Dat kan makkelijk, nog ca. 3 maanden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
snel spieren kweken? als ik jou nou vertel dat ik al 5 jaar bezig ben met fitness?quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef mister_popcorn het volgende:
@ TS, mocht je de hoop hebben dat je nog even snel spieren kan kweken voor de zomer '13, helaas, dat gaat je niet lukken. Succes verder met je topic!
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.quote:
Nope.quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja joh? Ik dacht altijd een vleeslul... die kun je in half erecte-stand ook erin hangen.
film heet warrior !quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Tom hardy! Welke film is dat?
[ afbeelding ]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik hou wel van wat bredere mannen ja. Je moet wel wat body hebben.
Niet langer dan 190!quote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En natuurlijk een degelijke lengte hebben.
Wat is dan een diepzinnig antwoord op wat vrouwen een mooi lichaam vinden?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef Lollertrolle het volgende:
En hier komen de oppervlakkige antwoorden weer
train al 5 jaar en een sixpack krijgen is niet moeilijk maar het behouden is veel moeilijker, heb het alleen in de zomer en het kost heel veel moeite en tijd om er aan te werken uit ervaring ^^quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als je een sixpack had?
Niet dat ik er 1 heb. Maja.
Vrouwen zijn net als mannen.
Geilend en loops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |