Gewoon steroïden nemen dan ben je die hele man daarquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef gameboypapier het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb onlangs besloten om naar de sportschool te gaan, alleen ik heb wat hulp nodig want ik ben nog beginnend.
Ik weet niet wat ik moet doen met sets enzo, en welke training methode goed is voor welke spieren of welke voedingssupplimenten goed zijn bij het trainen.
Ik ben 1,78m en weeg zo'n 62 kg. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!!
Lieve gameboypapier,quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef gameboypapier het volgende:
Dag allemaal,
Ik heb onlangs besloten om naar de sportschool te gaan, alleen ik heb wat hulp nodig want ik ben nog beginnend.
Ik weet niet wat ik moet doen met sets enzo, en welke training methode goed is voor welke spieren of welke voedingssupplimenten goed zijn bij het trainen.
Elke goede sportschool heeft instructeurs die je de eerste tijd helpen en in de gaten houden en je zullen corrigeren. Heeft jouw sportschool deze mensen niet... dan direct een andere sportschool zoeken.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef gameboypapier het volgende:
Dag allemaal,
Omdat TS dan een melding krijgt, dat er iemand reageert in zijn topic.quote:Op woensdag 17 april 2013 05:05 schreef Trebo het volgende:
Waarom qoute iedereen tegenwoordig de OP?
Je houdt je eigen topics wel wat in de gaten toch?quote:Op woensdag 17 april 2013 05:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Omdat TS dan een melding krijgt, dat er iemand reageert in zijn topic.
Jij hebt twee schermen in huis, met aan de ene kant jouw eigen topic en op het andere scherm de andere topics?quote:Op woensdag 17 april 2013 05:30 schreef Trebo het volgende:
[..]
Je houdt je eigen topics wel wat in de gaten toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |