hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :Squote:Op dinsdag 16 april 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ManagedeWoede, ik was gewoon aan het grappen hé. Het is dat je zo mooi hapt.
word je daar gesbierd van?quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :S
w0w fkin sickquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je krygt er lekkere pomp van, lekker harde spieren
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:41 schreef star_gazer het volgende:
Even in mijn geforceerde rustperiode dit doen.
[ afbeelding ]
Anders verveel ik me zo
b12 is wel echt voor next level ecto's. Als ik dat zou nemen zou ik echt tering dik worden.quote:
Wow, er zit zelfs test in b12 G.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
b12 is wel echt voor next level ecto's. Als ik dat zou nemen zou ik echt tering dik worden.
Nog meer eetlust dan dit krijgen.![]()
kapot gespiertquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, er zit zelfs test in b12 G.
[ afbeelding ]
Ik niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog steeds een ban in LIF man. Volgens mij is het permanent, wat is dit.
Ik ook nog steeds. Ik hoef ook niet zonodig terug daar. Al wil ik die jongen die net een topic heeft geopend daar wel wat tips geven. Maarja het moet wel leuk blijven he. Crunchen tot je er bij neer valt en geen resultaat. Dat is wat lif is. Geen resultaat.quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog steeds een ban in LIF man. Volgens mij is het permanent, wat is dit.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds. Ik hoef ook niet zonodig terug daar. Al wil ik die jongen die net een topic heeft geopend daar wel wat tips geven. Maarja het moet wel leuk blijven he. Crunchen tot je er bij neer valt en geen resultaat. Dat is wat lif is. Geen resultaat.
Hier nog geen ban. Maarja ik probeer mensen ook niet te vertellen dat ze geen plaatselijk vet kunnen verliezen. Want.dat.kan.wel! Met jullie broederwetenschap. En wisten jullie dat die snackbekers bij de Macdonalds prima te doen zijn als je de inhoud op een McChicken gooit..ow ja en vorige week donderdag nog een stukje cake op van een collega die op zwangerschapsverlof gaat. Ik heb het kleinste stukje uitgekozen, dus ik voel me er niet schuldig over. Tijdens wateraerobics er af kunnen zweten.quote:
Nee lolquote:
Ik gebruik B12 complexxxxxxxxxx! van de Appie, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hy heeft cker een hapbui door die b12 die die spuit :S
Waarom moeten we het heel de tijd over sperma hebben dan?quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee lol![]()
Ik dacht eerst, dat er Sperma gains zou komen of iets dergelijks, gezien mijn vorige post.
Waar we nog steeds niet over gediscussieerd hebben
Ga hier maar spelen:quote:Op dinsdag 16 april 2013 16:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom moeten we het heel de tijd over sperma hebben dan?
nou is gewoon lkr op een cheatdagjquote:Op dinsdag 16 april 2013 16:57 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zie net de reclamefolder van Domino's pizza. Daar zie ik gewoon een pizza met dubbele bodem die gevuld is met roomkaas.God man wie verzint zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |