Genoeg recepten waar je alleen eiwit voor nodig hebt. Ik moet gewoon zo'n pak eiwitten hebben maar dat kan ik nergens vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
bak gewoon normale pannekoeken, waarom moeilijk doen als je toch een heel pak leeg eet
Die nieuwe film van hem (zelfde director) fuuuuck.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:06 schreef seto het volgende:
drive is zwaar underground, bijna niemand heeft die film gezien
die wordt inderdaad hardquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die nieuwe film van hem (zelfde director) fuuuuck.
Zou raken iddquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Gelukkig zit Ryan Gosling erin. Wat een lekkere boi met streeffysiek.
Zou er niet eens een verrassing van maken. Announce, plug, play.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou suprise buttsex geven.
No homo.
ga ik binnenkort eens downloaden. William is echt een droeftoeter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet je 'Drive' eens kijken, toffe film en zit vol met zulke nummers.
http://www.dancingastrona(...)and-mat-zos-rebound/![]()
![]()
Talentloze, omhooggevallen arrogante kwast.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ga ik binnenkort eens downloaden. William is echt een droeftoeter.
hammer curl is mijn fav oefeningquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:20 schreef Panzermaus het volgende:
Is deadlift ook jullie favoriete oefening? Hier weer abs alsof ik weer een buikspier-etmaal heb gedaan.
[..]
Zou er niet eens een verrassing van maken. Announce, plug, play.
ja precies hammercurl en sgbp + skullcrushers kapotlekkerquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hammer curl is mijn fav oefening
lekker die burn voelen heerlyk
maak ff naakt een filmpje van je form dan kan ik me zo weer ff lekker afberenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:27 schreef Panzermaus het volgende:
Fysio/formbrahs:
Deadlift: voeten iets smaller dan schouderbreedte en half onder de bar, handen uitstrekken en bar vastgrijpen, zakken tot je schenen tegen de bar aan zitten.
Onderbenen zijn rechtop, schouders boven de bar. Ademen en shit, beetje naar voren kijken, tighten up en hakken wegduwen in de grond. Bar over je benen heen omhoog rollen, en goed squeezen met glutes.
Still doing it right? Dit is het enige waar ik aan denk.
ik heb juist het tegenovergestelde, een bolle rugquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn rug staat altijd hol wanneer ik de barbell op wil tillen, maar daarna staat mn rug gewoon goed recht. Ik heb een stijve rug dus ze hebben me deadlifts afgeraden. Volg nu poweryoga zodat ik later wel deadlifts kan uitvoeren zonder mn rug te verneuken.
gewoon door de rijst mengen a gappiequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik dit las kreeg ik zin in doperwten. Ik heb doperwten nog nooit zo lekker gevonden.
Kijk filmpjes en oefen met laag gewicht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn rug staat altijd hol wanneer ik de barbell op wil tillen, maar daarna staat mn rug gewoon goed recht. Ik heb een stijve rug dus ze hebben me deadlifts afgeraden. Volg nu poweryoga zodat ik later wel deadlifts kan uitvoeren zonder mn rug te verneuken.
Ik bedoel een bolle rugquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:39 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
ik heb juist het tegenovergestelde, een bolle rug
Ik wil het sowieso weer oppakken ja. Komt wel goedquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk filmpjes en oefen met laag gewicht.
wow bedankt heb je ook iets voor binnekand borst en verbreeding ribbelkast? k denk dat arnold die altijd geheim gehouden heeft dus k denk kvraag jou xDquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:38 schreef 16meter het volgende:
top 5
1. 21en met stang - heerlyke 'skin tearing' pomp absoluut de nr 1 oefening voor bicep vooral laatste 7 ga je kapot en die maken t verschil
2. pullover met halter - favo borst oefening voel de pomp in je upper chest echt gweldig dit is t geheim voor een vollen borst
3. front raise - wow zo krijg je die voorste kop echt goed volwat een fantastiiche gevoel geeft deze!! pak m met een halter in elke hand en dan 1 voor 1 zo hoog mogenlyk heffe
4. uprite row - sloper voor de zijkant schouder pak m met rechte stang en dan lekker smal beethoude ik verzeker je dat je m keihard vol pompt en zieke burn krijgt
5. arnold press - meest complete oefening voor schouder!! niet voor niks heeft de grootvader va nt bodybuilden deze bedacht t is de draai die t m doet.
ik weet het antwoord van die vraag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow bedankt heb je ook iets voor binnekand borst en verbreeding ribbelkast? k denk dat arnold die altijd geheim gehouden heeft dus k denk kvraag jou xD
Kijk deze:quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil het sowieso weer oppakken ja. Komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Alistairquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Arnold swarzenegger is niks vergeleken met hem:
ditquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:43 schreef 16meter het volgende:
gwn niet posten hier als je niet lift
in b4 shitstorm
Goed zo, toen een instructeur kritiek had op mijn squat had ik hem anaal vernederd met een barbellquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
En vandaag kwam een instructeur naar me toe zegt ie: ik zag je crunchen en moet je schouders een beetje ronddraaien tijdens het crunchen doe ik ook altijd. Ik draaide helemaal door en heb al zijn tandne uit zijn bek geslagen
ik zou gewoon zeggenquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Goed zo, toen een instructeur kritiek had op mijn squat had ik hem anaal vernederd met een barbell
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraindquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:56 schreef ChesterPerry het volgende:
Arnold swarzenegger is niks vergeleken met hem:
Creatine zeker!?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:05 schreef FiliusDeorum het volgende:
En vandaag kwam een instructeur naar me toe zegt ie: ik zag je crunchen en moet je schouders een beetje ronddraaien tijdens het crunchen doe ik ook altijd. Ik draaide helemaal door en heb al zijn tandne uit zijn bek geslagen
en terecht want die ziet niemand.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraind
ja dus benen zie je toch nietquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Tot zijn navel, zijn benen zijn ongetraind
Ik ben eerlijk maar ik vind de kleding die Jay Cutler draagt omdat hij zo fucking breed is echt lelijk. Ook omdat het lijkt of je tantoedik bent. Maar een man moet sowieso grotere benen hebben dan die van mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |