dacht even dat dit een post van sapstengel wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij maar gewoon nummer 1.
Mag ik nummer 2 dan hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals: open een topic op B&H voor je obsessie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Even eentje van m'n Facebook gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Sapstengel. Chubbychaser
Feeder in de dop.
Die Dapnhe zou ik ook wel om mijn wortel kunnen schuiven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
Doe mij deze sletje maar van de Plus.
[ afbeelding ]
En dit, voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dit is net zo ziek, als die pad van daarnet iddDaar zou je sowieso geen sex mee kunnen hebben lijkt me.
Reschedulen naar in je feeding window.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:05 schreef Jahr00n het volgende:
Serieuze kwestie hier. Hulp nodig.
Een geile sma heeft mij uitgenodigd voor een paasontbijt maar ik vast van 22:00 tot 14:00 dus kan dan nog niks eten. Ik zit er zelf aan te denken om gewoon te eten en daarna weg te sneaken om zo de hele rotzooi weer uit te kotsen. Iemand nog andere tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het hip om een grote ruimte tussen je benen te hebben. Zo'n spleet..
Afgezien van dat je daar als man niet mag komen vraag ik me af of ze in zo'n fem only gym wel een squat rack hebben en meer dumbbells dan roze van 0,5kg.quote:
Hoe kom jij aan een foto van onze, nog niet gehouden topicmeet???quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check jij ondertussen deze mocro's ff
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CarbonC die altijd even op alle posts moet reageren.
Beide niks. Zit geen vorm in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CarbonC die altijd even op alle posts moet reageren.
Heb ik een meeting van een uur, kom ik terug is dit hele topic vol gelopen.quote:
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Facebook, twitter, tumblr, pinterest, instragram.
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Facebook, twitter, tumblr, pinterest, instragram.
En volgens mijn gezonde verstand moeten vrouwen er gewoon fit en gezond uitzien. Vrouwen die teveel bezig zijn met foto's op "social" media zijn dat per definitie niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.
Meer van die kettlebells, step dingen enzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Afgezien van dat je daar als man niet mag komen vraag ik me af of ze in zo'n fem only gym wel een squat rack hebben en meer dumbbells dan roze van 0,5kg.
Naja het is dan een hype onder de anorexies. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh dat is apart, want volgens mijn Facebook, Tumblr en Instagram is het juist in om een flinke ass te hebben en chubby te zijn.
Jij bent wel eens in zo'n vrouwen-only gym geweest?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Meer van die kettlebells, step dingen enzo.
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:45 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van onze, nog niet gehouden topicmeet???
Knap gesoept, chef!
Haha ik gebruik fb alleen om stiekem te kijken op andermans fb en dan zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??
Dit. Met een grote boog omheen lopen of richting hulpverlening slepen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja het is dan een hype onder de anorexies. Niet mijn ding.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Jepquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Jij bent wel eens in zo'n vrouwen-only gym geweest?
They see us Rollin'quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Topicmeet bij mij in de backyard; lekker veel ruimte, squatrek op het terras, barbecue met kippenpoten en steak ernaast, de koelkast vol met melk en kwark en de zon in je nek.En vervolgens naderhand met de estetix crew keihard uitgaan in 'Gold's Gym' tanktops.
Ik doe er niet zoveel mee, zet nauwelijks iets op FB.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb jij / hebben jullie nog wel een real life of ben je / zijn jullie de hele dag bezig die carousel van social media te onderhouden??
Ja had een paar jaar geleden een vriendin die ADD had en een eetprobleem. Constant moet je iemand zeggen dat hij of zij mooi is en dun en blablabla. Never again, die mensen mijd ik nu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Met een grote boog omheen lopen of richting hulpverlening slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |