Daft Punk is overal lekker bij...ik ga soms wel eens slapen met muziek in mijn oren en dat is zo lekker.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daft Punk vind ik sowieso heerlijk om op te pompen.
Avocadoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
Net zelfgemaakte guacamole gehad. Is echt fucking lekker en bevat veel gezonde vetten.
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Avocado, heb je zon pakketje van de AH gebruikt of echt helemaal zelf gedaan?
http://lmgtfy.com/?q=bodyweight+only+resultsquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Oke oke..quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen avocado's gehaald. De rest heb ik standaard wel thuis liggen.
Ik heb er een paar liggen en ze worden maar niet rijp, toch geprobeerd te eten. Fucking dottie.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn chick maakt dat altijd, ik vind advocado echt niet te vreten.
download Convict Conditioningquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:02 schreef Kesefkesef het volgende:
hoe fit zou je kunnen worden met alleen maar beperkte oefeningen met lichaamsgewicht?
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Helaas een fake nummer maar toch lekker.
Nieuwe album komt bijna uit.
Maar dan is het toch fake?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Volgens mij niet fake, maar ge-edit vanuit verschillende stukjes op het internet. Klinkt wel heerlijk hoor, gvd.
Ook echt een pic maken met een db in je klauwenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je een kuur zetten, gain je alleen acne.
En zijn kapsel is iets verbeterdquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
w3l g03d l1ch44mquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
Sweet nummer, doet me denken aan de nummers die voorkomen in Top Gun.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Deed me trouwens een beetje aan Kavinsky denken, dat Daft Punk nummer. Ook zo'n lekker geluidje.
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?quote:
Je hoeft geen banaan toe te voegen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat banaan lowcarb was?
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ectoquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor low-carb pancakes?
Merci.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |