Je eet 100% eiwit? Als je serieus niet lager dan 19% komt doe je of iets fout in berekeningen, of je eet niet goed of je schildklier is naar de klote.quote:
niet alleen maar, maar op zich eet ik goed en voldoende (5/6 maaltijden per dag).quote:Op maandag 15 april 2013 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Je eet 100% eiwit? Als je serieus niet lager dan 19% komt doe je of iets fout in berekeningen, of je eet niet goed of je schildklier is naar de klote.
Je weet dat dit een nutteloze uitspraak is? Hoeveelheid maaltijden zegt geen drol, beter noem je je dagelijkse aantal kcals.quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet alleen maar, maar op zich eet ik goed en voldoende (5/6 maaltijden per dag).
quote:Op maandag 15 april 2013 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet alleen maar, maar op zich eet ik goed en voldoende (5/6 maaltijden per dag).
zucht, maak hem dit nou niet wijs.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:17 schreef smitjew het volgende:
Gewoon cutten als je vet weg wilt.
Voeding is erg belangrijk.
Tevens is er geen shortcut voor dit soort dingen, zet jezelf gewoon aan om buikspier oefeningen te doen daar door zie je beter je spieren.
Ik zelf ben ook 1.80 maar weeg 90kg ben al veel afgevalen door kracht trainingen zie je je spieren beter.
I know maar je voelt het dan wel beter.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zucht, maak hem dit nou niet wijs.
Not a single crunch should be done.
Als je nergens last van wilt hebben moet je thuis in bed blijven.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:26 schreef Kerol het volgende:
Als je last van je rug wilt krijgen moet je vooral crunchen ja
Zeg meneer, pochen met anabolen doe je maar ergens anders, niet hier.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:11 schreef Ethanolic het volgende:
Mij werkte een anavar + t3 kuurtje goed. Wel even nakuren met mariadistel zodat je leverwaarden weer herstellen.
Inderdaad. Ik ben 1.72 en ik weeg 65.2 kg. TS lijkt mij dan graatmager.quote:
1. Het was een grap.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zeg meneer, pochen met anabolen doe je maar ergens anders, niet hier.
Crunches zijn toch juist goed voor je rug, itt situps? Je onderrug blijft namelijk op de grond. Ik heb regelmatig last van m'n rug, daarom durf ik ook geen squats/deadlifts te doen. M'n buikspieren wil ik goed getrained hebben, volgens de HA is dat goed voor de darmflora. Daar heb ik namelijk ook nog wel eens last van.quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:26 schreef Kerol het volgende:
Als je last van je rug wilt krijgen moet je vooral crunchen ja
Last van je rug > doe squats/DL. Leer jezelf de perfecte vorm aan en bouw langzaam gewicht op.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:52 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Crunches zijn toch juist goed voor je rug, itt situps? Je onderrug blijft namelijk op de grond. Ik heb regelmatig last van m'n rug, daarom durf ik ook geen squats/deadlifts te doen. M'n buikspieren wil ik goed getrained hebben, volgens de HA is dat goed voor de darmflora. Daar heb ik namelijk ook nog wel eens last van.
Maar goed, iemand een goed linkje (of 2) over crunches en slecht voor je rug?
Daar zeg je zo wat, perfecte vorm. Met perfecte vorm zal het best prima gaan, maar iets zegt me dat 'n heel klein beetje niet-perfecte vorm meteen erg risicovol is bij een zwakke rug.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Last van je rug > doe squats/DL. Leer jezelf de perfecte vorm aan en bouw langzaam gewicht op.
Ik denk dat 'een heel klein beetje niet-perfecte vorm' niet direct erg risicovol is, hoor. Deadlift is een zeer ingewikkelde oefening, maar deze oefening met goede zwaar pakken versterkt je rug enorm en gaat rugpijn tegen. Dat deed het bij mij althans.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:54 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat, perfecte vorm. Met perfecte vorm zal het best prima gaan, maar iets zegt me dat 'n heel klein beetje niet-perfecte vorm meteen erg risicovol is bij een zwakke rug.
Onzin, o.a. watergewicht.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:35 schreef ohwyeah het volgende:
Cardio trainingen van minstens 45 minuten per dag.
In paar dagen tijd voel je al dat er een laagje af is, althans ik wel.
Juist.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:18 schreef the85mc het volgende:
Als TS volle bak gaat cardioen blijft er helemaal niks over.Dan weegt ie straks 60 kg..
Beter eerst paar maanden volle bak krachttrainen met goed eten erbij, dus geen chips, maar kwark, kip noten etc.
Na paar maanden iets minder eten en wat cardioen. Ga je niet eerst krachttrainen, dan lijk je een lopend skelet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |