+1 profiteren zolang het kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Barcaconia het volgende:
De eerste keer dat je thuiskomt en de keuken is vuil, de was niet gedaan of je biertje staat er niet zou ik ze buitengooien.
Ik heb het wel naar mijn zin, maar soms wil ik ook gewoon liever alleen zijn. Dit snapt ze niet, want zij vindt dat we altijd samen zouden moeten kunnen zijn... hebben er al ruzie over gehad en toen moest ik maar even naar vrienden omdat ze alleen wilde zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Gewoon tegen haar zeggen dat je het niks vindt als ze bij je intrekt of te vaak bij je is. Wat is daar mis mee, moet ze toch tegen kunnen lijkt me anders pech gehad.
Voorkomen is beter dan genezen. Voor je het weet verandert die chick in een labiele bitch omdat ze dacht dat ze het voorelkaar had en krijg haar dan nog maar met goed fatsoen de deur uit. Ik zou iemand liever meteen met de neus op de feiten drukken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef fokexpert het volgende:
Ach ja.... Eruit flikkeren kan je altijd nog. Heb je nu een leuk neukertje toch? Zolang de bier koud staat en er gekookt is als je terugkomt is er weinig aan de hand lijkt me.
Wordt ze vervelend dan knikker je haar er een keer uit.
Was het maar waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef De_Pel het volgende:
Dit moet een trololololol topic zijn, toch?![]()
![]()
Haar ouders zijn al 3 keer langsgeweest. Die zijn helemaal blij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef GodsSon het volgende:
Mag toch hopen dat er ook nog ergens ouders zijn?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin, maar soms wil ik ook gewoon liever alleen zijn. Dit snapt ze niet, want zij vindt dat we altijd samen zouden moeten kunnen zijn... hebben er al ruzie over gehad en toen moest ik maar even naar vrienden omdat ze alleen wilde zijn.
Zie daar I rest my case, de eerste labiele trekjes zijn al tevoorschijn gekomen. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin, maar soms wil ik ook gewoon liever alleen zijn. Dit snapt ze niet, want zij vindt dat we altijd samen zouden moeten kunnen zijn... hebben er al ruzie over gehad en toen moest ik maar even naar vrienden omdat ze alleen wilde zijn.
En bleef zij toen in jou huis?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
En ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |