Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.quote:Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef M.rice het volgende:
vaak vrouwen die zelf dik zijn, willen graag iemand met een buikje omdat ze anders een minderwaardigheidscomplex krijgen..weet 100% zeker dat elke vrouw een sixpack mooi vind of een strak buikje
Misschien geldt dat omgekeerd dan ook wel, anders gaat de boel zo rammelenquote:Op zondag 7 april 2013 21:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Juist niet. Volle vrouwen houden juist van slanke mannen.
idd, vrouwen denken dat je met paar gewichtjes heffen gespierd kan worden als een topmodel in mens health, voeding,rust discipline alles komt erbij kijken ^^quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
Dat weten de meeste vrouwen inderdaad nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef whatdafuck het volgende:
Elke vrouw wil zowat een gespierde vent, niet wetend wat voor energie etc er moet worden ingestoken.
Vrouwen hoeven vaak alleen maar op hun lijn te letten en niet te ongezond eten![]()
Maar vrouwtjes.. Squats, or get the fuck out!!
quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef Mylene het volgende:
Natuurlijk meen ik dat. Ik wil een stevig gebouwde vent, voetbalkuiten, grote handen en buikje. Geen bodybuilder, zo gay.
Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]En haar! Ik wil een man met haar. Een man die alles scheert is geen type voor mij. Een man moet juist haar hebben.
En geen tatoeages aub, maar dat is persoonlijk.
(En ik heb een vriend met een six-pack gehad, ligt gewoon veel te hard. Maar hij was wel leuk)
Zie bovenquote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef mtchel112 het volgende:
Je bedoelt hoop ik dan wl een buikje die niet verder komt dan borstkas (zegmaar meer teddybeer dan papzak)
Anders begrijp ik je niet :p
Ah ja dat bedoel ik, die vent heeft dezelfde bouw als ikquote:
raar dan dat gespierde jongens in de discotheek altijd meer aandacht krijgen dan dikkere jongens XD weet niet hoor maar dat valt op, je hoort dingen van 2 kanten soms zijn vrouwen niet te begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Dames, jullie maken de boys in het bodybuilding topic onzeker, kap daar eens mee
Aldus de alpha.quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat het gewoon duidelijk is dat vrouwen geen mannen willen die gewoon 0.0 moeite doen om er een beetje verzorgd bij te lopen. De conclusie die hier simpelweg uit getrokken kan worden is: "mannen, doe er iets mee. Sport en fitness, en wees geen luie zoutzak". Logisch ook, als vrouwen moeite moeten doen voor hun uiterlijk, waarom mannen dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |