Doe ik ook. Vandaag bij bench en bor extra erbij kunnen doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aight nice man gewoon pompen dan komt het wel goed
Klinkt alsof ik anaal uitgewoond ga worden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn homegym mattie, wel in 026 maar als je in de buurt bent altijd welkom. shakie staat voor je klaar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Te dikke mensen zijn hier ook populair, mits met kut. Peace out.
Aaaaaah, kom op man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even eentje van m'n Facebook gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja elke chick standaard ghost bulk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Sapstengel. Chubbychaser
Feeder in de dop.
Haal die shit altijd op de markt idd.. mooiste is dat degene met die kraam bij ons traint. Discount as hell.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
Zo lekker veel noten halen op de markt. Daar zijn ze fucking cheap.
Stuk of 700 denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vraag me srs af hoeveel bakken magere kwark zon chick moet eten om dit achterwerk te bouwen.
Maakt niet uit. Jij zou deze sowieso geven. Vandaag nog met korting.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn wel grenzen hoor, dat hele BBW vind ik niks. Met die overdreven vetrollen enz. Gewoon goede benen en een flinke kont.
Die ene van de Plus reclame is teveel bijvoorbeeld.
Die is slanker dan die zeugen die je net postte hoor volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn wel grenzen hoor, dat hele BBW vind ik niks. Met die overdreven vetrollen enz. Gewoon goede benen en een flinke kont.
Met bovenstaande foto's zijn al mijn grenzen al gepasseerd bro. Alsof die chick van de foto's geen vetrollen heeft. Als je daar een potje mee gaat voetballen eten dr benen de bal op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Sapstengel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Dat is 2x dezelfde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:43 schreef seto het volgende:
[..]
Die is slanker dan die zeugen die je net postte hoor volgens mij.
srry was de nohomo vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik anaal uitgewoond ga worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |