OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song posttequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft geen banaan toe te voegen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OH OKI ik vergeef t je omdat je net n goeie song postte
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.quote:
cker mattie, moet shredded as fuark zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je nog lager in gewicht trouwens? Ecto![]()
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
Komt omdat je een manlet bent.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je houdt geen massa over broeder. Ik ben 10cm kleiner, weeg hetzelfde en ik voel me nog klein.
zie ook kleurverschil; zonnebankje of een kapotte lever? hehequote:Op dinsdag 16 april 2013 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je een kuur zetten, gain je alleen acne.
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenlandquote:
waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk recepten met whey erin. Toch bedankt.
[..]
cker mattie, moet shredded as fuark zijn
gwn om naar beneden te kijken op al die kleine untermenschjes en dan staan ze je zo aan te gapen, verder niks tegen kleine mensen hoorquote:
hoe lang ben je brah?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dunno, voelt vaak wel akward in het buitenland
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hierquote:
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
amerikaanse pancakes zijn een bitch om te bakken met de ingrediënten van hier
gewoon zelf pannekoeken maken met appel en kaneel, deze opvreten en hierbij een wheyshake drinken
ja maar dat wil nooit zo lekker rijzen, heb je wel speciale mix voor van Koopmans maar die is niet overal verkrijgbaar, (edit: wel handig om erbij te vermelden dat dit komt omdat er een soort zout door de american pancakes gaat wat een effect oid geeft)quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die ingredienten heb je hier ook gewoon toch?
Wow, die eerste is wel fucking easy.quote:
Je kan ook hartige pancakes maken met spinazie!quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, die eerste is wel fucking easy.Ik ga mijn cut vervolgen op enkel pannenkoeken en spinazie.
Thanks broer.
You will need:quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja maar dat wil nooit zo lekker rijzen, heb je wel speciale mix voor van Koopmans maar die is niet overal verkrijgbaar,
heb 't even opgezocht; zuiveringzout heb je nodig wil je eckte american pancakes makenquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
You will need:
1/2 banana (mashed)
1/4 cup egg whites
2 tbsp. almond milk
1 scoop vanilla whey protein powder
Cinnamon
1 tsp. baking powder
1 tbsp. milled flaxseed
kan ik hier allemaal wel halen
Dus daarom zijn ze altijd zo verrast door mijn penis?quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Lang zijn heeft ook een nadeel, vrouwen denken vaak dat dan de rest ook lang is en dat wil nog wel eens tegenvallen
baking sodaquote:Op dinsdag 16 april 2013 21:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
heb 't even opgezocht; zuiveringzout heb je nodig wil je eckte american pancakes maken
Of gewoon bij de drogist. Je kan er ook je tanden mee bleken (shakes) en je huid reinigen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
baking soda
zo te halen in de toko jo
toko's zijn sowieso baas
Wil je hem in het echt zien dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
op een forum opscheppen over je pielemuisje
B&F verkoopt wel liquid eggwhites, maar je kunt net zo goed je eieren zelf kopen en de yolks opeten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
baking soda
zo te halen in de toko jo
toko's zijn sowieso baas
alleen liquid eggwhites kan ik nergens vinden dus zit continu die yolks weg te spoelen
hallo jy heb je username er nar vernoemt wtf :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
moet toch wat als je manlet bentquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:00 schreef 16meter het volgende:
Die tweede ga ik morgen maken. Sowieso is gebakken banaan op pannenkoeken echt zo fucking lekkerquote:
jeah man ik heb nu ook honger maar mag pas om 14:00 weer etenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die tweede ga ik morgen maken. Sowieso is gebakken banaan op pannenkoeken echt zo fucking lekkerhonger gekregen
IF Problems, ik zit morgen ochtend gewoon lekker aan m'n protein pannenkoek.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jeah man ik heb nu ook honger maar mag pas om 14:00 weer eten
Moet je 'Drive' eens kijken, toffe film en zit vol met zulke nummers.quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sweet nummer, doet me denken aan de nummers die voorkomen in Top Gun.
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is trouwens een fucking geniale en handige manier om het eiwit van het eigeel te scheiden:
http://www.doyoueven.com/2013/03/eggwhites/
bak gewoon normale pannekoeken, waarom moeilijk doen als je toch een heel pak leeg eetquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?
True, maar het blijft geniaal.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde om al dat eigeel weg te smijten want wat moet je er anders mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |