SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 27-03-2013 10:04:40 ]
Regel het dan G!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
eindelijk nieuwe gym music + gym chicks
ik sie nix skkltjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
eindelijk nieuwe gym music + gym chicks
Die voorkom ik altijd en anders wacht ik alsnog tot iemand anders hem aanmaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij heeft hij srs gewacht tot de lapo.
Duitslandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net weer shinen als een motherfucker met mijn nationale shirt van Duitsland aan in de gym.
Iedereen peppie kijken met die oranje shirts, maar niemand die er wat van zei! (ik moet wel buff zijn)K O N I N G
Krijg je betere grip van voor deathlift.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dude, dit is allemaal onnodig scrollen, srs.
kapotzuipen vanavond?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus Yuri, neem je prohormonen.
En thanks guys.
Is gewoon irritant op de mobiel man, net zoals Etha die 43 chicks in de OP zet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus Yuri, neem je prohormonen.
En thanks guys.
Mensen met een voetbalshirt in de gym zijn per definitie 100% kneus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net weer shinen als een motherfucker met mijn nationale shirt van Duitsland aan in de gym.
Iedereen peppie kijken met die oranje shirts, maar niemand die er wat van zei! (ik moet wel buff zijn)K O N I N G
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen met een voetbalshirt in de gym zijn per definitie 100% kneus.
IRL reactie:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
Net een harde cardiosessie moeten onderbreken omdat ik volle bak diarree kreeg. #fml
Agree. Shirt echter gekregen van vrienden. Aangezien ik er op straat niet mee ga lopen en ik in de gym schijt heb aan mijn kleding.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Slappe smoes, bro.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Agree. Shirt echter gekregen van vrienden. Aangezien ik er op straat niet mee ga lopen en ik in de gym schijt heb aan mijn kleding.
quote:
Thanks maadjes, morgen om 7:00 weer op. En drink sowieso geen alki meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:34 schreef Seam het volgende:
ey congrats nog g. Jwt, ga je vanavond nog rocken?
Elke keer als ie weer onder de grond gaat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
heb altijd me sparta shirt aan ook op de begrafenis van opa
Wat een gozer ben jij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Slappe smoes, bro.
1. W.t.f. voor vrienden heb jij dat je een voetbalshirt van ze krijgt.
2. Als je al op een onverklaarbare manier aan een voetbalshirt komt, verpats je die en voor het geld koop je supplementen.
Als de vrouwen dat deden wel ja. Van de meeste mannen hoef ik echt niet nog meer zweet in die bankjes zien trekkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:58 schreef Panzermaus het volgende:
Iedereen mag shirtless zijn in de gym: ja/nee? Lijkt me persoonlijk wel chill.
[..]
Come at me brah.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
gast heb respect voor hemquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Come at me brah.
Mannen die denken dat ze indruk maken met een wifebeater in de gym. of ergens anders trouwens. Hempies
![]()
Pauper4Life dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Buiten, ja. Niet in de gym. Die hoodies zijn nog grotere paupers dan die voetbalshirtjes.
Dat geldt voor iedereen die in dit topic post, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bijnaam is lothar fucking mattheusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Slappe smoes, bro.
1. W.t.f. voor vrienden heb jij dat je een voetbalshirt van ze krijgt.
2. Als je al op een onverklaarbare manier aan een voetbalshirt komt, verpats je die en voor het geld koop je supplementen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die in dit topic post, toch?Ik oordeel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Bro, je bent veel te veel met voetbal bezig. Ga verdomme trainen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is lothar fucking mattheus, omdat ik nooit tegen mijn verlies kan en de uitstraling heb van een duitse officier!
Vandaar het shirt bro.
Nog steeds kitsmoes right?
Deadlift, pullups, dips, etc vind ik chiller zonder shirt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als de vrouwen dat deden wel ja. Van de meeste mannen hoef ik echt niet nog meer zweet in die bankjes zien trekken.
Hoodies zijn voor chubby fucks, negers en Moluku's. Tanktop, strakke v-neck of shirtless. Zeta traint ook zonder shirt volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gast heb respect voor hem
kijk hoe groot hij is vriend.
Is dat nou een wijf of een ventquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, sinds ik train met een high altitude mask maak ik de gains van mijn leven.
[ afbeelding ]
Laat dat Kai niet horen mein freund, hij gaat je rapen, net zoals hij bij die grapefruit deed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deadlift, pullups, dips, etc vind ik chiller zonder shirt.Deed het in mijn oude gym wel eens tegen sluitingstijd, dan was er toch niemand meer en kon ik nog lekker hard worden voor ik mijn chick ging neuken.
Was ik een keer lekker met deadlift aan het bonken daar (op de vloerbedekking), kwam er iemand van de sportschool terug.
"Hey wat doe jij hier nog, ik had de deur toch dichtgedraaid?"
Ja, ik heb de hele tijd moeten wachten tot die barbell vrij was, ik maak mooi mijn schema af.Vond hij goed. Ik moest wel mijn shirt weer aan doen omdat er nog eventueel mensen langs het raam zouden kunnen lopen en 'dit het verkeerde beeld was'.
Was dezelfde man die ook liep te zeuren dat ik mijn voeten op het bankje moest houden bij bankdrukken en mijn rug niet zo moest buigen.
[..]
Hoodies zijn voor chubby fucks, negers en Moluku's. Tanktop, strakke v-neck of shirtless. Zeta traint ook zonder shirt volgens mij.![]()
Haha, goeie. Ik zie een lichte bobbel bij de plek van waar de boobs moeten zitten. Geen idee man.quote:
iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef Seam het volgende:
Bij ons is er zo'n gast die altijd in zo'n gebreide turleneck pullover met skinny trainingsbroek oefent
Lach maar, fucking duitsers staan hem keihard te rocken tegen kazachstan. Ik voetbal zelf al jaten niet meer, maar wandel erg veel. Benen niet nodig dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro, je bent veel te veel met voetbal bezig. Ga verdomme trainen.
En ook je benen, want dat je voetbalt wil niet zeggen dat je je benen niet hoeft te trainen.
Ah, de nummer 4 reden om geen benen te trainen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lach maar, fucking duitsers staan hem keihard te rocken tegen kazachstan. Ik voetbal zelf al jaten niet meer, maar wandel erg veel. Benen niet nodig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slank de huppelkut inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef CarbonC het volgende:
Als dit zo doorgaat halen we Slank de huppelkut in, nog in qua reeks.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ah, de nummer 4 reden om geen benen te trainen.
De eerste 3:hij is aan het trolle niggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf ook jaren gevoetbalt, maar sinds ik squat heb ik pas echte bovenbenen gekregen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
[..]
De eerste 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
[..]
De eerste 3:No, shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
[..]
De eerste 3:lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie jij gasten met enorme benen met lekkere wijven lopen? nou ik nooit gewoon lekker sixpackje en skinny jeans vinden de vrouwtjes een stuk mooier.
Onzeker betamannetje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
zie jij gasten met enorme benen met lekkere wijven lopen? nou ik nooit gewoon lekker sixpackje en skinny jeans vinden de vrouwtjes een stuk mooier.
enorme benen op die chicks aan te stampe, yeahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol
Mooiste is dat ondanks alle shit en bagger in deze reeks nog steeds meer feitelijkheden staanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef CarbonC het volgende:
Als dit zo doorgaat halen we Slank de huppelkut in, nog in qua reeks.
True.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mooiste is dat ondanks alle shit en bagger in deze reeks nog steeds meer feitelijkheden staan
Komt hij weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
streeffysiek voor mij
dit is wat de vrouwtjes willen zien
misschien iets grotere sixpack
dit is wat vrouwen willen zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
streeffysiek voor mij
dit is wat de vrouwtjes willen zien
misschien iets grotere sixpack
Pads in een onderbroek? Is dat wat vrouwen willen zien???quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit is wat vrouwen willen zien
[ afbeelding ]
heb ik ook hoef je niet meer te deadliftenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pads in een onderbroek? Is dat wat vrouwen willen zien???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
vooral die boeken er achter dan denkt ze dat je slim bent
Dit idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
vooral die boeken er achter dan denkt ze dat je slim bent
ik weet het mooie goal was datquote:
Zou hem inlijsten in je sig!quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens had ik m'n twijfels bij de start van deze reeks, maar het is echt een toevoeging. Loveyouguys! X
Topic is zelfs beter dan wat ik verwacht had. Ik vind dit topic ook leuker dan het originele topic, originele topic interesseert mij wat minder de laatste tijd. Hier zit ook de harde die hard 3.0 kern imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Teveel ectotjes in dat andere topic die stoer lopen te doen vind ik persoonlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topic is zelfs beter dan wat ik verwacht had. Ik vind dit topic ook leuker dan het originele topic, originele topic interesseert mij wat minder de laatste tijd. Hier zit ook de harde die hard 3.0 kern imo.
ik luister deze altijd om net ff die extra pomp in mijn fingers voor extra APM in WoW world pvpquote:
Ik wil juist meer borsthaar, shampoo met caffeine voor hairgainzquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
Scheren jullie lichaamshaar trouwens? Ik doe nu trimmen maar die stoppels op m'n borst blijf je dan zien. Scheren vind ik niet fijn. Wat doe ik hier aan?
borst niet trimen manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
Scheren jullie lichaamshaar trouwens? Ik doe nu trimmen maar die stoppels op m'n borst blijf je dan zien. Scheren vind ik niet fijn. Wat doe ik hier aan?
Wel man. Veel meer definitie zonder haar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
borst niet trimen man
alleen oksel en piemel
hoe kom jy dan aan dat hempie van in je plaatje??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Scheer borst, trim buik, trim oksels.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
door je zusje laten harsenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
goed geregeldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die epileert m'n penis en balzak al. Waarna ze mij lekker afzuigt.
Hmmhmhmgmhmlkrlikke. Stuur ze maar een keer langsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die epileert m'n penis en balzak al. Waarna ze mij lekker afzuigt.
heb je geld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmmhmhmgmhmlkrlikke. Stuur ze maar een keer langs![]()
![]()
gr jos
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:44 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
borst niet trimen man
alleen oksel en piemel
Scheer jezelf, maak er een mutsje van!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Scheer borst, trim buik, trim oksels.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand vroeg vandaag om mijn nummer in de gym.
man of vrouw?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Iemand vroeg vandaag om mijn nummer in de gym.
Ik heb zelf zo'n adidasbroek van de scapino.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ben laatst even voor een trainingsbroek gaan kijken, maar het zijn of van die gayass skinny strakke kutbroeken of van die wijde joggingbroeken. Ik moet gewoon een iets wijder model hebben, wel gewoon nylon. Die ik nu heb is aardig versleten tegenwoordig.
Kan sowieso wel een trainingspak gebruiken, tijdens mijn warming-up enzo heb ik meestal toch mijn vest aan (in de warmere maanden natuurlijk niet)
Ik had vandaag een babyblauw pakje aan en niet gesquat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was jij dat dan?
Niet alleen die heels, maar cable squats?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was jij dat dan?
kan je nagaan als je gaat squatten, komt de hele gym om je nr vragenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had vandaag een babyblauw pakje aan en niet gesquat.
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je nagaan als je gaat squatten, komt de hele gym om je nr vragen
maar je hebt je nummer wel gegeven of nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha..Deze dude had echt het standaard verhaaltje..
Ik ken jou ergens van..*misschien van de sportschool* ja nee kom je uit holy? Ken je die en die?
daarom draai ik het altijd om.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ken jou ergens van..*misschien van de sportschool* ja nee kom je uit holy? Ken je die en die?
Deze man heeft een snoeiharde game.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daarom draai ik het altijd om.
hey, ik ken jou niet
huh
ja, vind ik wel zonde
loop ik door, tenzij ze inhaakt
Not sure if srs.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey, ik ken jou niet
huh
ja, vind ik wel zonde
Excuses, heb jij misschien je telefoon bij je? Mijn telefoon ben ik thuis vergeten en ik zou de dierenarts bellen op dit tijdstip omdat mijn hondje helaas geopereerd moest worden en hij mij zou bellen omdat ik even weg moestquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey, ik ken jou niet
huh
ja, vind ik wel zonde
Haha, ja kijk ik kan niet arrogant doen ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Excuses, heb jij misschien je telefoon bij je? Mijn telefoon ben ik thuis vergeten en ik zou de dierenarts bellen op dit tijdstip omdat mijn hondje helaas geopereerd moest worden en hij mij zou bellen omdat ik even weg moest
*krijgt telefoon*
*belt zijn eigen nummer*
*Pakt zijn telefoon*
"Zo, ik wou alleen ff je nr, je hoort van me om wat leuks te doen"
[ afbeelding ]
[..]![]()
Reactie: "Nee klopt, en dat wil ik graag zo houden!!"
Als ik afgewezen wordt, of een rare kutreactie krijg van zo'n over het paard getilde vrouw... roep ik meestal met een trololol face: "nee? hebben we geen humor? Jou gemis dan"
en loop ik door
ja zo'n persoon leikt ze mij welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar je hebt je nummer wel gegeven of niet
Bestel voor een X bedrag aan supps bij B&F, eis een broek = profit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ben laatst even voor een trainingsbroek gaan kijken, maar het zijn of van die gayass skinny strakke kutbroeken of van die wijde joggingbroeken. Ik moet gewoon een iets wijder model hebben, wel gewoon nylon. Die ik nu heb is aardig versleten tegenwoordig.
Kan sowieso wel een trainingspak gebruiken, tijdens mijn warming-up enzo heb ik meestal toch mijn vest aan (in de warmere maanden natuurlijk niet)
Nylon broeken zijn kut man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Simpel maar effectief, en boven alles efficiënt. Als ze niet nieuwsgierig is loop je gewoon lekker door, want dat deed je toch al.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hey, ik ken jou niet
huh
ja, vind ik wel zonde
likeifucryeverytimequote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152811043
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan daar wel om lachen jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Simpel maar effectief, en boven alles efficiënt. Als ze niet nieuwsgierig is loop je gewoon lekker door, want dat deed je toch al.
Ben een keer met mijn shirt omhoog op een chick afgelopen voor een weddenschap. Gelachen en geen woord gezegd, omgedraaid. Teruggelopen naar vrienden, even later kwam ze terug. Bingo.
Narcisme ten top en het werkt ook nog.
Hebben ze geen verwarming in je gym? Verder: korte broek natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Zij maakt de gains van haar leven, met al die eiwitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmmhmhmgmhmlkrlikke. Stuur ze maar een keer langs![]()
![]()
gr jos
Krijg je gratis bij je 8e Mr. Olympia titel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoe kom jy dan aan dat hempie van in je plaatje??
<----
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij je 8e Mr. Olympia titel.
En je moest stoppen omdat je bagger kortsluiting in de loopband veroorzaakte?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
Net een harde cardiosessie moeten onderbreken omdat ik volle bak diarree kreeg. #fml
Ziek. Maar je bewijst wel dat bodybuilder niet sterk zijn want de stats in je sig zijn niet zo indrukwekkend voor zo'n fysiek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Krijg je gratis bij je 8e Mr. Olympia titel.
Thanks manquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:08 schreef Weissman het volgende:
Gefeliciteerd Panzertje, nu kan je eindelijk afrijden![]()
En Android Porn in de OP![]()
![]()
Ben jij een neg0r?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:13 schreef CarbonC het volgende:
Bij vlagen is dit topic echt brijant, BTW.
Lol jij mag niet komen want je kan niet door de deur heen man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter op de topicmeet.
Ik moet weten of ik strapped & strong moet zijn mi maaaang.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter op de topicmeet.
IRL ben ik misschien wel een blank ecto kantoormannetje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lol jij mag niet komen want je kan niet door de deur heen man.
FOK!kers S&G is verderopquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kom gewoon in overhemd met opgestroopte mouwen. Nat worden, jullie zullen het.
ik doe niet mee dan wil jullie geen minderwaardigheidscomplex bezorgenquote:
quote:
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.quote:
Groningen is zo ver fietsen vanuit Brabantquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.
Lol chubby wijven heten die hier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds mijn gym over is gegaan naar Basic Fit, in combinatie met de zomer die eraan komt, is het ook jailbait paradijs.
Van die jailbaitmeisjes met een beetje buik- en heupvetjes.
Tot hoever gaan de dumbbells en hebben ze ook een squirtrack, sorry squatrack?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.
Lekker belangrijk. Als je ze maar mag raken.quote:
Maar geen gemengde saunaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds mijn gym over is gegaan naar Basic Fit, samen met de zomer die eraan komt, is het ook jailbait paradijs.
Van die jailbaitmeisjes met een beetje buik- en heupvetjes.
Wij zien elkaar in Sport-Arena in EHV, daar waar 2 squatracks en dumbbells t/m 50kg zijn en er posters van Yates, Coleman en Cutler aan de muur hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Groningen is zo ver fietsen vanuit Brabant
lekkere chicks daar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wij zien elkaar in Sport-Arena in EHV, daar waar 2 squatracks en dumbbells t/m 50kg zijn en er posters van Yates, Coleman en Cutler aan de muur hangen.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef 16meter het volgende:
sauna is voor bejaarden en fatties
gym is om te trainen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beach die begon ook te zeiken omdat die na één hele week geen progress zag.
Mijn homegym mattie, wel in 026 maar als je in de buurt bent altijd welkom. shakie staat voor je klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
Als iemand een gym weet waar je zowel goed kunt trainen als waar mooie vrouwen komen, hoor ik het graag.
Jij bent gewoon verkeerd bezig. In een week kun je met optimale omstandigheden genoeg bereiken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]heerlijk hoe mensen op fok soms alles serieus nemen
Je weet niet eens wat ik doe maatje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verkeerd bezig. In een week kun je met optimale omstandigheden genoeg bereiken.
Dat laatste ontken ik niet, maar dat eerste wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je doet niks vriend je bent gewoon een beetje dik.
Aight nice man gewoon pompen dan komt het wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste ontken ik niet, maar dat eerste wel.
Doe ik ook. Vandaag bij bench en bor extra erbij kunnen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aight nice man gewoon pompen dan komt het wel goed
Klinkt alsof ik anaal uitgewoond ga worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn homegym mattie, wel in 026 maar als je in de buurt bent altijd welkom. shakie staat voor je klaar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Te dikke mensen zijn hier ook populair, mits met kut. Peace out.
Aaaaaah, kom op man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even eentje van m'n Facebook gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja elke chick standaard ghost bulk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Sapstengel. Chubbychaser
Feeder in de dop.
Haal die shit altijd op de markt idd.. mooiste is dat degene met die kraam bij ons traint. Discount as hell.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
Zo lekker veel noten halen op de markt. Daar zijn ze fucking cheap.
Stuk of 700 denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vraag me srs af hoeveel bakken magere kwark zon chick moet eten om dit achterwerk te bouwen.
Maakt niet uit. Jij zou deze sowieso geven. Vandaag nog met korting.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn wel grenzen hoor, dat hele BBW vind ik niks. Met die overdreven vetrollen enz. Gewoon goede benen en een flinke kont.
Die ene van de Plus reclame is teveel bijvoorbeeld.
Die is slanker dan die zeugen die je net postte hoor volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn wel grenzen hoor, dat hele BBW vind ik niks. Met die overdreven vetrollen enz. Gewoon goede benen en een flinke kont.
Met bovenstaande foto's zijn al mijn grenzen al gepasseerd bro. Alsof die chick van de foto's geen vetrollen heeft. Als je daar een potje mee gaat voetballen eten dr benen de bal op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Dat is 2x dezelfde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:43 schreef seto het volgende:
[..]
Die is slanker dan die zeugen die je net postte hoor volgens mij.
srry was de nohomo vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik anaal uitgewoond ga worden.
Teveel Libelle gelezen en Net5 gekeken denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Kan het komen omdat ik anderhalf jaar heb gebulkt, dat ik nu op chubby meisjes val? Soort zoekt soort ofzo.
Dat zou betekenen dat een goede cut wonderen doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Kan het komen omdat ik anderhalf jaar heb gebulkt, dat ik nu op chubby meisjes val? Soort zoekt soort ofzo.
Ben bezig inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een goede cut wonderen doet.
Blijf af en toe maar chicks posten dan, beoordelen wij aan de hand daarvan wel of je bf% de goede kant opgaat.quote:
Dit is net zo ziek, als die pad van daarnet iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou een goede zijn.
Inb4 ik straks op 8% BF zit en dit post:
[ afbeelding ]
Goed url ook, thinspiration. Op haar Facebook ook altijd, elke foto tientallen chicks met comments als "so beautiful", "wish i was like you" enz. Fucking anorexiawijven rustling my jimmies.
Ik vraag mij altijd af hoe het is om zo'n spriet te neuken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou een goede zijn.
[ afbeelding ]
Goed url ook, thinspiration. Op haar Facebook ook altijd, elke foto tientallen chicks met comments als "so beautiful", "wish i was like you" enz. Fucking anorexiawijven rustling my jimmies.
Lijkt me een goede inderdaad. Gewoon alles uitkotsen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
Serieuze kwestie hier. Hulp nodig.
Een geile sma heeft mij uitgenodigd voor een paasontbijt maar ik vast van 22:00 tot 14:00 dus kan dan nog niks eten. Ik zit er zelf aan te denken om gewoon te eten en daarna weg te sneaken om zo de hele rotzooi weer uit te kotsen. Iemand nog andere tips?
Gewoon een dag niet vasten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
Een geile sma heeft mij uitgenodigd voor een paasontbijt maar ik vast van 22:00 tot 14:00 dus kan dan nog niks eten. Ik zit er zelf aan te denken om gewoon te eten en daarna weg te sneaken om zo de hele rotzooi weer uit te kotsen. Iemand nog andere tips?
Pak je kans, zijn toch altijd heel erg onzekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe het is om zo'n spriet te neuken.
Ja die ene die ik postte is sowieso een borderliner met weet ik wat nog meer. Moet te regelen zijn als alphaman.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Pak je kans, zijn toch altijd heel erg onzeker
Beta as fuck ook wel. ervaringquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die ene die ik postte is sowieso een borderliner met weet ik wat nog meer. Moet te regelen zijn als alphaman.
Het enige voordeel aan pasen zijn de eieren, soo damn right I will.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
Wie van jullie gaat ook paaseitjes zoeken met pasen. Heb er al helemaal zin in.
Haha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Pak je kans, zijn toch altijd heel erg onzeker
mooie most-muscular mi maangquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou een goede zijn.
[ afbeelding ]
Check dit: http://www.proteinpow.com(...)ecause-who-said.html Check ook die macro's even.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
Wie van jullie gaat ook paaseitjes zoeken met pasen. Heb er al helemaal zin in.
Tegenwoordig is het hip om een grote ruimte tussen je benen te hebben. Zo'n spleet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou een goede zijn.
[ afbeelding ]
Fem only.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
Als iemand een gym weet waar je zowel goed kunt trainen als waar mooie vrouwen komen, hoor ik het graag.
Zag t laatst ook langskomen op fb: "Jaloers op je thighgap! <3".quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hip om een grote ruimte tussen je benen te hebben. Zo'n spleet..
Dat is mijn fetisj.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hip om een grote ruimte tussen je benen te hebben. Zo'n spleet..
Vriendin van mij had dat ook, kon altijd door haar heen kijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zag t laatst ook langskomen op fb: "Jaloers op je thighgap! <3".
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check dit: http://www.proteinpow.com(...)ecause-who-said.html Check ook die macro's even.
Zit maar 1 mocro tussen ( en de vraag is of dat een mocro is) , de rest zijn wannabe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check jij ondertussen deze mocro's ff
damn die rechter squat opzeker wel minimaal 180 ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hy is sws syss fanboi check dat broekeje dangquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:30 schreef seto het volgende:
[..]
damn die rechter squat opzeker wel minimaal 180 ofzo
dacht even dat dit een post van sapstengel wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij maar gewoon nummer 1.
Mag ik nummer 2 dan hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals: open een topic op B&H voor je obsessie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even eentje van m'n Facebook gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Sapstengel. Chubbychaser
Feeder in de dop.
Die Dapnhe zou ik ook wel om mijn wortel kunnen schuiven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij deze sletje maar van de Plus.
[ afbeelding ]
En dit, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit is net zo ziek, als die pad van daarnet iddDaar zou je sowieso geen sex mee kunnen hebben lijkt me.
Reschedulen naar in je feeding window.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Afgezien van dat je daar als man niet mag komen vraag ik me af of ze in zo'n fem only gym wel een squat rack hebben en meer dumbbells dan roze van 0,5kg.quote:
Hoe kom jij aan een foto van onze, nog niet gehouden topicmeet???quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CarbonC die altijd even op alle posts moet reageren.
Beide niks. Zit geen vorm in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CarbonC die altijd even op alle posts moet reageren.
Heb ik een meeting van een uur, kom ik terug is dit hele topic vol gelopen.quote:
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Facebook, twitter, tumblr, pinterest, instragram.
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Facebook, twitter, tumblr, pinterest, instragram.
En volgens mijn gezonde verstand moeten vrouwen er gewoon fit en gezond uitzien. Vrouwen die teveel bezig zijn met foto's op "social" media zijn dat per definitie niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.
Meer van die kettlebells, step dingen enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Afgezien van dat je daar als man niet mag komen vraag ik me af of ze in zo'n fem only gym wel een squat rack hebben en meer dumbbells dan roze van 0,5kg.
Naja het is dan een hype onder de anorexies. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.
Jij bent wel eens in zo'n vrouwen-only gym geweest?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meer van die kettlebells, step dingen enzo.
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van onze, nog niet gehouden topicmeet???
Knap gesoept, chef!
Haha ik gebruik fb alleen om stiekem te kijken op andermans fb en dan zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??
Dit. Met een grote boog omheen lopen of richting hulpverlening slepen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja het is dan een hype onder de anorexies. Niet mijn ding.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Jepquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij bent wel eens in zo'n vrouwen-only gym geweest?
They see us Rollin'quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Ik doe er niet zoveel mee, zet nauwelijks iets op FB.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??
Ja had een paar jaar geleden een vriendin die ADD had en een eetprobleem. Constant moet je iemand zeggen dat hij of zij mooi is en dun en blablabla. Never again, die mensen mijd ik nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Met een grote boog omheen lopen of richting hulpverlening slepen.
Ja ga ik vanavond thuis wel even doen, kan hier op werk moeilijk tientallen foto's van chicks gaan sorterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nogmaals: open een topic op B&H voor je obsessie.
Ik dacht al dat er zo'n volslank topic was..misschien een beetje overbodig?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ga ik vanavond thuis wel even doen, kan hier op werk moeilijk tientallen foto's van chicks gaan sorteren
Oh, ja ik kom nooit in B&H. Zal wel even een blik werpen later.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er zo'n volslank topic was..misschien een beetje overbodig?
Toch leuq zo'n slim meisje? Of wil jij een domme exotische griet? Die net naar MBO niveau 4 mag?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wel jammer dat het universiteitsdames zijn. Alleen hood chicks voor deze G.
Je kunt het niet aan als een vrouw slim(mer) is?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Yup. Moslimchickies en urban youth van het VMBOquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Toch leuq zo'n slim meisje? Of wil jij een domme exotische griet? Die net naar MBO niveau 4 mag?
Iemand nog een baantje aan de universiteit in de aanbieding?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef Seam het volgende:
Universiteitsgym: 90% van de vrouwtjes is <21 jaar.
die is egt irritante kut met der plus geeft meer veel meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij deze sletje maar van de Plus.
[ afbeelding ]
Hoodrat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
Als er iemand is die meer geeft dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
die is egt irritante kut met der plus geeft meer veel meer
Dit, al vind ik het helemaal niet erg als ik een slimmere man heb later. Iemand die mij dingen kan uitleggen en niet zo'n betweter is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt het niet aan als een vrouw slim(mer) is?
Bewust domme, passieve, afhankelijke etc. vrouwen daten is zo 1950...
Je kan op mijn oude school aan de slag als concierge...allemaal VWO sletjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iemand nog een baantje aan de universiteit in de aanbieding?
Zie post #277.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Moslimchickies en urban youth van het VMBO.
Meiden van de uni vind ik in 99% van de gevallen irritant, elitair en pretentieus.
Waarom moslimchickies?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Yup. Moslimchickies en urban youth van het VMBO.
Meiden van de uni vind ik in 99% van de gevallen irritant, elitair en pretentieus.
Het gaat mij echt niet om het slimmer zijn, dat vind ik geen probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit, al vind ik het helemaal niet erg als ik een slimmere man heb later. Iemand die mij dingen kan uitleggen en niet zo'n betweter is.
Op zich eens, maar dat mag toch wel wederzijds zijn? Dat je een beetje gewaagd bent aan elkaar. Ik kan het persoonlijk wel waarderen als een vrouw mij verbaal/inhoudelijk ook wat tegenwicht kan bieden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit, al vind ik het helemaal niet erg als ik een slimmere man heb later. Iemand die mij dingen kan uitleggen en niet zo'n betweter is.
Ik ken zat meisjes ( vooral met wie ik omga), die knap en slim zijn, allochtoon zijn enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het gaat mij echt niet om het slimmer zijn, dat vind ik geen probleem.
Het is meer het hele wereldje waar deze dames in zitten wat mij niet aanspreekt. Wijntjes drinken met vriendinnen, constant vertellen over reizen, moeten bewijzen hoe slim ze zijn en hoeveel ze van de wereld weten. Dat soort dingen, daar houdt ik niet van.
Ander topic.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?![]()
Nee dat is niet echt mijn ding.
Ja sowieso, valt me op dat er enorm veel allochtoonse dames op het hbo en de uni zijn. Dat zijn ook altijd de meer bescheiden dames, met gevoel voor stijl en klasse. Niet van die platte zuipwijven met een frikandellenbuik uit het studentenhuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ken zat meisjes ( vooral met wie ik omga), die knap en slim zijn, allochtoon zijn enzo.
Die geen wijntjes hoeven te drinken maar gewoon naar feesten gaan zoals Flirterz in Adam etc.
Maar ik snap je punt. Mijn punt is alleen dat er ook een gulden middenweg bestaat.
Ja precies, niet dat je over een vrouw heen walst en ze overal ja en amen op zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op zich eens, maar dat mag toch wel wederzijds zijn? Dat je een beetje gewaagd bent aan elkaar. Ik kan het persoonlijk wel waarderen als een vrouw mij verbaal/inhoudelijk ook wat tegenwicht kan bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |