Ik vind het niet verkeerd maar het is in ieder geval niet mijn doel om er zo bij te lopenquote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind je dit echt mooi?Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.

jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeftquote:

Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?quote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.
Op de basisschool was er zo'n nerd, ik heb hem bijvoorbeeld altijd knap gevonden, maar andere meisjes niet.
Nu lopen zowat alle meisjes achter hem aanen hij is niet eens veel veranderd

Ja, dus? Ik vind het lelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 23:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
jij behoort denk ik tot de 40% waar Seam het over heeft

Ja maar jij had het over populaire jongensquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk zelf al met "knappe jongens'. Wat dan van de jongens met een bierpens van hier tot tokio?
Het gaat wel degelijk om verzorging en uiterlijk, hence my point

Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het nietquote:
 )
 )

Denken dat er FOK!kers zijn die er zo uitzienquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)

Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkendquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar jij had het over populaire jongens

Ik mag hopen dat hij niet serieus was.quote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi, maar 60% schijnt hier een natte poes van te krijgen aldus Seam (die wss zelf enigszins zo uit ziet, anders zei hij het niet)

niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhoudenquote:Op maandag 8 april 2013 23:24 schreef Michielos het volgende:
[..]

Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Mensen die goed uitzien, zijn meestal vanzelf ook populair. Het een sluit het ander niet uit. Ik ken geen echt goed uitziende jongen die enkel uitgaat om in een hoekje te gaan staan, nors en verbitterd om zich heen kijkend

quote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
 Je hebt er duidelijk geen verstand van
 Je hebt er duidelijk geen verstand van  

ik vind het niet mooiquote:Op maandag 8 april 2013 23:25 schreef M.rice het volgende:
[..]
niemand komt eruit te zien als zyzz, deze jongen is overleden zat aan de anabolen en had een dieet wat geen enkele normale nederlandse jongen zal volhouden
 Spierdefinitie , nice! 6pack, pass me the cool aid. Maar dit vind ik echt "te gortig"
 Spierdefinitie , nice! 6pack, pass me the cool aid. Maar dit vind ik echt "te gortig"   

En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?quote:Op maandag 8 april 2013 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige zijn gewoon verlegen en vallen daarom niet op.

Nee, ik ben geen super heldin sorryquote:Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
En jij bent dan de redder in nood voor deze loveable losers en verlost ze uit hun lijden of?

Introvertheid loont met andere woorden simpelweg nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen super heldin sorry

Beetje zwemmersfiguur zeker?quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..

zo zie ik het dus ook. En dit bereik je niet met niet om je uiterlijk gevenquote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Blim het volgende:
overdreven gespierd hoeft van mij niet..
atletische bouw vind ik wel aantrekkelijk..
maar het gaat om het totaalplaatje.. uitstraling, zijn doen en laten..

Ok.quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Introvertheid loont met andere woorden simpelweg niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |