Toen ik dit las kreeg ik zin in doperwten. Ik heb doperwten nog nooit zo lekker gevonden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:28 schreef ChesterPerry het volgende:
doperwten,zilvervliesrijst en kipfilet
of basmati die is ook lekker maar niet van lassie dat is smerig gewoonquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:55 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem altijd pandanrijst. Veel lekkerder
Volgende keer die spuit uit z'n hand pakken en snel in je eigen glute zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tevens heeft mijn hond vandaag weer z'n TESTOSTERON shot gehad. Jelly.
quote:Epimedium Sagittatum - bescherm je spieren! Bij zware training beperkt Epimedium de hoeveelheid cortisol. Dit beschermt je spieren en helpt daarmee ook het herstel na inspanning verbeteren. De natuurlijk voorkomende Icariine in Epimedium heeft een sterke Nitric Oxide werking. Dit geeft meer pomp tijdens de training en sterkere erecties.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Volgende keer die spuit uit z'n hand pakken en snel in je eigen glute zetten.
[ afbeelding ]
Daft Punk vind ik sowieso heerlijk om op te pompen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas een fake nummer maar toch lekker.
Nieuwe album komt bijna uit.
Daft Punk is overal lekker bij...ik ga soms wel eens slapen met muziek in mijn oren en dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik sowieso heerlijk om op te pompen.
Avocadoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Avocado, heb je zon pakketje van de AH gebruikt of echt helemaal zelf gedaan?
http://lmgtfy.com/?q=bodyweight+only+resultsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Oke oke..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.
Ik heb er een paar liggen en ze worden maar niet rijp, toch geprobeerd te eten. Fucking dottie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.
download Convict Conditioningquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas een fake nummer maar toch lekker.
Nieuwe album komt bijna uit.
Maar dan is het toch fake?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.
Ook echt een pic maken met een db in je klauwenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je een kuur zetten, gain je alleen acne.
En zijn kapsel is iets verbeterdquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
w3l g03d l1ch44mquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
Sweet nummer, doet me denken aan de nummers die voorkomen in Top Gun.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Deed me trouwens een beetje aan Kavinsky denken, dat Daft Punk nummer. Ook zo'n lekker geluidje.
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?quote:
Je hoeft geen banaan toe te voegen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ectoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |