SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 27-03-2013 10:04:40 ]
Regel het dan G!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
eindelijk nieuwe gym music + gym chicks
ik sie nix skkltjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef Panzermaus het volgende:
eindelijk nieuwe gym music + gym chicks
Die voorkom ik altijd en anders wacht ik alsnog tot iemand anders hem aanmaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij heeft hij srs gewacht tot de lapo.
Duitslandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net weer shinen als een motherfucker met mijn nationale shirt van Duitsland aan in de gym.
Iedereen peppie kijken met die oranje shirts, maar niemand die er wat van zei! (ik moet wel buff zijn)K O N I N G
Krijg je betere grip van voor deathlift.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dude, dit is allemaal onnodig scrollen, srs.
kapotzuipen vanavond?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus Yuri, neem je prohormonen.
En thanks guys.
Is gewoon irritant op de mobiel man, net zoals Etha die 43 chicks in de OP zet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus Yuri, neem je prohormonen.
En thanks guys.
Mensen met een voetbalshirt in de gym zijn per definitie 100% kneus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Net weer shinen als een motherfucker met mijn nationale shirt van Duitsland aan in de gym.
Iedereen peppie kijken met die oranje shirts, maar niemand die er wat van zei! (ik moet wel buff zijn)K O N I N G
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen met een voetbalshirt in de gym zijn per definitie 100% kneus.
IRL reactie:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
Net een harde cardiosessie moeten onderbreken omdat ik volle bak diarree kreeg. #fml
Agree. Shirt echter gekregen van vrienden. Aangezien ik er op straat niet mee ga lopen en ik in de gym schijt heb aan mijn kleding.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mensen met een voetbalshirt in de gym zijn per definitie 100% kneus.
Slappe smoes, bro.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Agree. Shirt echter gekregen van vrienden. Aangezien ik er op straat niet mee ga lopen en ik in de gym schijt heb aan mijn kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |