Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijdquote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
geloof ik niks van elke vrouw houd van spieren en wie dat niet vind liegt als de ziektequote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okey nou smaken verschillen ;p misschien komt het door je leeftijd
Okequote:Op zondag 7 april 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]niet iedereen wil zo'n mooiboy hoor
quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever een vent met buikspek dan een sixpack in bed.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:44 schreef Mylene het volgende:
Ik heb liever een vent met buikspek dan een sixpack in bed.
quote:
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 21:10 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En ik heb me eindelijk ingeschreven bij de sportschool, blijkt het voor niks te zijn. Skippen die hap en tijd voor nog meer magnetronpizza's!
fout gedacht danquote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Nee, ik zou vooral een meer modellenlichaam willen zodat ik dan nog mooiere kleding kan dragen denk ik i.v.m. pasvorm.quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou ja je hoeft nou ook weer niet moddervet te worden
quote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gespierd en breed mot ik niet in bed hoor.
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
kan ook de broer zijnquote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Generaliserend wel. Ik zag daarnet trouwens voor mijn huis en blonde milf met een enorme langharige dikzak op klompen en slobberige kleding.Subklacht: Ik dacht eerst dat het 2 potten waren, fout gedacht.
__!
dat hoorde je mij niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus man waarom open je een topic als je andermans ideeën toch niet boeiend vindt.
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
Misschien geldt dat omgekeerd dan ook wel, anders gaat de boel zo rammelenquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.
idd, vrouwen denken dat je met paar gewichtjes heffen gespierd kan worden als een topmodel in mens health, voeding,rust discipline alles komt erbij kijken ^^quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
Dat weten de meeste vrouwen inderdaad nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |