OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song posttequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft geen banaan toe te voegen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song postte
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.quote:
cker mattie, moet shredded as fuark zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ecto![]()
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
Komt omdat je een manlet bent.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.
zie ook kleurverschil; zonnebankje of een kapotte lever? hehequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je een kuur zetten, gain je alleen acne.
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenlandquote:
waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
gwn om naar beneden te kijken op al die kleine untermenschjes en dan staan ze je zo aan te gapen, verder niks tegen kleine mensen hoorquote:
hoe lang ben je brah?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hierquote:
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hier
gewoon zelf pannekoeken maken met appel en kaneel, deze opvreten en hierbij een wheyshake drinken
ja maar dat wil nooit zo lekker rijzen, heb je wel speciale mix voor van Koopmans maar die is niet overal verkrijgbaar, (edit: wel handig om erbij te vermelden dat dit komt omdat er een soort zout door de american pancakes gaat wat een effect oid geeft)quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?
Wow, die eerste is wel fucking easy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |