mijn cut vervolgen op enkel pannenkoeken en spinazie.
Thanks broer.
You will need:quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja maar dat wil nooit zo lekker rijzen, heb je wel speciale mix voor van Koopmans maar die is niet overal verkrijgbaar,
heb 't even opgezocht; zuiveringzout heb je nodig wil je eckte american pancakes makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
You will need:
1/2 banana (mashed)
1/4 cup egg whites
2 tbsp. almond milk
1 scoop vanilla whey protein powder
Cinnamon
1 tsp. baking powder
1 tbsp. milled flaxseed
kan ik hier allemaal wel halen
Dus daarom zijn ze altijd zo verrast door mijn penis?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Lang zijn heeft ook een nadeel, vrouwen denken vaak dat dan de rest ook lang is en dat wil nog wel eens tegenvallen
baking sodaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb 't even opgezocht; zuiveringzout heb je nodig wil je eckte american pancakes maken
Of gewoon bij de drogist. Je kan er ook je tanden mee bleken (shakes) en je huid reinigen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
baking soda
zo te halen in de toko jo
toko's zijn sowieso baas
Wil je hem in het echt zien dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
op een forum opscheppen over je pielemuisje
B&F verkoopt wel liquid eggwhites, maar je kunt net zo goed je eieren zelf kopen en de yolks opeten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
baking soda
zo te halen in de toko jo
toko's zijn sowieso baas
alleen liquid eggwhites kan ik nergens vinden dus zit continu die yolks weg te spoelen
hallo jy heb je username er nar vernoemt wtf :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
moet toch wat als je manlet bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
Die tweede ga ik morgen maken. Sowieso is gebakken banaan op pannenkoeken echt zo fucking lekkerquote:
jeah man ik heb nu ook honger maar mag pas om 14:00 weer etenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die tweede ga ik morgen maken. Sowieso is gebakken banaan op pannenkoeken echt zo fucking lekkerhonger gekregen
IF Problems, ik zit morgen ochtend gewoon lekker aan m'n protein pannenkoek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jeah man ik heb nu ook honger maar mag pas om 14:00 weer eten
Moet je 'Drive' eens kijken, toffe film en zit vol met zulke nummers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sweet nummer, doet me denken aan de nummers die voorkomen in Top Gun.
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is trouwens een fucking geniale en handige manier om het eiwit van het eigeel te scheiden:
http://www.doyoueven.com/2013/03/eggwhites/
bak gewoon normale pannekoeken, waarom moeilijk doen als je toch een heel pak leeg eetquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?
True, maar het blijft geniaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?
Genoeg recepten waar je alleen eiwit voor nodig hebt. Ik moet gewoon zo'n pak eiwitten hebben maar dat kan ik nergens vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
bak gewoon normale pannekoeken, waarom moeilijk doen als je toch een heel pak leeg eet
Die nieuwe film van hem (zelfde director) fuuuuck.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef seto het volgende:
drive is zwaar underground, bijna niemand heeft die film gezien
die wordt inderdaad hardquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die nieuwe film van hem (zelfde director) fuuuuck.
Zou raken iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Gelukkig zit Ryan Gosling erin. Wat een lekkere boi met streeffysiek.
Zou er niet eens een verrassing van maken. Announce, plug, play.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou suprise buttsex geven.
No homo.
ga ik binnenkort eens downloaden. William is echt een droeftoeter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet je 'Drive' eens kijken, toffe film en zit vol met zulke nummers.
http://www.dancingastrona(...)and-mat-zos-rebound/![]()
![]()
Talentloze, omhooggevallen arrogante kwast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga ik binnenkort eens downloaden. William is echt een droeftoeter.
hammer curl is mijn fav oefeningquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Is deadlift ook jullie favoriete oefening? Hier weer abs alsof ik weer een buikspier-etmaal heb gedaan.
[..]
Zou er niet eens een verrassing van maken. Announce, plug, play.
ja precies hammercurl en sgbp + skullcrushers kapotlekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hammer curl is mijn fav oefening
lekker die burn voelen heerlyk
maak ff naakt een filmpje van je form dan kan ik me zo weer ff lekker afberenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Fysio/formbrahs:
Deadlift: voeten iets smaller dan schouderbreedte en half onder de bar, handen uitstrekken en bar vastgrijpen, zakken tot je schenen tegen de bar aan zitten.
Onderbenen zijn rechtop, schouders boven de bar. Ademen en shit, beetje naar voren kijken, tighten up en hakken wegduwen in de grond. Bar over je benen heen omhoog rollen, en goed squeezen met glutes.
Still doing it right? Dit is het enige waar ik aan denk.
ik heb juist het tegenovergestelde, een bolle rugquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn rug staat altijd hol wanneer ik de barbell op wil tillen, maar daarna staat mn rug gewoon goed recht. Ik heb een stijve rug dus ze hebben me deadlifts afgeraden. Volg nu poweryoga zodat ik later wel deadlifts kan uitvoeren zonder mn rug te verneuken.
gewoon door de rijst mengen a gappiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik dit las kreeg ik zin in doperwten. Ik heb doperwten nog nooit zo lekker gevonden.
Kijk filmpjes en oefen met laag gewicht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn rug staat altijd hol wanneer ik de barbell op wil tillen, maar daarna staat mn rug gewoon goed recht. Ik heb een stijve rug dus ze hebben me deadlifts afgeraden. Volg nu poweryoga zodat ik later wel deadlifts kan uitvoeren zonder mn rug te verneuken.
Ik bedoel een bolle rugquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:39 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
ik heb juist het tegenovergestelde, een bolle rug
Ik wil het sowieso weer oppakken ja. Komt wel goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk filmpjes en oefen met laag gewicht.
wow bedankt heb je ook iets voor binnekand borst en verbreeding ribbelkast? k denk dat arnold die altijd geheim gehouden heeft dus k denk kvraag jou xDquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef 16meter het volgende:
top 5
1. 21en met stang - heerlyke 'skin tearing' pomp absoluut de nr 1 oefening voor bicep vooral laatste 7 ga je kapot en die maken t verschil
2. pullover met halter - favo borst oefening voel de pomp in je upper chest echt gweldig dit is t geheim voor een vollen borst
3. front raise - wow zo krijg je die voorste kop echt goed volwat een fantastiiche gevoel geeft deze!! pak m met een halter in elke hand en dan 1 voor 1 zo hoog mogenlyk heffe
4. uprite row - sloper voor de zijkant schouder pak m met rechte stang en dan lekker smal beethoude ik verzeker je dat je m keihard vol pompt en zieke burn krijgt
5. arnold press - meest complete oefening voor schouder!! niet voor niks heeft de grootvader va nt bodybuilden deze bedacht t is de draai die t m doet.
ik weet het antwoord van die vraag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow bedankt heb je ook iets voor binnekand borst en verbreeding ribbelkast? k denk dat arnold die altijd geheim gehouden heeft dus k denk kvraag jou xD
Kijk deze:quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil het sowieso weer oppakken ja. Komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Alistairquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Arnold swarzenegger is niks vergeleken met hem:
ditquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:43 schreef 16meter het volgende:
gwn niet posten hier als je niet lift
in b4 shitstorm
Goed zo, toen een instructeur kritiek had op mijn squat had ik hem anaal vernederd met een barbellquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
En vandaag kwam een instructeur naar me toe zegt ie: ik zag je crunchen en moet je schouders een beetje ronddraaien tijdens het crunchen doe ik ook altijd. Ik draaide helemaal door en heb al zijn tandne uit zijn bek geslagen
ik zou gewoon zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goed zo, toen een instructeur kritiek had op mijn squat had ik hem anaal vernederd met een barbell
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraindquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Arnold swarzenegger is niks vergeleken met hem:
Creatine zeker!?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
En vandaag kwam een instructeur naar me toe zegt ie: ik zag je crunchen en moet je schouders een beetje ronddraaien tijdens het crunchen doe ik ook altijd. Ik draaide helemaal door en heb al zijn tandne uit zijn bek geslagen
en terecht want die ziet niemand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraind
ja dus benen zie je toch nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraind
Ik ben eerlijk maar ik vind de kleding die Jay Cutler draagt omdat hij zo fucking breed is echt lelijk. Ook omdat het lijkt of je tantoedik bent. Maar een man moet sowieso grotere benen hebben dan die van mij.quote:
steradent niet geholpen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen een nieuwe shaker, kan ik die oude met die vieze schimmellucht weggooien
Beker meteen na het drinken goed omspoelen, laten weken en na een uurtje weer omspoelen. Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen een nieuwe shaker, kan ik die oude met die vieze schimmellucht weggooien
Ja doe ik normaal ook maar ik had hem 1 keer naar een hoek van mn kamer gegooit en ben hem toen 4 dagen vergetenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beker meteen na het drinken goed omspoelen, laten weken en na een uurtje weer omspoelen. Nooit last van gehad.
Maar regelmatig vervangen is geen slecht idee imo.
Hahah dan is het over met dat ding. Ze kunnen gaan meuren niet normaal, als je kotsen wilt opwekken dan moet je dat maar doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja doe ik normaal ook maar ik had hem 1 keer naar een hoek van mn kamer gegooit en ben hem toen 4 dagen vergeten
Ik sta dan ook met mijn mond vol tanden als ze plotseling wel serieus zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
LIF / Beginner Sportschool
Jongens jullie moeten hier posten!!
Ow wacht.
Wie is ze?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik sta dan ook met mijn mond vol tanden als ze plotseling wel serieus zijn
ja LIF'ers inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie is ze?
Die LIFers?
Er worden laatste tijd onwijs veel van dat soort topics geopend. Even verder kijken kunnen ze niet.
Vlak voor de vakansies beginnen ze ja. Ook zo in de gym.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef Seam het volgende:
[..]
ja LIF'ers inderdaadIeder jaar is dat hetzelfde verhaaltje, over een paar maanden stoppen die topics gelukkig weer even.
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlak voor de vakansies beginnen ze ja. Ook zo in de gym.
haha waar dan? link:?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willen
Gewoon goed eten en trainen dan pak je 2,5 kg spiermassa per maand. Check de Shaun T - Insanity workout topic maar in LIF. FF doorscrollen naar de laatste pagina.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willen
Oplossing voor de hongernegertjes in Afrika; allemaal aan de dbol, want dan hoef je niet meer te eten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef een ontzettende noob op DBB het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met een kuur dbol en test-e 500 met een kcal surplus van 500, naturel kom ik dan 0,5kg aan, en hoop dat dit tijdens de kuur 1kg wordt.
Waterberging van de dbol is wel handig voor als de put weer eens droog staat.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:59 schreef star_gazer het volgende:
Ook mooi op DBB zijn die gasten die denken dat je dankzij een kuur ineens de natuurwetten gaat breken.
[..]
Oplossing voor de hongernegertjes in Afrika; allemaal aan de dbol, want dan hoef je niet meer te eten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef star_gazer het volgende:
Sinds ik GPS units koop...
Snel allemaal een tomtom kopen, daar krijg je gratis een vial test-p bij
WTFquote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef star_gazer het volgende:
Sinds ik GPS units koop...
Snel allemaal een tomtom kopen, daar krijg je gratis een vial test-p bij
goedzo mattiequote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
ribbelkast oprekken doe je juist met de pull over!!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow bedankt heb je ook iets voor binnekand borst en verbreeding ribbelkast? k denk dat arnold die altijd geheim gehouden heeft dus k denk kvraag jou xD
wel goede basis, als ik die stats zo ziequote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef seto het volgende:
ik ga voor de 2de keer kuren
Blijft mooi dat DBB.
En niet aankomen.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:55 schreef seto het volgende:
Hij is sowieso hardcore mattie, 2,4kg rijst per dag
quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk deze:dankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
shake'squote:Op woensdag 17 april 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
met me voeding ben ik egt pas 3maanden mee bezig. wel al anderhalf jaar shake's genomen en wel wat op me voeding gelet
Met welke stats begon jij met je oral winny? Ik kom maar niet aan in gewicht en wil gewoon slecht gespierd worden.quote:
Da's elk jaar als de buitentemperatuur in de buurt van de 20 graden komt.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie is ze?
Die LIFers?
Er worden laatste tijd onwijs veel van dat soort topics geopend. Even verder kijken kunnen ze niet.
Volgens mij is zijn weegschaal stuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:55 schreef seto het volgende:
Ongekookt?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:55 schreef seto het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2013 10:13 schreef seto het volgende:
ik heb 30 weken oral winny gedaan, ging van 55kg naar 58 op 2.13, wel goeie gains imo lekker droog
moest wel paar keer neer ziekenhuis maar ben verzekert dus sgijt haha
had alleen geen geld voor pct :S
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:02 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
thick solid tight supermannetje
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:09 schreef 16meter het volgende:
ey jonges na het gewichthefschema van die ene gast waarmee je een paar kg LEAN MASS per maand kon pakken is er nu een nieuwe workout
hiermee pak je 2,5kg per maand DROGE SPIERMASSA
SPT / Shaun T - Insanity workout
[ afbeelding ] Op dinsdag 16 april 2013 15:20 schreef Tjepper078 het volgende:
Dit moet ik toch echt ontkrachten. Met goed/veel eten (3500+ KCAL) en goed trainen/rusten is dit prima mogelijk... (zelf 3maanden op rij ongv 2,5 kg spiermassa erbij gekregen, de maanden erna werd dit steeds minder/moeilijker)
[ afbeelding ] Op maandag 15 april 2013 12:50 schreef MrGuma het volgende:
Per maand kan je onder optimale omstandigheden +-2-3kg spier erbij trainen
quote:Mijn doel is niet om gewicht te verliezen maar juist van het vet af te komen.
Ook nog met een 'v', goed bezig die jongen.quote:Op woensdag 17 april 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
'flinker worden'
Hoe die simpele zielen zich ook weten uit te drukken.
Broscience to the maxquote:Shit vandaag hoofdpijn van gister weg, dus weer opnieuw begonnen met fit test krijg ik bij de Power Jumps weer bizar erge hoofdpijn, heb waars de oorzaak gevonden, train op blote voeten dus geen goed schoeisel. Hierdoor ook geen goed opvang als ik spring en land, en dreunt alles door naar me hoofd.
Eerst maar is goede schoenen komen denk ik, en dan verder!.
quote:Op maandag 15 april 2013 16:35 schreef hilversum1981 het volgende:
Aangezien je behoorlijk spierpijn krijgt / kunt hebben in al je spiergroepen, kun je volgens mij ook je spiermassa laten toenemen. Maar das maar een gok hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |