Dat kan makkelijk, nog ca. 3 maanden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
snel spieren kweken? als ik jou nou vertel dat ik al 5 jaar bezig ben met fitness?quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.quote:
Nope.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.
film heet warrior !quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Tom hardy! Welke film is dat?
[ afbeelding ]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik hou wel van wat bredere mannen ja. Je moet wel wat body hebben.
Niet langer dan 190!quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.
Wat is dan een diepzinnig antwoord op wat vrouwen een mooi lichaam vinden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
train al 5 jaar en een sixpack krijgen is niet moeilijk maar het behouden is veel moeilijker, heb het alleen in de zomer en het kost heel veel moeite en tijd om er aan te werken uit ervaring ^^quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?
Niet dat ik er 1 heb. Maja.
Vrouwen zijn net als mannen.
Geilend en loops.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever een vent met buikspek dan een sixpack in bed.
Meen je dat? ;pquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.quote:
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijdquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
geloof ik niks van elke vrouw houd van spieren en wie dat niet vind liegt als de ziektequote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijd
Okequote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor
quote:
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!
fout gedacht danquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Nee, ik zou vooral een meer modellenlichaam willen zodat ik dan nog mooiere kleding kan dragen denk ik i.v.m. pasvorm.quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden
quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespierd en breed mot ik niet in bed hoor.
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
kan ook de broer zijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.
__!
dat hoorde je mij niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
Misschien geldt dat omgekeerd dan ook wel, anders gaat de boel zo rammelenquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.
idd, vrouwen denken dat je met paar gewichtjes heffen gespierd kan worden als een topmodel in mens health, voeding,rust discipline alles komt erbij kijken ^^quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
Dat weten de meeste vrouwen inderdaad nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]En haar! Ik wil een man met haar. Een man die alles scheert is geen type voor mij. Een man moet juist haar hebben.
En geen tatoeages aub, maar dat is persoonlijk.
(En ik heb een vriend met een six-pack gehad, ligt gewoon veel te hard. Maar hij was wel leuk)
Zie bovenquote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)
Anders begrijp ik je niet :p
Ah ja dat bedoel ik, die vent heeft dezelfde bouw als ikquote:
raar dan dat gespierde jongens in de discotheek altijd meer aandacht krijgen dan dikkere jongens XD weet niet hoor maar dat valt op, je hoort dingen van 2 kanten soms zijn vrouwen niet te begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dames, jullie maken de boys in het bodybuilding topic onzeker, kap daar eens mee
Aldus de alpha.quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat het gewoon duidelijk is dat vrouwen geen mannen willen die gewoon 0.0 moeite doen om er een beetje verzorgd bij te lopen. De conclusie die hier simpelweg uit getrokken kan worden is: "mannen, doe er iets mee. Sport en fitness, en wees geen luie zoutzak". Logisch ook, als vrouwen moeite moeten doen voor hun uiterlijk, waarom mannen dan niet?
Ik ben geen Alfaquote:
Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef M.rice het volgende:
[..]
raar dan dat gespierde jongens in de discotheek altijd meer aandacht krijgen dan dikkere jongens XD weet niet hoor maar dat valt op, je hoort dingen van 2 kanten soms zijn vrouwen niet te begrijpen
Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijnquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.
jup ben ik et ook mee eens, en zelfverzekerheid trekt ook sneller aanquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijn
Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.quote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen ook op omdat ze meestal een kluit meiden om zich heen hebben staan. Dit i.t.t. dikke jongens, die staan meestal langs de kant nors, verbitterd en verbolgen te zijn
Succes leidt tot succesquote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef M.rice het volgende:
[..]
jup ben ik et ook mee eens, en zelfverzekerheid trekt ook sneller aan
Dat zijn meestal de jongens die voetballen en dus hun benen al voldoende trainen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.
Tuurlijk, maar meestal wordt mijn beeld bevestigd als ik uitga. Je hebt dan jongens, meestal goed uitziend (en sportief) die the center of attention zijn en het reuze naar hun zin hebben. Verder heb je mensen die geen moeite doen voor iets en denken dat alles vanzelf gaat alsof er zich een magisch moment gaat voltrekken. Deze mensen komen daarna volledig gefrustreerd thuis (zoals zovaak) en vinden dan dat meiden enkel op "uitslovers" vallen. ja duh??quote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens kunnen ook onzeker zijn en nors in een hoekje staan.
Jij valt op, zweterige vatsige gasten die dagen achter hun computer zitten met een zak chips te wowen in een kamer die al 18 jaar niet is opgeruimd en die alleen erachter vandaan komen om na de wc te gaanquote:Op maandag 8 april 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gespierde jongens vallen op omdat ze meestal aandachtshoeren zijn.
True, maar persoonlijk trekt zo'n jongen mijn aandacht echt niet(zo'n aandachtshoer wat ik bedoelde). In ieder geval niet positief.quote:Op maandag 8 april 2013 23:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar meestal wordt mijn beeld bevestigd als ik uitga. Je hebt dan jongens, meestal goed uitziend (en sportief) die the center of attention zijn en het reuze naar hun zin hebben. Verder heb je mensen die geen moeite doen voor iets en denken dat alles vanzelf gaat alsof er zich een magisch moment gaat voltrekken. Deze mensen komen daarna volledig gefrustreerd thuis (zoals zovaak) en vinden dan dat meiden enkel op "uitslovers" vallen. ja duh??Hun gaan toch ook niet met een modeloze dikke trien naar bed?
quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Jij valt op, zweterige vatsige gasten die dagen achter hun computer zitten met een zak chips te wowen in een kamer die al 18 jaar niet is opgeruimd en die alleen erachter vandaan komen om na de wc te gaan
lets face it. In een wereld waarin alles om looks en extraversie draait, worden introverte jongens die enkel wat "chillen" gewoon niet gewaardeerd. Dit zijn nobodies die nooit zullen opvallen in welk uitgaansgelegenheid dan ook (en niemand kijkt naar iemand die niet opvalt). Sneu inderdaad, maar introverte mensen zijn meestal ook vrij intelligent en ook zij zullen sooner or later wat meer moeite gaan doen. Dus zo trekt het zich allemaal uiteindelijk toch wel weer rechtquote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar persoonlijk trekt zo'n jongen mijn aandacht echt niet(zo'n aandachtshoer wat ik bedoelde). In ieder geval niet positief.
Ik heb liever dat hij gewoon met zijn vrienden chillt.
jesus ik typ hele tkest jij reageert met een denigreerende smileyquote:
waarschijnlijk omdat jij weer het andere uiterste perfect beschrijftquote:Op maandag 8 april 2013 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jesus ik typ hele tkest jij reageert met een denigreerende smiley
Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
lets face it. In een wereld waarin alles om looks en extraversie draait, worden introverte jongens die enkel wat "chillen" gewoon niet gewaardeerd. Dit zijn nobodies die nooit zullen opvallen in welk uitgaansgelegenheid dan ook (en niemand kijkt naar iemand die niet opvalt). Sneu inderdaad, maar introverte mensen zijn meestal ook vrij intelligent en ook zij zullen sooner or later wat meer moeite gaan doen. Dus zo trekt het zich allemaal uiteindelijk toch wel weer recht
je klinkt alsof je vaak geplayed bentquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.
Dat is het andere extreme. Niks mis met de sociale goedlachse GOED uitziende jongen met meiden om zich heen. Ik bedoel ook niet zo zeer van die luidkeelse party animals per se hoorquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk nooit naar aandachtshoeren die luid doen met 10 meisjes om zich heen en ieder avond een ander neukt, trekken ze mijn aandacht? Ja zeker, ze niet opmerken is onmogelijk, maar dan wel op een negatieve manier.
Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoorquote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Wanderlust. het volgende:
Het belangrijkste is dat de man verzorgd is en het totaalplaatje een beetje klopt. Het hoeft allemaal echt niet zo perfect en overdreven gespierd.
niet als je ripped als een motherfucker bent.quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoor
Zelfs dat vind ik buitenproportioneel. Is echt iets wat enkel mannen op "bodybuilders.com" mooi vinden. Ik denk eerder aan 15% t/m 25% en daar tussen in wat echt goed uitziet (of kan zien ) bij een man.quote:Op maandag 8 april 2013 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
niet als je ripped als een motherfucker bent.
dat is dus die 5%, nee ik neem genoegen met 10% zelf ben ik 11% nog ff paar weekjes door sportenquote:Op maandag 8 april 2013 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
niet als je ripped als een motherfucker bent.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat ik zeg.. Je moet gewoon kunnen zien dat er moeite in gestoken is. 5% fat vind ik net zo goor als een chubby gast hoor
vind je dit echt mooi?quote:
Mag je vinden, maar 60% van alle vrouwen krijgt spontaan een natte poes.quote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
vind je dit echt mooi?Het kan hoor. Maar ik vind dit al enigszins buiten proportioneel.
Alle knappe jongens vallen me op, of ze nou sociaal zijn of niet.quote:Op maandag 8 april 2013 23:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat is het andere extreme. Niks mis met de sociale goedlachse GOED uitziende jongen met meiden om zich heen. Ik bedoel ook niet zo zeer van die luidkeelse party animals per se hoor
Denk daartegen de introverte sociale vriendelijke jongen. hij zit met zijn vrienden te "chillen" , maar valt gewoon helemaal voor niemand op.Hij bestaat gewoon niet en inderdaad... zelfs jij kijkt er eigenlijk niet echt naar om ofzo hoor, simpelweg omdat hij er niet lijkt te zijn. Introversie wordt simpelweg niet gewaardeerd. Natuurlijk worden brawlende en luidkeelse mongolen ook maar door weinig mensen gewaardeerd, maar wat zelfs ZIJ mee hebben is dat ze opgevallen worden (waardoor er altijd wel een mongool wijf er op valt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |