Dat kan makkelijk, nog ca. 3 maanden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!

snel spieren kweken? als ik jou nou vertel dat ik al 5 jaar bezig ben met fitness?quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!

Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.quote:

Nope.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.

film heet warrior !quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Tom hardy! Welke film is dat?
[ afbeelding ]

En natuurlijk een degelijke lengte hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik hou wel van wat bredere mannen ja. Je moet wel wat body hebben.

Niet langer dan 190!quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.

Wat is dan een diepzinnig antwoord op wat vrouwen een mooi lichaam vinden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer

Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer

train al 5 jaar en een sixpack krijgen is niet moeilijk maar het behouden is veel moeilijker, heb het alleen in de zomer en het kost heel veel moeite en tijd om er aan te werken uit ervaring ^^quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?
Niet dat ik er 1 heb. Maja.
Vrouwen zijn net als mannen.
Geilend en loops.

quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever een vent met buikspek dan een sixpack in bed.

Meen je dat? ;pquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:

Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.quote:

Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijdquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.

geloof ik niks van elke vrouw houd van spieren en wie dat niet vind liegt als de ziektequote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.

quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijd
 niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor
  niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor

Okequote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor

quote:
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!quote:

quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!
 nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden
  nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden   

fout gedacht danquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje

Nee, ik zou vooral een meer modellenlichaam willen zodat ik dan nog mooiere kleding kan dragen denk ik i.v.m. pasvorm.quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden

quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespierd en breed mot ik niet in bed hoor.

Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje

Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
 Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.
 Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.  __!
__!  

kan ook de broer zijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.
__!

dat hoorde je mij niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.

Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:

Misschien geldt dat omgekeerd dan ook wel, anders gaat de boel zo rammelenquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.

idd, vrouwen denken dat je met paar gewichtjes heffen gespierd kan worden als een topmodel in mens health, voeding,rust discipline alles komt erbij kijken ^^quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!

Dat weten de meeste vrouwen inderdaad nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
 Maar er werd gevraagd wat het mooist gevonden werd, en daar is antwoord op gegeven
 Maar er werd gevraagd wat het mooist gevonden werd, en daar is antwoord op gegeven  

quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
 En haar! Ik wil een man met haar. Een man die alles scheert is geen type voor mij. Een man moet juist haar hebben.
 En haar! Ik wil een man met haar. Een man die alles scheert is geen type voor mij. Een man moet juist haar hebben. )
 ) 

Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]En haar! Ik wil een man met haar. Een man die alles scheert is geen type voor mij. Een man moet juist haar hebben.
En geen tatoeages aub, maar dat is persoonlijk.
(En ik heb een vriend met een six-pack gehad, ligt gewoon veel te hard. Maar hij was wel leuk)

Zie bovenquote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)
Anders begrijp ik je niet :p

Ah ja dat bedoel ik, die vent heeft dezelfde bouw als ikquote:

raar dan dat gespierde jongens in de discotheek altijd meer aandacht krijgen dan dikkere jongens XD weet niet hoor maar dat valt op, je hoort dingen van 2 kanten soms zijn vrouwen niet te begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dames, jullie maken de boys in het bodybuilding topic onzeker, kap daar eens mee

Aldus de alpha.quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat het gewoon duidelijk is dat vrouwen geen mannen willen die gewoon 0.0 moeite doen om er een beetje verzorgd bij te lopen. De conclusie die hier simpelweg uit getrokken kan worden is: "mannen, doe er iets mee. Sport en fitness, en wees geen luie zoutzak". Logisch ook, als vrouwen moeite moeten doen voor hun uiterlijk, waarom mannen dan niet?

Ik ben geen Alfaquote:

Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef M.rice het volgende:
[..]
raar dan dat gespierde jongens in de discotheek altijd meer aandacht krijgen dan dikkere jongens XD weet niet hoor maar dat valt op, je hoort dingen van 2 kanten soms zijn vrouwen niet te begrijpen

Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijnquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.

jup ben ik et ook mee eens, en zelfverzekerheid trekt ook sneller aanquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijn

Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.quote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijn

Succes leidt tot succesquote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef M.rice het volgende:
[..]
jup ben ik et ook mee eens, en zelfverzekerheid trekt ook sneller aan

Dat zijn meestal de jongens die voetballen en dus hun benen al voldoende trainen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.

Tuurlijk, maar meestal wordt mijn beeld bevestigd als ik uitga. Je hebt dan jongens, meestal goed uitziend (en sportief) die the center of attention zijn en het reuze naar hun zin hebben. Verder heb je mensen die geen moeite doen voor iets en denken dat alles vanzelf gaat alsof er zich een magisch moment gaat voltrekken. Deze mensen komen daarna volledig gefrustreerd thuis (zoals zovaak) en vinden dan dat meiden enkel op "uitslovers" vallen. ja duh??quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.
 Hun gaan toch ook niet met een modeloze dikke trien naar bed?
 Hun gaan toch ook niet met een modeloze dikke trien naar bed?  

Jij valt op, zweterige vatsige gasten die dagen achter hun computer zitten met een zak chips te wowen in een kamer die al 18 jaar niet is opgeruimd en die alleen erachter vandaan komen om na de wc te gaanquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.

True, maar persoonlijk trekt zo'n jongen mijn aandacht echt niet(zo'n aandachtshoer wat ik bedoelde). In ieder geval niet positief.quote:Op maandag 8 april 2013 23:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal wordt mijn beeld bevestigd als ik uitga. Je hebt dan jongens, meestal goed uitziend (en sportief) die the center of attention zijn en het reuze naar hun zin hebben. Verder heb je mensen die geen moeite doen voor iets en denken dat alles vanzelf gaat alsof er zich een magisch moment gaat voltrekken. Deze mensen komen daarna volledig gefrustreerd thuis (zoals zovaak) en vinden dan dat meiden enkel op "uitslovers" vallen. ja duh??Hun gaan toch ook niet met een modeloze dikke trien naar bed?

quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jij valt op, zweterige vatsige gasten die dagen achter hun computer zitten met een zak chips te wowen in een kamer die al 18 jaar niet is opgeruimd en die alleen erachter vandaan komen om na de wc te gaan
 ___!
___!

lets face it. In een wereld waarin alles om looks en extraversie draait, worden introverte jongens die enkel wat "chillen" gewoon niet gewaardeerd. Dit zijn nobodies die nooit zullen opvallen in welk uitgaansgelegenheid dan ook (en niemand kijkt naar iemand die niet opvalt). Sneu inderdaad, maar introverte mensen zijn meestal ook vrij intelligent en ook zij zullen sooner or later wat meer moeite gaan doen. Dus zo trekt het zich allemaal uiteindelijk toch wel weer rechtquote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar persoonlijk trekt zo'n jongen mijn aandacht echt niet(zo'n aandachtshoer wat ik bedoelde). In ieder geval niet positief.
Ik heb liever dat hij gewoon met zijn vrienden chillt.

jesus ik typ hele tkest jij reageert met een denigreerende smileyquote:

waarschijnlijk omdat jij weer het andere uiterste perfect beschrijftquote:Op maandag 8 april 2013 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jesus ik typ hele tkest jij reageert met een denigreerende smiley

Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
lets face it. In een wereld waarin alles om looks en extraversie draait, worden introverte jongens die enkel wat "chillen" gewoon niet gewaardeerd. Dit zijn nobodies die nooit zullen opvallen in welk uitgaansgelegenheid dan ook (en niemand kijkt naar iemand die niet opvalt). Sneu inderdaad, maar introverte mensen zijn meestal ook vrij intelligent en ook zij zullen sooner or later wat meer moeite gaan doen. Dus zo trekt het zich allemaal uiteindelijk toch wel weer recht

je klinkt alsof je vaak geplayed bentquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.

Dat is het andere extreme. Niks mis met de sociale goedlachse GOED uitziende jongen met meiden om zich heen. Ik bedoel ook niet zo zeer van die luidkeelse party animals per se hoorquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.

Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoorquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Wanderlust. het volgende:
Het belangrijkste is dat de man verzorgd is en het totaalplaatje een beetje klopt. Het hoeft allemaal echt niet zo perfect en overdreven gespierd.

niet als je ripped als een motherfucker bent.quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoor

Zelfs dat vind ik buitenproportioneel. Is echt iets wat enkel mannen op "bodybuilders.com" mooi vinden. Ik denk eerder aan 15% t/m 25% en daar tussen in wat echt goed uitziet (of kan zien ) bij een man.quote:Op maandag 8 april 2013 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
niet als je ripped als een motherfucker bent.

dat is dus die 5%, nee ik neem genoegen met 10% zelf ben ik 11% nog ff paar weekjes door sportenquote:Op maandag 8 april 2013 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
niet als je ripped als een motherfucker bent.

quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoor

vind je dit echt mooi?quote:
 Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.
 Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.

Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.quote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind je dit echt mooi?Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.

Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.quote:Op maandag 8 april 2013 23:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is het andere extreme. Niks mis met de sociale goedlachse GOED uitziende jongen met meiden om zich heen. Ik bedoel ook niet zo zeer van die luidkeelse party animals per se hoor
Denk daartegen de introverte sociale vriendelijke jongen. hij zit met zijn vrienden te "chillen" , maar valt gewoon helemaal voor niemand op.Hij bestaat gewoon niet en inderdaad... zelfs jij kijkt er eigenlijk niet echt naar om ofzo hoor, simpelweg omdat hij er niet lijkt te zijn. Introversie wordt simpelweg niet gewaardeerd. Natuurlijk worden brawlende en luidkeelse mongolen ook maar door weinig mensen gewaardeerd, maar wat zelfs ZIJ mee hebben is dat ze opgevallen worden (waardoor er altijd wel een mongool wijf er op valt).
 en hij is niet eens veel veranderd
 en hij is niet eens veel veranderd

Ik vind het niet verkeerd maar het is in ieder geval niet mijn doel om er zo bij te lopenquote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind je dit echt mooi?Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.

jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeftquote:

Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.
Op de basisschool was er zo'n nerd, ik heb hem bijvoorbeeld altijd knap gevonden, maar andere meisjes niet.
Nu lopen zowat alle meisjes achter hem aanen hij is niet eens veel veranderd

Ja, dus? Ik vind het lelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 23:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeft

Ja maar jij had het over populaire jongensquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?
Het gaat wel degelijk om verzorging en uiterlijk, hence my point

Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het nietquote:
 )
 )

Denken dat er FOK!kers zijn die er zo uitzienquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)

Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkendquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar jij had het over populaire jongens

Ik mag hopen dat hij niet serieus was.quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)

niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhoudenquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]

Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkend

quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
 Je hebt er duidelijk geen verstand van
 Je hebt er duidelijk geen verstand van  

ik vind het niet mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
 Spierdefinitie , nice! 6pack, pass me the cool aid. Maar dit vind ik echt "te gortig"
 Spierdefinitie , nice! 6pack, pass me the cool aid. Maar dit vind ik echt "te gortig"   

En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?quote:Op maandag 8 april 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.

Nee, ik ben geen super heldin sorryquote:Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?

Introvertheid loont met andere woorden simpelweg nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen super heldin sorry

Beetje zwemmersfiguur zeker?quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..

zo zie ik het dus ook. En dit bereik je niet met niet om je uiterlijk gevenquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..

Ok.quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Introvertheid loont met andere woorden simpelweg niet

zwemmersfiguur? geen flauw idee..quote:

Wat?quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj

heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj

Ach dat doet me niet veelquote:Op maandag 8 april 2013 23:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooi

Ohh.quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja ik bedoel waar de tt op duid natuurlijk

Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok.
Oh ja. Wat ik wel vreselijk vind is als een jongen een meisje niet gemakkelijk kunt optillen, kan aan beide liggen.
Maar een ex van mij kon mij amper optillen, en ik weeg 49 kilo. Afknapper.
Voor de rest maakt het me eigenlijk niks uit, ecto, gespierd, normaal. Maar niet chubby in ieder geval, want daar zou ik niet tegen kunnen en hem mee naar de sportschool sleuren.

He bahquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jou

quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
 Echt niet! Ik denk alleen maar: yuck...
 Echt niet! Ik denk alleen maar: yuck...

Ik wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 Ik wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf   

Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neequote:
 het is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.
  het is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.   

Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.

True!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsen

maar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
  maar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.

Zodra een man er verzorgd uitziet , betekent dit nu eenmaal dat hij moeite in zijn lichaam gestoken heeft. Ik denk dat jij "overdreven ijdel zijn" bedoelt. Een man die naar de sportschool gaat of let op wat hij aantrekt heeft natuurlijk een vorm van ijdelheid of vind het natuurlijk belangrijk. Dat is maar goed ook, een man is niet per direct iemand die niets om zijn uiterlijk geeft en erbij loopt als een halve mongool onder het mom van "ik moet wel een "echte" vent blijven"quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 (indeed, geven om hoe je er bij loopt is de eerste stap naar er beter bij lopen!)
 (indeed, geven om hoe je er bij loopt is de eerste stap naar er beter bij lopen!)

Je hoeft er niet als hem uit te zien om jezelf het belangrijkste te vinden hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
[..]
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.

Leuk voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
 Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.
 Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.

Ze mag toch haar mening geven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk voor je.Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.
 __!
__! 

Altijd dit argumentquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 .
 . 

Er zijn nogal veel onzekere vrouwen die hun man op allerlei manieren aan de ketting proberen te leggen om maar te voorkomen dat die af gaat wijken op wat "normaal" geacht wordt te zijn, zodat ze daar zelf niet op aangesproken kunnen worden. Samengevat:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.

quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
 en die andere 40% gaat over zijn nek
  en die andere 40% gaat over zijn nek   

Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]en die andere 40% gaat over zijn nek

quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Samengevat: er komt in ieder geval vocht uit.
 dat is dan ook weer waar
  dat is dan ook weer waar   

Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so

Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen? Je bent als vent wel een beetje een wijfje als je panisch door het huis gaat rennen wanneer de folders voor de Doldwaze Dagen van de Bijenkorf zijn gearriveerd.

Deze mag er ook wel zijnquote:

Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:
Het valt mij op dat vrouwen een soort gedeelde psychotische waan hebben als het hierom gaat. Ze moeten EN goed uitzien EN niet ijdel zijn onder het mom van " het moet wel een echte vent blijven" , You just can't have it both ways.. Natuurlijk geef je om je lichaam als je er goed uitziet en natuurlijk heb je dan enige vorm van ijdelheid.. en rightly so

een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.
Kern van het probleem is dat vrouwen gewoon nooit weten wat ze willen.
 Al die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
 Al die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen  

"Dat gaat toch prima hand in hand? Gewoon scheren, beetje verzorging, af en toe mooie kleren kopen?" <- Dat is toch geen exces?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yea, maar nu denk je in excessen. Je geeft altijd om je uiterlijk als je er moeite in steekt. Het wil gewoon niet zeggen dat je dan een half wijf bent die zichzelf in elke spiegel gaat bekijken.

Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
 .
 .

Blijkbaar weten vrouwen heel goed wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een man moet verzogd zijn, maar niet te verzorgd of overdreven met zijn uiterlijk bezig. Sportschool is prima, maar 4x per week is dan weer teveel.
Dit geldt ook weer voor werk. Een man moet een goede baan hebben en financieel onafhankelijk zijn, maar als hij teveel werkt is het ook niet goed.

Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloosquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Ze willen een rijke man, met een goed figuur, die helemaal past binnen hun ideaalbeeld.
En dan zelf de hele dag achter de kassa werken of ergens in een schoonheidssalon met hun niveau 2 MBO diploma.

Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos

Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef TripleP het volgende:
[..]
Lol alle vrouwen zijn lui, dom en ambitieloos

Andersom ook hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar die veeleisende vrouwen hebben over het algemeen zelf niks te bieden. Ze hebben zelf een heel eisenpakket en willen de perfecte man, maar soms is zo'n droom gewoon onrealistisch.

Ik heb helemaal geen eisen gesteld in dit topic. Nergens staat wat ik qua uiterlijke verzorging van een man verzwacht. (Op het niet hysterisch worden van sale folders naquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar jij stelde net de eisen. Upload eens een foto van jezelf dan?
 ) Waarom zou een foto van mij meer licht op de zaak werpen?
 ) Waarom zou een foto van mij meer licht op de zaak werpen?

Ik ben wel het totaalpakket en daarom makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
een man moet veel, maar in Nederland is er een vrouwenoverschot. Dit wil zeggen dat 6jes in Nederland een attitude hebben van hier tot Tokyo en denken dat zij een negen kunnen (en zouden moeten) meekrijgen.
Een man moet helemaal niks vind ikAl die meiden die vinden dat mannen heel veel moeten (maar toch weer niet) zouden zelf eens realistisch kunnen zijn en eens een blik in de spiegel kunnen nemen
 Nederlandse
 Nederlandse  vrouwen
 vrouwen  ook geen kans bij mij.
 ook geen kans bij mij. 

Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.
 maar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.
  maar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.

Wat moet een man dan doen? Sporten en gezellig een potje squashen of een half uurtje cardio doen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkmaar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.

Ik zeg toch ook helemaal niet dat enige ijdelheid verkeerd is? Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Michielos het volgende:

hoe zou je je eigen fysiek willen omschrijven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen, het is juist leuk als een man van sporten houdt! Ik vind dat zelf erg aantrekkelijkmaar zodra het zo'n gigantische spierbonk wordt en alleen daarvoor wordt getraind is het gewoon too much.

Dat ben ik met je eensch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet dat enige ijdelheid verkeerd is? Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doen
Zolang er maar balans is. Ik bedoel, het moet niet verwijfd worden. Ik vind mezelf al zo irritant als ik uiterlijke onzekerheden heb, laat staan dat mijn man dat ook zou hebben (en dan nog wel over spieren)

Wat is daar mis mee? Sporten omdat je het leuk vindt is sowieso wel een belangrijke motiverende eis lijkt me. Mijn man heeft jarenlang in hoog niveau geroeid, en er ook brede schouders aan over gehouden, zoiets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat moet een man dan doen? Sporten en gezellig een potje squashen of een half uurtje cardio doen?
Gewoon zwaar liften en breed worden.

Nog zo'n typisch vrouwending. Elke man die ze aan de haak hebben geslagen moet worden gevormd naar hun beeld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Milchat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk fijn als je man zich enigszins druk maakt om hoe hij eruit ziet, wel zo makkelijk, dan hoef ik dat niet te doen)

Maar wat als een man het leuk vind om breed en gespierd te worden? Die zijn er ook, niet iedereen doet het om meer vrouwen te kunnen versieren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Milchat het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Sporten omdat je het leuk vindt is sowieso wel een belangrijke motiverende eis lijkt me. Mijn man heeft jarenlang in hoog niveau geroeid, en er ook brede schouders aan over gehouden, zoiets?

Oke, nu ga ik echt happenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nog zo'n typisch vrouwending. Elke man die ze aan de haak hebben geslagen moet worden gevormd naar hun beeld.

Dat kan, maar dan is het meer tips geven vanuit het oogpunt van een vrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:35 schreef Milchat het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik echt happen
Wat nou, als de man in kwestie er zelfverzekerder door is geworden? En ik nog veel verliefder? Prima dan toch? Als hij zelf niet wil houdt het op inderdaad, lijkt me logisch.

Oké prima, zolang het gezond blijft. En er zijn vast zat vrouwen die daar wel voor vallen, true.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wat als een man het leuk vind om breed en gespierd te worden? Die zijn er ook, niet iedereen doet het om meer vrouwen te kunnen versieren.

quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef Milchat het volgende:
[..]
Oké prima, zolang het gezond blijft. En er zijn vast zat vrouwen die daar wel voor vallen, true.
 wat een waardeloze term.
 wat een waardeloze term.

Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.quote:

Dit. En als in, niet obsessief. Dan is het niet zo aantrekkelijk meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.
Gewoon veel boterhammen eten en twee borden avondeten. Veel gezonder.

Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated - Aziz Sergeyevich Shavershianquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit. En als in, niet obsessief. Dan is het niet zo aantrekkelijk meer.

Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom eigenlijk? Je traint toch voor jezelf? En daarnaast zit er nog een enorm grijs gebied tussen 'ecto' en dat hele gespierde. Op dat laatste vallen veel vrouwen nou eenmaal niet, deal with it

Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.

Vooral de gespierde voelen zich op hun teentjes getraptquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommigen meteen op hun pik getrapt zijn, omdat iemand een 'ecto' lichaam mooier vindt dan een supergespierd lichaam. Terwijl er in dit topic toch echt naar een mening (van vrouwen) gevraagd wordt.
Waarom eigenlijk? Je traint toch voor jezelf? En daarnaast zit er nog een enorm grijs gebied tussen 'ecto' en dat hele gespierde. Op dat laatste vallen veel vrouwen nou eenmaal niet, deal with it

Moeten ze hun teentjes maar beter trainen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vooral de gespierde voelen zich op hun teentjes getrapt

Ik trainde wel mijm voeten/tenen, jwzquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Moeten ze hun teentjes maar beter trainen.

Come at me, brah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik trainde wel mijm voeten/tenen, jwz

Dit is zo waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, het maakt mij ook echt niet uit of een vrouw het mooi vind of niet. Ik train voor mezelf en wil groeien. Als een vrouw mij afwijst omdat ik te gespierd zou zijn, in plaats van te kijken naar wat voor persoon ik echt ben, zijn ze net zo oppervlakkig als mannen die een vrouw afwijzen omdat ze bruin haar heeft in plaats van blond of iets te dik is.

quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik ook al mijn tenen in jouw mond stoppen ja?

Schatje, ik slurp je zo naar binnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik ook al mijn tenen in jouw mond stoppen ja?

Oh stop it youquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Schatje, ik slurp je zo naar binnen

Doet me echt helemaal niets, buikje is echt te plat. Ik wil vetrolletjes kunnen voelen, en ook nog een behaard.quote:

Je bent nu toch sarcastisch, he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, whey, creatine al die pilletjes is allemaal hartstikke ongezond. Creatine is bijna gelijk aan anabolen en al die dingen heb je nergens voor nodig.
Gewoon veel boterhammen eten en twee borden avondeten. Veel gezonder.

Dat mag ik hopen voor hem, anders heeft meneer een probleem met mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Je bent nu toch sarcastisch, he?

foto is koud genomen. 3 jaar serieus bezig heb wel is pauzes gehad van aantal maanden in de tussentijd, stats zijn 1.80 81kg en 11% vp nu ( gemeten met 3 puntsmeting )quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Hoe lang zei je dat je al aan het trainen bent? en je stats?

Not bad, maar borst lijkt achter te lopen op schouders. Of ligt dat aan de foto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef M.rice het volgende:
[..]
foto is koud genomen. 3 jaar serieus bezig heb wel is pauzes gehad van aantal maanden in de tussentijd, stats zijn 1.80 81kg en 11% vp nu

nope you are totally right ^^ borst loopt ook achterquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:47 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Not bad, maar borst lijkt achter te lopen op schouders. Of ligt dat aan de foto?

Hoeveel bankdruk je? en deadlift + squat je ook?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef M.rice het volgende:
[..]
nope you are totally right ^^ borst loopt ook achter

Ja natuurlijk, ik neem dat zelf ook allemaal gewoon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Je bent nu toch sarcastisch, he?

Ik stel voor dat je dat soort sarcastische posts hier niet meer post en elders in bovengenoemde topics.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik neem dat zelf ook allemaal gewoon.

bankdrukken ga ik niet verder dan 8x 100 deadlift zit ik op 140 8x en squaten op smithmachine op 130 op 90 graden diep offcourse ^^quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Hoeveel bankdruk je? en deadlift + squat je ook?

Nerd zijn is ook de nieuwe trend. Als Aziaat zijnde die normaal gesproken op alle trends voorlopen, zou je dat moeten weten.quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.
Op de basisschool was er zo'n nerd, ik heb hem bijvoorbeeld altijd knap gevonden, maar andere meisjes niet.
Nu lopen zowat alle meisjes achter hem aanen hij is niet eens veel veranderd

O, maar ik ben ook geen average asian.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:30 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nerd zijn is ook de nieuwe trend. Als Aziaat zijnde die normaal gesproken op alle trends voorlopen, zou je dat moeten weten.

Interessant fenomeen is dat altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsen

Mooie spieren hoor, maar wax je jezelf?quote:

Precies, op elke mening van een vrouwelijke FOK!er wordt gelijk kritiek geleverd. Jaloers boys (met name op die niet dikke lichamen die de vrouwen willen)? Zien jullie er niet uit ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel grappig om te zien dat sommigen meteen op hun pik getrapt zijn, omdat iemand een 'ecto' lichaam mooier vindt dan een supergespierd lichaam. Terwijl er in dit topic toch echt naar een mening (van vrouwen) gevraagd wordt.

nope scheer mezelf wel ^^quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Mooie spieren hoor, maar wax je jezelf?

Op de Smith machine nog wel. Hoeveel squat je los of heeft je hommogym geen squat of powerrack?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef M.rice het volgende:
[..]
bankdrukken ga ik niet verder dan 8x 100 deadlift zit ik op 140 8x en squaten op smithmachine op 130 op 90 graden diep offcourse ^^

nee op me sportschool hebben we geen power rack helaas..deadlift en bankdrukken allemaal wel losquote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Op de Smith machine nog wel. Hoeveel squat je los of heeft je hommogym geen squat of powerrack?

quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.

Je stats zijn best netjes. Het lijkt me dat je wel toe bent aan een betere gym.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:06 schreef M.rice het volgende:
[..]
nee op me sportschool hebben we geen power rack helaas..deadlift en bankdrukken allemaal wel los

Denken dat je op Fok een niet-autist tegen kunt komenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]

geloof het zelfquote:Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar mannen, innerlijk, daar gaat het om hea.
 . Initieel gaat het altijd om het uiterlijk.
. Initieel gaat het altijd om het uiterlijk.

Maar als je hommotje bent, waarom dan de vraag aan vrouwen richten?quote:

Vindt zelfs een vriendin van mij lekker. En die heeft kritiek op zowat iedereen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef M.rice het volgende:
[..]
ja denk dat vrouwen dat wel kunnen waarderen

Misschien kunnen jullie elkaar verwennen?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]

Je kan best gaan sporten en wat conditie opbouwen, dat is ook goed voor je seksleven, maar als je te overdreven gaat trainen kom je wel een beetje over dat je iets moet compenseren.quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!

Juistem.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan best gaan sporten en wat conditie opbouwen, dat is ook goed voor je seksleven, maar als je te overdreven gaat trainen kom je wel een beetje over dat je iets moet compenseren.
Meestal is dat lengte, afstotelijk gezicht, onzekerheid of domheid.
Een echte kerel is dan ook lang en heeft grote handen en baardgroei, vrouwen vallen vooral op uitstraling namelijk.

Misschien komt het zo over ja, maar er zijn dus ook genoeg mensen die het leuk vinden om te doen. Ja je ziet ook de onzekere jongetjes die denken wél chicks te kunnen krijgen als ze gespierd zijn, maar ook een grote groep die geniet van het trainen.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan best gaan sporten en wat conditie opbouwen, dat is ook goed voor je seksleven, maar als je te overdreven gaat trainen kom je wel een beetje over dat je iets moet compenseren.
Een echte kerel is dan ook lang en heeft grote handen en baardgroei, vrouwen vallen vooral op uitstraling namelijk.
 ). Ik doe het omdat ik het leuk vind om te trainen, leuk vind om te zien hoe ik groei, zowel fysiek als mentaal. En omdat ik benieuwd ben waar mijn lichaam toe in staat is.
 ). Ik doe het omdat ik het leuk vind om te trainen, leuk vind om te zien hoe ik groei, zowel fysiek als mentaal. En omdat ik benieuwd ben waar mijn lichaam toe in staat is. 

Klopt, maar de mensen die het hardste roepen dat ze sporten en dat aan iedereen moeten vertellen door social media statussen of foto's te plaatsen behoren tot de groep onzekere jongens die denken wel een chick te kunnen regelen als ze gaan sporten.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien komt het zo over ja, maar er zijn dus ook genoeg mensen die het leuk vinden om te doen. Ja je ziet ook de onzekere jongetjes die denken wél chicks te kunnen krijgen als ze gespierd zijn, maar ook een grote groep die geniet van het trainen.
Ik doe het zelf niet omdat ik iets moet compenseren (ja, dat zeggen ze allemaal natuurlijk). Ik doe het omdat ik het leuk vind om te trainen, leuk vind om te zien hoe ik groei, zowel fysiek als mentaal. En omdat ik benieuwd ben waar mijn lichaam toe in staat is.
En het is natuurlijk gewoon een verslaving. Ik wil gewoon 3-4 keer per week in de sportschool staan. Als ik niet kan trainen en een dag later moet gaan, dan voelt dat echt kut. Ik wil gewoon beuken in de gym.

Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen die het hardste roepen dat ze sporten en dat aan iedereen moeten vertellen door social media statussen of foto's te plaatsen behoren tot de groep onzekere jongens die denken wel een chick te kunnen regelen als ze gaan sporten.

Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon mongolen inderdaad.
Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.

Een echte kerel is lang, heeft grote handen en baardgroei én is sterk en gespierd.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]

Je kan wel allerlei termen gaan gooien, maar ik geef slechts MIJN mening.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een echte kerel is lang, heeft grote handen en baardgroei én is sterk en gespierd.
Hoe vind je die? Waarschijnlijk noem jij gewoon alleen de dingen die jij zelf hebt en kraak je net dat ene af wat je zelf niet hebt. Cognitieve dissonantie heet dat.
Alsof knappe, intelligente, zelfverzekerde en lange mensen niet verliefd kunnen worden op de bodybuildingsport, die gewoon ontzettend veel te bieden heeft.

Dat heeft geen bal met cognitieve dissonantie te makenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Levolution het volgende:
[..]
Een echte kerel is lang, heeft grote handen en baardgroei én is sterk en gespierd.
Hoe vind je die? Waarschijnlijk noem jij gewoon alleen de dingen die jij zelf hebt en kraak je net dat ene af wat je zelf niet hebt. Cognitieve dissonantie heet dat.
Alsof knappe, intelligente, zelfverzekerde en lange mensen niet verliefd kunnen worden op de bodybuildingsport, die gewoon ontzettend veel te bieden heeft.

Dat maakt je er pas van toen Sapstengel op jou reageerde. Eerst zei je dat te veel trainen overkomt als compensatie.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei termen gaan gooien, maar ik geef slechts MIJN mening.
Zeg ik dat mensen de bodybuildersport niet leuk kunnen vinden of dat die niet leuk is?
Ik heb het over een groep mensen die doet fitnessen en dat schijnbaar van de daken moeten roepen en dat vind ik triest.
Jawel: "ik ben niet gespierd dus het is vast lelijk om gespierd te zijn -> zo, ik voel me weer goed".quote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat heeft geen bal met cognitieve dissonantie te maken
Dit is natuurlijk waar, maar het ging mij erom dat spieren vaker afgekraakt worden (compensatie, domme Sjonnie etc.) dan andere eigenschappen, waarschijnlijk omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn.quote:Ik ben van mening dat er niet 1 schoonheidsideaal is. Net zoals ik niet alleen maar val op blond haar MET dit MET dit en MET dit, vallen vrouwen ook heus niet enkel op EN GESPIERD EN dit en dit (en de rest van een "eisenpakket"). Ik wip net zo lief met iemand die bruin haar heeft, zwart haar, rood haar, als er maar aan bepaalde voorwaarden (die voor mij belangrijk zijn) voldaan wordt.
Er is gewoon niet 1 schoonheidsideaal. Als je mega ripped hebt, maar mega onzeker of een ontiegelijke rotkop hebt, kun je ripped zijn wat je wil, het gaat je niet helpen.

Wat vindt jij er dan van als mensen die fitnessen dit overal moeten roepen?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat maakt je er pas van toen Sapstengel op jou reageerde. Eerst zei je dat te veel trainen overkomt als compensatie.
[..]
Jawel: "ik ben niet gespierd dus het is vast lelijk om gespierd te zijn -> zo, ik voel me weer goed".
[..]
Dit is natuurlijk waar, maar het ging mij erom dat spieren vaker afgekraakt worden (compensatie, domme Sjonnie etc.) dan andere eigenschappen, waarschijnlijk omdat ze zo moeilijk te krijgen zijn.
Het is net als een dik wijf dat van de daken schreeuwt dat "volslank" zijn mooi is en dat slanke meiden allemaal anorexia hebben. Sure, er zijn vast wel mannen die jouw dikke reet mooi vinden, er is inderdaad niet 1 schoonheidsideaal, maar dat maakt slanke meiden nog niet lelijk. Waarom zo'n afkeuring van 'het andere' wat jij zelf niet bent/hebt?

Vind ik ook bullshit natuurlijk, je doet het inderdaad voor jezelf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat vindt jij er dan van als mensen die fitnessen dit overal moeten roepen?
Je doet het toch voor jezelf?

Ik deel dat soort dingen nooit. Maar als iedereen zo gaat denken dan kun je social media wel gaan opdoekenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen op je Facebook weten dat je 3x per week incheckt in de sportschool? Of constant foto's plaatsen van je rijst, kip en eiwitshake? Je traint toch voor jezelf, niet om jezelf te bewijzen aan anderen.

Dat is ook zo, maar dat is weer een andere discussie:quote:Op donderdag 11 april 2013 12:46 schreef Michielos het volgende:
ik vind dat social media er juist is voor dat soort dingen als ik eerlijk ben.

hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 11 april 2013 08:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar als je hommotje bent, waarom dan de vraag aan vrouwen richten?

Dan heb jij vast een foto van mij naast je bed liggen. Daten?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:04 schreef Just_someone91 het volgende:
Blauwe (mooie) ogen, blond haar, open/vrolijk gezicht, geen (bier)buik, netjes geschoren.
Kortom: geef mij maar iemand die er sportief uitziet en zichzelf goed verzorgd!

Niet verkeerd inderdaad. Wel stoer, maar niet overdreven gespierd, en met hier en daar nog wat zachte rondingen. In ieder geval voldoende "knuffelbeer"-factor.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is een baas.
 )
 )

Je bedoelt denk ik eerder dat het vet de spieren verdoezeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..] maar niet overdreven gespierd [..]

Kleding is ook belangrijk, daar kijk je eigenlijk eerst naar.
 Kleding is ook belangrijk, daar kijk je eigenlijk eerst naar.

Het is toch heel normaal (en gezond) om niet voor extremen te gaan? Mannen willen hetzelfde van vrouwen, verzorgd maar geen barbie, rondingen maar niet te veel, etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]

Dit is wel redelijk ideaalquote:

Mensen doen ditquote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
 ? Ik zeg het alleen als mensen vragen of ik naar de sportschool gaan.
? Ik zeg het alleen als mensen vragen of ik naar de sportschool gaan.

Eensch!quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik een sexymannenlichaam

Dagelijks oefeningen doen (pushups, chinups, situps met wat gewicht) en verder zorgen dat je niet vet wordt (vooral bier en frisdranken tikken aan). Althans dat is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
Hoeveel werk gaat hier eigenlijk in zitten? Ik kan dat moeilijk inschatten.

Hier zit echt geen werk in, gewoon zorgen dat je niet moddervet wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eensch!

Is vaak het probleem als ik zo op het strand rond kijk. Veel spekruggen en zwembandjes.quote:Op zondag 14 april 2013 00:18 schreef Levolution het volgende:
[..] gewoon zorgen dat je niet moddervet wordt.

Nooit meer alcohol drinken, ergo je leven het niet waard meer maken om te leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Eensch!

Rawrquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:09 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is in mijn ogen toch wel erg lekker
 . Niet te gespierd, nog redelijk knuffelbaar, perfect!
 . Niet te gespierd, nog redelijk knuffelbaar, perfect!

Maar jij heet dan ook speknek.quote:Op zondag 14 april 2013 01:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol drinken, ergo je leven het niet waard meer maken om te leven.
 Maar is wel waar, bierconsumptie verminderen scheelt echt veel. Aan de andere kant kan je het er wel weer af trainen, maar dat vergt toch wel een paar keer per week.
 Maar is wel waar, bierconsumptie verminderen scheelt echt veel. Aan de andere kant kan je het er wel weer af trainen, maar dat vergt toch wel een paar keer per week.

Joe Mangianello niet te gespierd what teh fuckquote:Op zondag 14 april 2013 01:29 schreef joyvke het volgende:
[..]
Rawr. Niet te gespierd, nog redelijk knuffelbaar, perfect!
 .
.

(Een stuk kleiner is ook geen probleem, maar het moet dan wel in verhouding zijn.
 (Een stuk kleiner is ook geen probleem, maar het moet dan wel in verhouding zijn.  )
)

Op de foto die gepost was niet, na wat googlen is hij inderdaad erg gespierd op andere foto's. Die foto daarboven is echter wel mooi qua lichaamquote:
 .
.

Mee eens dat kleding belangrijk is maar denk toch dat je liever een beetje afgetrainde man ziet in een h&m shirt dan een mager lulletje rozenwater in een rl hemd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:47 schreef ntm het volgende:
Gespierd. Zo'n mager ding heb je niks aanKleding is ook belangrijk, daar kijk je eigenlijk eerst naar.

Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 14 april 2013 11:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Mee eens dat kleding belangrijk is maar denk toch dat je liever een beetje afgetrainde man ziet in een h&m shirt dan een mager lulletje rozenwater in een rl hemd.

Ja, zo sexy!quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alex pettyfer omg omg
Hij is perfect

Wie is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:35 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze man is een baas.

Hij heect wel lelijke oren, maar verder is het een hele knappe man.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alex pettyfer omg omg
Hij is perfect

Ik vind het wel schattigquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hij heect wel lelijke oren, maar verder is het een hele knappe man.

quote:Op donderdag 11 april 2013 12:30 schreef Luxuriate het volgende:
Ik val zelf doorgaans niet op mannen met duidelijk getrainde spieren. (Überhaupt niet op sportieve types, aangezien ik het zelf totaal niet ben is er geen match.) Maar wat maakt het nou uit als ze een keer een fotootje van hun spieren op Facebook zetten of zo, ze hebben er ongetwijfeld hard voor gewerkt en zullen er trots op zijn. Ook al doe je het voor jezelf, mag je toch nog wel trots zijn? Ik haal mijn diploma's ook voor mezelf maar die ga ik echt niet verstoppen 'omdat ik het voor mezelf doe,' reken maar dat ik ze laat zien. En op Social Media deel je toch vaak juist wat je doet in het dagelijks leven. Nou, als jij een x aantal keer in de sportschool staat of je eet bijzonder vanwege die leefstijl, dan kan je dat ook posten ja. Ik ben niet geïnteresseerd in je eiwit shake maar ik hoef je dan ook niet te volgen als ik dat niet wil.

En zelfs los daarvan zie ik niet in waarom hij zo knap zou moeten zijn. Hij is niet finaal mislukt ofzo, maar om hier nou helemaal weg van te zijn...quote:Op zondag 14 april 2013 16:30 schreef Agentperry het volgende:
Het ging toch over lichamen, je kunt niet een zien hoe hij eruit ziet zonder shirt.

Hij heeft wel z'n oksels geschorenquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben dus een van de weinige vrouwen die spieren onaantrekkelijk vind, vooral een wasbordje
Ik vind alleen brede armen/schouders wel fijn
[ afbeelding ]
Dit is ongeveer wel perfect, zacht buikje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |