SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 02:21:21 ]![]()
Niet mijn ervaring bij HBO medisch professionalsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
In de medische wereld moet je jezelf toch blijven updaten lijkt mij?
Maar moet eerlijk bekennen, sinds ik aan krachttraining doe, lees ik superveel artikelen, meer nog dan in mijn eigen vakgebied waar ik al maanden geen paper meer van heb aangeraakt.Gelukkig doe ik daar ook niks in, heb ook niet veel interesse om dat bij te houden.
Maar als ik daar wel iets in deed, dan was dat wel essentieel ja.Confidence through competence![]()
ik kan jou ook kraken, heb ik geen certificaat voor nodigquote:Op woensdag 17 april 2013 00:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Chickie heeft me zelf gekraakt..
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 00:39:24 ]![]()
Ik heb niet het idee dat mijn fysio een oplichter is. Ze forceert niks qua behandelingen, ze zegt ook gewoon eerlijk dat ik waarschijnlijk nog 1 of 2 keer moet terugkomen. Het is gewoon een kwestie van soepel houden en kijken of de pijn weg gaat.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring bij HBO medisch professionalsquote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring bij HBO medisch professionals. Jammer dit.
![]()
Klopt wel, mensen gaan er vanuit dat ze het wel weten of 'verjaren' door niks te lezen. Heb EBP op de opleiding. Als je andere studenten spreekt merk je dat ze het saai vinden of niet belangrijk. Alleen is het essentieel voor elke beroepsgroep. En zeker voor medici.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet mijn ervaring bij HBO medisch professionals
Maar moet eerlijk bekennen, sinds ik aan krachttraining doe, lees ik superveel artikelen, meer nog dan in mijn eigen vakgebied waar ik al maanden geen paper meer van heb aangeraakt.Gelukkig doe ik daar ook niks in, heb ook niet veel interesse om dat bij te houden.
Maar als ik daar wel iets in deed, dan was dat wel essentieel ja.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2013 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ik kan jou ook kraken, heb ik geen certificaat voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik soms jou berichtjes lees, zie ik dat je veel bezig bent met het menselijk lichaam.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef Verbosity het volgende:
sen gaan er vanuit dat ze het wel weten of 'verjaren' door niks te lezen. Heb EBP op de opleiding. Als je andere studenten spreekt merk je dat ze het saai vinden of niet belangrijk. Alleen is het essentieel voor elke beroepsgroep. En zeker voor medici.
Wellicht wordt je wel een goede Fysio. Als ik ooit een Fysio nodig heb, kom ik wel bij jou aan kloppen ok![]()
![]()
Het is ook leuk dat de fysio gewoon vaktaal kan gebruiken omdat je het min of meer begrijpt. En het helpt je probleem beter uit te leggen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Klopt wel, mensen gaan er vanuit dat ze het wel weten of 'verjaren' door niks te lezen. Heb EBP op de opleiding. Als je andere studenten spreekt merk je dat ze het saai vinden of niet belangrijk. Alleen is het essentieel voor elke beroepsgroep. En zeker voor medici.![]()
Ja, ik vind Verbosity ook snugger overkomen. In ieder geval geen standaard fysio student die alleen dingen doet omdat het van de opleiding moet.
Confidence through competence![]()
Ken ook zat mensen die Fysiotherapie doen omdat ze er veel mee kunnen verdienen en om interessant te doen. Bij Verbosity niet dat idee.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik vind Verbosity ook snugger overkomen. In ieder geval geen standaard fysio student die alleen dingen doet omdat het van de opleiding moet.![]()
Van wat ik heb gehoord wel als je het vergelijkt met andere HBO opleidingen. Er is ook een hele loting voor bladiebla, zal wel niet voor niets zijn.quote:![]()
Heb als basis de kracht training en een voorste kruisband ruptuur. Van daar uit ben ik me steeds meer gaan inlezen voor ik aan de opleiding begon. Dus had al een basis gelegd en interesseert me als mensen met klachten komen die gerelateerd zijn aan het vakgebied. Op die manier is het theorie werk wat je uitvoert te combineren met praktijk.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Volgens mij schrikken als je de volgende dag naast haar wakker wordt en ze heeft géén makeup op...quote:Confidence through competence![]()
Starters loon ligt behoorlijk hoog voor een HBO studie. Alleen de opbouw ligt voornamelijk aan jezelf met doorleren en geluk hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Dat lijkt me sowieso de beste basis om aan een opleiding te beginnen, als je er van te voren al mee bezig was.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:51 schreef Verbosity het volgende:
Heb als basis de kracht training en een voorste kruisband ruptuur. Van daar uit ben ik me steeds meer gaan inlezen voor ik aan de opleiding begon. Dus had al een basis gelegd en interesseert me als mensen met klachten komen die gerelateerd zijn aan het vakgebied. Op die manier is het theorie werk wat je uitvoert te combineren met praktijk.![]()
Dat denk ik ook. Oude heksquote:Op woensdag 17 april 2013 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij schrikken als je de volgende dag naast haar wakker wordt en ze heeft géén makeup op...ze heeft een heel kanaal vol met kraak video`s.
![]()
Getsie. Sowieso krakersquote:Op woensdag 17 april 2013 00:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Oude heksze heeft een heel kanaal vol met kraak video`s.
.
![]()
Orthopeden die verdienen pas bakken met geld, helaas is het niet te combineren met deze levensstijl.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ow die gasten die zelf niks doen en kinderen door sturen naar de...Fysioquote:Op woensdag 17 april 2013 01:04 schreef Seam het volgende:
Orthopeden die verdienen pas bakken met geld, helaas is het niet te combineren met deze levensstijl.![]()
![]()
Even een flashback naar mijn eerste pre-workout ervaring: Agent Orange / Ultimate Orange
Afgelopen weekend geprobeerd voor de tweede keer. Eerste keer was minder dan een kwart scoop en ik merkte er toen niks van behalve dat mijn voeten tintelde. Nu in de herkansing dus.
Wauw wat een avond en nacht. Heb iets minder dan een halve scoop genomen. Ik denk 40% of zo en dat was bijna exact juist. We namen het in rond een uur of half 12 en ik heb getraind tot 19:00 uur.
Ik merkte eerst alsmaar niks en was bang dat het net als die keer ervoor zou zijn. Ik lag te chillen en ineens bam na een klein uurtje.
Het leek alsof ik flauw ging vallen dus ik probeerde me niet te verzetten en toen werd alles helder geestelijk en fysiek ongelofelijk sterk. Heel die kamer was ineens vloeibaar of zo. Ik heb geloof ik honderd keer wauw geroepen en bleef maar dumbbell verzamelen. Om half 2 begon het ongelofelijke kracht en blijheids- gevoel en squatten we serieus allemaal tegen elkaar te vertellen hoeveel liften.
Rond dat moment werd ik ook bang dat dit moment over zou gaan. Het was zo mooi, intiem en heftig. Mijn vriendin begon nog over het plafond waar ik ook even naar gingen chinnen, zij zag er allemaal patronen in maar dat had ik niet. uiteindelijk was alles gewoon goed en mooi. Veel water gedronken en rond 4 uur shake met Creatine geloof ik. Toen moesten we naar beneden en naar buiten want de gym ging dicht en ook daar was het chill. Gelukkig een warme nacht ook.
Daarna gewoon uber street workout. Het ging allemaal heel rustig in elkaar over waardoor die angst om het moment te verliezen weg was. Ik ben zelfs de dag erna ongelofelijk vrolijk geweest. Zelf toen ik maar 3 uur had geslapen.
Zondagavond was ik wel kapot, spierpijn overal! Maar geen depressie of nare gevoelens nu (crash/jitter)
Het mooie vond ik het rustig in elkaar overlopen van een soort fases. De inslag van de Agnet Orange vond ik wel eng. Omdat het in een keer begon en ik me niet raad wist met het gevoel.
Ik heb denk ik veel geluk dat ik daar niet in paniek van raakte want ik was echt bang dat ik knockout zou gaan maar nee het was awesommeeee.
Wat een workout!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 01:22:53 ]![]()
Je moet je pre-workouts ook niet bij de growshop halenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:18 schreef ZetaOS het volgende:
Even een flashback naar mijn eerste pre-workout ervaring: Agent Orange / Ultimate Orange
Afgelopen weekend geprobeerd voor de tweede keer. Eerste keer was minder dan een kwart scoop en ik merkte er toen niks van behalve dat mijn voeten tintelde. Nu in de herkansing dus.
Wauw wat een avond en nacht. Heb iets minder dan een halve scoop genomen. Ik denk 40% of zo en dat was bijna exact juist. We namen het in rond een uur of half 12 en ik heb getraind tot 19:00 uur.
Ik merkte eerst alsmaar niks en was bang dat het net als die keer ervoor zou zijn. Ik lag te chillen en ineens bam na een klein uurtje.
Het leek alsof ik flauw ging vallen dus ik probeerde me niet te verzetten en toen werd alles helder geestelijk en fysiek ongelofelijk sterk. Heel die kamer was ineens vloeibaar of zo. Ik heb geloof ik honderd keer wauw geroepen en bleef maar dumbbell verzamelen. Om half 2 begon het ongelofelijke kracht en blijheids- gevoel en squatten we serieus allemaal tegen elkaar te vertellen hoeveel liften.
Rond dat moment werd ik ook bang dat dit moment over zou gaan. Het was zo mooi, intiem en heftig. Mijn vriendin begon nog over het plafond waar ik ook even naar gingen chinnen, zij zag er allemaal patronen in maar dat had ik niet. uiteindelijk was alles gewoon goed en mooi. Veel water gedronken en rond 4 uur shake met Creatine geloof ik. Toen moesten we naar beneden en naar buiten want de gym ging dicht en ook daar was het chill. Gelukkig een warme nacht ook.
Daarna gewoon uber street workout. Het ging allemaal heel rustig in elkaar over waardoor die angst om het moment te verliezen weg was. Ik ben zelfs de dag erna ongelofelijk vrolijk geweest. Zelf toen ik maar 3 uur had geslapen.
Zondagavond was ik wel kapot, spierpijn overal! Maar geen depressie of nare gevoelens nu (crash/jitter)
Het mooie vond ik het rustig in elkaar overlopen van een soort fases. De inslag van de Agnet Orange vond ik wel eng. Omdat het in een keer begon en ik me niet raad wist met het gevoel.
Ik heb denk ik veel geluk dat ik daar niet in paniek van raakte want ik was echt bang dat ik knockout zou gaan maar nee het was awesommeeee.
Wat een workout!
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: