Dat kan makkelijk, nog ca. 3 maanden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
snel spieren kweken? als ik jou nou vertel dat ik al 5 jaar bezig ben met fitness?quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.quote:
Nope.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.
film heet warrior !quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Tom hardy! Welke film is dat?
[ afbeelding ]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik hou wel van wat bredere mannen ja. Je moet wel wat body hebben.
Niet langer dan 190!quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.
Wat is dan een diepzinnig antwoord op wat vrouwen een mooi lichaam vinden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
train al 5 jaar en een sixpack krijgen is niet moeilijk maar het behouden is veel moeilijker, heb het alleen in de zomer en het kost heel veel moeite en tijd om er aan te werken uit ervaring ^^quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?
Niet dat ik er 1 heb. Maja.
Vrouwen zijn net als mannen.
Geilend en loops.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever een vent met buikspek dan een sixpack in bed.
Meen je dat? ;pquote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.quote:
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijdquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
geloof ik niks van elke vrouw houd van spieren en wie dat niet vind liegt als de ziektequote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijd
Okequote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor
quote:
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!
fout gedacht danquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Nee, ik zou vooral een meer modellenlichaam willen zodat ik dan nog mooiere kleding kan dragen denk ik i.v.m. pasvorm.quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden
quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespierd en breed mot ik niet in bed hoor.
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
kan ook de broer zijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.
__!
dat hoorde je mij niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |