ik doe niet mee dan wil jullie geen minderwaardigheidscomplex bezorgenquote:
quote:
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.quote:
Groningen is zo ver fietsen vanuit Brabantquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.
Lol chubby wijven heten die hier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds mijn gym over is gegaan naar Basic Fit, in combinatie met de zomer die eraan komt, is het ook jailbait paradijs.
Van die jailbaitmeisjes met een beetje buik- en heupvetjes.
Tot hoever gaan de dumbbells en hebben ze ook een squirtrack, sorry squatrack?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
In Groningen heb je bij de Euroborg een hele goede gym met zwembad EN gemengde sauna. Als ik het mag geloven zitten daar regelmatig chicks van begin 20.
Lekker belangrijk. Als je ze maar mag raken.quote:
Maar geen gemengde saunaquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds mijn gym over is gegaan naar Basic Fit, samen met de zomer die eraan komt, is het ook jailbait paradijs.
Van die jailbaitmeisjes met een beetje buik- en heupvetjes.
Wij zien elkaar in Sport-Arena in EHV, daar waar 2 squatracks en dumbbells t/m 50kg zijn en er posters van Yates, Coleman en Cutler aan de muur hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Groningen is zo ver fietsen vanuit Brabant
lekkere chicks daar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wij zien elkaar in Sport-Arena in EHV, daar waar 2 squatracks en dumbbells t/m 50kg zijn en er posters van Yates, Coleman en Cutler aan de muur hangen.
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:47 schreef 16meter het volgende:
sauna is voor bejaarden en fatties
gym is om te trainen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beach die begon ook te zeiken omdat die na één hele week geen progress zag.
Mijn homegym mattie, wel in 026 maar als je in de buurt bent altijd welkom. shakie staat voor je klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:49 schreef CarbonC het volgende:
Als iemand een gym weet waar je zowel goed kunt trainen als waar mooie vrouwen komen, hoor ik het graag.
Jij bent gewoon verkeerd bezig. In een week kun je met optimale omstandigheden genoeg bereiken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:15 schreef Beach het volgende:
[..]heerlijk hoe mensen op fok soms alles serieus nemen
Je weet niet eens wat ik doe maatje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verkeerd bezig. In een week kun je met optimale omstandigheden genoeg bereiken.
Dat laatste ontken ik niet, maar dat eerste wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je doet niks vriend je bent gewoon een beetje dik.
Aight nice man gewoon pompen dan komt het wel goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat laatste ontken ik niet, maar dat eerste wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |