Wat?quote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj

heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
laat jij dan goede fysiekje zien young aj

Ach dat doet me niet veelquote:Op maandag 8 april 2013 23:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
heb volgens mij al eens foto AJ gezien, en hoewel ze jong was, vond ik haar best mooi

Ohh.quote:Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Ja ik bedoel waar de tt op duid natuurlijk

Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ok.
Oh ja. Wat ik wel vreselijk vind is als een jongen een meisje niet gemakkelijk kunt optillen, kan aan beide liggen.
Maar een ex van mij kon mij amper optillen, en ik weeg 49 kilo. Afknapper.
Voor de rest maakt het me eigenlijk niks uit, ecto, gespierd, normaal. Maar niet chubby in ieder geval, want daar zou ik niet tegen kunnen en hem mee naar de sportschool sleuren.

He bahquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ronnie coleman is we'll een fysiek voor jou

quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Seam het volgende:
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.
 Echt niet! Ik denk alleen maar: yuck...
 Echt niet! Ik denk alleen maar: yuck...

Ik wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 Ik wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf   

Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neequote:
 het is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.
  het is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.   

Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.

True!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral mannen die die foto's plaatsen

maar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
  maar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.

Zodra een man er verzorgd uitziet , betekent dit nu eenmaal dat hij moeite in zijn lichaam gestoken heeft. Ik denk dat jij "overdreven ijdel zijn" bedoelt. Een man die naar de sportschool gaat of let op wat hij aantrekt heeft natuurlijk een vorm van ijdelheid of vind het natuurlijk belangrijk. Dat is maar goed ook, een man is niet per direct iemand die niets om zijn uiterlijk geeft en erbij loopt als een halve mongool onder het mom van "ik moet wel een "echte" vent blijven"quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 (indeed, geven om hoe je er bij loopt is de eerste stap naar er beter bij lopen!)
 (indeed, geven om hoe je er bij loopt is de eerste stap naar er beter bij lopen!)

Je hoeft er niet als hem uit te zien om jezelf het belangrijkste te vinden hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Milchat het volgende:
[..]
Misschien dat tokkie vrouwen of pubers dit wat vinden, maar neehet is wel duidelijk wat hij het belangrijkste vind, en dat is zichzelf.

Leuk voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:14 schreef Milchat het volgende:
[..]
True!
Hierbij dan een plaatje vanuit vrouwelijke voorkeur, even snel van internet geplukt
De verhouding bredere schouders en redelijk platte buik is leuk, maar moet niet overdreven worden. Overigens is mijn eigen man dunner en kleiner, maar toch leuk vanwege die verhouding van schouders en buik.
[ afbeelding ]
Edit: eerlijk gezegd vind ik deze foto nog steeds iets te gespierd in de buik. Ik bedoel, het staat wel nicemaar het is niet echt iets wat ik nou heel belangrijk vind. Geen zichtbare spieren is ook best.
 Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.
 Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.

Ze mag toch haar mening geven?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Leuk voor je.Suggestie: open een mager scharminkel topic in B&H.
 __!
__! 

Altijd dit argumentquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:03 schreef Milchat het volgende:
Het lichaam is natuurlijk wel een beetje belangrijk, maar vooral voor de vrouw. Zodra het lichaam/spieren/uiterlijk ook voor de man zelf heel belangrijk is vind ik dat echt een afknapperIk wil niet een ijdele knul, het moet wel een vent blijven. Overigens, het is wel leuk als hij sporten leuk vindt natuurlijk, maar dan om het sporten zelf
 .
 . 

Er zijn nogal veel onzekere vrouwen die hun man op allerlei manieren aan de ketting proberen te leggen om maar te voorkomen dat die af gaat wijken op wat "normaal" geacht wordt te zijn, zodat ze daar zelf niet op aangesproken kunnen worden. Samengevat:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Altijd dit argument.
Houdt een man van sporten, dan komen vrouwen altijd met dingen als "ik denk dat hij erg ijdel is, hij is alleen maar met z'n lichaam bezig" of "met al dat sporten vraag ik me wel af of hij dan tijd voor mij heeft."
Wees blij dat je vent iets doet, in plaats van op de bank te hangen en vanaf zn 30e met een zieke bierbuik door het leven te gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |