steradent niet geholpen?quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen een nieuwe shaker, kan ik die oude met die vieze schimmellucht weggooien
Beker meteen na het drinken goed omspoelen, laten weken en na een uurtje weer omspoelen. Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen een nieuwe shaker, kan ik die oude met die vieze schimmellucht weggooien
Ja doe ik normaal ook maar ik had hem 1 keer naar een hoek van mn kamer gegooit en ben hem toen 4 dagen vergetenquote:Op woensdag 17 april 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Beker meteen na het drinken goed omspoelen, laten weken en na een uurtje weer omspoelen. Nooit last van gehad.
Maar regelmatig vervangen is geen slecht idee imo.
Hahah dan is het over met dat ding. Ze kunnen gaan meuren niet normaal, als je kotsen wilt opwekken dan moet je dat maar doen.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja doe ik normaal ook maar ik had hem 1 keer naar een hoek van mn kamer gegooit en ben hem toen 4 dagen vergeten
Ik sta dan ook met mijn mond vol tanden als ze plotseling wel serieus zijnquote:Op woensdag 17 april 2013 00:41 schreef Fanta-stick het volgende:
LIF / Beginner Sportschool
Jongens jullie moeten hier posten!!
Ow wacht.
Wie is ze?quote:Op woensdag 17 april 2013 00:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik sta dan ook met mijn mond vol tanden als ze plotseling wel serieus zijn
ja LIF'ers inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie is ze?
Die LIFers?
Er worden laatste tijd onwijs veel van dat soort topics geopend. Even verder kijken kunnen ze niet.
Vlak voor de vakansies beginnen ze ja. Ook zo in de gym.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:01 schreef Seam het volgende:
[..]
ja LIF'ers inderdaadIeder jaar is dat hetzelfde verhaaltje, over een paar maanden stoppen die topics gelukkig weer even.
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willenquote:Op woensdag 17 april 2013 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vlak voor de vakansies beginnen ze ja. Ook zo in de gym.
haha waar dan? link:?quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willen
Gewoon goed eten en trainen dan pak je 2,5 kg spiermassa per maand. Check de Shaun T - Insanity workout topic maar in LIF. FF doorscrollen naar de laatste pagina.quote:Op woensdag 17 april 2013 01:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Moet je eens op de AAS forums kijken, allemaal ectos die nog even snel wat spieren willen
Oplossing voor de hongernegertjes in Afrika; allemaal aan de dbol, want dan hoef je niet meer te eten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 13:13 schreef een ontzettende noob op DBB het volgende:
Ik ga binnenkort beginnen met een kuur dbol en test-e 500 met een kcal surplus van 500, naturel kom ik dan 0,5kg aan, en hoop dat dit tijdens de kuur 1kg wordt.
Waterberging van de dbol is wel handig voor als de put weer eens droog staat.quote:Op woensdag 17 april 2013 07:59 schreef star_gazer het volgende:
Ook mooi op DBB zijn die gasten die denken dat je dankzij een kuur ineens de natuurwetten gaat breken.
[..]
Oplossing voor de hongernegertjes in Afrika; allemaal aan de dbol, want dan hoef je niet meer te eten.
quote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef star_gazer het volgende:
Sinds ik GPS units koop...
Snel allemaal een tomtom kopen, daar krijg je gratis een vial test-p bij
WTFquote:Op woensdag 17 april 2013 07:52 schreef star_gazer het volgende:
Sinds ik GPS units koop...
Snel allemaal een tomtom kopen, daar krijg je gratis een vial test-p bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |