Je bedoelt dat Radmilo een 300x betere Jesse is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Soort radmilo maar dan net wat beter
In bb topic wel ja, hier niet :pquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Radmilo een 300x betere Jesse is.
Het zou fijn zijn als die Jesse op tv door Tros Radar afgeslacht zou worden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=103516
hij ligt mensen op![]()
Voor een ecto misschien.quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
eerlijk is eerlijk hij is wel buff
kk al die werk voor nix sta elke dag kk hard te werken om die bitches te laten miren lees ik dit ik kap ermeequote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Vrouwen wat vinden jullie een mooi lichaam
ik stop met pompen. De vrouwtjes willen helemaal geen gespierde man.
spreek voor jezelf, ik ben recentelijk begonnen met de testosteron smoothies van jessequote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
Zeg wat je wil, maar Jesse word tenminste 100, wij overlijden al op onze 30e dankzij creatine en shakes.
Ehh?quote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
Zeg wat je wil, maar Jesse word tenminste 100, wij overlijden al op onze 30e dankzij creatine en shakes.
8 olijfolieshotjes glugluglugugquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
Nog maar 375 kcal open voor vandaag helaas.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben denk ik wel beetje homo want heb me hier net op getrokken.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Seam het volgende:
Sappie nieuwe clip al gezien?
Ff naar 27 secs.
Ja klopt, goede clipquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Seam het volgende:
Sappie nieuwe clip al gezien?
Ff naar 27 secs.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt, goede clip
Track is ook best prima, Lil Wayne is voor het eerst eens best aan te horen. En Nicki zingt normaal
quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]![]()
Die muziek.![]()
Die kont.![]()
Dat hoofd van die sma.![]()
Lil Wayne
quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]![]()
Die muziek.![]()
Die kont.![]()
Dat hoofd van die sma.![]()
Lil Wayne
Ga IF doen man. Nooit geen honger meer.quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut
Heb ik wel ja met mijn tetten en assquote:Op maandag 8 april 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
hebben jullie dit probleem ook altijd in een drukke club of ruimte :S
van je face moet je het niet hebben neequote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass
telt niet bij een chubbyquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik wel ja met mijn tetten en ass
ow jawelquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
van je face moet je het niet hebben nee
eh nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
huh jij leek toch op een perzische ladyboy
Welk B&F produkt heb ik nodig om dit te bereiken??quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit natty of niet is nu de vraag.
is hij te arm om naar en normale gym te gaan ofsoquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat foodcravings in de cut
Die zijn zooo lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:48 schreef Ethanolic het volgende:
En nog even een Reef-gifje omdat het kan
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt![]()
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.![]()
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
Wat vindt jouw vrouw van jouw lichaam Carbon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Laatste 4 posts zijn van mannen. Even stemmen kan geen kwaad.
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
Dat is dan toch alleen maar mooi meegenomen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ongetraind ben ik nog gespierder en gedifinierder dan dat.
Who is this hottie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
it's legday
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aha oke, hij is wel lekkerder dan de Bulgaren bij mij op school.
Haha dat zal best.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook meer dope dan de gemiddelde defqon bezoeker.
Dat hele channel...quote:
Ah zijn we hierheen verplaatstquote:
Vent is niet wijs.quote:
Dat gaat wel passen, tiental fokkers of meer in een garage?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, kunnen we niet een keer met de BB'ers van FOK! meeten bij jou in je garage-gym?
Ahjoh garagedeur open en buiten op het erf kan je ook liften.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat gaat wel passen, tiental fokkers of meer in een garage?
Ik zei al eens voor de gein:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Yuri, kunnen we niet een keer met de BB'ers van FOK! meeten bij jou in je garage-gym?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Nee man, in der nahe von Arnhem. Dat G-town zei ik meer vanwege de G's ervoor.quote:
LOL eerst ff wat mass gainen want anders ben ik een skinny fuck met m'n 2 maandjes trainen maar dan ben ik wel in voor zo'n meet/meatquote:
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?quote:
Melk drinken in de club?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?
Ik zal je een geheimpje verklappen; stiekem ben ik geen buffel. No biggie dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOL eerst ff wat mass gainen want anders ben ik een skinny fuck met m'n 2 maandjes trainen maar dan ben ik wel in voor zo'n meet/meat
Klinkt wel goed tho.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Programma wordt Kennismaking>PR's neerzetten>Eet wedstrijd>Tan pakken in de zon>Uitgaan?
Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn, en iedereen kan wat lekkers klaarmaken en vlees meenemen voor de BBQ, zo kost het je ook nauwelijks wat. Genoeg opties!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen; stiekem ben ik geen buffel. No biggie dus.
Zo'n meet zie ik trouwens niet zo snel gebeuren aangezien ik een hekel heb om de 'host' te zijn. Ik ga daarom ook altijd liever naar feestjes in plaats van dat ik ze zelf organiseer.
[..]
Klinkt wel goed tho.
Dat is het niet man. Ik ben een hooggeleide perfectionist. Kan niet relaxen omdat alles goed moet zijn etc. Ik kijk wel mi mang, wellicht tegen die tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn, en iedereen kan wat lekkers klaarmaken en vlees meenemen voor de BBQ, zo kost het je ook nauwelijks wat. Genoeg opties!
'Ik ben hooggeleid G'quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is het niet man. Ik ben een hooggeleide perfectionist. Kan niet relaxen omdat alles goed moet zijn etc. Ik kijk wel mi mang, wellicht tegen die tijd.![]()
deze lijkt op mij toen ik op zn bufst wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Net klaar met cutten Chek pic
[ afbeelding ]
Natty?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
deze lijkt op mij toen ik op zn bufst was
10kg gegaint met fat gripzquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo buff worden natty kan toch haast niet
Sowieso man, sowieso. HEAVY WEIGHTS alles.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
'Ik ben hooggeleid G'
Ahjoh het zijn maar FOK!kers, ik denk gewoon dat niemand zo'n epische gym heeft als jij. Jouw gym is zo hardcore dat er niet alleen een bank staat, maar zelfs een fucking werkband, epische dips allez.
Ik ook, in mn schuur passen net 4 fietsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Beach het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik wel jaloers dat ik zoiets niet heb staan.
hoe heb je die spullen allemaal bij elkaar gesprokkeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso man, sowieso. HEAVY WEIGHTS alles.
Die vent heeft echt geen pecs. Dit is gewoon lelijk, terwijl de vrouwtjes dit waarschijnlijk een mooi fysiek vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
bois wat vinden jullie van mijn progressie, ik ben best wel onzeker van mezelf nml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Kesefkesef het volgende:
mijn progressie
before
[ afbeelding ]
after
[ afbeelding ]
Wanneer je uit haarzelf hoort "Your body is so perfect" dan weet je dat je goed zit. Dan gloeit de innerlijke narcist en feliciteer ik het lieve meisje met haar uitstekende smaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:14 schreef CarbonC het volgende:
Allemaal even stemmen:
Melk is kaolo duur daar maar meer proteinz hebben ze niet. Daarom altijd melk en pinda's hamsteren thuis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Kerol het volgende:
he boys ben morgen hele dag weg geen tijd om wat thuis te maken en al weg voor de echte supermarkt open is, wat kan ik halen op station (ah to go) met veel eiwit ok doei
ziet er goed uit en hij kan goed overtuigend spreken, jesse van der velde is de definitie van aestheticsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat ik kettlebells neem, Jesse zegt dat het goed is:
http://sport.tweedehands.(...)e-van-der-velde.html
pecs+schouders+armen> buik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die vent heeft echt geen pecs. Dit is gewoon lelijk, terwijl de vrouwtjes dit waarschijnlijk een mooi fysiek vinden.
welk station? dan kom ik en lever ik gratis eiwittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef Kerol het volgende:
he boys ben morgen hele dag weg geen tijd om wat thuis te maken en al weg voor de echte supermarkt open is, wat kan ik halen op station (ah to go) met veel eiwit ok doei
was ie toen ook al zo lekker?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb bij die vent in de klas gezeten op t vmbo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
welk station? dan kom ik en lever ik gratis eiwitten
Goede gains gemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb bij die vent in de klas gezeten op t vmbo
Hallo en hartelijk bedankt voor het kijken,,, Oke, graag gedaan, doeiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ziet er goed uit en hij kan goed overtuigend spreken, jesse van der velde is de definitie van aesthetics
Groningen zit een burger king en zo'n pasta keten. Misschien verkopen ze daar ook wel enkel gebakken kipfiletsquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Kerol het volgende:
station Groningen in geval van nood vraag ik een mannelijke medereiziger wel voor wat eiwit (alles voor gains) (nohomo)
Nee maar bros wat heeft de ah to go te bieden aan een brede knakker als ik aan eiwitrijk voedsel
lol toen ik 9 was ging ik later naar bed gekquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rust is groei bOiis, truste!
Wat lief dat je je zo bloot geeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helemaal niks om jaloers op te zijn jongens, geloof me. Je kunt mijn homegym vergelijken met een facebook-post. Je ziet enkel een momentopname van iemand zijn leven (mooie momenten), maar niet de rest (hun eventuele problemen en niet zo mooie moment). Bedenk je goed dat ik tijdens deze strenge winter heb moeten trainen met thermokleren, shirts, truien, een jas en wanten, doordat er geen isolatie is en de binnentemperatuur even laag was als de buitentemperatuur. Daarnaast ben ik eveneens jelly op jullie aangezien ik niet de beschikking heb tot een cross cable machine en een leg press. Het is inderdaad fijn dat je op elk moment van de dag kunt trainen en het een paar meter lopen is, maar ik kan niet wachten totdat ik op kamers zit zodat ik weer een echte gym kan joinen.
Haha vet! En je filmpje ook. Valt wel mee die prijs zeg. Ik heb alleen een bench en dumbells(tot 18 kg,maar die heeft mijn zus nu). Ik heb echt behoefte aan een squatrek.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helemaal niks om jaloers op te zijn jongens, geloof me. Je kunt mijn homegym vergelijken met een facebook-post. Je ziet enkel een momentopname van iemand zijn leven (mooie momenten), maar niet de rest (hun eventuele problemen en niet zo mooie moment). Bedenk je goed dat ik tijdens deze strenge winter heb moeten trainen met thermokleren, shirts, truien, een jas en wanten, doordat er geen isolatie is en de binnentemperatuur even laag was als de buitentemperatuur. Daarnaast ben ik eveneens jelly op jullie aangezien ik niet de beschikking heb tot een cross cable machine en een leg press. Het is inderdaad fijn dat je op elk moment van de dag kunt trainen en het een paar meter lopen is, maar ik kan niet wachten totdat ik op kamers zit zodat ik weer een echte gym kan joinen.
Moraal van het verhaal: geef niet zoveel om dingen die anderen hebben of beleven, en ook niet zoveel om fb zoals sommige doen, aangezien het waardeloos is.
- De cage heb ik laten bij maken bij Henk van www.powercage.nl. Het is een replica van een Barbarian die toentertijd ¤ 990,- kostte. Ik vroeg aan beste Henk of hij hem kon namaken. Dit kon hij en ik heb er ¤ 275,- voor betaald. Awesome_ heeft hem ook.
- De olympische stang (50mm) + 125kg aan gewichten (tweedehands) heb ik toen voor een prikkie via DBB gehosseld. Kostte mij in totaal ¤ 150,-.
- Het bankje heb ik bij een fitness webshop gekocht (geen fitness seller) voor ¤ 125,-. Het is ook nog eens een multifunctionele bank (o.a. biceps curls, leg curl (quads + hams). Achteraf had ik toch een normale willen hebben, maar de optie om de quads + hams te trainen is wel een goede uitkomst.
- Twee 50mm dumbellstangen bij fitness seller voor ¤ 70,-.
- Later nog 2x 2,5kg schijfjes (¤ 10,-) zodat ik een dubbele set had en een EZ-bar (¤ 55,-).
Al met al kostte deze gym mij, tot nu toe zo rond de ¤ 685,-.
Voor duidelijkere foto's: http://imgur.com/a/y9AW5#0
Zon fijn ding he. Al is het alleen maar omdat ik nu m'n 4 day schema kan vasthouden wegens zieke drukte bij m'n oude gym. Ti's wel lastig om er op de rustdagen vanaf te blijven.quote:
Baasje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zon fijn ding he. Al is het alleen maar omdat ik nu m'n 4 day schema kan vasthouden wegens zieke drukte bij m'n oude gym. Ti's wel lastig om er op de rustdagen vanaf te blijven.
Momenteel 140kg aan weights en moet alleen bankje nog fixen.
U srs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef Jahr00n het volgende:
ik had ook zon squatrack op zolder staan. toen ging ik fuckking zwaar squatten en stond ik ineens beneden. dwars door de vloer heen gek
Nieuw ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baasje.Gewichten achteraf toch nieuw gekocht of?
Haha, prima toch. Al een idee welk bankje je wilt? Ik zal eens kijken of ik die webshop kan vinden waar ik de mijne gekocht heb.quote:
Hahah ja daarom vraag ik het. Maar het zou best kunnen, iets met drukpunten enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef seto het volgende:
[..]
waarom zou iemand liegen op het internet, dat doen mensen toch niet of wel
idd tering manquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef no1uknow het volgende:
Holy shit Dortmund wtf
ziekelijk spannend
altijd op een beetje lege maag trainen, en dan daarna helemaal kapot vretenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
matig getrained had iets teveel gegete vantevoren
Tja na traine eten dan word het gwn te laat soms had honger ook moet alleen wat minder opscheppenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
altijd op een beetje lege maag trainen, en dan daarna helemaal kapot vreten
Heb hem gevonden man!quote:
Ik had een tijdje geleden last van verminderde eetlust. Ging ik squatten op lege maag, dacht dat ik ging onderuit ging.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit serieus mijn dood zou zijn. Maar sinds ik IF doe is trainen op lege maag zo relax. 100% focus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bij Julia's krijg je behoorlijk weinig pasta+gehakt voor de mooie prijs van 6-7 euro(gratis ijzeren vorkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Groningen zit een burger king en zo'n pasta keten. Misschien verkopen ze daar ook wel enkel gebakken kipfilets
ik kom weer met mijn boksen, maar als ik ga sparren met een volle pens word ik niet vrolijk ik eet voor zaktrainingen gwn 3 broodjes pindakaas ofzo rond 5 uur en rond 9 rijst met een eitje en kip vind ik zelf fijnerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit serieus mijn dood zou zijn. Maar sinds ik IF doe is trainen op lege maag zo relax. 100% focus.
Die pasta van Julia's is niet te vreten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij Julia's krijg je behoorlijk weinig pasta+gehakt voor de mooie prijs van 6-7 euro(gratis ijzeren vork)
Een lichtere maaltijd kan je altijd bij AH to Go halen, overpriced (1 liter melk=1,50), of een broodje bij Brooodzaak voor ~¤3.
Zijn pas om 8 uur of later geopend:
Voor de rest kan je bij Lekkel lekkel snel een wok maaltijd ophalen in zuiderdiep=5minuten lopen vanaf station(kan niet gepind worden, alleen contant). Of de subway naast pathé. Is maar een paar minuten lopen.
Ik ben een keer bijna flauw gevallen na squats op een lege maagquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden last van verminderde eetlust. Ging ik squatten op lege maag, dacht dat ik ging onderuit ging.
klopt alleen een beetje in die gym rondhobbelen lukt wel met volle buikie als maar niet te vol is ik heb geen HF180 van een beetje ktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik kom weer met mijn boksen, maar als ik ga sparren met een volle pens word ik niet vrolijk ik eet voor zaktrainingen gwn 3 broodjes pindakaas ofzo rond 5 uur en rond 9 rijst met een eitje en kip vind ik zelf fijner
Perfect voor een topic meet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Het valt mij op dat half bodybuildend FOK! in Grunn woont.
Hahah ja kut is dat he. Ik heb dat dus soms ook met rennen. Dan sta je een half uur op de loopband en dan stap ik er vanaf en dan draait alles.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ik ben een keer bijna flauw gevallen na squats op een lege maag(srs)
ik ga sowieso altijd met der panzer naar ome Ko om lekkere stadjer wijven te hosselenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
dezequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef ChesterPerry het volgende:
wil je toch niet dood gevonden worden man groningen
Weleens op je bek gegaan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ja kut is dat he. Ik heb dat dus soms ook met rennen. Dan sta je een half uur op de loopband en dan stap ik er vanaf en dan draait alles.
Bij die in de Passage?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Fanboi af, wat vanzelf met je gebeurt als je meer dan 4 jaar in zo'n Apple winkel werkt
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Fanboi af, wat vanzelf met je gebeurt als je meer dan 4 jaar in zo'n Apple winkel werkt
Ik werk al 4,5 jaar op een 24". 2 keer beeldscherm vervangen, 1 keer m'n HDD gecrashed, maar verder prima machinequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.
Oh lol je vroeg of ik bij die in de passage werkte, ik las 'Blijft die in de Passage' ivm de aanstaande Apple Store.quote:
Max belastbaar = 180. Vind ik persoonlijk toch aan de karige kant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb hem gevonden man!
http://www.helisports.nl/(...)erstelbare-Bank.html
Volgens mij is dit zelfs een net iets nieuwere versie.
Ach, dat is gewoon een veiligheidsmarge.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Max belastbaar = 180. Vind ik persoonlijk toch aan de karige kant.
Haalt die ook decline? Wil graag zowel decline als incline kunnen halen voor chest.
Hardenberg of groningen, wat maakt die 100km extra nou uit?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef kaasplankje het volgende:
als er meet is in Groninge dan kom ik niet veel te ver de verkeerde kant op
Ik zou nu trouwens voor een MacBook Pro Retina gaan, een iMac is leuk maar je blijf toch de mobiliteit van een laptop missen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hehe, is ook mooi spul man. Zodra ik het geld er voor over heb schaf ik mij zo'n 27" aan.
Zie Usericonquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zuid-Hollanders alsjeblieft represent.
hoogvliet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Zuid-Hollanders alsjeblieft represent.
Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zou nu trouwens voor een MacBook Pro Retina gaan, een iMac is leuk maar je blijf toch de mobiliteit van een laptop missen.
Ik woon in het oosten des lands man. Bij de Duitse grens. Is niet echt midden v/h land.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef no1uknow het volgende:
Beter gebeurt die meet in het midden vh land, bij Yuri gewoon, dat is voor iedereen aan te rijden.
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.quote:
15 min met de metro!quote:
Doe Amsterdam ofzo, iig iets waar je nog een beetje goed uit kan gaan. Yuri woont op de hei.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef no1uknow het volgende:
Beter gebeurt die meet in het midden vh land, bij Yuri gewoon, dat is voor iedereen aan te rijden.
MacBook Air is all you need als laptop.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.
Ja maar dat komt vooral door die beeldschermen, want die zijn ook gewoon tan2 duur. Maar dat is vergelijkbaar met SSD, die zakken ook steeds verder in prijs, Retina beeldschermen zullen ook steeds minder gaan kosten en wellicht krijg je op een gegeven moment Airs met Retinaquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Dingetjes zijn ook erg prijzig tho. Vind het altijd wel stom dat die dingen zo belachelijk duur zijn. Als het nou iets minder was, oké, maar die zijn echt absurd duur.
Nog steeds beter dan Groningen denk ik? En jij hebt een epische gym.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten des lands man. Bij de Duitse grens. Is niet echt midden v/h land.
Mwah een collega van me heeft dus onlangs een 15" MBPr gekocht en had voor de gein eens een 4K film gedownload. Dat is zo gruwelijk onbeschrijfelijk mooi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
MacBook Air is all you need als laptop.
hef bundyquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.
[..]
15 min met de metro!
Ja ik wel een keer toen ik 6 jaar geleden vast klant in het brommertopic was, met een dude hier uit de stad. Nog wel wat blowtjes mee gerooktquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n meet he, ff bro's onder elkaar, dat is toch een hoop getroll?
Ik bedoel, er zijn toch nog nooit FOK!kers geweest die in het echte leven hebben afgesproken of er überhaupt voor uitgekomen dat ze FOK!ker zijn?
bove utrecht heb je alleen jezusdorpen en karrespoor en de mensen prate stom en der lopen geen lkkre wijvenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hardenberg of groningen, wat maakt die 100km extra nou uit?
Jawel hoor. Ik struin elk weekend met Panzer de straten af op zoek naar hitsige damesvrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bedoel, er zijn toch nog nooit FOK!kers geweest die in het echte leven hebben afgesproken of er überhaupt voor uitgekomen dat ze FOK!ker zijn?
Die was fake.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
ik kan mij nog wel een youtube filmpje herinneren van één of andere meet. daar word je toch niet vrolijk van hoor
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Rotterdam eg welquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Baas, ik ben een eckte Rotterdammer, maar Den Haag is ook een heerlijke stad.
[..]
15 min met de metro!
Is het uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex via FOK! leren kennen en tja toch mijn familie en vrienden eerlijk verteld waar ik hem van kende. ''FOK? wat is dat?'' Ja een forum waar je alles kan vragen etc, maar vast niks voor jou'.
Awkward.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik had het ook niet verwacht ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Awkward.![]()
Kan me er echt niks bij voorstellen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]van welke serie is dat ook alweer, Cosby Show?
Kut idd, maar hij gaat vast niet alles mee zitten lezen, toch? Mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes man, I dumped the bitch. Het erge is dat hij alles kan lezen..
Geloof me dat doet hij wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Kut idd, maar hij gaat vast niet alles mee zitten lezen, toch? Mag ik hopen
Heb je hem nu al verteld van ons slippertje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes man, I dumped the bitch. Het erge is dat hij alles kan lezen..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Rotterdam sowieso. Spijkenisse sowieso.
In Groningen of in "G-town" ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik struin elk weekend met Panzer de straten af op zoek naar hitsige damesvrouwen.
[..]
Die was fake.
QFTquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef kaasplankje het volgende:
als er meet is in Groninge dan kom ik niet veel te ver de verkeerde kant op
Hoef je niet bang voor te zijn, als ik wil zou ik hem ook neer kunnen halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat een wijf dan.
als ie me maar niet klapt nu
Hihi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je hem nu al verteld van ons slippertje.
DEZE MEID KAN BEST GOED HOOFD GEVEN
Akkers rotterdam? Bedoel je niet akkers spijkenisse en rotterdam Zuid? Geboren in Beverwaard, opgegroeid in Hillegersberg en nu woonachtig vlakbij Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kom van de akkers rotterdam en van me moeder spijk zuid represented
Geen idee ik denk dat het opvalt. Niet dat ik een typerende schrijfstijl heb toch?quote:![]()
[quote][b]Op dinsdag 9 april 2013 23:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
waarom maak je geen ander account aan?
Zegt die rapper in dat nummertje moet je even luisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoef je niet bang voor te zijn, als ik wil zou ik hem ook neer kunnen halen.
[..]
Hihi.
[..]
Akkers rotterdam? Bedoel je niet akkers spijkenisse en rotterdam Zuid? Geboren in Beverwaard, opgegroeid in Hillegersberg en nu woonachtig vlakbij Rotterdam.
[..]
Geen idee ik denk dat het opvalt. Niet dat ik een typerende schrijfstijl heb toch?
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voilaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voila
Moet wel op maandag of donderdag, andere dagen heb ik geen legday.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter doen we daar een meet dan, Noorderplantsoen is prima, neemt wat drinken en wat te doen mee (ballen e.d.) en voila
sjeekies en kip anders kom ik niet alles voor de gainsquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik neem wel wat van mn emmer mee, neem jij de melk mee dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Kerol het volgende:
[..]
sjeekies en kip anders kom ik niet alles voor de gains
Groningen trouwens
Val je daar niet af?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik pas wel op zijn bench. Slaapzak alles.
Prima. Mag jij lekker in de garage bij de muizen, dan gaan wij wel gewoon binnen slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik pas wel op zijn bench. Slaapzak alles.
Ik hoorde dat Panzer zo breed is dat die overweegt een 3-persoonsbed aan te schaffen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
Je kan toch naast panzer kruipen en de volgende dag eerste trein terug pakkke.
Watquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef Levolution het volgende:
Waarom zou je meteen in Grunn? Ik woon in Grunn en ik kan jullie verzekeren dat het echt een kutstad is.
Kijk als ik naast panzer ga slapen dan raak ik teveel aan hem gehecht. Ik werd vorig weekend al een beetje verliefd op hem. dat feel. Dus ja slaap ik liever naast het ijzer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef fathank het volgende:
Je kan toch naast panzer kruipen en de volgende dag eerste trein terug pakkke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |